PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς.....όργανο θερμοκρασίας λαδιού;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2002, 15:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό.


Δεν ξέρουν για το "club", αλλά όπου και να πας θα μπορέσουν να στο φτιάξουν! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Δεκ 2002, 02:56:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη, ο Σλάσης έχει βρει έναν καλό ηλεκτρολόγο για PSA. Του έχει μιλήσει για το club αλλά δεν τον "ζεστάναμε" ποτέ. Μήπως είναι ευκαιρία να τον "ζεστάνουμε" λίγο; Ο Σλάσης ξέρει ακριβώς που είναι κι εγώ έχω τηλέφωνο-διεύθυνση.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 00:37:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 16:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οδύσσεια κοντεύει να καταντήσει αυτή η ιστορία με το όργανο θερμοκρασίας λαδιού! Evil

Εξηγούμαι. Το πακέτο περιελάμβανε και δύο διαφορετικής διαμέτρου τάπες κάρτερ, με εσωτερικό σπείρωμα για να βιδώνει ο αισθητήρας. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από πολύ τρέξιμο, πέρα-δώθε και χάσιμο χρόνου, καμία από τις δύο τάπες δεν είναι φτιαγμένη για το 206, με αποτέλεσμα να έχω περάσει το όργανο στο ταμπλό (αριστερά από τον οδηγό), να έχει πάρει ρεύμα, να φωτίζεται, αλλά να μην έχω τον αισθητήρα στη θέση του! Evil

Τα παιδιά στο συνεργείο πήραν την αρχική μου τάπα κάρτερ, την τρύπησαν και της έκαναν εσωτερικό σπείρωμα, με την ελπίδα να πετύχει. Τζίφος, όμως, με αποτέλεσμα ουσιαστικά αυτή η τάπα να είναι άχρηστη. Σήμερα λοιπόν το πρωί, ολοταχώς για τα ανταλλακτικά ενός μαγαζιού (εκεί που πήρα τα TOTAL) για να πάρω μια καινούρια τάπα κάρτερ, και να την πάω σε ένα μηχανουργείο να μου ανοίξουν σε τόρνο εσωτερικό σπείρωμα.

Έλα, όμως, που οι καινούριες τάπες είναι στρογγυλές και ξεβιδώνουν με άλλεν! Αν λοιπόν της χαλούσα το άλλεν, πώς θα την έπιανα να την ξεβίδωνα για την αλλαγή των λαδιών; Evil

Τρέξιμο σε ένα συνεργείο της Citroen, με την ελπίδα να βρω κάποια παλιά, εξαγωνική τάπα. Απογοήτευση στην αρχή γιατί δεν υπήρχε τίποτα, και, ω του θαύματος, σε μια εργαλειοθήκη μια εξαγωνική τάπα!!!! Laughing

Ολοταχώς στο μηχανουργείο, όπου και φάγαμε μία ώρα μέχρι να καταφέρει ο άνθρωπος να κάνει τα σωστά σπειρώματα, αλλά και να διασφαλίσει ότι ο αισθητήρας με την τάπα θα είχε τέτοια εφαρμογή, ώστε να μην υπάρξει διαρροή λαδιών.

Το όργανο το πήρα Τρίτη, και σήμερα το απόγευμα έχω επιτέλους στα χέρια μου την πολυπόθητη, χειροποίητη πατέντα για να την τοποθετήσω από Δευτέρα (πάλι στην αναμονή, γα**το! )

Ελπίζω από εδώ και πέρα να μην έχω περαιτέρω τραβήγματα. Τη Δευτέρα θα ξέρουμε...... Confused




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 03:39:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έγραψε:
Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ


Τα λάδια που χρησιμοποιούμε αντέχουν πάνω από 10000χλμ. Το ζητούμενο δεν είναι εδώ αφού η απάντηση που ψάχνεις είναι η μισή αλήθεια. Εάν θέλεις το καλύτερο για τον κινητήρα σου θα αλλάζεις λάδια το πολύ κάθε έξι μήνες, ανεξάρτητα από τον αριθμό χιλιομέτρων (είτε 5000χλμ είτε 25000χλμ)! Προσωπικά έχω θέσει ως όριο τους 4 μήνες για να καλύπτω την αυξημένη μόλυνση του Χειμώνα λόγω υγρασίας και αυξημένης καταπόνησης το Καλοκαίρι λόγω της απαιτητικής οδήγησής μου και των υχηλών θερμοκρασιών. Εάν έχεις 1.4 μπορείς να αρκεστείς στους 6 μήνες.

