PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Best value for money βελτιωσεις για τον ΤΗΡ...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 13:57:20    Θέμα δημοσίευσης: Best value for money βελτιωσεις για τον ΤΗΡ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη το αντιστοιχο τοπικ κλειδωθηκε
(και καλα κανανε τα παιδια κατα τη γνωμη μου)
Ανοιγω αυτο το τοπικ οχι για να συνεχιστει εδω η κοκορομαχια,
αλλα για να ξεκαθαρισουμε (ελπιζω) τι συμφερει και τι οχι να κανουμε αν θελουμε να βελτιωσουμε ενα μοτερ ΤΗΡ ασχετως σε ποιο αμαξωμα η εκδοση ειναι... Μιας και ο κινητηρας πρακτικα ειναι ο ηδιος.

(αν υπαρχει κατι αλλο αντιστοιχο δεν εχω προβλημα, ειτε σβηστε/μεταφερετε το)



manosm3 έγραψε:
tommy7 έγραψε:
Καλημέρα !

Εχωντα κανει περιπου 300χιλ(καπου στα 60 ευρο) με genuine
(το αυθεντικο) cim 1o σταδιο,με χαλαρη οδηγηση μεσα στη πολη (Αθηνα)
εχω παρατηρήσει τα εξης

-μανιτάρι Hks (προγραμμα + catback 63,5) = 12.5

-φιλτρο ΚΝ (προγραμμα + full decat 63,5) μεσα στο φιλτροκουτι = 11.2

-φιλτρο ΚΝ και cim (προγραμμα + εξατμιση by mechanic) = 9,3 Shocked Exclamation

Επειδη εχει προγραμματιστεί και ταξιδι εκτος Αθηνων
(διαδρομη που με οτι σεταπ και αν ειχα,
δεν καταφερα να ριξω τη καταναλωση κατω απο 7,8)
ειμαι πολυ περιεργος να δω τα αντίστοιχα νουμερα σε ανοιχτο δρομο!!

Οποτε έπεται και συνεχεια . . .

Υ.Γ Δεν θίγω το θεμα απόδοσης,γιατι κάποιοι θα παρετε υπογλώσσια!!

Laughing Laughing Laughing


σορρυ που θα στο πω αλλα μαλλον εχει θεμα τ' αυτοκινητο σου... εγω πατημενος (πολη, ευθειες, καμια πεντελη κλπ) εχω 7.9 με μ.ο. ταχυτητας 40 χλμ. 1ο σταδιο rc με χαλαρο προγραμμα



Βασικα εχω μια απορια...
τι θελετε να πετυχετε?
να δειξουμε ποιος την εχει μακρυτερη??? (Steve σιωπη εσυ Laughing )
η να βγαλουμε/τε ακρη γυρω απο τι συμφερει τον καθενα να κανει σαν βελτιωση στο αμαξι του...

Μανο με ολη την καλη διαθεση,
αλλα να ξερεις πως ακομα και για το ηδιο αμαξι να μιλαμε
αλλη καταναλωση θα εχει αν το οδηγω εγω η εσυ η καποιο αλλο παληκαρι.

Ο Θωμας και ολα απο τα παιδια κανανε 2-3 απλες
(και προκλητικα φθηνες κινησεις)
και ολοι εχουν τα ηδια αποτελεσματα.
Επεσε η καταναλωση, ανεβηκε η αποδοση αλλα και η αξιοπηστια.
Προγραμματισμενοι και μη...

Τωρα αν εσυ πιανεις την ταδε καταναλωση,
ο Θωμας την δεινα, κτλ κτλ δεν εχει τοσο σημασια και δειχνει οχι καλη διαθεση για κουβεντα (εκτος και αν εγω καταλαβα λαθος οποτε συγνωμη εκ των προτερων... οκ?)

Οπως επισης οτι ειχε πληρωσει και εχει δοκιμασει 63αρι DP, ντεκατ 63αρα εξατμιση (αυτο που λατρευετε να κανετε ολοι) και του κοστισε (νομιζω) 400κατι ευρω απο πολυ γνωστο ονομα και φιρματο εξατμισα.
Του ειπα να την πεταξει πανω απο το αμαξι του,
και με προκλητικα λιγοτερα χρηματα,
πηρε μια μεταχειρο 54αρα απο RC την τροποποιησε και τωρα το αμαξι του και παει καλυτερα ειδηκα απο 4000 μεχρι κοφτη,
και στα δικα του ποδια του καιει λιγοτερο...




Αλλο "κλασσικο" παραδειγμα ενα αλλο παιδι που κατι μηνες πριν ειχε ενα ντιζελατο δυναμοδεικτηκο διαγραμμα, πολυ χαλια κατα την ταπεινη μου γνωμη αλλα και του ηδιοκτητη του, που ψαχνοταν μηπως το αμαξι του δεν παει καλα...
(καραμαμα 150αρι μονο με προγραμμα)
Εδω μεσα καποια παιδια (εγω θεωρω καλοπροαιρετα) του ειπαν οτι εχει προβλημα το αμαξι του.
(προγραμμα Σαλεξ βλεπεις...)
Εγω ειχα πει (ψαξτε τα προσταρισματα και θα το βρειτε)
οτι το μοτερ του ειναι μια χαρα,
και ουτε το προγραμμα φταιει αλλα ουτε τιποτε...
Αυτο που εφταιγε ηταν οτι ειχε αντιγραψει ατομα σαν τον Σαληγκαρακι
(Σακη δεν θελω να σε προσβαλω αλλα διαβασε παρακατω και θα καταλαβεις)
που με ενα σεταπ που δεν μπορει να διαχειρηστει καυσαερια στην μαμα μορφη, πηγε και εδωσε και αλλα επιπλεον καυσαερια.
Δηλαδη εχεις μια (μαμα) εξατμιση που δεν κανει για τους 150 ιππους
(πριν με ρωτησετε, ναι... ειναι φρενο ιπποδυναμης σκοπιμως βαλμενο απο τον κατασκευαστη)
Και εσυ πας και την φορτωνεις με παραπανω ιπποδυναμη?????????
(γιατι οταν σηκωνεις την πιεση της τουρμπηνας, τοτε παραγεις και παραπανω καυσαερια)
Μιλαμε για την απολυτη μηχανολογικη κοτσανα!!!
Φθειρεις το μοτερ σου...
Εχεις μεσα και το κωλο 5-30 που δεν αντεχει σε εξτρεμε καταπονισεις
και δωστου εσυ να του πετας τα ματια εξω...
Μετα θα φταιει ο προγραμματιστης αν το μοτερ αυτο αρχισει κανα δυο χρονια μετα και φτυνει λαδια απο την τουρμπηνα?
η οι αυλοι εισαγωγης ειναι βουλωμενοι? (δυστηχω σε αυτο ακομα δεν εχετε παρει καν χαμπαρι πως δημιουργουνται αυτες οι επικαθησεις)

