Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 19:24:56 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Φουσκα κρεμαγιερας |
|
|
γεια χαρα ..μου κοπηκε η αριστερη φουσκα (εξωτερικη-αυτη που ειναι κοινη σε ολα τα 106) της υδραυλικης κρεμαγιερας απο το s2 ραλλακι....δεν εχει τυχει να ασχοληθω στο παρελθον με κρεμαγιερα και εχω καποιες αποριες.....
να βαλω ιμιτασιον φουσκα ή την γνησια καλυτερα?
επισης ξερει καποιος να μου πει τι γρασο βαζουμε στην κρεμαγιερα , γενικης χρησεως ,γρασο λιθιου ή κατι αλλο?
εχει γρασαδορακια η κρεμαγιερα?
αυτα ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 20:58:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εννοεις τη φουσκα που προεξεχει απο την κρεμαγιερα,δεν υπαρχει λογος να την παρεις ιμιτασιον,τιμη αντιπροσωπειας ειναι γυρω στα 7 ευρα αν θυμαμαι καλα
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 21:00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ότι και να βάλεις έχει κατω απο 10€, και την βάζεις μόνος σου, ειναι αστείο.
Αν σου κοπηκε τώρα δεν θα εχει στεγνώσει κάπου, οποτε μην ασχοληθείς.
Τώρα για το γράσο προσωπικά δεν ξέρω.
ΥΓ. Εγω εβαλα σασίκ με 3,5€ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 21:03:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι φυσούνες της peugeot (μέσα κι έξω) είναι πλαστικές (όχι λαστιχένιες). Αυτές της sasic (η εσωτερική τουλάχιστον που την έχω στα χέρια μου προς αλλαγή) είναι λαστιχένιες. Διαλέγεις κ παίρνεις
Γράσσο, δε νομίζω πως χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο. Απλό γρασσάκι του θεού...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2012, 17:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια οι τιμες απεχουν πολυ απο αυτες που αναφερθηκαν....
Εχουμε και λεμε....
Απο αγγλια σετ και οι 2 φουσκες (first line) με τα μεταφορικα πανε γυρω στα 28 ευρω.....
Σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικα που ρωτησα ,για την εξωτερικη φυσουνα μονο που θελω, γυρω στο 10αρικο και ιμιτασιον.....
Τωρα παμε και στην peugeot.....H εξωτερικη ,ή αλλιως καποτα οπως την λενε, 12 γιουροφα'ι'τερ ....και η μεσα 15 ευρο.....συνολο 27 ευρουλακια.....
Τελικα μιας και η μαμα γνησια μου κρατησε 16 χρονια και βλεποντας τις ελαχιστες διαφορες στις τιμες πηρα την γνησια καποτα απο την peugeot και θα την κανω προβα καποια στιγμη με καμια γερμανιδα τουριστρια
Μονο στον γκαγκασταθη την βρηκα 5 ευρω σαν γνησια αλλα βαλε και τα μεταφορικα σουρτα φερτα τον χρονο δεν ελεγε......
υ.γ. ανοιξε και ενα μαγαζι στην αθηνααα!!!
Οι φυσουνες απο peugeot οι εξω ειναι λαστιχενιες (και η παλια που ειχα και η καινουρια) ενω οι εσωτερικες νομιζω πρεπει να ειναι πλαστικιες....θα το δω οταν περασω την δικια μου πανω.....
Οσο για γρασο ρωτησα ενα μηχανικο στην peugeot και μου ειπε οτι βαζουν απλο γρασο....κοβεις το τιμονι ωστε να φανουν τα δοντια του ατερμονα και απλα βαζεις το γρασο πανω και μετα την φυσουνα και εισαι ετοιμος....οσο για γρασαδορακια μου ειπε οτι δεν εχει.....αυτα κυριοι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2012, 19:11:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ τις είχα πάρει κάπου στα 15 και τις 2 sasic ελαστικές...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2012, 20:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Εγώ τις είχα πάρει κάπου στα 15 και τις 2 sasic ελαστικές... |
Εγώ έχω αλλάξει την εσωτερική(η εργοστασιακή ήταν πλαστική) με αυτήν που δίνει η Sasic(είναι λαστιχένια). Θεωρητικά θα διαρκέσει περισσότερο αυτή της Sasic.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 15:52:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Εγώ τις είχα πάρει κάπου στα 15 και τις 2 sasic ελαστικές... |
Βλεπω ολοι μιλατε για sasic..
