PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 10:29:52    Θέμα δημοσίευσης: Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα,
συγνωμη αν εχει καπου συγκεκριμενο τετοιο θεμα, απλος δεν το βρηκα (ειχα αναφερει και εγω καπου για πυρομετρο αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο thread μεσα ηταν, αν χρειαστει ας μεταφερθει) και ειναι συμαντικο να εχω μια απαντηση μεχρι αυριο πρωι γιατι εχω ραντεβου 10 στον εξατμισα.

Προκειτε για τον σενρορα πυρομετρου σε ατμοσφερικο με χταποδι ραλλυ και διχαλο. που να κανουμε την τρυπα?
Μιλησα με εξατμησα (εχει εμπειρια δουλευε παλια σε ονομα εξατμισα συνεργατη του κλαμπ) ειδε το ραλοχταποδο μου και το διχαλο και ο προβληματισμος του ειναι οτι το σημειο που η εξατμιση γινεταιο ενα εναι μετα το διχαλο πριν τον καταλυτη και ειναι αρκετα πισω απο τους θαλαμους, οποτε αν τον βαλουμε εκει θα πρεπει να υπολογιζω +100 με +150 βαθμους C παραπανω απο οτι δειχνει το οργανακι.

Απο την αλλη για να μπει πιο πανω μονο αν μπει σε εναν αυλο του χταποδιου το οποιο ομως θα δειχνει θερμοκρασια του ενως θαλαμου μονο και ειναι δυσκολο λογο μαντεμιου και οτι πρεπει να βγει ολη η εξαγωγη (αν δεν κανω λαθος πρπεει να αποσυνδεθει ο κομπρεσορας AC)...

οποτε κλεινουμε προς τερμα διχαλου.. Rolling eyes εχει κανενας αλλη ιδεα λυση? SOS


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 11:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελα καλημερα και καλο μηνα Very happy

κατ'αρχην (επειδη δεν θυμαμαι ακριβως πως ειναι η διαδρομη στο χταποδι σου) θα σου πω τους βασικους κανονες και μετα στην πορεια κρινεις/πρατεις μονος σου Wink

Το σενσορα πρεπει να τον βαλεις σε οποιο σημειο (γινεται φυσικα) εχεις γωνια ανω των 60 μοιρων και θα το τοποθετησεις εσωτερικα της γωνιας.
Προσοχη μεγαλη σημασια σε αυτο που σου λεω οκ?

Επειτα καλα ειναι να το βαλεις σε σημειο που ειναι ενοποιημενο ωστε να διαβαζεις το μεσο ορο και οχι μονο ενος γκρουπ κυλινδρων.


Στη συνεχεια για τη διαφορα θερμοκρασιας μη σκας δεν ειναι τοσο μεγαλη
(τα νουμερα που αναφερεις ειναι για υπερπληρουμενα μοτερ που τα blades του στροβηλου εχουν μεγαλη θερμοδυναμικη αποδοση.)

Απλα για μεγαλυτερη ακομα ακρηβεια μπορεις στα ευθεια τμηματα του χταποδιου (και οχι στις γωνιες) να του περασεις μια θερμομωνωση.
Καλο κανει, κακο δεν κανει (αν το κανεις σωστα φυσικα).

Η πραγματικη διαφορα θερ/σιας (αν εχεις μονωμενο χταποδι εστω και με την εργοστασιακη θερμοασπιδα) παιζει απο 50-80 βαθμους.
Αν προσθεσεις και σφαλμα/χρονος real time ενδειξης εισαι στους 100κατι την ωρα που πατας τερμα γκαζι.
Αλλα οταν σταθεροποιειθουν τα φορτια σου τοτε η αποκλιση δεν περναει τους 50 με 80 βαθμους το πολυ.