Οποτε σε αυτο το μαμα 150αρι (με προγραμμα μονο)
βαλαμε μια τροποποιημενη εξατμιση
ενα CIM δευτερου σταδιου (υπαρχει και 3ο σταδιο)
και ειχε/εχει ενα πανελακι ΚΝ νομιζω μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.

Και αν θελει ας πει ο ηδιος τις εντυπωσεις του...
Που πριν δεν ηξερε που ειναι ο κοφτης του
και τωρα θελει να τον βαλει ψηλοτερα Laughing
Απο καταναλωση????
Ας σας πει ο ηδιος ποσα λιτρα κατω στο μεσο ορο (ασχετως που και πως οδηγει) ειναι...
Οπως επισης να σας πει και ποσα ευρω (σε ετησια βαση) θα γλυτωνει λογω μικροτερης καταναλωσης βενζινης... (τρηψηφιο νουμερο ευρω)

Προσωπικα το ξερετε οτι δεν προσπαθω να διαφημισω κατι η να σας βαλω στη "δικη μου" κατευθυνση...
Ισα ισα αν δεν ερχοτανε ετσι η κουβεντα δεν θα ελεγα τιποτα,
αλλα βλεπω οτι ακομα στραβοι τυφλους οδηγουν...


Σιγουρα το να βαλεις μια αλλη εξατμιση (βγαζοντας το φελο του 150αριου) σιγουρα θα ειναι καλυτερη.
Σιγουρα θα εχετε θετικα αποτελεσματα...
Αλλα προσπαθηστε να καταλαβετε κατι.
Υπαρχουν και αλλοι ποιο φθηνοι τροπου που παραδοξως εχουν τα ηδια η και καλυτερα αποτελεσματα.
Το οτι ειναι ανορθοδοξες λυσεις δεν σημαινει οτι ειναι και λαθος.
Οποτε αφηστε τους εγωισμους και δειτε την αληθεια, εσεις θα γλυτωνετε χρηματα και τα αμαξια σας θα πηγαινουν ποιο γρηγορα.
Εγω οχι μονο δεν εχω να κερδισω τιποτα απο ολο αυτο το στορυ
(ισα ισα που καπιοι μου τα χωνουν και αλλοι με ζαλιζουν με αποτελεσμα να κουραζομαι και για αυτο τραβαω μεγαλα διαλειματα κατα καιρους)
Αυτο το μοτερ δεν ειναι κλασσικο τουρμπηνατο μοτερ,
εχει πολλα "χαρακτηριστικα" που δυστηχως ακομα και τωρα δεν εχετε παρει χαμπαρι τα πως και τα γιατι...

Ενα τελευταιο και σορρυ αν σας κουραζω,
Γιατι οταν δειχνουμε το φεγγαρι καποιοι κοιτανε μονο το δαχτυλο?

Θελω να σας βοηθησω ρε γα**το (και μαλιστα χωρις κανενα δικο μου ωφελος)
How much quantity of brain you need to have
in order to understand this?????


Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Σαβ 09 Ιούν 2012, 14:29:56, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 14:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumbs Up Clapping


το αλλο τοπικ ξαναξεκλειδωθηκε μετα απο λιγο συμμαζεμα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 19:03:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαναση δε θελω να πετυχω τιποτα. Ναυπηγος ειμαι, δεν κατασκευαζω κιτ ουτε διαφημιζω/δυσφημω κανεναν Wink
Το μονο που θελησα ειναι να τονισω οτι η καταναλωση του παιδιου μου φανηκε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεγαλη και ισως οφειλεται σε δυσλειουτγια του κινητηρα, π.χ. χρονισμα. Αυτο διοτι το μεγιστο που εχω δει εγω, ειναι 9.5/100 με αλλο προγραμμα ενα διαστημα που εκανα πολυ κοντινες αποστασεις, χειμωνα κιολας. Ελπιζω να καταλαβαινεις τι θελω να πω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 19:57:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ καταλαβα και με συγχωρεις αν ημουν λιγο "βαρυς" μαζι σου... Very happy


