PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Best value for money βελτιωσεις για τον ΤΗΡ...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:59:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδω ειναι το ζουμι στην ολη ιστορια...

Καθως αν τα βαλεις κατω θα δεις το εξης παραδοξο.
Πως αν ξερεις να παιξεις με τα μαμα περηφεριακα του αυτοκινητου
και τα συνδιασεις σωστα,
το συνολικο αποτελεσμα ειναι τοσο απροσμενα καλο, που σε βαζει σε σκεψεις το γιατι να πας να δωσεις 2 και 3 χηλιαρικα οταν το ηδιο αποτελεσμα θα το εχεις με πολυ λιγοτερα απο 1000 ευρω Exclamation Exclamation Exclamation


Εκτος και αν μιλησουμε για ΒΤ
που και εκει παλι εχω δει περιπτωσεις που μου αρεσουν και αλλες που λυπαμαι τα παιδια για τα λεφτα που δωσανε,
γιατι πολυ απλα δεν πηραν αυτο το οποιο πληρωσανε Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 17:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω κ εγώ κάτι? Όταν έβαλα την εξατμιση το αμάξι είχε μεγάλη διαφορά έστω κ έβαλα με 2 καζανακια κ 63.5.. το θέμα ειναι ότι μετά από πολλά κμχ το αμάξι αρχηζε να ρίχνει κατά κάποιο τρόπο την απόδωση του χωρίς να εχω κάνει κάτι αλο. Όταν μετά έκανα κ Dp πάλι τα ιδια.. στην αρχή νόμισα ότι έφτασα τα 170 άλογα κ λέω αυτα ειναι ούτε πρόγραμμα θέλω ούτε τπτ.. μετά από 500 + κμχ πάλι τα ιδια σταδιακά πάλι κάτω.. το ίδιο έγινε κ όταν καθαρησα βαλβίδες στην αρχή πάρτι.. κ μετά από 500 χονδρικα κμχ τα ιδια.. κ ρωτώ τώρα.. τι παίζει? Συνηθίζω το αμάξι? Ή παίζει κάποια άλλη ηλεκτρονική
Συνομοσια? Να πω ότι το αμάξι ειναι 150ρι fl με μαμά πρόγραμμα φουλ εξάτμιση κ φίλτρο κν στον παπά.. τίποτα άλλο.


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 21:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η 63αρα ειναι μεγαλη και γενικα με μεσαιο και τελικο
δεν ειναι και οτι καλυτερο για ΤΗΡ σε καροτσα 207 Rolling eyes

Βεβαια (ειδηκα) η μαμα εξατμιση των 150αριων ειναι τοσο φρεναρισμενη απο το εργοστασιο που οτι και να βαλεις καλυτερα θα ειναι Laughing
Περι εξατμισεων στην πραξη η ποιο καλη επιλογη για 150αρα τουρμπηνα
(ασχετως αν εισαι με μαμα ή φουλ τερματισμενο προγραμμα)
ειναι η μαμα 54αρα του ΡΨ με το μαμα μεσαιο και χωρις τελικο απλα με οβερσιζε σωληνα ή προφυσιο.
Και αν τυχον θελεις να ειναι τελιως αθορυβη στη νορμαλ και χαλαρη οδηγιση
αμεσως μετα το μαμα μεσαιο (και οσο ποιο κοντα γινεται) βαζεις ενα 30αρι η το πολυ 35αρι σε μηκος high flow ελευθερας.
Τα αποτελεσματα ειτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι καλυτερα απο τις 63αρες
(μαλιστα οταν γυρισω ελλαδα θα παρουσιασω και μια βελτιωμενη βερσιον αυτης που θα τα δινει ολα στις ψηλες στροφες)
και αυτο γιατι πολυ απλα κινητηρες σαν τον ΤΗΡ δεν ειναι κλασσικα "τουρμπομοτερ". Ειναι ενα ατμοσφαιρικο/τουρμπησμενο κινητηρακι που θελει τελιως διαφορετικη αντιμετωπιση στο θεμα βελτιωση.



