PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 206 turbo.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2014, 13:00:06    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 206 turbo. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δέν ξέρω αν το είδατε........ και γι αυτό παραθέτω το link όποιος θέλει να το δεί!
Wink



https://www.youtube.com/watch?v=KQFLer6wgKE&list=UUhX_-yqWu7NfARkrZXc_59A
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2014, 14:31:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριόνι Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 13:09:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 13:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλά τα άλογα για έναν μόνο άξονα... Smile



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 16:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντως πολλα τα αλογα για ενα αξονα...Παντως επειδη το αμαξι το ξερω ειναι οντως το καθημερινο αμαξι του Λαμπρου αν και την τελευταια φορα που τον ειχα δει ηταν κατω απο 400 αλογα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 02:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστολι 2gunfire 2gunfire
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:35:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??




Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:37:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??




Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:39:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Πολλά τα άλογα για έναν μόνο άξονα... Smile



Έχεις δίκιο φίλε μου.....Wink πολλά,
αλλά......
ευχάριστα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 19:02:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δρόμο με τι λάστιχα/ζάντες το έχεις σετάρει? Αν το είχα εγώ δεν θα κρατιόμουνα με τίποτα και θα είχα κάνει τον λαστιχά πλούσιο Cool Laughing Laughing . Πάρα πολύ δυνατό πάντως! Thumbs Up Αν και δεν είμαι... τουρμπάκιας ειδικά με τα εξωτερικά πλάνα... πορώθηκα τρελά, πως ανεβάζει έτσι!

Πόσο στοίχισε η όλη... περιποίηση του μοτέρ? ( αν επιτρέπεται δηλαδή.. Rolling eyes Smile ).



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 21:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lambrosp έγραψε:
christos_99 έγραψε:
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??




Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου?


Δεν ειπα οτι δεν πιστευω σε κατι. Απλως μου φανηκε πολυεξοδη η καθημερινη χρηση ενος τετοιου οχηματος.

Ε 450 αλογα δεν τα χεις για να πηγαινεις στην δουλεια, βασικα ενταξει οτι θελει κανει ο καθενας με το αμαξι του, και δεν δινει και λογαριασμο σε κανεναν.

εμενα μου φενεται υπερβολη 450 αλογα για καθημερινη χρηση. να χεις ενα μηχανακι για καθημερινες, και αυτο να το βγαζεις Σαββατα κλπ ειναι πιο λογικο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 22:35:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 06:39:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κολητος κ ενας αλλος φιλος μου εχουν βαγκ 700 αλογα.μηχανικη ειναι γυρω στα 500...καθημερινα τα κυκλοφορουν με τις οικογενειες κ τα βραδυα κανουν τις ατασταλειες τους!με αυτο θελω να πω πως,αν ειναι σωστα φτιαγμενο δεν εχει προβλημα Wink


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:36:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Στο δρόμο με τι λάστιχα/ζάντες το έχεις σετάρει? Αν το είχα εγώ δεν θα κρατιόμουνα με τίποτα και θα είχα κάνει τον λαστιχά πλούσιο Cool Laughing Laughing . Πάρα πολύ δυνατό πάντως! Thumbs Up Αν και δεν είμαι... τουρμπάκιας ειδικά με τα εξωτερικά πλάνα... πορώθηκα τρελά, πως ανεβάζει έτσι!

Πόσο στοίχισε η όλη... περιποίηση του μοτέρ? ( αν επιτρέπεται δηλαδή.. Rolling eyes Smile ).




205-40-17 regal λάστιχα. Τώρα θα δοκιμάσω τα federal fz-201 λόγω ποιο οικονομικού λάστιχου γιατι τα toyo 888 που θα ήθελα να βάλω είναι πανάκριβα. Όντως έχω καλές σχέσεις με τον λαστιχά!! Very happy Very happy
Όσο για τιμή........κανα 15άρι το έχω δώσει μέχρι την σημερινή του μορφή σίγουρα. Confused ...αλλα τί να κάνουμε η κ@υλα αυτά έχει, όπου βρεί τα χαλάει ο καθένας . Εμένα προσωπικά με ολοκληρώνει μια βόλτα μαζί του και λέω χαλάλι του....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την lambrosp στις Δευ 29 Σεπ 2014, 14:04:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:39:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου Wink




Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:41:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
lambrosp έγραψε:
christos_99 έγραψε:
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??




Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου?


Δεν ειπα οτι δεν πιστευω σε κατι. Απλως μου φανηκε πολυεξοδη η καθημερινη χρηση ενος τετοιου οχηματος.

Ε 450 αλογα δεν τα χεις για να πηγαινεις στην δουλεια, βασικα ενταξει οτι θελει κανει ο καθενας με το αμαξι του, και δεν δινει και λογαριασμο σε κανεναν.