Αν ηταν για καποιο αλλο αμαξι δεν θα μιλαγα καν,
αλλα με το Θωμα ετυχε να γνωριστουμε (ειναι ενα απιστευτα καλο παιδι)
και τα νουμερα αυτα που αναφερει ισχυουν.
Τωρα οτι ειναι λιγο δεξιο-βαρυποδαρος και το παταει... ναι τι να τον κανουμε? Laughing
Προβλημα με το χρονισμο μεχρι τοτε δεν ειχε, τωρα αν του βγαλει προβλημα στο μελλον αυτο ειναι αλλη ιστορια...
Απλα το παληκαρι εκανε τις δοκιμες του, πριν και μετα και
με τον τροπο που οδηγει (γρηγορα απο οτι καταλαβαινεις) και συγκρινε το σεταπ με φουλ 63αρα απο (συμπερηλαμβανομενου) DP, απουσια καταλυτη Evil και 63αρα εξατμιση μεχρι πισω "φτιαγμενη" απο πολυ γνωστο και φιρματο εξατμισα...
(υποψιν οτι με την ντεκατ εξατμιση ετρωγε σουπα και χυλοπιτα απο το παιδι με το πρωην "ντιζελατο" ραλλυ που ειχε την τροποποιημενη του RC +CIM Β σταδιο)
Και μετα μονος του και στην ηδια διαδρομη, ηδια οδηγηση ηδια βενζινη κτλ κτλ... και ειδε οτι πηγαινε ποιο γρηγορα ειδηκα απο τις 4000 και μεχρι κοφτη το στροφομετρο κινειται (χωρις να "μαγκωνει" η να "φρεναρει") συνεχως μεχρι τον κοφτη...
Και ταυτοχρονα του εκαψε και λιγοτερο βενζινη.

Αυτα ειναι γεγονοτα οχι μονο σου Θωμα
αλλα και σε ολα τα μοτερ που εχουν υποστει αντιστοιχης φιλοσοφιας βελτιωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 20:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οποτε για να κανω μια ανακεφαλαιωση...
Οπως προειπα δεν εχω σκοπο να πεισω κανεναν,
ισα ισα εχω τοσο φορτωμενο προγραμμα εργασιας που οταν μπαινω ειτε στο δικο μου ειτε εδω θελω να πω 5 κουβεντες με τα φηλαρακια και να χαλαρωσω λιγο.
Δεν με απασχολει να πεισω κανεναν και για τιποτα.
Αλλα απο σεβασμο στα παιδια που αξιζει να τα σεβεται κανεις (και δωξα το Θεο εισαστε πολοι απο αυτους εδω μεσα Laughing )
συζηταω μαζι σας 5 πραγματα μονο και μονο για να σας δειξω οτι υπαρχει και μια αλλη πλευρα, περαν της πεπατημενης.

Δηλαδη πως να το κανουμε?
Αφου ο ΤΗΡ ειναι ενα ξεχωρηστης φιλοσοφιας μοτερ,
εχει μια απιστευτη ικανοτητα να μην καιει στην χαλαρη οδηγηση και να (οκ καιγοντας τα αντερα του Very happy ) βγαζει τρελη δυναμη και ειδηκα σε υψηλο αριθμο περηστροφης του κινητηρα.
Και δεν εχει σασμαν σαν το 6αρι DSG που εχει ο ανταγωνησμος του
(εκει να βλεπατε πλεονεκτηματα σε μοτερ με καλο ζυγισμα τι θα μπορουσε να κανει)

Οποτε μπορει να βελτιωθει προς πασα κατευθυνση...
Αυτο που εγω εχω θελω να σας πω, ειναι πως να παρετε δυναμη, να ριξετε καταναλωση με το μικροτερο δυνατο κοστος.
Οκ οι αναγκες/απαιτησεις του καθε ενος απο εμας ποικηλουν,
αλλα σε γενικες γραμμες με τελιως συμβατικες (και κατ'επεκταση φθηνες λυσεις) μπορειτε να παρετε εξαιρετικα αποτελεσματα χωρις να πετατε τα λεφτα σας δεξια-αριστερα...

ΠΧ ο Θωμας (θα φτερνηζεται το παληκαρι Laughing Laughing Laughing Laughing )
εδωσε 4κατι κατοσταρικα για να βαλει μια εξατμιση που ναι μεν σε σχεση με του μαμα 150αριου ηταν καλυτερη,
αλλα απο τη μια δεν ειχε καταλυτη...!!!!
και απο την αλλη με τα μισα λεφτα εβαλε κατι καλυτερο, (που εχει το μαμα DP παλι πανω) σε αποδοση, του καιει λιγοτερο βενιζνη
και γινεται ακομα καλυτερο αν κατεβασουμε κατω τον καταλυτη του....

Αλλα γιατι πιανω τον εαυτο μου να προσπαθει να σας αποδειξει τα αυταποδειχτα???
ειλικρινα αυτο με κουραζει... και με ξενερωνει πολυ... Rolling eyes

Τοσα πολλα λεφτα εχετε και δεν ξερετε που να τα πρωτοξοδεψετε???
Αν ειναι ετσι οκ παω πασο... ξερεις ποσες ιδεες και λυσεις σου εχω αν εχεις ορεξη (οχι εσυ γενικα το λεω Very happy ) να ριξεις πανω στην αξια του 207 ενα ακομα 207?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 20:59:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Οκ καταλαβα και με συγχωρεις αν ημουν λιγο "βαρυς" μαζι σου... Very happy


Αν ηταν για καποιο αλλο αμαξι δεν θα μιλαγα καν,
αλλα με το Θωμα ετυχε να γνωριστουμε (ειναι ενα απιστευτα καλο παιδι)
και τα νουμερα αυτα που αναφερει ισχυουν.
Τωρα οτι ειναι λιγο δεξιο-βαρυποδαρος και το παταει... ναι τι να τον κανουμε? Laughing
Προβλημα με το χρονισμο μεχρι τοτε δεν ειχε, τωρα αν του βγαλει προβλημα στο μελλον αυτο ειναι αλλη ιστορια...
Απλα το παληκαρι εκανε τις δοκιμες του, πριν και μετα και
με τον τροπο που οδηγει (γρηγορα απο οτι καταλαβαινεις) και συγκρινε το σεταπ με φουλ 63αρα απο (συμπερηλαμβανομενου) DP, απουσια καταλυτη Evil και 63αρα εξατμιση μεχρι πισω "φτιαγμενη" απο πολυ γνωστο και φιρματο εξατμισα...
(υποψιν οτι με την ντεκατ εξατμιση ετρωγε σουπα και χυλοπιτα απο το παιδι με το πρωην "ντιζελατο" ραλλυ που ειχε την τροποποιημενη του RC +CIM Β σταδιο)
Και μετα μονος του και στην ηδια διαδρομη, ηδια οδηγηση ηδια βενζινη κτλ κτλ... και ειδε οτι πηγαινε ποιο γρηγορα ειδηκα απο τις 4000 και μεχρι κοφτη το στροφομετρο κινειται (χωρις να "μαγκωνει" η να "φρεναρει") συνεχως μεχρι τον κοφτη...
Και ταυτοχρονα του εκαψε και λιγοτερο βενζινη.

