Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vag990 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 00:00:54 Θέμα δημοσίευσης: 307 space wagon 1.6 - Έλεγχος μεταχειρισμένου |
|
|
Είμαι στην αναζήτηση μεσαίου "οικογενειακού" αυτοκινήτου μιας και τα μέλη της οικογένειας αυξήθηκαν κατά 2 με έναν σμπάρο.
Δεν θα σας κουράσω με τις άλλες μου επιλογές, αλλά έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά του Peugeot. Μου αρέσει από αισθητικής άποψης και αυτό για εμένα είναι από τα βασικότερα κριτήρια.
Θα είναι σίγουρα μοντέλο 2005+
Ο λόγος που δημιούργησα το θέμα είναι γιατί θέλω την γνώση των ιδιοκτητών, και όχι μόνο, στο τί πρέπει να προσέξω. Δεν μιλάω για τον τυπικό έλεγχο καλής κατάστασης. Αυτός θα γίνει ούτως ή άλλως.
Θα ήθελα μια πιο λεπτομερή αναφορά για το ποια μέρη ή εξαρτήματα θα πρέπει να προσέξω αν έχουν αντικατασταθεί, επισκευασθεί κλπ. Ποια είναι δηλαδή τα σημεία που πονάει.
Αρκετοί πωλητές μεταχειρισμένων μου λένε να το αποφύγω, ότι βγάζει προβλήματα και τα γνωστά. Αν άκουγα κάτι τέτοιους βέβαια δεν θα είχα ΚΤΜ μοτοσυκλέτα
Αν είναι από ιδιώτη, μπορώ να το ελέγξω σε κάποιο συνεργείο Peugeot, αν είναι από μάντρα θα πρέπει να πάω προετοιμασμένος. Έχω πλήρη αντίληψη των μηχανολογικών θεμάτων, οπότε δεν θα παιδευτείτε και πολύ για να μου δώσετε να καταλάβω
Service book θα ζητήσω να έχει σε κάθε περίπτωση.
Αυτά για αρχή και καλώς σας βρήκα και πάλι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 15:31:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπωσδήποτε να μάθεις αν μπορείς πότε άλλαξε ιμάντα χρονισμού. Σημαντικό γιατί οι απόψεις διίστανται από μοντέλο σε μοντέλο (206-307) και από εταιρία σε εταιρία (Peugeot-Citroen). Εγώ τον αλλάζω κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Απαραίτητος έλεγχος σε όλα τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Αν δεν αλλάζει σταθμό από τον πολυδιακόπτη και δεν είναι αλλαγμένο το RCD τότε θες αλλαγή και κοστίζει (από 120ευρό και πάνω).
Δώσε προσοχή αν ακούγεται το διαφορικό (από 600ευρό και πάνω η ζημιά). Θα ακούς θόρυβο σε χαμηλή ταχύτητα ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει.
Αν τα μπροστινά φλας δεν ανάβουν, δεν είναι καμένη η λάμπα, αλλά έχει χαλαρώσει η θήκη και δεν κάνει επαφή, οπότε πας για νέο φανάρι (120ευρό έκαστος). Καλύτερα πιάσε και γύρισε ελαφρά κάθε θήκη για να δεις αν ανάβει και πάλι, δηλαδή αν κάνει καλή επαφή.
Αυτά σε γενικές γραμμές γνωρίζω εγώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 16:01:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AN pareis 2006 και μετα δηλαδη facelift 307
αυτα ολα εχουν λυθει και το αμαξι ειναι σκυλι
αλλα να ξερεις οτι λογω βαρους καιει αρκετα.
τα 9 τα εχεις ακομα και ηρεμα να οδηγεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vag990 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 08:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις πρώτες απαντήσεις.
Οι συμβουλές του Γιώργου ήταν αρκετά χρήσιμες.
Ναι, το facelift κοιτάω.
9 λίτρα είναι αρκετά, αλλά όλα τα βαριά αυτοκίνητα που κοιτάω (λόγω χρήσης) καίνε το κατιτίς τους.
Υγραέριο έχει τοποθετήσει κανείς ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 09:15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε γενικές γραμμές, ο 1,6 16v είναι αξιόπιστος, εγώ μόνο ιμάντα έχω αλλάξει και όλα τα υγρά (φρένων, ψύξης, τιμονιού). Αν τα αλλάξεις και εσύ (κοστολόγιο κάτω από 500euro) θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χιλιόμετρα.
Ο 1,4 90ps βγάζει προβλήματα.