εμενα μου φενεται υπερβολη 450 αλογα για καθημερινη χρηση. να χεις ενα μηχανακι για καθημερινες, και αυτο να το βγαζεις Σαββατα κλπ ειναι πιο λογικο




Οkay το καταλαβαίνω αυτό που λές και έχεις δίκιο .....όταν λέω καθημερινό εννοώ ότι δεν θα κολλήσω να πάω στην δουλειά ή την βόλτα μου με αυτό. ¨Εχω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και με αυτό πάω στην δουλειά (8km) .....,απλά όταν δεν έχει καλό καιρό ή αργήσω να ξυπνήσω ή βαριέμαι,δεν σκέφτομαι ....''ρε που να πηγαίνω τώρα με το αμάξι?'' το παίρνω και φεύγω.
Αυτό εννοώ όταν λέω καθημερινό αμάξι. Π.χ φέτος πήγα διακοπές με αυτό Λευκάδα γιατι δεν είχα άλλη επιλογη μιάς και δεν έκατσε το άλλο αμάξι που είχα υπολογίσει να πήγαινα. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή να πάω με το peugeot αλλα αφού έκατσε ...το έκανα, συνετά και ήρεμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 15:51:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λάμπρο οι περισσότεροι εδώ λίγο ή πολύ την ίδια τρέλα κουβαλάμε, οπότε δεν χρειάζεται να "δικαιολογείς" τη δική σου Very happy . Θα ήταν ενδιαφέρον αν έγραφες δυο λόγια από τα χαρακτηριστικά της βελτίωσης που έκανες, ακόμη και φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια να χαζέψουμε λίγο. Cool



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 16:59:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lambrosp έγραψε:
OnyX έγραψε:
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου Wink




Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α.


Καιει λιιιιιγο παραπανω απο οτι το απλο ατμοσφαιρικο και αυτο ελεγα και πριν,οτι αν θελεις να πας στην δουλεια σου η την χαλαρη σου βολτα Αθηνα κτλ ριχνεις την πιεση οσο εσυ γουσταρεις (και εχεις προγραμματισει βεβαια ) και δεν καις ενα ρεζερβουαρ/100 km...

Αυτο εχω κανει και εγω αλλα και οσους ξερω με τουρμπατα...2 προγραμματακια,ενα για ταξιδι και ενα για πατηματα.

Δεν ξερω αν σου θυμιζει κατι το αμαξι στην υπογραφη μου,στο intercooler μου ειχες κολλησει μια βαση πριν καιρο και ειχαμε μιλησει για το peugeot σου που τοτε αν θυμαμαι φορουσε 28αρα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 10:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Λάμπρο οι περισσότεροι εδώ λίγο ή πολύ την ίδια τρέλα κουβαλάμε, οπότε δεν χρειάζεται να "δικαιολογείς" τη δική σου Very happy . Θα ήταν ενδιαφέρον αν έγραφες δυο λόγια από τα χαρακτηριστικά της βελτίωσης που έκανες, ακόμη και φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια να χαζέψουμε λίγο. Cool




Έχεις δίκιο απλά ήθελα να είμαι ξεκάθαρος.....δέν έχω κάτι να κρύψω άλλωστε. Θα προσπαθήσω να γράψω και να βάλω φωτογραφίες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 10:09:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
lambrosp έγραψε:
OnyX έγραψε:
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου Wink




Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α.


Καιει λιιιιιγο παραπανω απο οτι το απλο ατμοσφαιρικο και αυτο ελεγα και πριν,οτι αν θελεις να πας στην δουλεια σου η την χαλαρη σου βολτα Αθηνα κτλ ριχνεις την πιεση οσο εσυ γουσταρεις (και εχεις προγραμματισει βεβαια ) και δεν καις ενα ρεζερβουαρ/100 km...

Αυτο εχω κανει και εγω αλλα και οσους ξερω με τουρμπατα...2 προγραμματακια,ενα για ταξιδι και ενα για πατηματα.

Δεν ξερω αν σου θυμιζει κατι το αμαξι στην υπογραφη μου,στο intercooler μου ειχες κολλησει μια βαση πριν καιρο και ειχαμε μιλησει για το peugeot σου που τοτε αν θυμαμαι φορουσε 28αρα...




Και έλεγα ότι κάτι μου θύμιζε, αλλα τώρα που το λές.......το σιγούρεψα φίλε μου.
Ναι σε θυμάμαι, όντως τότε ήταν με 28-60RS και είχε βγάλει 364hp μοτέρ.
Ελπίζω να είσαι καλά και να το χαίρεσαι το εργαλείο σου!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1458s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on