Αυτα ειναι γεγονοτα οχι μονο σου Θωμα
αλλα και σε ολα τα μοτερ που εχουν υποστει αντιστοιχης φιλοσοφιας βελτιωση.


Δεν σχολιασα οτι η λυση που προτεινεις δεν αποδιδει, αλλα το οτι ειχε πολυ υψηλη καταναλωση γενικοτερα Wink
Γιατι κι εγω ειμαι συνεχως (εκτος απο ζεσταμα και κρυωμα Laughing ) σε anti-eco mode οδηγηση αλλα τετοια νουμερα -ευτυχως- δεν εχω δει Very happy

Για ελαφρωμενη τροχαλια π.χ. alta ποια η γνωμη σου; + θα αντεχε 35+ κιλα ροπης; στα πλαισια της μειωσης αδρανειας των κινουμενων μερων, με χαμηλο κοστος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 10:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν σου αρεσει η εκο οδηγηση, Cool
(Καπου ειχε ανεβασει μια φωτο ο Stevaras)
oπου απο κεραμωτη γεμισμα με 95αρα εκο εφτασα τις σερρες με 4,8 μεσο ορο καταναλωσης...
(προς το τελος τσιμπησε 4,9 γιατι αρχισα κατι χαζο ανοιγματα)

Και γενικοτερα στο ταξειδι, αν πω οτι θα παω χαλαρα το 5,5αρι το εχω χωρις να ειμαι εμποδιο στο δρομο.

Στην πολη (απο γλυφαδα-ρεντη) ενα φεγγαρι πηγαινοερχομουνα καθε μερα πρωι και μεσημερι καθημερινες και ωρες αιχμης. (κινηση, φαναρια κτλ)
Και χωρις να πλακωνομαι με κοφτες στα φαναρια αλλα χωρις και να σκεφτομαι να κανω οικονομια ειχα (αν θυμαμαι καλα) 8 η 8κατι μεσο ορο.
Μικτες διαδρομες παιζω στα 6κατι με 7 το πολυ λιτρα μεσο ορο.

Φωτος (αν δεν με πιστευεις) εχω στο εξτρεμε
οπως και φυσικα αν θελεις οταν κατεβω ελλλαδα με το καλο,
παμε να φουλαρουμε ηδια βενζινη απο ηδιο βενζιναδικο και παμε καπου για καφε. Εχωντας φυσικα μηδενισει το τριπ κομπιουτερ.
Και θα δεις και μονος σου τι θα γραψει, αλλα και το πως θα πηγαινω στο δρομο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Το ξερεις οτι μετα χλμ που κανω καθε χρονο
σε σχεση με τελιως μαμα που το ειχα καποτε (λεμαν εχω)
καθε χρονο γλυτωνω απο 280 εως 400 ευρω σε βενζινες????
Και δεν εχω προγραμμα ουτε εχω καποια αλλη ακριβη βελτιωση πανω στο αμαξι μου.
Και αυτη την οικονομια την εχω "at the end of the day"
οπου συγκρινα ενα χρονο με τελιως μαμα στατους και τωρα,
κανωντας τα ηδια ταξειδια, βολτες, στρηψιμο/λιωσημο πανω κατω στην εβοια, μπολικες γρηγορες βολτες στο σουνιο κτλ κτλ κτλ....

Για το θωμα ειναι αλλη ιστορια,
το παληκαρι δεν γουσταρει να κανει οικονομια, (και καλα κανει)
ειναι 20κατι χρονων και βραζει το αιμα του Laughing

Εγω ειμαι 36 και ορεξη για να τρεξω μου ερχεται μονο οταν βλεπω καμια στροφοδιαδρομη...
(γεραματα βλεπεις Laughing Laughing Laughing )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 11:30:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα σε 8000km (από τότε που μηδένισα το trip computer) έχει μέση κατανάλωση 9.4 λίτρα. Τώρα έχει 25.000km ακριβώς. Αυτά με πρόγραμμα και εισαγωγή (χοάνη πάνω στην τουρμπίνα, της πλάκας κοινώς).

Πρίν την ψευτοχοάνη, είχα μέση κατανάλωση 8.4 με 8.6 λίτρα με πρόγραμμα μόνο. Η οδήγηση είναι (περίπου) μεικτή, αλλά για να πώ την αλήθεια περισσότερο κινούμαι εντός πόλης και λίγο λιγότερο σε εθνικό (περιμετρική για την ακρίβεια).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 11:34:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατά τη γνώμη μου το στυλ οδήγησης έχει μεγάλη σημασία στην κατανάλωση, ό,τι περιφεριακά και αν φοράς.
Το ρουσού μου είχε μεικτή 7,3 παρά τα φούλ περιφεριακά, χοάνη, decat και τις επιθετικές ρυθμίσεις του σάλεξ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 12:10:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 Λεφ!

Για ακόμη μια φορά θα κάνω τον συνήγορο του διαβόλου απέναντι στο Θανάση.

Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα έχουν ένα σωρό περιορισμούς στη ροικότητα:
- Μικρές εξατμίσεις
- καζάνια με φλογοκρύπτες και διατάξεις απορρόφησης ήχου
- περιοριστικοί καταλύτες
- φιλτροκούτια με ηχοπαγίδες
- Κολάρα εισαγωγής με περιορισμούς ροής στις γωνίες τους λόγω χώρου


Αλλάζοντας κάποια από τα παραπάνω ή και όλα μαζί, παντοτε θα βελτιώνεται η απόδοση του αυτοκινήτου στις υψηλές στροφές γιατί διευκολύνεται η ροή.
Επίσης θα μειώνεται η ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και έτσι θα μειώνεται η κατανάλωση.

