Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2014, 14:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριόνι 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 13:09:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις??
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 13:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλά τα άλογα για έναν μόνο άξονα... 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2014, 16:41:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως πολλα τα αλογα για ενα αξονα...Παντως επειδη το αμαξι το ξερω ειναι οντως το καθημερινο αμαξι του Λαμπρου αν και την τελευταια φορα που τον ειχα δει ηταν κατω απο 400 αλογα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 02:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστολι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:35:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:37:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 16:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Πολλά τα άλογα για έναν μόνο άξονα...  |
Έχεις δίκιο φίλε μου..... πολλά,
αλλά......
ευχάριστα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 19:02:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δρόμο με τι λάστιχα/ζάντες το έχεις σετάρει? Αν το είχα εγώ δεν θα κρατιόμουνα με τίποτα και θα είχα κάνει τον λαστιχά πλούσιο . Πάρα πολύ δυνατό πάντως! Αν και δεν είμαι... τουρμπάκιας ειδικά με τα εξωτερικά πλάνα... πορώθηκα τρελά, πως ανεβάζει έτσι!
Πόσο στοίχισε η όλη... περιποίηση του μοτέρ? ( αν επιτρέπεται δηλαδή.. ).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 21:17:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lambrosp έγραψε: | christos_99 έγραψε: | Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου? |
Δεν ειπα οτι δεν πιστευω σε κατι. Απλως μου φανηκε πολυεξοδη η καθημερινη χρηση ενος τετοιου οχηματος.
Ε 450 αλογα δεν τα χεις για να πηγαινεις στην δουλεια, βασικα ενταξει οτι θελει κανει ο καθενας με το αμαξι του, και δεν δινει και λογαριασμο σε κανεναν.
εμενα μου φενεται υπερβολη 450 αλογα για καθημερινη χρηση. να χεις ενα μηχανακι για καθημερινες, και αυτο να το βγαζεις Σαββατα κλπ ειναι πιο λογικο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2014, 22:35:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 06:39:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κολητος κ ενας αλλος φιλος μου εχουν βαγκ 700 αλογα.μηχανικη ειναι γυρω στα 500...καθημερινα τα κυκλοφορουν με τις οικογενειες κ τα βραδυα κανουν τις ατασταλειες τους!με αυτο θελω να πω πως,αν ειναι σωστα φτιαγμενο δεν εχει προβλημα 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:36:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Στο δρόμο με τι λάστιχα/ζάντες το έχεις σετάρει? Αν το είχα εγώ δεν θα κρατιόμουνα με τίποτα και θα είχα κάνει τον λαστιχά πλούσιο . Πάρα πολύ δυνατό πάντως! Αν και δεν είμαι... τουρμπάκιας ειδικά με τα εξωτερικά πλάνα... πορώθηκα τρελά, πως ανεβάζει έτσι!
Πόσο στοίχισε η όλη... περιποίηση του μοτέρ? ( αν επιτρέπεται δηλαδή.. ). |
205-40-17 regal λάστιχα. Τώρα θα δοκιμάσω τα federal fz-201 λόγω ποιο οικονομικού λάστιχου γιατι τα toyo 888 που θα ήθελα να βάλω είναι πανάκριβα. Όντως έχω καλές σχέσεις με τον λαστιχά!!
Όσο για τιμή........κανα 15άρι το έχω δώσει μέχρι την σημερινή του μορφή σίγουρα. ...αλλα τί να κάνουμε η κ@υλα αυτά έχει, όπου βρεί τα χαλάει ο καθένας . Εμένα προσωπικά με ολοκληρώνει μια βόλτα μαζί του και λέω χαλάλι του....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την lambrosp στις Δευ 29 Σεπ 2014, 14:04:27, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:39:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου  |
Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 13:41:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | lambrosp έγραψε: | christos_99 έγραψε: | Τι βολτισιο και για την δουλεια ρε πατριωτη?? πλακα μας κανεις?? |
Ποιό από τα δύο σε χάλασε και δεν πιστεύεις φίλε μου? |
Δεν ειπα οτι δεν πιστευω σε κατι. Απλως μου φανηκε πολυεξοδη η καθημερινη χρηση ενος τετοιου οχηματος.
Ε 450 αλογα δεν τα χεις για να πηγαινεις στην δουλεια, βασικα ενταξει οτι θελει κανει ο καθενας με το αμαξι του, και δεν δινει και λογαριασμο σε κανεναν.
