PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς.....όργανο θερμοκρασίας λαδιού;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 22:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς.....όργανο θερμοκρασίας λαδιού; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αχεμ,

λοιπόν αγαπητοί κύριοι. Όσοι έχετε το συγκεκριμένο όργανο σίγουρα σας βοηθάει. Εγώ που δεν το έχω, έχω δύο ερωτήσεις : α) Τι ακριβώς προσφέρει αυτό το όργανο και β) εμείς που δεν το διαθέτουμε, πώς μπορούμε (αν μπορούμε φυσικά) να διαπιστώσουμε αυτά που εσείς γνωρίζετε μέσω αυτού του οργάνου;

Αυτά και.....έπεται συνέχεια.

Να είστε όλοι καλά και να φοράμε τη ζώνη μας (θα σας πω μια άλλη φορά μια ιστορία για κάποιο κρας τέστ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 03:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αχχ...
Δυστυχώς για σένα δεν θα μπορέσεις να αντιληφθείς το πόσο φωτιά παίρνει το λαδάκι σου χωρίς τέτοιο όργανο... Ο δείκτης του νερού μπορεί να τα λέει όλα καλά, πχ 80C ενώ το λάδι να είναι 140C!!
Εάν σβήσεις το μοτέρ με 140C το νερό (παραφλού) που μένει μέσα στη μηχανή θα πιάσει απαγορευμένες θερμοκρασίες και όλες οι φλάντζες, τσιμούχες και μέταλλα θα ψηθούν. Πρόβλημα άμεσο δεν θα έχεις αλλά μακροπρόθεσμα...
Επίσης, με το όργανο του λαδιού μπορείς να βλέπεις πότε είναι η ώρα να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι για να μην φτάσεις το λάδι άθελά σου στα κόκκινα!

Τί μπορείς να κάνεις χωρίς όργανο θερμοκρασίας λαδιού;
Ό,τι κάνω κι εγώ!
Ποτέ μα ποτέ μην σβήνεις αμέσως το μοτέρ μετά από παρατεταμένο πλάκωμα. Άναψε το αιρ κοντίσιον και παρακολούθησε τη θερμοκρασία του νερού που κατεβαίνει, όταν πιάσει 80-85 κλείνεις το αιρ κοντίσιον και όταν ξαναπιάσει τα 90 σβήνεις και τη μηχανή. Όλη αυτήν την ώρα το παραφλού θα απάγει την όποια υπερβολική θερμοκρασία έχει το λάδι. Wink

Με το όργανο του λαδιού θα αντιλαμβανόσουν στην πράξη το γιατί είναι άκρως σημαντικό να βάζεις καλό λάδι στο μοτέρ σου...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 08:38:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Milt φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο αν μετά από σκληρή χρήση οδηγήσουμε το 206 χαλαρά για κανένα μισάωρο ώστε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες στα φυσιολογικά? ή κάνω λάθος?
Νομίζω ότι μετά από μια σκληρή χρήση π.χ. Εθνική ... όταν το αυτοκίνητο ηρεμεί σε χαμηλές ταχύτητες π.χ. 80km/h με 5η τότε οι θερμοκρασίες επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα οπότε μπορούμε να το σβήσουμε "σχετικά" αμέσως όταν σταματήσουμε....

Μήπως κάνω λάθος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 23:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν επειδή το θέμα με κέντρισε ιδιαίτερα, το έψαξα λίγο και ρώτησα και πήρα κάποιες πρώτης επαφής απαντήσεις.
Καταρχήν είχα ρωτήσει παλιότερα στην Peugeot για να αλλάξω ταμπλό και να βάλω αυτό με τα λευκά όργανα και τον δείκτη θερμοκρασίας του λαδιού. Μου είπαν οτι το αυτοκίνητό μου δεν έβγαινε με πλεξούδα για θερμοκρασία λαδιού και γενικά όλο το εγχείρημα θα κόστιζε 150 χιλ. Και σκέφτομαι γιατί να μην υπάρχει η φίσα και να είναι στον αέρα για κάποιον τρελλό που θα θελήσει να αλλάξει ταμπλό; Στα άλλα αυτοκίνητα υπάρχει και είναι στον αέρα μέχρι να αποφασίσεις να πας να βάλεις το άλλο ταμπλό. Αν τυχόν τώρα δεν υπάρχει η συγκεκριμένη φίσα στην πλεξούδα, καλύτερα να αλλάξεις αυτοκίνητο παρα πλεξούδα.
Ωστόσο αν είσαι τόσο πορωμένος και το θέλεις πάση θυσία, μπορεί να γίνει διότι υπάρχει εκ προοιμίου ο συγκεκριμένος αισθητήρας στο μοτέρ. Στη βάση του κάρτερ υπάρχει μια βίδα από όπου ξεκινάει ο συγκεκριμένος αισθητήρας. Έτσι βγάζοντας την βίδα και βάζοντας εκεί το καλώδιο μπορείς να έχεις απευθείας την θερμοκρασία λαδιού. Τώρα στην άλλη άκρη του καλωδίου μπορείς είτε να το προσαρμόσεις σε κάποιο ταμπλό από 206 που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού (και το οποίο πριν βάλεις μπρος, στην μίζα γυρνώντας το κλειδί δείχνει την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα), ή σε κάποιο εξαιρετικά πολύ coolατο εξάρτημα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού προσαρμοσμένο μέσα στην καμπίνα σε κάποιο μέρος (όπως το μπαρόμετρο ή το halmeter) φέρνωντας το καλώδιο μέσα από το μοτέρ.
Όπως και να 'χει πάντως θα πάω να ξαναρωτήσω αν γίνεται να κάνουμε κάτι, αλλιώς πως γίνεται ένας να βάλει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού μέσα από την Peugeot.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Αύγ 2002, 14:43:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ PARAFLOU!!!!