Η παρατήρηση που έκανε ο Σάκης είναι πολύ σωστή. Όλα τα αυτοκίνητα που έχουμε δει μέχρι σήμερα με χοάνη, είχαν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με το ίδιο setup αλλά με το εργοστασιακό φιλτροκούτι.

Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει η αναμενόμενη πτώση πίεσης καθώς ο αέρας περνάει το φίλτρο και έτσι το turbo σηκώνει πιο απότομα πίεση και πιο μεγάλη πίεση.

Αντίστοιχα συμβαίνει με την εξάτμιση. Μεγαλύτερη εξάτμιση φέρνει ελαφρώς πιο αργό σπουλάρισμα και καλύτερες επιδόσεις ψηλά.
Χάνουμε ροπή χαμηλά αλλά κερδίζουμε ψηλά. Μαζι με τη ροπή που χάνουμε, μειώνεται η κατανάλωση.

Η οικονομία δεν έρχεται από κάποια μαγική διάταξη εισαγωγής. Ούτε κάποια μαγική διάταξη εξάτμισης. Από απλή εφαρμογή μερικών βασικών αρχών της Φυσικής γίνονται τα πάντα.

Μακάρι να ήταν ατμοσφαιρικοί οι κινητήρες - τότε μπορεί να είχε περισσότερη σημασία η κάθε λεπτομέρεια. Επειδή όμως υπάρχει μια τουρμπίνα στη μέση, όλα αλλάζουν κάτω από τις προσταγές της και εξαρτώνται αποκλειστικά από αυτήν.

Αν αποφασίσει να σηκώσει πίεση, θα ανέβει η κατανάλωση.
Αν αποφασίσει να κάτσει ήσυχη, θα πέσει η κατανάλωση.


Το να έχεις ροικό κινητήρα βοηθάει, αλλά οι καλύτερες μετατροπές -κατά τη ταπεινή μου γνώμη- είναι να αφαιρέσει κανείς τους περιοριστές που μπήκαν από το εργοστασιο:
- Αφαίρεση προκαταλύτη
- Μια εξάτμιση cat-back
- Ένα ελεύθερο φίλτρο ή φιλτροχοάνη
- Μια ελεύθερη σωλήνα εισαγωγής (εκείνη που πηγαίνει στην τουρμπίνα από το φιλτροκούτι και μικραίνει πανω στη γωνία 90μοιρών)
- Μια ελεύθερη σωλήνα πίεσης (εκείνη μετά το intercooler που είναι τσακισμένη στη μέση)

Έτσι αυξάνεται η δυνατότητα απόδοσης του κινητήρα χωρίς καμία άλλη αλλαγή.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 12:22:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω χρειαζεται να βαλω καλυτερη εισαγωγη με 7.6 μεση καταναλωση και 320 βοδια?? Laughing Laughing
Βασικα αν το εκανα,θα το εκανα για την αποκριση,αλλα αν δεν το δει απο κοντα ο Θανασης(που και παλι δε μου χρωσταει τπτ το παλικαρι να ασχοληθει),εγω δεν εχω ιδεα πως γινεται Embarassed
Παντως για το θεμα οικονομιας θα πρεπει να ψαχτουμε και με τα ελαστικα,αλλα ειναι αλλο κεφαλαιο.

Υ.γ Ατιμε κωλαρα παντρευτηκε ο εβραιος και χαθηκαμε ολοι μας Laughing Laughing Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 12:30:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περαν της καταναλωσης,εχω παρατηρησει(κ απο το 106 που ειχα)οτι η αποδοση αλλαζει κ αναλογα το μοτερ.εχει τυχει,με 106 κολητου(τοτε που ειχα κ εγω 106),αγορασμενα ιδια περιοδος,κμ ιδια,συντηρηση ιδια κ ιδια πραματα βελτιωσης,το ενα να ηταν αρκετα δυνατοτερο απο το αλλο.οποτε λογικα σε ιδιους ρυθμους οδηγησης,το ενα να εχει χαμηλωτερη καταναλωση απο το αλλο.εχω δικιο φιλε θαναση?δλδ δεν υπαρχει περιπτωση,2 μοτερ,ακομα κ γνησια,να εχουν διαφορα στην αποδοση???



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 13:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lefter1s RC έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου το στυλ οδήγησης έχει μεγάλη σημασία στην κατανάλωση, ό,τι περιφεριακά και αν φοράς.
Το ρουσού μου είχε μεικτή 7,3 παρά τα φούλ περιφεριακά, χοάνη, decat και τις επιθετικές ρυθμίσεις του σάλεξ.


Ρε φιλε (σορρυ τωρα το πηρα χαμπαρι) πουλησες το 207 ???

Σακη σορρυ αν στα χωνω συχνα πυκνα αλλα το εχω απορια γιατι δεν με ακους? απορια το εχω δηλαδη... Εσυ θα κερδισεις οχι εγω... Laughing

Στελιο (σαλεξ) δεν αντιλεγω,
ισα ισα με βρισκεις απολυτα συμφωνο οσον αφορα την αφαιρεση καποιων φρενων ιπποδυναμης...
Οπως και οτι δεν μπορουμε να γενικευσουμε το ποια ειναι "καλη" η "κακη"
βελτιωση γιατι οι αναγκες (αλλα ουτε και τα διαθεσημα χρηματα) των παιδιων ειναι τα ηδια...
Και ετσι οπως ειναι τα πραγματα και με 2 ευρο το λιτρο η βενζινη
(μιλαμε θελουμε σχεδον 100 ευρω για να φουλαρουμε ενα ρεζερβουαρ...)
Πολλα παιδια στο θεμα της βελτιωσης πρωτα σκεφτονται ποσο θα καει και μετα πως θα πηγαινει...