Το θέμα έχει εξαντληθεί στις συζητήσεις περί λαδιών. Ψάξε λίγο στο Forum και θα μάθεις πολλά. Εάν έχεις κι άλλες απορίες εδώ είμαστε. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 13:37:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις! Confused


Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, αλλά είχα μια σοβαρή απώλεια. Καθώς το παλικάρι μου έβγαζε σε δοχείο τα λάδια για να τα ξαναβάλω, έπεσε η τάπα του κάρτερ στο χωνί, με αποτέλεσμα να βουλώσει, να ξεχειλήσει και να χυθούν τα TOTAL μου στο πάτωμα Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil

Δεν φταίει αυτός, αυτά γίνονται, τι να κάνουμε. Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά Crying or Very sad Επειδή μου φέρθηκαν πολύ εντάξει, και προσπάθησαν πολύ τις προηγούμενες ημέρες να μου φτιάξουν τα προβλήματα, δεν ήθελα να φανώ αγύριστο κεφάλι να να επιμείνω να μου βάλουν συνθετικά (σ'αυτήν την περίπτωση το παλικάρι μάλλον θα τα έβαζε από την τσέπη του, καθώς αυτός επίσημα ευθυνόταν).

Θα δούμε λοιπόν τι λένε αυτά τα λάδια, θέλοντας και μή! Confused

Πρώτες εντυπώσεις από το όργανο.

Καταρχήν, έχει επτά διαφορετικούς, απαλούς χρωματισμούς, με το μπλε κοβαλτίου να μου αρέσει ιδιαίτερα, καθώς και το κόκκινο, που ταιριάζει με τα υπόλοιπα όργανα. Μπορείς επίσης να απενεργοποιήσεις το φωτισμό.

Δουλεύει άψογα μέχρι στιγμής. Το συγκεκριμένο λάδι μου έφτασε ανώτατη θερμοκρασία 98 βαθμούς (μιλάμε για θερμοκρασία λαδιού), μετά από κάνα μισάωρο λειτουργίας στο ρελαντί και σε ανηφόρες με δευτέρα και τρίτη στις 2500-3000 σ.α.λ.

Δεν έχω αυτή τη στιγμή μέτρο σύγκρισης. Πάντως μέχρι στιγμής, και τα TOTAL και τα MOTUL κρατούσαν χαρακτηριστικά χαμηλότερα τη θερμοκρασία του κινητήρα από τα συγκεκριμένα SHELL. Rolling eyes

Μέσα στα σχέδιά μου είναι να δοκιμάσω αυτά που έχω τώρα, τα συνθετικά SHELL 5W/40, τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40, τα MOTUL Synergie 6100 5W/40, καθώς και τα TOTAL QUARTZ RACING 10W/50. Wink

Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 14:31:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις! Confused


Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, ..............
.
.
.
Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! Wink


Καλές μετρήσεις, και καλές συγκρίσεις.........


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 03:55:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά


...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.

Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 15:24:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά


...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.

Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή.


Θα διαπίστωσες ότι ήδη ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ τα SHELL. Wink

Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 12:27:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed


Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.

Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40". Wink

Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 13:31:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed


Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.

Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40". Wink

Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο.


OK! Wink

Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!

Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο. Crying or Very sad

Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 14:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!

Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο. Crying or Very sad

Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50.


Έχει κανείς να προσθέσει κάτι ή να αφαιρέσει;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 11:59:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από προχτές έχω πρόβλημα στη στήριξη του οργάνου αριστερά στο ταμπλό.

Το έχω στηρίξει με ταινία διπλής όψης, γιατί δεν ήθελα να τρυπήσω το ταμπλό. Το πρόβλημα είναι ότι η ταινία που είχε μαζί του, δεν πρέπει να είναι καλής ποιότητας και γι'αυτό άρχισε να ξεκολλάει.

Έχω δύο λύσεις με σειρά προτεραιότητας :

α. Παίρνω μια καλή ταινία διπλής όψης (π.χ. 3Μ) και ξαναδοκιμάζω Cool

β. Βιδώνω το όργανο στο ταμπλό Confused

Τι προτείνετε; Καμιά άλλη ιδέα;



Τι μου έμαθε το όργανο :

α. Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο! Shocked

Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!

β. Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα σας είναι στους 90 ή και λίγο πιο κάτω, αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία του λαδιού σας είναι κάτω από τους 80 βαθμούς. Όταν βλέπετε τη θερμοκρασία του κινητήρα σταθερά πάνω από τους 90, η θερμοκρασία λαδιού παίζει από 95 βαθμούς και πάνω (αυτό σε περίπτωση κίνησης ή σκισίματος στην εθνική)


Όλες οι παραπάνω διαπιστώσεις είναι για κινητήρα 1.4 με λιπαντικό MOTUL 300V CHRONO 10W/40 (για όσους δεν γνωρίζουν) Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 07:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:

...Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο! Shocked

Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!


Παρομοίως συμβαίνει και στα υπόλοιπα 206!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1583s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on