Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:45:45 Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:47:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
peugeot206cc έγραψε: |
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:54:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
teoman έγραψε: | peugeot206cc έγραψε: |
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
Είναι ακόμα άστρωτος.Σιγά-σιγά θα δεις διαφορά... |
Μακάρι να είναι αυτό !!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 15:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι ήταν και το δικό μου.Μέχρι τις 3000 στροφές δεν ανέβαζε εύκολα.Μετά όμως...
Θα σου φανεί περισσότερο αν πριν οδηγούσες 8v αυτοκίνητο.Αυτά έχουν δύναμη σε μικρό φάσμα στροφών.
Τώρα για τα τριξίματα... joined the club!Μέχρι και ειδικό topic υπάρχει γι'αυτά.Θα βαρεθείς να ακούς μέχρι στο τέλος να συνηθίσεις :D
Μία είναι η λύση:βάλε καλό ηχοσύστημα!!! 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 18:52:14 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί?
Παράθεση: | Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει. |
Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:
Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....
Παράθεση: | Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή. |
Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...
Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...
Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 19:28:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 07:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Vini, έχω μία απορία-περιέργεια: Το 206 σου τρίζει;  |
Φίλε Μίλτο....νομίζω ότι θα έχεις προσέξει ότι εδώ και καιρό δεν γκρινιάζω...
Οχι δεν τρίζει. Πάει να μου κάνει κάτι κόλπα η ηλιοροφή αλλά δεν την αφήνω....της έχω πάρει τον αέρα!
Πάντως σοβαρά τώρα...με καλή θέληση και λίγη δουλίτσα το 206 γίνεται μαγικό χαλί...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 10:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Ο DImip με καλυψε απολειτα για το θεμα των τριγμων. Οσο για το κομπιασμα στις χαμηλες, εαν στο κανει προσπαθωντας να ξεκινησεις το αυτοκινητο η οταν πας να ξεκινησεις κινουμενος αλλα με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ (πχ. 5) τοτε Join the club...αυτα εχει το ηλεκτρονικο γκαζι φιλε μου  |
ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο DIMIP? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑ. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ CC.
....
.......
ΤΑ ΠΟΛΛΑ "ΟΥΙΣΚΙΑ"....ΒΛΕΠΕΙς.....
ΧΙΧΙΧΙΧΙΙΧΙΧΙ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 11:25:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ooops...Vini ηθελα να πω
ΥΓ. Θα τα πινω για μενα, θα τα σπαω για μενα.........
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:29:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
Vini έγραψε: | peugeot206cc έγραψε: | Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
Eδώ οι καλές απαντήσεις!
Καταρχήν καλορίζικο και καλοτάξιδο ή μήπως στα έχω ξαναπεί?
Παράθεση: | Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει. |
Απλό! Για να ακούγεται στην εθνική πάει να πει ότι επηρεάζεται από την μεγάλη ταχύτητα δηλ. από τον εξωτερικό αέρα. Δηλ. κάτι θέλει "σουλούπωμα" (βίδωμα-επανατοποθέτηση). Και επεξηγώ:
Δες εκεί που ακούς το θόρυβο μήπως:
α. υπάρχουν λάστιχα που δεν κάνουν καλή επαφή
β. υπάρχουν υλικά που έχουν αστοχία συναρμολόγησης. Δηλ. κάποιο κούμπωμα που έχει πάρει λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά
γ. Μήπως είναι το τάσι και έχει ξελασκάρει(εκτός αν έχεις ζάντες)?
δ. Η εταζέρα σου μήπως χτυπάει?
ε. Δες όλες τις βίδες και τις επαφές της οροφής μήπως κάτι έχει ξελασκάρει ή κάτι έχει χάσει την σωστή επαφή
στ. Μήπως κάπου χρειάζεται λαδάκι και ακούς τέτοιο τριγμό?
ζ. Μήπως είναι η τάπα της βενζίνης και έχει ξελασκάρει? Προσοχή αν έχεις βάλει την τάπα αλουμινίου αυτή πολλές φορές δεν πιάνει καλά....