Και εδω ειναι το παραδοξο της ολης ιστοριας.......
ειτε μιλησουμε για ενα απλο 150αρι, ειτε 207 ειτε 308 (εκει ειναι ποιο εντονο το φαινομαινο) ειτε 508 ειτε RCZ ειτε δεν ξερω και εγω ποια αλλη καροτσα, (ουτε η τζουλια αλεξανδρατου να ηταν αυτο το μοτερ, ολοι το εχουν παρει Laughing )
Ολα εχουν ενα κοινο παρανομαστη,
ειτε τα κανουμε 300αρια και 350αρια, ειτε απλα τους δωσουμε +10-20 ιππους,
ολα στη φυσιολογικη οδηγηση μπορουν να χτυπησουν απιστευτα (για τα μετρα και σταθμα φυσικα) νουμερα καταναλωσης.
Και ΟΚ μην κοιτας εμενα, το Μανο και αλλα παιδια που ξερουν πως να οδηγησουν οικονομικα.
Υπαρχουν και παιδια που ειτε δεν ξερουν, ειτε δεν θελουν να ξερουν Laughing
αλλα ομως θελουν να εχουν χαμηλοτερη καταναλωση.
Η οποια να τονισουμε οτι στο 99% των περιπτωσεων ερχεται (για ΤΗΡ μιλωντας) και με λιγοτερη καταπονιση του κινητηρα δηλαδη αυξηση αξιοπηστιας...

Και για να φερω μερικα παραδειγματα...
το 150αρι GT που εχει ο κουμπαρος μου,
καραμαμα προγραμμα και τροποποιωντας το εργοστασιακο σεταπ
χωρις να το αλλαξω, κατι που σημαινει οτι στην πραξη οοοοοοοοοοοοοοολα μαζι αντε με το ζορι να πλησιασαν τα 200 ευρω...
(σορρυ αλλα δεν θυμαμαι τωρα ακριβως ποσο εδωσα και που)
Μιας και ηταν δωρο μου προς αυτον... Very happy

Το αμαξι του λοιπον μεχρι 4ες παει σαν μαμα RC
(στο πατημα μαλιστα πεταγεται και μισο αμαξι μπροστα αλλα αυτο δεν εχει σημασια)
Καιει (στα ποδια του κουμπαρου μου οκ? και παντα συγκρινωντας τι του εκαιγε πριν και τι του καει μετα τις αλλαγες οκ? και οχι ποσο μπορει να κατεβει η καταναλωση αν γινει εμποδιο στο δρομο) 1,5 λιτρο κατω στο μεσο ορο του Exclamation
Ο μεσος ορος θερμοκρασιας καυσαεριων εχει κατεβει σχεδον 80 βαθμους κατω,
το μοτερ "καταπονειται" λιγοτερο (οταν βρεθουμε απο κοντα θα το δεις και μονος σου) ειδηκα στα θερμικα φορτια.
Υπ'οψιν οτι λιγοτερο του καιει (παντα συγκριτικα πριν και μετα)
ακομα και οταν ειναι πλακωμενος...

Απο επιδοσεις δεν εχει σημασια το αν στεκεται διπλα στα RC η οχι,
αλλα στο οτι πριν το στροφομετρο του αρνιοτανε πεισματικα να ανεβει μετα τις 5500 και μετα τις 6000 απλα το λυποσουνα που ουρλιαζε και δεν ανεβαζε.
Τωρα μετα τις 4000 κανει μια και βουταει τη βελονα μεχρι κοφτη,
μαλιστα αν εισαι αφηρημενος με το δρομο (η αν εχεις ολη σου την προσοχη στο στρηψιμο) θα σου κοφταρει χωρις να νιωσεις οτι "εσφιξε" λιγο πριν τον κοφτη...
Χαλημα εχει καλυτερη αποκριση
(εκνευρηστικα θα ελεγα) και εδω ειναι λιγο μειονεκτημα καθως θελει πολυ απαλα το γκαζι αλλιως αρπαζει αποτομα και αν δεν το συνηθισεις ειναι πολυ ευκολα στο σταματα/ξεκινα να ενοχλεις ολα τα ατομα μεσα στο αμαξι. Αλλα οκ συνηθιζει κανεις και απλα μαθαινει στη νορμαλ οδηγηση να παταει ποιο απαλα το γκαζι και οχι αποτομο τσαρουχωμα καθε φορα που ξεκιναει.
Τι αλλο να σου πω???
ειναι πανω απο 2 χρονια ετσι... ααααα καθε χρονο (κανει περιπου τα ηδια χλμ με εμενα) γλυτωνει περιπου 3κατοσταρικα μονο απο τις βενζινες.
Χωρις να βαλουμε την αυξηση της αποδοσης και την μειωση του μεσου ορου καταπονησεων του μοτερ.
Δηλαδη οχι μονο του βγηκε "τσαμπα" η βελτιωση
(που τσαμπα ηταν γιατι του την εκανα δωρο Laughing )
αλλα και γιατι εχει διαφορα και δινει λιγοτερα λεφτα καθε φορα που παει στο βενζιναδικο...


Και οκ αστον αυτον...

Παμε σε περιπτωσεις 300ριδων...
Δωσε μου ενα-δυο να κανουμε μερικες κινησεις και θα δεις μετα ποσο θα καινε, αλλα και ποσο καλυτερα ακομα θα πηγαινουν... Laughing

Προς Θεου, ουτε την εχω δει ουτε εχω καποιο μαγικο ραβδι του χαρυ ποτερ (αν και θα μου ηταν χρησιμο...)
Αλλα γιατι αυτο το μοτερ το βελτιωνω πρωτα με "ατμοσφαιρικες" βελτιωσεις και παντα με γνωμονα την βελτιωση/αυξηση του βαθμου αποδοσης της καυσης. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα καψει να βγαλει παραπανω δυναμη!!!
Αυτο ειναι και το "μυστικο" στην ολη ιστορια και τιποτα αλλο.....