Για στειλε μου σε pm αν μπορεις απο που γιατι θελω και φουσκες κρεμαγιερας για εναν τσιγκο.....να τσεκαρω τιμες ,γιατι εδω στα μερη μου απ'οτι βλεπω ειναι φαρμακεια.....ουτε στην εκαλη να εμενα......
Η γνωμη μου παντως ειναι, πιστευω, οτι εχουν χαλασει εδω και χρονια την ποιοτητα στις aftermarket λαστιχενιες.....μα φυσικα για να κινειτε το συστημα , και κατι μου λεει οτι η πλαστικια της peugeot ειναι πιο μασιφ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 16:09:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tη sasic την εσωτερική την πήρα από Ντίνο πριν κανα 3μηνο. Γύρω στα 6-7ευρώ απ'όσο θυμάμαι.
psgeo έγραψε: | υ.γ. ανοιξε και ενα μαγαζι στην αθηνααα!!! |
Για δώσε details...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 16:23:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Tη sasic την εσωτερική την πήρα από Ντίνο πριν κανα 3μηνο. Γύρω στα 6-7ευρώ απ'όσο θυμάμαι.
psgeo έγραψε: | υ.γ. ανοιξε και ενα μαγαζι στην αθηνααα!!! |
Για δώσε details... |
οχι δεν εχει αθηνα τπτ.....σαν παραπονο το εκανα
απορω πως δεν εχει ανοιξει ενα στην αθηνα ομως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 21:19:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχουν κι Αθήνα και φτηνότερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2012, 22:58:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιαννη?? για στειλε μου ενα pm και εσυ !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 02:36:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
psgeo έγραψε: | γιαννη?? για στειλε μου ενα pm και εσυ !! |
δεν εχω μυστικά , αν πας μια βολτα στην Φραντζή θα βρεις τιμές Ντίνου
Ειναι ενα citroen store που κατα βαση πουλάει original parts αλλά και τριτων κατασκευαστών. Στην μεση της Φραντζή, δίπλα απο Λαμπριανίδη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 18:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | psgeo έγραψε: | γιαννη?? για στειλε μου ενα pm και εσυ !! |
δεν εχω μυστικά , αν πας μια βολτα στην Φραντζή θα βρεις τιμές Ντίνου
Ειναι ενα citroen store που κατα βαση πουλάει original parts αλλά και τριτων κατασκευαστών. Στην μεση της Φραντζή, δίπλα απο Λαμπριανίδη. |
ειπα για pm για να μην θεωρηθει οτι κανουμε και διαφημιση καπου
θα το εχω υποψη μου αν και ο νεος κοσμος πεφτει αντιθετα
λεει τιμες απο τηλεφωνο αυτος ή εχει κανα site?
παντως αν ξερετε γυρω απο ανω πατησια τπτ σφυριχτε το |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 20:31:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα sasic ανταλλακτικά δεν κρατούν είναι μεν πολύ φθήνια αλλά η φθήνια τρώει των παρά
Οι βάσεις κόβονται για πλάκα και οι φούσκες ξεχειλώνουν
Γενικότερα είναι για αυτοκίνητα που θέλουμε να ξεφορτωθούμε
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 21:32:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι προτείνεις σε 3ου κατασκευαστή? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 21:00:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν οι ιμιτασιον φυσουνες μπαινουν για πλακα η γνησια παντως με παιδεψε για να την βαλω....βλεπετε δεν χρειαζεται δεματικο γιατι εχει ενα εσωτερικο δακτυλιδι που πιανει μεσα εκει στην ακρη της κρεμαγιερας....
Επισης εχω υποψια οτι η κρεμαγιερα εχει τλκ γρασσαδορακια
Εκει που περναγα το γρασσο ειδα μια τρυπιτσα στην ακρη της που εβλεπε προς το καθρεπτη του αυτοκινητου για να σας δωσω να καταλαβετε.....
Σε φωτογραφιες που ειδα την κρεμαγιερα στο internet ειδα στις ακρες απο 1 γρασσαδορακι....τωρα αυτο αν χρειαζεται για κατι αλλο ας μας πει καποιος που ξερει
Επισης ειδα και οτι και η εσωτερικη φουσκα εχει ανοιξει σε 5 σημεια .....
