Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2002, 15:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό. |
Δεν ξέρουν για το "club", αλλά όπου και να πας θα μπορέσουν να στο φτιάξουν!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George Μόλις έγραψα
206 1.6 (16V) XS2 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 00:37:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ
giorgio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Δεκ 2002, 16:22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οδύσσεια κοντεύει να καταντήσει αυτή η ιστορία με το όργανο θερμοκρασίας λαδιού!
Εξηγούμαι. Το πακέτο περιελάμβανε και δύο διαφορετικής διαμέτρου τάπες κάρτερ, με εσωτερικό σπείρωμα για να βιδώνει ο αισθητήρας. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από πολύ τρέξιμο, πέρα-δώθε και χάσιμο χρόνου, καμία από τις δύο τάπες δεν είναι φτιαγμένη για το 206, με αποτέλεσμα να έχω περάσει το όργανο στο ταμπλό (αριστερά από τον οδηγό), να έχει πάρει ρεύμα, να φωτίζεται, αλλά να μην έχω τον αισθητήρα στη θέση του!
Τα παιδιά στο συνεργείο πήραν την αρχική μου τάπα κάρτερ, την τρύπησαν και της έκαναν εσωτερικό σπείρωμα, με την ελπίδα να πετύχει. Τζίφος, όμως, με αποτέλεσμα ουσιαστικά αυτή η τάπα να είναι άχρηστη. Σήμερα λοιπόν το πρωί, ολοταχώς για τα ανταλλακτικά ενός μαγαζιού (εκεί που πήρα τα TOTAL) για να πάρω μια καινούρια τάπα κάρτερ, και να την πάω σε ένα μηχανουργείο να μου ανοίξουν σε τόρνο εσωτερικό σπείρωμα.
Έλα, όμως, που οι καινούριες τάπες είναι στρογγυλές και ξεβιδώνουν με άλλεν! Αν λοιπόν της χαλούσα το άλλεν, πώς θα την έπιανα να την ξεβίδωνα για την αλλαγή των λαδιών;
Τρέξιμο σε ένα συνεργείο της Citroen, με την ελπίδα να βρω κάποια παλιά, εξαγωνική τάπα. Απογοήτευση στην αρχή γιατί δεν υπήρχε τίποτα, και, ω του θαύματος, σε μια εργαλειοθήκη μια εξαγωνική τάπα!!!!
Ολοταχώς στο μηχανουργείο, όπου και φάγαμε μία ώρα μέχρι να καταφέρει ο άνθρωπος να κάνει τα σωστά σπειρώματα, αλλά και να διασφαλίσει ότι ο αισθητήρας με την τάπα θα είχε τέτοια εφαρμογή, ώστε να μην υπάρξει διαρροή λαδιών.
Το όργανο το πήρα Τρίτη, και σήμερα το απόγευμα έχω επιτέλους στα χέρια μου την πολυπόθητη, χειροποίητη πατέντα για να την τοποθετήσω από Δευτέρα (πάλι στην αναμονή, γα**το! )
Ελπίζω από εδώ και πέρα να μην έχω περαιτέρω τραβήγματα. Τη Δευτέρα θα ξέρουμε......
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2002, 03:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George έγραψε: | Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ |
Τα λάδια που χρησιμοποιούμε αντέχουν πάνω από 10000χλμ. Το ζητούμενο δεν είναι εδώ αφού η απάντηση που ψάχνεις είναι η μισή αλήθεια. Εάν θέλεις το καλύτερο για τον κινητήρα σου θα αλλάζεις λάδια το πολύ κάθε έξι μήνες, ανεξάρτητα από τον αριθμό χιλιομέτρων (είτε 5000χλμ είτε 25000χλμ)! Προσωπικά έχω θέσει ως όριο τους 4 μήνες για να καλύπτω την αυξημένη μόλυνση του Χειμώνα λόγω υγρασίας και αυξημένης καταπόνησης το Καλοκαίρι λόγω της απαιτητικής οδήγησής μου και των υχηλών θερμοκρασιών. Εάν έχεις 1.4 μπορείς να αρκεστείς στους 6 μήνες.
Το θέμα έχει εξαντληθεί στις συζητήσεις περί λαδιών. Ψάξε λίγο στο Forum και θα μάθεις πολλά. Εάν έχεις κι άλλες απορίες εδώ είμαστε.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 13:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις!
Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, αλλά είχα μια σοβαρή απώλεια. Καθώς το παλικάρι μου έβγαζε σε δοχείο τα λάδια για να τα ξαναβάλω, έπεσε η τάπα του κάρτερ στο χωνί, με αποτέλεσμα να βουλώσει, να ξεχειλήσει και να χυθούν τα TOTAL μου στο πάτωμα
Δεν φταίει αυτός, αυτά γίνονται, τι να κάνουμε. Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά Επειδή μου φέρθηκαν πολύ εντάξει, και προσπάθησαν πολύ τις προηγούμενες ημέρες να μου φτιάξουν τα προβλήματα, δεν ήθελα να φανώ αγύριστο κεφάλι να να επιμείνω να μου βάλουν συνθετικά (σ'αυτήν την περίπτωση το παλικάρι μάλλον θα τα έβαζε από την τσέπη του, καθώς αυτός επίσημα ευθυνόταν).
Θα δούμε λοιπόν τι λένε αυτά τα λάδια, θέλοντας και μή!
Πρώτες εντυπώσεις από το όργανο.
Καταρχήν, έχει επτά διαφορετικούς, απαλούς χρωματισμούς, με το μπλε κοβαλτίου να μου αρέσει ιδιαίτερα, καθώς και το κόκκινο, που ταιριάζει με τα υπόλοιπα όργανα. Μπορείς επίσης να απενεργοποιήσεις το φωτισμό.
Δουλεύει άψογα μέχρι στιγμής. Το συγκεκριμένο λάδι μου έφτασε ανώτατη θερμοκρασία 98 βαθμούς (μιλάμε για θερμοκρασία λαδιού), μετά από κάνα μισάωρο λειτουργίας στο ρελαντί και σε ανηφόρες με δευτέρα και τρίτη στις 2500-3000 σ.α.λ.
Δεν έχω αυτή τη στιγμή μέτρο σύγκρισης. Πάντως μέχρι στιγμής, και τα TOTAL και τα MOTUL κρατούσαν χαρακτηριστικά χαμηλότερα τη θερμοκρασία του κινητήρα από τα συγκεκριμένα SHELL.
Μέσα στα σχέδιά μου είναι να δοκιμάσω αυτά που έχω τώρα, τα συνθετικά SHELL 5W/40, τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40, τα MOTUL Synergie 6100 5W/40, καθώς και τα TOTAL QUARTZ RACING 10W/50.
Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2002, 14:31:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις!
Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, ..............
.
.
.
Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! |
Καλές μετρήσεις, και καλές συγκρίσεις.........
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 03:55:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά |
...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.
Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2002, 15:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά |
...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.
Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή. |
Θα διαπίστωσες ότι ήδη ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ τα SHELL.
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;
Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 12:27:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;
Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα |
Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.
Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40".
Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 13:31:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;
Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα |
Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.
Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40".
Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο. |
OK!
Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!
Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο.
Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 14:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!
Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο.
Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50. |
Έχει κανείς να προσθέσει κάτι ή να αφαιρέσει;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 11:59:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από προχτές έχω πρόβλημα στη στήριξη του οργάνου αριστερά στο ταμπλό.
Το έχω στηρίξει με ταινία διπλής όψης, γιατί δεν ήθελα να τρυπήσω το ταμπλό. Το πρόβλημα είναι ότι η ταινία που είχε μαζί του, δεν πρέπει να είναι καλής ποιότητας και γι'αυτό άρχισε να ξεκολλάει.
Έχω δύο λύσεις με σειρά προτεραιότητας :
α. Παίρνω μια καλή ταινία διπλής όψης (π.χ. 3Μ) και ξαναδοκιμάζω
β. Βιδώνω το όργανο στο ταμπλό
Τι προτείνετε; Καμιά άλλη ιδέα;
Τι μου έμαθε το όργανο :
α. Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο!
Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!
β. Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα σας είναι στους 90 ή και λίγο πιο κάτω, αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία του λαδιού σας είναι κάτω από τους 80 βαθμούς. Όταν βλέπετε τη θερμοκρασία του κινητήρα σταθερά πάνω από τους 90, η θερμοκρασία λαδιού παίζει από 95 βαθμούς και πάνω (αυτό σε περίπτωση κίνησης ή σκισίματος στην εθνική)
Όλες οι παραπάνω διαπιστώσεις είναι για κινητήρα 1.4 με λιπαντικό MOTUL 300V CHRONO 10W/40 (για όσους δεν γνωρίζουν)
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 07:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: |
...Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο!
Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!
|
Παρομοίως συμβαίνει και στα υπόλοιπα 206!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|