Οκ... παιζουν ανετα κινησεις οπως να βελτιωσουμε τον βαθμο αποδοσης πχ μιας τουρμπηνας. (οχι ξυραφιασμα αυτο εινα αλλη ιστορια)
αλλα (σχεδον) μια οποιαδηποτε απο τις τουρμπηνες σειρας, ειτε νορμαλ ειτε ΒΤ, εχουν καποιες κατασκευαστικες ατελιες.
Οχι γιατι ο κατασκευαστης δεν εκανε καλη δουλεια,
αλλα γιατι απο τη στιγμη που επιασε το στοχο αποδοσης του προιοντος του
δεν υπαρχει λογος να την εξελιξει περαιτερω γιατι πολυ απλα μετα θα κοστιζει και δυσαναλογα παραπανω απο τον ανταγωνισμο...
Οποτε μια απο τις πλεον καλες κινησεις ειναι εμεις μονοι μας να βελτιωσουμε την τουρμπηνα μας!
Λιγο μπακαληστικα αν μου επιτρεπετε,
δεν σημαινει οτι μια 150αρα "βελτιωμενη" τουρμπηνα θα γινει ηδια η καλυτερη απο μια στοκ RC.
Αλλα η αποδοση της στην πραξη θα πλησιαζει παααααρα πολυ την αποδοση μιας στοκ τουρμπηνας RC...
Και οταν λεω βελτιωμενης, την αξιοπηστια της οχι απλα την θεωρω αδιαπραγματευτη αλλα μιλαμε για μεγαλυτερο ισο βαθμο αξιοπηστιας με μια στοκ.
Δεν θα γινει καποιο θαυμα βεβαια,
αλλα οταν βελτιωνει στα μεγιστα δυνατα κατι και με σωστο τροπο
(παιζοντας κυριως με τις κατασκευαστικες ατελιες λογω κοστους η διαφορων αλλων παραγοντων) τοτε το αποτελεσμα (για ΤΗΡ παντα μιλαμε) ειναι απροσμενα και παραδοξα πολυ καλο!!!

Και φυσικα αν καποιος δεν πιαστει "θυμα" των πασης φυσεως μαστορο/βελτιωτο/ξερολων και παει λεγοντας.
θα καταφερει να εχει ενα εξαιρετικο αποτελεσμα
που θα εχει κοστισει πολυυυυυυ λιγοτερο απο την "κλασσικη" οδο...
Και φυσικα οταν εχεις σε μια πολυ καλη κατασταση το hardware τοτε μια πιθανη αναβαθμιση στο software θα αποφερει πολυ καλυτερα αποτελεσματα προς πασα κατευθυνση...

Αυτο που θελω να πω,
δεν ειναι οτι "καντε αυτο που λεω"
αλλα οτι πριν κανετε οτιδηποτε, σκεφτειτε οτι περαν των κλασσικων κινησεων βελτιωσης υπαρχει και ενας αλλος τροπος που κοστιζει απιστευτα λιγοτερα λεφτα.
Αλλα απαιτει γνωση,
να πιανουν τα χερια σου,
να μην εμπιστευεσαι κανεναν απατεωνα που σε βλεπει σαν υποψηφιο 500ευρω και βαλε Laughing
Αλλιως καλυτερα πουλησε το και πηγαινε παρε κατι ποιο δυνατο και αστο οπως ειναι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 13:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
περαν της καταναλωσης,εχω παρατηρησει(κ απο το 106 που ειχα)οτι η αποδοση αλλαζει κ αναλογα το μοτερ.εχει τυχει,με 106 κολητου(τοτε που ειχα κ εγω 106),αγορασμενα ιδια περιοδος,κμ ιδια,συντηρηση ιδια κ ιδια πραματα βελτιωσης,το ενα να ηταν αρκετα δυνατοτερο απο το αλλο.οποτε λογικα σε ιδιους ρυθμους οδηγησης,το ενα να εχει χαμηλωτερη καταναλωση απο το αλλο.εχω δικιο φιλε θαναση?δλδ δεν υπαρχει περιπτωση,2 μοτερ,ακομα κ γνησια,να εχουν διαφορα στην αποδοση???


Ναι!!!

και για να φερω και ενα ασχετο παραδειγμα...
καποτε ειχαμε παρει με ενα φιλο το ηδιο σπορ αμαξι (ηδιο χρωμα μαλιστα)
εγω καθομουνα να το στρωσω και εκεινος με κοροηδευε και μου εκανε πλακα...
Μετα ομως και οσα ανοιγματα και να ετυχε να κανουμε, ακομα και με ηδια βενζινη (μαλιστα εφτασε να κανει μεχρι και δηαιτα η να αδειαζει το πορτπαγκαζ:lol: Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing )
παντα μα παντα ηταν απο μισο εως ενα αμαξι πισω...
τωρα αν τυχει το "μη στρωμενο" να εχει πεσει και θυμα κανιβαλισμου απο καποιο/α κωλοπαιδο στην αντιπροσωπια
οπου το παει για πλυσιμο με κοφτες,
το εχουνε παρει και παρτουζα οι πωλητες με ολο το συνεργειο για να δουνε "πως παει"...
Τοτε αυτο το αμαξακι δεν προκεται ποτε μα ποτε να βγαλει τη μαμα ιπποδυναμη του,
αντιθετα θα πεταξει ενα σωρο αψυχολογητα προβληματα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 14:21:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

staff,εχεις πμ ξανα... Laughing

Υ.Γ αλλαξε τουλαχιστον antivirus sto pc να σου κανει pop up αν εχεις πμ.... Laughing



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 14:25:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to να καις 15% κατω με εργοστασιακο εγκεφαλο σορυ αλλα μου ακουγεται καπως
και οχι οτι δε γινεται ουτε απο τιποτα αλλο

το λεω καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας γιατι για μενα σημαινει πως ο εκεφαλος δουλευει στα ορια του φτωχου μειγματος και ολοι ξερουμε πως οσο πιο φτωχο τοσο καλυτερα παει και τοσο λιγοτερο καιει.
ΑΛΛΑ
μηπως εισαι πιο "ανοιχτος" στη στραβη?
δηλαδη οταν χασει χρονισμο ή μπουζι κλπ
ενα καραμαμα μοτερ λογω πιο πλουσιου μειγματος θα τη παλεψει λιιιιγο περισσοτερο και αν δεν εισαι βλακας θα το παρεις χαμπαρι και θα το σωσεις...