Εχει κατεβασει κανεις μονος του κρεμαγιερα? χρειαζεται να την κατεβασεις τελειως απο το αμαξωμα για να αλλαξεις την μεσα φουσκα? ή βγαζεις μονο τα ιμιμπαρα και το Central Tie Rod End Inner και μετα λυνεις την ακρη μονο της κρεμαγιερας , χωρις να βγαλεις την κρεμαγιερα απο το αμαξι ξεβιδωνοντας την απο τις 50αρες τορξοβιδες κτλ μετα που συνεπαγονται
Ενα παλληκαρι ελεγε στο 106sportclub αλλα δεν ξερω τι κανουν εκει με τον σερβερ τους και δεν ανοιγει τπτ για να διαβασουμε καμια info ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος
peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 22:33:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
psgeo έγραψε: | Δεν ξερω αν οι ιμιτασιον φυσουνες μπαινουν για πλακα η γνησια παντως με παιδεψε για να την βαλω....βλεπετε δεν χρειαζεται δεματικο γιατι εχει ενα εσωτερικο δακτυλιδι που πιανει μεσα εκει στην ακρη της κρεμαγιερας....
Επισης εχω υποψια οτι η κρεμαγιερα εχει τλκ γρασσαδορακια
Εκει που περναγα το γρασσο ειδα μια τρυπιτσα στην ακρη της που εβλεπε προς το καθρεπτη του αυτοκινητου για να σας δωσω να καταλαβετε.....
Σε φωτογραφιες που ειδα την κρεμαγιερα στο internet ειδα στις ακρες απο 1 γρασσαδορακι....τωρα αυτο αν χρειαζεται για κατι αλλο ας μας πει καποιος που ξερει
Επισης ειδα και οτι και η εσωτερικη φουσκα εχει ανοιξει σε 5 σημεια .....
Εχει κατεβασει κανεις μονος του κρεμαγιερα? χρειαζεται να την κατεβασεις τελειως απο το αμαξωμα για να αλλαξεις την μεσα φουσκα? ή βγαζεις μονο τα ιμιμπαρα και το Central Tie Rod End Inner και μετα λυνεις την ακρη μονο της κρεμαγιερας , χωρις να βγαλεις την κρεμαγιερα απο το αμαξι ξεβιδωνοντας την απο τις 50αρες τορξοβιδες κτλ μετα που συνεπαγονται
Ενα παλληκαρι ελεγε στο 106sportclub αλλα δεν ξερω τι κανουν εκει με τον σερβερ τους και δεν ανοιγει τπτ για να διαβασουμε καμια info ..... |
αυτη η "τρυπιτσα" που ειδες,δεν ειναι για γρασσαδορακι απο την πλευρα του καθρεπτη.... ειναι απλα ενας οδηγος για να "παταει"σωστα στον καθρεπτη η κρεμαγιερα...... για να αλλαχτει η μεσα φουσκα,απλα βγαζεις μονο τα ιμιμπαρα και το "Central Tie Rod End Inner" ,λυνεις μονο την βιδα τορξ που εχει(μια βιδα Τ50 ειναι)...δε χρειαζεται να λυσεις ολη την κρεμαγιερα πανω απο το αμαξωμα...... και η γνωμη μου ειναι,μονο γνησιες φουσκες στην κρεμαγιερα....οι αλλες,απλα,δεν αντεχουν τοσο πολυ.....
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
psgeo Μέλος
106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2012, 00:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποτε τα 2 σαν γρασσαδορακια που φαινονται και εχει στις ακρες η κρεμαγιερα ειναι σαν οδηγοι για να καθεται σωστα πανω στο αμαξωμα!!
Ωραια μου εφυγε η απορια....
Θα συμφωνησω και εγω οτι καλυτερα τις γνησιες φουσκες που κρατανε και περισσοτερο παρα ιμιτασιον που η διαφορα και στα χρηματα δεν ειναι και μεγαλη....