Μην σε ανησυχει,
εσυ θες να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου (και μπραβο σου δηλαδη)
δεν ψαχνεις να δεις τι γινεται σε καθε κυλινδρο, δεν εισαι σε καποιο test room καποιου Research & development center Laughing

Παντως εχω ειδηκο θερμομετρο που μετραει θερμ/σια επιφανειας με απολιση + - 10 βαθμους
οποτε ειμαι ελλαδα αν κατσει η φαση και βρεθουμε το βαζουμε πανω και παμε βολτα οποτε θα δεις σε real time indication ποση αποκλιση εχει το οργανακι σου.
(δεν θα ειναι πολυ μην ανυσηχεις Wink )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 11:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χιλια ευχαριστω! γιαυτο σε παω ρε μηχανικε!! οι απαντησεις σου ειναι παντα σοβαρεσ και με ουσια!

αρα αναγκαστικα μου λες και εσυ να τον βαλω εκει που το διχαλο γινεται ενα.. αυτο με την γωνια δεν το επιασα... γιατι πρεπει σε γωνια πανω να γινει? δεν εχω σημειο τετοιο που να ειναι ενοποιημενοι καποιοι αυλοι...



αυτο ειναι το ραλοχταποδο

και λεω να τον βαλω στο τελος του διχαλου... πανω αριστερα στην εικονα αλλα δεν εχει γωνια εκει.. Rolling eyes


ΥΓ. θερμικη ασπιδα την μαμα την εχω στο ραλοχταποδο μου οπως βλεπεις εδω βαμενη κοκκινη, αρα διατηρει οπως λες την θερμ χταποδιου μεχρι το διχαλο




Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 13:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 13:28:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι?


μα τελικα δεν ειπε να την κανω την τρυπα στο μαντεμι, ειπε να την κανω στο διχαλο αλλα αν καταλαβα καλα στο σημειο προς το χταποδι που εχει 2 αυλους και στον εναν απο τους 2 ? αυτο μικανικ για να ειναι σε γωνια ο σενσορας? (δεν μου εξηγησες γιατι πρεπει να ειναι σε γωνια.. )

Μεκανικ εκει ομως θα παρινει απο το ενα ζευγος θαλαμων, γιατι (αφου θα μονοσω και το διχαλο οπως ειπες) να μην την κανω στο τελος του διχαλου που τα 2 γινονται ενα? Rolling eyes


για την εισαγωγή τι εννοείς? να βάλω βαρελάκι DiA?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:23:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...



Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:35:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
mechanic έγραψε:
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...



Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του.


Εκει που ξεκιναει η εξατμιση εννοεις ΠΙΣΩ απο το διχαλο? άρα ο σενσορας δεν θα μπει στο διχαλο,
μαλλον η παραννοηση μας εγινε γιατι εγω χταποδι θεωρω μονο το ενα κομματι που βλεπεισ στο κεντρο στην φωτο και το αλλο πανω το λεω διχαλο, εσυ το λες ολο μαζι χταποδι, πανω και κατω κομματι Laughing

οποτε δεν ακουμπαω αυτα που δειχνουν οι φωτο παρα μονο προσθηκη μονοσης στο διχαλο (κατω κομματι) και τον σενσορα τον βαζω στον σωληνα της εξατμησης..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 15:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκει που το διχαλο γινεται ενα θα ανοιξεις μια τρυπα και θα κοληθει ενα παξιμαδι με ιδιο σπυρωμα με τον σενσορα και τελος....ουτε θερμομονωτικες ταινιες ουτε τιποτα και θα υπολογιζεις +50 βαθμους το πολυ....μονο εκει θα εισαι οσο πιο κοντα στους θαλαμους και θα παιρνεις μεσο ορο τιμης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 17:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ti pyrometro phres?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 17:13:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 17:49:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θανασηηηηη,εχεις πμ εδω κ 2 βδομαδες.... Confused κ ακομα αδιαβαστο το εχεις Laughing Laughing



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 18:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972


Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 18:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. Confused


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 19:26:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972


Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε....