εμενα μου φενεται υπερβολη 450 αλογα για καθημερινη χρηση. να χεις ενα μηχανακι για καθημερινες, και αυτο να το βγαζεις Σαββατα κλπ ειναι πιο λογικο |
Οkay το καταλαβαίνω αυτό που λές και έχεις δίκιο .....όταν λέω καθημερινό εννοώ ότι δεν θα κολλήσω να πάω στην δουλειά ή την βόλτα μου με αυτό. ¨Εχω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και με αυτό πάω στην δουλειά (8km) .....,απλά όταν δεν έχει καλό καιρό ή αργήσω να ξυπνήσω ή βαριέμαι,δεν σκέφτομαι ....''ρε που να πηγαίνω τώρα με το αμάξι?'' το παίρνω και φεύγω.
Αυτό εννοώ όταν λέω καθημερινό αμάξι. Π.χ φέτος πήγα διακοπές με αυτό Λευκάδα γιατι δεν είχα άλλη επιλογη μιάς και δεν έκατσε το άλλο αμάξι που είχα υπολογίσει να πήγαινα. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή να πάω με το peugeot αλλα αφού έκατσε ...το έκανα, συνετά και ήρεμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 15:51:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λάμπρο οι περισσότεροι εδώ λίγο ή πολύ την ίδια τρέλα κουβαλάμε, οπότε δεν χρειάζεται να "δικαιολογείς" τη δική σου . Θα ήταν ενδιαφέρον αν έγραφες δυο λόγια από τα χαρακτηριστικά της βελτίωσης που έκανες, ακόμη και φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια να χαζέψουμε λίγο. 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2014, 16:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lambrosp έγραψε: | OnyX έγραψε: | Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου  |
Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α. |
Καιει λιιιιιγο παραπανω απο οτι το απλο ατμοσφαιρικο και αυτο ελεγα και πριν,οτι αν θελεις να πας στην δουλεια σου η την χαλαρη σου βολτα Αθηνα κτλ ριχνεις την πιεση οσο εσυ γουσταρεις (και εχεις προγραμματισει βεβαια ) και δεν καις ενα ρεζερβουαρ/100 km...
Αυτο εχω κανει και εγω αλλα και οσους ξερω με τουρμπατα...2 προγραμματακια,ενα για ταξιδι και ενα για πατηματα.
Δεν ξερω αν σου θυμιζει κατι το αμαξι στην υπογραφη μου,στο intercooler μου ειχες κολλησει μια βαση πριν καιρο και ειχαμε μιλησει για το peugeot σου που τοτε αν θυμαμαι φορουσε 28αρα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 10:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Λάμπρο οι περισσότεροι εδώ λίγο ή πολύ την ίδια τρέλα κουβαλάμε, οπότε δεν χρειάζεται να "δικαιολογείς" τη δική σου . Θα ήταν ενδιαφέρον αν έγραφες δυο λόγια από τα χαρακτηριστικά της βελτίωσης που έκανες, ακόμη και φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια να χαζέψουμε λίγο.  |
Έχεις δίκιο απλά ήθελα να είμαι ξεκάθαρος.....δέν έχω κάτι να κρύψω άλλωστε. Θα προσπαθήσω να γράψω και να βάλω φωτογραφίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2014, 10:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | lambrosp έγραψε: | OnyX έγραψε: | Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιεις full boost καθημερινα,μπορεις να ριξεις την πιεση αναλογα με τις αναγκες σου  |
Σωστά, αν και βασικά δέν χρειάζεται να πατάς κάν..... πάς στην δουλειά σου ή την βόλτα σου ατμοσφαιρικά και όσον αφορα την οικονομία βενζίνης....αν δεν το πατάς, καίει ότι και ένα μαμά 1.6 , ......λόγω άγραφου φυσικά κ.α. |
Καιει λιιιιιγο παραπανω απο οτι το απλο ατμοσφαιρικο και αυτο ελεγα και πριν,οτι αν θελεις να πας στην δουλεια σου η την χαλαρη σου βολτα Αθηνα κτλ ριχνεις την πιεση οσο εσυ γουσταρεις (και εχεις προγραμματισει βεβαια ) και δεν καις ενα ρεζερβουαρ/100 km...
Αυτο εχω κανει και εγω αλλα και οσους ξερω με τουρμπατα...2 προγραμματακια,ενα για ταξιδι και ενα για πατηματα.
Δεν ξερω αν σου θυμιζει κατι το αμαξι στην υπογραφη μου,στο intercooler μου ειχες κολλησει μια βαση πριν καιρο και ειχαμε μιλησει για το peugeot σου που τοτε αν θυμαμαι φορουσε 28αρα... |
Και έλεγα ότι κάτι μου θύμιζε, αλλα τώρα που το λές.......το σιγούρεψα φίλε μου.
Ναι σε θυμάμαι, όντως τότε ήταν με 28-60RS και είχε βγάλει 364hp μοτέρ.
Ελπίζω να είσαι καλά και να το χαίρεσαι το εργαλείο σου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|