PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλήματα με καινούργιο CC
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:45:45    Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:47:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά...


Μακάρι να είναι αυτό !!


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 15:05:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι ήταν και το δικό μου.Μέχρι τις 3000 στροφές δεν ανέβαζε εύκολα.Μετά όμως...
Θα σου φανεί περισσότερο αν πριν οδηγούσες 8v αυτοκίνητο.Αυτά έχουν δύναμη σε μικρό φάσμα στροφών.
Τώρα για τα τριξίματα... joined the club!Μέχρι και ειδικό topic υπάρχει γι'αυτά.Θα βαρεθείς να ακούς μέχρι στο τέλος να συνηθίσεις :D
Μία είναι η λύση:βάλε καλό ηχοσύστημα!!! Shocked


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 18:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί? Shocked Shocked

Παράθεση:
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.


Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:

Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....

Παράθεση:
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.


Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...

Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...

Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 19:28:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου Evil



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:11:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει; Rolling eyes


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 07:41:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει; Rolling eyes



Φίλε Μίλτο....νομίζω ότι θα έχεις προσέξει ότι εδώ και καιρό δεν γκρινιάζω...
Οχι δεν τρίζει. Πάει να μου κάνει κάτι κόλπα η ηλιοροφή αλλά δεν την αφήνω....της έχω πάρει τον αέρα! Twisted evil Twisted evil


Πάντως σοβαρά τώρα...με καλή θέληση και λίγη δουλίτσα το 206 γίνεται μαγικό χαλί... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 10:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου Evil



ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο DIMIP? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑ. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ CC.
....
.......

ΤΑ ΠΟΛΛΑ "ΟΥΙΣΚΙΑ"....ΒΛΕΠΕΙς.....

ΧΙΧΙΧΙΧΙΙΧΙΧΙ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 11:25:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ooops...Vini ηθελα να πω
Beer Beer Beer

ΥΓ. Θα τα πινω για μενα, θα τα σπαω για μενα.........



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;

Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;


Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί? Shocked Shocked

Παράθεση:
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.


Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:

Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....

Παράθεση:
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.


Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...

Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...

Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα.... Wink


Ευχαριστώ Νίκο για τις σκέψεις. ΄

Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ;


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:34:56    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:

Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ;


Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:35:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...


vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:55:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Vini έγραψε:

Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω...


vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά...


Χμμμ αύριο πάω με δικά μου λάδια και βαλβολίνες για το σέρβις της εγγύησης. Μου κάνει τρελό να μην σου χρεώνουν τα λάδια αλλά την εργασία! Μάλλον ανάποδα συμβαίνει. Θα σας πώ.



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν στο σέρβις της εγγύησης δεν προβλέπονται παρά μόνο έλεγχος και συμπληρώματα αν κριθή απαραίτητο.
Άλλαξα λάδια - βαλβολίνες και μου χρέωσαν:8,39 για βαλβολίνες και 5,58 για λάδια σύν ΦΠΑ. Τα "υλικά" δικά μου.
Ααααα και 3 ροδελίτσες 1,08 η μία και από 0,37 οι άλλες δύο (τί είναι ξέρει κανείς; )



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 04:32:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 10:01:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς;


Όχι δεν έχουν σχέση με τις τάπες του σασμάν. Επειδή έχω δει και τις δύο να βγαίνουν και να ξαναμπαίνουν ΔΙΣ (!!)΄........... Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:19:43    Θέμα δημοσίευσης: Συνέχεια Προβλημάτων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.

Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:44:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.


Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?

peugeot206cc έγραψε:

Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Και άλλοι έχουν αναφέρει κάτι παρόμοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η καθυστέρηση στην απόκριση. Αν ψάξεις λίγο στα posts μπορεί να το βρεις.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 12:11:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;


Ειχε δικιο ο τυπος, ειναι λογο multiplex και δεν μπορεις να κανεις τιποτα γι'αυτο. Απλα προσπαθησε να το συνηθισεις!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2174s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on