Αυτο που σωστα εχεις παρατηρησει οτι στην αρχη ζωντανευει το αμαξι σου και μετα "ψοφαει" τροπω τινα.
Εχει να κανει με τη λειτουργια του εγκεφαλου, ο οποιος δουλευει με "στοχο αποδοσης" που προκειμενω να τον πιασει χρησημοποιει κατα κορον την τουρμπηνα.
Οταν εσυ κανεις μια βελτιωση τοτε το μοτερ πιανει ποιο ευκολα στοχο αποδοσης, αλλα μεχρι να σεταριστει χρησιμοποιει το προηγουμενο target plan για αυτο και η επιπλεον αποδοση.
Οταν δει οτι πιανει στοχο αποδοσης ποιο ευκολα τοτε λογικο ειναι να χαλαρωσει πχ την πιεση της τουρμπηνας.
Βεβαια αυτα ως ενα σημειο, γιατι αν τυχον εσυ βλεπεις οτι κατι "χανει οτι πηρε" τοτε ισως εχεις καποιο αλλο θεμα που να θελει ψαξιμο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 22:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά το αμάξι πάει πολύ καλά και ροπαρει πιο ψιλά κ στροφαρει με άνεση μέχρι κοφτι απλά εχω την αίσθηση ότι κάπου μετά ειναι πιο ήρεμο.. α ξέχασα να πω ότι από κατανάλωση ειναι σε επίπεδα 1.3 ατμοσφαιρικού κ μάλιστα από τα πιο οικονομικά..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:05:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κ ξέχασα να πω ότι θέλω κ μια εισαγωγή.... Όταν την βάλω θα κάνω ένα ρεσετ στον εγκέφαλο κ μετά δυναμομετρο.. παντος πράγματι έχει πολλά λάθος περιφερειακα το μοτερ αυτό σε σχέση με μαμα τσι twin turbo..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:16:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λιώνω με τις υπογραφές σας!!! Laughing Laughing Laughing Off Topic Rotfl



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:16:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:

Αυτο που σωστα εχεις παρατηρησει οτι στην αρχη ζωντανευει το αμαξι σου και μετα "ψοφαει" τροπω τινα.
Εχει να κανει με τη λειτουργια του εγκεφαλου, ο οποιος δουλευει με "στοχο αποδοσης" που προκειμενω να τον πιασει χρησημοποιει κατα κορον την τουρμπηνα.
Οταν εσυ κανεις μια βελτιωση τοτε το μοτερ πιανει ποιο ευκολα στοχο αποδοσης, αλλα μεχρι να σεταριστει χρησιμοποιει το προηγουμενο target plan για αυτο και η επιπλεον αποδοση.
Οταν δει οτι πιανει στοχο αποδοσης ποιο ευκολα τοτε λογικο ειναι να χαλαρωσει πχ την πιεση της τουρμπηνας.
Βεβαια αυτα ως ενα σημειο, γιατι αν τυχον εσυ βλεπεις οτι κατι "χανει οτι πηρε" τοτε ισως εχεις καποιο αλλο θεμα που να θελει ψαξιμο...


Εμένα το μυαλό μου πάει στο στέγνωμα. Τα πρώτα km δουλεύει πιο στεγνό μίγμα, εξ ού και η καλύτερη απόδοση. Σιγά σιγά (και σύμφωνα με το target plan, όπως λές Θανάση) το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και απλά σετάρει το μίγμα στις προκαθορισμένες από το εργοστάσιο τιμές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:19:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
λιώνω με τις υπογραφές σας!!! Laughing Laughing Laughing Off Topic Rotfl


ΧαΧα, ταιριάζουν όταν γράφουν μαζί. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 15:44:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
makis106 έγραψε:
λιώνω με τις υπογραφές σας!!! Laughing Laughing Laughing Off Topic Rotfl


ΧαΧα, ταιριάζουν όταν γράφουν μαζί. Laughing



δεν το ειχα προσεξει, οντως εχει πλακα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 15:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια με το να βελτιωνετε "ατμοσφαιρικα" το ΤΗΡ μιας και ειναι μοτερ που αντιδρα απροσμενα καλα σε αυτου του τυπου βελτιωσεις,
(θελει προσοχη ομως γιατι οταν κατι δεν γινεται 100% σωστα λογικο ειναι να μην αποδωσει και σωστα).
Αυτο που πετυχαινετε ειναι να να πιανει "torque target plans" το μοτερ χρησιμοποιωντας λιγοτερο την τουρμπηνα ή τις υπολοιπες torque request παραμετρους που εχει διαθεσημες.
Αυτο σημαινει λιγοτερη καταπονιση, μεγαλυτερη οικονομια αλλα και μεγαλυτερο ευρος αποδοσης "προς τα δεξια" κατα τον αξονα των Χ.
Απο την αλλη οταν το πλακωνετε σημαινει παραπανω αποδοση και μεγαλυτερη επαναληψημοτητα.