Παράθεση: | Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή. |
Το τρίξιμο από την δεξιά πόρτα είναι εσωτερικό (μέσα από την πόρτα) ή εξωτερικό-επιφανειακό?
Το τρίξιμο σε γενικές γραμμές οφείλεται:
α. Στο μεντεσέ που κλείνει (αστοχία υλικού, έχει χάσει την σωστή τοποθέτηση)
β. Στο παράθυρο που δεν πέφτει καλά στα λάστιχα της οροφής
γ. Σε εσωτερικούς τριγμούς π.χ. καλώδια ή ξεβιδωμένα κλιπ και βίδες
δ. Είναι σίγουρα από την πόρτα? Για κοίτα μήπως είναι χαλαρό το χειρόφρενο όταν είναι κατεβασμένο! Κούνα το αριστερά-δεξιά και δες μήπωε κάνει μεταλλικό θόρυβο... Αυτός ο θόρυβιος όταν κινείσαι ακούγεται σαν να έρχεται από την δεξιά πόρτα...
Η οροφή χτυπάει γιατί πρέπει να την φροντίζεις!
Δηλ.
1. Τακτικό εσωτερικό καθαρισμό σε όλα τα απόκρυφα σημεία
2. Με ειδικό σπρέυ να περνάς όλα τα λάστιχα και τις τσιμούχες για να μην "σπάσουν" και να μην χάσουν την μορφή τους...
3. Λαδάκι ειδικό για όλα τα σημεία κίνησης...
4. Τακτικό βίδωμα όλων των βιδών που θα βρεις στην οροφή...
Αν κάνεις αυτά θα δεις ότι η οροφή "αναπνέει" καλύτερα....  |
Ευχαριστώ Νίκο για τις σκέψεις. ΄
Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:34:56 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
peugeot206cc έγραψε: |
Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει δωρεάν πρώτο service. Τι ακριβώς είναι αυτο ; Αναφέρεται στην αλλαγή λαδιών ή στο πρώτο πραγματικό service ; |
Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:35:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
Vini έγραψε: |
Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω... |
vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 19:55:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
teoman έγραψε: | Vini έγραψε: |
Τυπικός έλεγχος και αλλαγή λαδιών...τίποτα παραπάνω... |
vini,μόνο το κόστος της αλλάγης (εργασίας) και όχι των λαδιών,έτσι?Εγώ τα πλήρωσα κανονικά... |
Χμμμ αύριο πάω με δικά μου λάδια και βαλβολίνες για το σέρβις της εγγύησης. Μου κάνει τρελό να μην σου χρεώνουν τα λάδια αλλά την εργασία! Μάλλον ανάποδα συμβαίνει. Θα σας πώ.
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν στο σέρβις της εγγύησης δεν προβλέπονται παρά μόνο έλεγχος και συμπληρώματα αν κριθή απαραίτητο.
Άλλαξα λάδια - βαλβολίνες και μου χρέωσαν:8,39 για βαλβολίνες και 5,58 για λάδια σύν ΦΠΑ. Τα "υλικά" δικά μου.
Ααααα και 3 ροδελίτσες 1,08 η μία και από 0,37 οι άλλες δύο (τί είναι ξέρει κανείς; )
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 10:01:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Η μία ροδέλα είναι για το στεγανό σφράγισμα της τάπας του κάρτερ.
Οι άλλες δύο δεν ξέρω. Μήπως εχουν σχέση με το τάπωμα της βίδας του σασμάν; Ξέρει κανείς; |
Όχι δεν έχουν σχέση με τις τάπες του σασμάν. Επειδή έχω δει και τις δύο να βγαίνουν και να ξαναμπαίνουν ΔΙΣ (!!)΄........... 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:19:43 Θέμα δημοσίευσης: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:44:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.
|
Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?
peugeot206cc έγραψε: |
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
Και άλλοι έχουν αναφέρει κάτι παρόμοιο, αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η καθυστέρηση στην απόκριση. Αν ψάξεις λίγο στα posts μπορεί να το βρεις.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 12:11:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
Ειχε δικιο ο τυπος, ειναι λογο multiplex και δεν μπορεις να κανεις τιποτα γι'αυτο. Απλα προσπαθησε να το συνηθισεις!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|