Ετσι ειναι τωρα, απλος συντομα στην θεση του narrowband χαλμιτερ θα μπει digital wideband. Στην κολονα δεν εβρισκα θηκη για gauge για το cc μονο για το απλο 206 κ αρα θα επρεπε να φτιαξω εγω σε ταπετσερη .. Αλλα καλυτερα ετσι


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 19:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikolas206gti έγραψε:
Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. Confused


Θα δειξει αν αντεχουν, παντος το υπαρχον χαλμιτερ μου 4 χρονια τωρα δουλευει σταρατα. Απλος καποιες φορες μεσα σε αυτα τα χρονια η συνδεση του με τον λ ειχε χαλασει απο θερμοκρασιες και καταλαθος τραβηγμα του καλοδιου κ μετα δεν εδειχνε σωστα, εκανε διαληψεις η κολουσε.. Το τσεκαρες μηπως η καλοδιοση του ειχε προβλημα?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούν 2012, 22:49:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνδεθηκε εκει που ειπε και ο μεκανικ.

Λειτουργει αψογα, σημερα το βραδακι εκανα διαδρομες για σκισημο να δω που βρισκονται οι θερμοκρασιες καυσαεριων μου..

Σε πορεια σταθερα με 4η-5η με 130 χλμ/ωρα θερμοκρασια που εδειχνε 400C αρα και + 50-100 βαθμους απολειες καμια 500αρα μαξ πραγματικα

Σε συνεχομενο σκησημο με κοφτες 3ες 4ες πηγε μεχρι και 640C αρα 740 μαξ?
Καλα νομιζω ειναι...

Κατι περιεργο που παρατηρησα και αν καποιος εχει απαντηση θα με ενδιεφερε ειναι οτι ενω ας πουμε παω κοφτες 3ης και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σταθερη με υγραεριο στους 640βαθμους κελσιου αν πατησω το κουμπακι και αμεσα γυρησω σε βενζινη η θερμοκρασια κανει ενα μπαμ και εκτινασεται στους 720βαθμους (να δειχνει το οργανακι αρα 800κανονικους)

Idea αυτο γιατι? καλυτερη και πιο πλουσια καυση με βενζινη αρα περισσοτερα και πιο καυτα καυσαερια?

Επισης το αλαρμ να το βαλω στους ποσους βαθμους? 800 στο gauge ? (αρα καμια 900 αληθηνους? )


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούν 2012, 23:21:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλορηζικο Very happy

το αλαρμ βαλτο στους 800 αλλα δε νομιζω να ειναι 100 οι βαθμοι αποκλισης σου (αν και δεν ξερω το συγκεκριμενο οργανακι τι αποκλιση σου δινει)
παντως και παλι τη δουλεια σου την κανεις και μαλιστα αψογα Exclamation


Οταν γυριζεις σε βενζινη εχεις μεγαλυτερη πιεση καυσης.
γιατι πολυ απλα το βαζεις καυσιμο με διαφορετικο θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 00:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω, Wink

Αποκληση περισσοτερο θα ειναι απο την αποσταση που εχει ο σενσορας απο τους θαλαμους καυσης παρα απο το ιδιο το σενσορα και το οργανο.

Τεσπα, θα υπολογιζω 100 παραπανω για να ειμαι σιγουρος, σημασια εχει ετσι κ αλλιος απλος να εχω μια ιδεα του τι γινεται στους θαλαμους, μην φτανω 1000 βαθμους και τα λιωνω ολα μεσα και δεν παρω χαμπαρι.. Very happy

Ερχεται κ το wideband απο μερα σε μερα ωστε να ειμαι σιγουρος και απο μειγματα και μετα θα μπορω να παιζω με τους χαρτες υγραεριου οσο θελω Cool Ξερωντας και ελεγχοντας παντα ποια ειναι τα safe ορια...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 06:00:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2328s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on