Αυτη τη φιλοσοφια πρεπει να ακολουθειτε σε ενα πλανο βελτιωσης
ειτε προκειται για ΒΤ ή στοκ μοτερ που απλα θελει να παρει τα μεγιστα δυνατα (και να καιει τα λιγοτερο δυνατα Very happy ) με οσο γινεται ποιο χαμηλο χρηματικο κοστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 13:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετα το ανοιγμα που εκανα με το colt ralyart 150ps ειδα και στην πραξη οτι το αμαξι μου εχει παρει αρκετα αλογακια τελικα..
και ρωταω.. αν το κολτ ειναι 163πς που λενε και καμια 100 κιλα λιγοτερα ισως και παραπανω +16ρες ζαντες ποσα αλογα πηρα με μια εξατμιση + ν/πιπε + κν στον παπα?
τελικα Παρη εκανα αυτο που μου ειπες κ δουλευει!


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 13:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν υποθέσουμε ότι στο πάτημα ήσουν τουλάχιστον +100 κιλά, τότε πρέπει να είχες 10 άλογα γεμάτα περισσότερα από το Ψολτ κατ'εμέ για να βρεθείς μπροστά 1+ αμάξι.

Εγώ όταν κοβόμουν με το Rocco είχα πάνω από 100 κιλά βάρος λιγότερα (υπέρ μου) και 160 άλογα δεν ήμουν με τίποτα. Τα Rocco από την άλλη δηλώνονται μαμά 160 αλλά στα dyno είναι 170+ άλογα. Οπότε για να κάτσει δίπλα μου είχε γεμάτα 10-15 άλογα παραπάνω, αλλά σε σχέση με το Colt που πάτησες εσύ η διαφορά βάρους μάλλον ήταν μεγαλύτερη μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

Όλα βέβαια είναι υποθέσεις. Το πόσα άλογα έχεις πάρει πραγματικά θα μπορούσαμε να το ξέρουμε αν είχες δυναμομετρήσει εργοστασιακός και επαναλάμβανες τη δυναμομέτρηση μετά τις βελτιώσεις.

Υ.Γ. Τι είναι το ν/πιπε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 14:06:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 16:33:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N207r έγραψε:
αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..


ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π. Laughing

Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!

Idea Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 22:37:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N207r έγραψε:

το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..


Klλαιωωω!!!!! Rotfl


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 11:25:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
N207r έγραψε:
αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..


ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π. Laughing

Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!

Idea Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα.



Δεν ειναι τα αλογα...ειναι οτι πλεον σε φαση κοντρας 4500-6000 το αμαξι παει πολυ καλυτερα.Εκει που πριν δε τραβαγε.


Τι σου ειπα ρε νικο και δουλεψε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 12:56:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 13:03:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ParisMcridis έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
N207r έγραψε:
αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..


ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π. Laughing

Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!

Idea Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα.



Δεν ειναι τα αλογα...ειναι οτι πλεον σε φαση κοντρας 4500-6000 το αμαξι παει πολυ καλυτερα.Εκει που πριν δε τραβαγε.


Σαφέστατα, έχεις δίκιο σε αυτό που λές. Άλλαξε και η συμπεριφορά του κινητήρα πρός το κόφτη σε συνδιασμό με κάποια extra άλογα. Για την ακρίβεια είναι λογικό με τη μεγαλύτερη εξάτμιση να έχασε (ή απλά να μην πήρε) κάποια άλογα χαμηλά και να έχει κερδίσει ψηλά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 14:38:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N207r έγραψε:
η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη..



Οταν ειναι πες μου να κανονισω να πάμε μαζι.να έχεις και βενζίνη σε μπουκάλι να καθαρίσουμε το κουλερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 15:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ParisMcridis έγραψε:
N207r έγραψε:
η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη..



Οταν ειναι πες μου να κανονισω να πάμε μαζι.να έχεις και βενζίνη σε μπουκάλι να καθαρίσουμε το κουλερ.


έχει κατι ωραία sprey κυροζίνης....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3656s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on