Αρα για την μεσα φουσκα λυνουμε ημιμπαρα μετα ξεβιδωνουμε το παξιμαδι της βιδας που κραταει το central tie rod end inner για να βγει.....η βιδα απ'οτι ειχα δει ομως δεν μπορει να βγει τελειως γιατι οταν την κατεβασεις το κεφαλι της βρισκει στον "νεροχυτη" του καθρεπτη.....να υποθεσω οτι το κυριως σωμα της βιδας αυτης ειναι πιο χοντρο για να κραταει το central tie rod end inner και κατεβαζοντας την προς τα κατω (δεν μπορει να βγει τελειως γιατι βρισκει στην λαμαρινα ακριβως απο κατω της οπως ειπα παραπανω) το σπειρωμα ειναι πιο λεπτο , λογικα, για να μπορεις να βγαλεις εξω το central tie rod end inner....
Σωστος μεχρι εδω??
Μετα ακριβως απο πισω ειναι μια τορξοβιδα (καθετη στο εδαφος και οχι οριζοντια που ειναι οι 50αρες που πιανουν στο σασι) που πιανει ολο αυτο το μασιφ σιδερο , το σιδερο που περναει το central tie rod end inner και η ακρη του αξονα του ατερμονα.....ειδα ομως η τορξ αυτη ειναι μεγαλυτερη απο 50αρα....55αρα πρεπει να ειναι.....(μεχρι 50 τορξ που εχω εγω και δοκιμασα κολυμπουσε μεσα της ) ......αυτη λες?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος
peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2012, 20:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="psgeo"]Οποτε τα 2 σαν γρασσαδορακια που φαινονται και εχει στις ακρες η κρεμαγιερα ειναι σαν οδηγοι για να καθεται σωστα πανω στο αμαξωμα!!
Ωραια μου εφυγε η απορια....
Θα συμφωνησω και εγω οτι καλυτερα τις γνησιες φουσκες που κρατανε και περισσοτερο παρα ιμιτασιον που η διαφορα και στα χρηματα δεν ειναι και μεγαλη....
Αρα για την μεσα φουσκα λυνουμε ημιμπαρα μετα ξεβιδωνουμε το παξιμαδι της βιδας που κραταει το central tie rod end inner για να βγει.....η βιδα απ'οτι ειχα δει ομως δεν μπορει να βγει τελειως γιατι οταν την κατεβασεις το κεφαλι της βρισκει στον "νεροχυτη" του καθρεπτη.....να υποθεσω οτι το κυριως σωμα της βιδας αυτης ειναι πιο χοντρο για να κραταει το central tie rod end inner και κατεβαζοντας την προς τα κατω (δεν μπορει να βγει τελειως γιατι βρισκει στην λαμαρινα ακριβως απο κατω της οπως ειπα παραπανω) το σπειρωμα ειναι πιο λεπτο , λογικα, για να μπορεις να βγαλεις εξω το central tie rod end inner....
Σωστος μεχρι εδω??
Μετα ακριβως απο πισω ειναι μια τορξοβιδα (καθετη στο εδαφος και οχι οριζοντια που ειναι οι 50αρες που πιανουν στο σασι) που πιανει ολο αυτο το μασιφ σιδερο , το σιδερο που περναει το central tie rod end inner και η ακρη του αξονα του ατερμονα.....ειδα ομως η τορξ αυτη ειναι μεγαλυτερη απο 50αρα....55αρα πρεπει να ειναι.....(μεχρι 50 τορξ που εχω εγω και δοκιμασα κολυμπουσε μεσα της ) ......αυτη λες??[/quote ]
ναι ,μονο αυτη τη βιδα λυνεις,(την καθετη που λες),τιποτα αλλο...(δε θυμαμαι αν ειναι 50 ή 55 τορξ.... παντως μονο αυτην λυνεις...τιποτα αλλο απο την κρεμαγιερα....) εκεινη που λες οτι βρισκει στο νεροχυτη,ειναι η βιδα που πιανει η μπουκαλα του υδραυλικου τιμονιου,δε χρειαζεται να την πειραξεις......... κοψε τιμονι τερμα αριστερα,λυσε τη βιδα που σου λεω,βγαλτην,και μετα κοβοντας το τιμονι σιγα σιγα προς δεξια,θα βγει ο αξονας της κρεμαγιερας μεσα απο το "συνδεσμο των ημιμπαρων".......αλλαζεις τη φουσκα,και ξαναδενεις αντιστροφα.....
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|