ενα μοτερ χωρις φρενα ομως που δουλευει τερμα φτωχο στα ορια του εγκεφαλου δεν ειναι πιο επιρρεπες στη στραβη?

θεωρητικα μιλαμε παντα γιατι λογικα οποιος κανει τετοιες χειρουργικου επιπεδου μετατροπες ξερει και να προσεχει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 14:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:

Αυτο που θελω να πω,
δεν ειναι οτι "καντε αυτο που λεω"
αλλα οτι πριν κανετε οτιδηποτε, σκεφτειτε οτι περαν των κλασσικων κινησεων βελτιωσης υπαρχει και ενας αλλος τροπος που κοστιζει απιστευτα λιγοτερα λεφτα.
Αλλα απαιτει γνωση,
να πιανουν τα χερια σου,
να μην εμπιστευεσαι κανεναν απατεωνα που σε βλεπει σαν υποψηφιο 500ευρω και βαλε Laughing
Αλλιως καλυτερα πουλησε το και πηγαινε παρε κατι ποιο δυνατο και αστο οπως ειναι...


Ωραια ολα αυτα που λες βρε Θαναση αλλα ποιος ιδιοκτητης απο δω μεσα πιστευεις οτι γνωριζει και ξερει να βγαλει ενα σχεδιο με χαρτι και μολυβι και να υπολογισει τι ειναι καλυτερο για την εφαρμογη του?Μονος σου εχεις πει οτι αν δε γινει σωστα θα ειναι χειροτερα απο πριν.

Εγω δε βλεπω αλλον απο εσενα που μπορει να το κανει και θεωρω αδιακρισια να σε ''πρηζει'' καθε ιδιοκτητης με τη δικη του περιπτωση για το πως θα παρει τσαμπα αλογα!
Και λυπαμαι και ντρεπομαι ταυτοχρονα που κατα το παρελθον μπηκα και γω σ αυτη τη διαδικασια Confused Διοτι οσο καλη διαθεση και να εχεις,το πρηξιμο θα το νιωσεις!
Εκτος κι αν εχεις ρε κουφαλα καμμια γραμμη παραγωγης CIM.... Laughing Laughing

Συμπερασματικα θελω να σου προτεινω να το δεις και λιγο απο την πλευρα των παιδιων που θελουν να βελτιωσουν το αμαξι τους χωρις να εχουν ιδιαιτερες γνωσεις και πολλες φορες χωρις καθολου γνωσεις. Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 14:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sorry αλλα
υπαρχουν παιδια οπως π.χ ο roadrunner122 που αυτη τη στιγμη δε δουλευει τα χερια του πιανουν ειναι φιλοτιμος και πληρως φερεγγυος
βαλτε τον να σας κανει 20 CIM να τα πουλησετε σα πεζο κλαμπ να μεινει και καμια δραχμη στην ακρη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 18:26:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
to να καις 15% κατω με εργοστασιακο εγκεφαλο σορυ αλλα μου ακουγεται καπως
και οχι οτι δε γινεται ουτε απο τιποτα αλλο

το λεω καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας γιατι για μενα σημαινει πως ο εκεφαλος δουλευει στα ορια του φτωχου μειγματος και ολοι ξερουμε πως οσο πιο φτωχο τοσο καλυτερα παει και τοσο λιγοτερο καιει.
ΑΛΛΑ
μηπως εισαι πιο "ανοιχτος" στη στραβη?
δηλαδη οταν χασει χρονισμο ή μπουζι κλπ
ενα καραμαμα μοτερ λογω πιο πλουσιου μειγματος θα τη παλεψει λιιιιγο περισσοτερο και αν δεν εισαι βλακας θα το παρεις χαμπαρι και θα το σωσεις...

ενα μοτερ χωρις φρενα ομως που δουλευει τερμα φτωχο στα ορια του εγκεφαλου δεν ειναι πιο επιρρεπες στη στραβη?

θεωρητικα μιλαμε παντα γιατι λογικα οποιος κανει τετοιες χειρουργικου επιπεδου μετατροπες ξερει και να προσεχει



Το "γιατι" καιει λιγοτερο αν στο εξηγησω εσυ και καποια αλλα παιδια που ξερουν θα το καταλαβετε, αλλα δεν θελω να το πω δημοσιως...
Ασε να το βρουνε μονοι τους... Laughing Laughing Laughing
Οσο για πιθανο κινδηνο... οχι...
(πρωτο και χειροτερο το δικο μου θα ειχα παρει στο χερι που το δουλευα μεχρι προτεινως αποκλειστηκα με 95αρα)
Τωρα που ειμαι στο εξωτερικο και την 100αρα την βρισκω στο 1,20κατι του βαζω 100αρα και παει ακομα καλυτερα ειδηκα ψηλα.

Κοιτα δεν θελω να εξελιχθει στη φαση του στιλ,
προγραμμα η πακετου S.D.T. (Skoupidiaris Development Team) το παρατσουκλι που μου εχουν βγαλει κατι κα(ω)λοπαιδα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Μην με πρηξετε παλι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2012, 18:26:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
...να τα πουλησετε σα πεζο κλαμπ να μεινει και καμια δραχμη στην ακρη


+1000
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1944s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on