Πρόσεξε τα καθίσματα να είναι σε καλή κατάσταση, γιατί αν θες τα αλλάξεις τα μπροστινά κοστίζουν, το τιμόνι μεταχειρισμένο από 120euro, ο απλός λεβιές ταχυτήτων από 20euro.
Επίσης, πρόσεξε τον τρόπο που κλείνει η πίσω πόρτα, η επιδιόρθωση του μηχανισμού κλειδώματος δεν κοστίζει, η αλλαγή ναι.
Όσον αφορά την κατανάλωση, ο 1,6 έχει χαμηλότερη από τα 1,4 λόγω επιπλέον δύναμης, εγώ βλέπω κατανάλωση κάτω από 8,0lt/100km στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια, 8,2lt/100km στην πόλη (Λάρισα) και στο επαρχιακό δίκτυο. Πιεσμένος στον αυτοκινητόδρομο θες πάνω από 9,0 και στο επαρχιακό 9,5. Πάνω από 10 μέση κατανάλωση δεν έχω δει ποτέ, θα δεις αν νομίζεις ότι συμμετέχεις σε Grand Prix. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 10:42:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκτος απο τα κλασσικα ατρακαριστο και μηχανικα το αναβεις και ανοιγεις καπο να δεις πως κουνιεται η μηχανη αν παρακουνιεται οταν ειναι κρυο..μπες μεσα να δεις αν κουνιεται το αμαξωμα απο τη μηχανη..πολλα υποφερουνε απο κακιες βενζινες και θελουνε καθαριμο μπεκ αλλαγη ισως μπεκ καθαρισμο γενικως εισαγωγη αλλαγη μπουζι αλλαγη ιμαντα οπως ειπανε...ειναι ευαισθητα στις βενζινες τις χαλια..και εχεις την αισθηση οτι δουλευει τρικυλινδρο.το αμαξι μπορει να κουνιεται ελαφρως παραπανω για καμμια 30αρια δευτερολεπτα μετα σταματαει μεχρι να ζεσταθει..μη μπερδευτεις..μετα δες αν σβηνει αποτομα μονο του γ αν παιζει στο ρελαντι αρκετα...δες τα και αυτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 10:48:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε εμένα χρειάστηκε καθαρισμός της πεταλούδας του γκαζιού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vag990 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 17:02:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας μαντράς έπαθε πλάκα με τον έλεγχό μου
Απορρίφθηκε αυτό, πάμε στο επόμενο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 18:09:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giorgos80 έγραψε: | Σε γενικές γραμμές, ο 1,6 16v είναι αξιόπιστος, εγώ μόνο ιμάντα έχω αλλάξει και όλα τα υγρά (φρένων, ψύξης, τιμονιού). Αν τα αλλάξεις και εσύ (κοστολόγιο κάτω από 500euro) θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χιλιόμετρα.
Ο 1,4 90ps βγάζει προβλήματα.
|
Mια χαρά αξιόπιστος είναι και ο 1.4 . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 18:13:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sto 207 soy nai
alla einai allagmenoi sxedon to miso moter
sto 206-307 ga**se ta |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούλ 2012, 18:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | sto 207 soy nai
alla einai allagmenoi sxedon to miso moter
sto 206-307 ga**se ta |
Αν έχει τόσες πολλές αλλαγές πάω πάσο.
Πάντως με τόσες αλλαγές δε μπορούσαν να προσθέσουν και κανα άλογο ακόμα?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούλ 2012, 18:38:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | giorgos80 έγραψε: | Σε γενικές γραμμές, ο 1,6 16v είναι αξιόπιστος, εγώ μόνο ιμάντα έχω αλλάξει και όλα τα υγρά (φρένων, ψύξης, τιμονιού). Αν τα αλλάξεις και εσύ (κοστολόγιο κάτω από 500euro) θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χιλιόμετρα.
Ο 1,4 90ps βγάζει προβλήματα.
|
Mια χαρά αξιόπιστος είναι και ο 1.4 . |
Σε δυο 307 που ξέρω, με τον 1,4 16v, έκαψαν φλάντζα χωρίς να τα ζορίζουν καθόλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούλ 2012, 18:44:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vag990 έγραψε: | Ένας μαντράς έπαθε πλάκα με τον έλεγχό μου
Απορρίφθηκε αυτό, πάμε στο επόμενο. |
Αν σου κάνουν τον δύσκολο, φεύγεις τρέχοντας!
307 υπάρχουν πολλά… Τα SW είναι λιγότερα, αλλά αν δεν βρεις αυτό που θες καλύτερα να περιμένεις παρά να πάρεις χρέπι.
Τι βρήκες σε αυτό και το απέρριψες; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|