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙLTELLAS!!!!!


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2002, 03:59:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Milt φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο αν μετά από σκληρή χρήση οδηγήσουμε το 206 χαλαρά για κανένα μισάωρο ώστε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες στα φυσιολογικά? ή κάνω λάθος?
Νομίζω ότι μετά από μια σκληρή χρήση π.χ. Εθνική ... όταν το αυτοκίνητο ηρεμεί σε χαμηλές ταχύτητες π.χ. 80km/h με 5η τότε οι θερμοκρασίες επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα οπότε μπορούμε να το σβήσουμε "σχετικά" αμέσως όταν σταματήσουμε....

Μήπως κάνω λάθος?


Κάλα κάνεις Vini. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Αλλά εάν δεν έχω χρόνο τότε κάνω όπως ανέφερα.


BYRON206 έγραψε:

ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ PARAFLOU!!!!

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙLTELLAS!!!!!


Από δω και πέρα προσπάθησε να κάνεις όπως είπα, αλλά εάν δεις ότι συνεχίζεις να χάνεις παραφλού τότε έχεις πρόβλημα. Ή χάνεις παραφλού από φλάντζα προς τα έξω οπότε θα δεις κάποιο ρυάκι αλάτων κάπου εξωτερικά στο μπλοκ κάτω από την κεφαλή ή χάνεις παραφλού που χύνεται στα λάδια, με κρύο μοτέρ ξεβίδωσε την τάπα των λαδιών στο καπάκι και δες εάν έχει σχηματισμένη άσπρη κρέμα ή αφρό στο κάτω μέρος του καπακιού. Και στις δύο περιπτώσεις πας για αλλαγή φλάντζας, πλανιάρισμα κεφαλής και ψάξιμο στο μοτέρ (ή στον οδηγό Mr. Green )για να βρεθεί το αίτιο.
Απώλεια παραφλού είναι δικαιολογημένη το καλοκαίρι αλλά ποτέ δεν είναι πάνω από τρεις άντε τέσσερις πόντους ετησίως, και μόνο αν είσαι σιδεροφάγος.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 16:34:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Λοιπόν επειδή το θέμα με κέντρισε ιδιαίτερα, το έψαξα λίγο και ρώτησα και πήρα κάποιες πρώτης επαφής απαντήσεις.
Καταρχήν είχα ρωτήσει παλιότερα στην Peugeot για να αλλάξω ταμπλό και να βάλω αυτό με τα λευκά όργανα και τον δείκτη θερμοκρασίας του λαδιού. Μου είπαν οτι το αυτοκίνητό μου δεν έβγαινε με πλεξούδα για θερμοκρασία λαδιού και γενικά όλο το εγχείρημα θα κόστιζε 150 χιλ. Και σκέφτομαι γιατί να μην υπάρχει η φίσα και να είναι στον αέρα για κάποιον τρελλό που θα θελήσει να αλλάξει ταμπλό; Στα άλλα αυτοκίνητα υπάρχει και είναι στον αέρα μέχρι να αποφασίσεις να πας να βάλεις το άλλο ταμπλό. Αν τυχόν τώρα δεν υπάρχει η συγκεκριμένη φίσα στην πλεξούδα, καλύτερα να αλλάξεις αυτοκίνητο παρα πλεξούδα.
Ωστόσο αν είσαι τόσο πορωμένος και το θέλεις πάση θυσία, μπορεί να γίνει διότι υπάρχει εκ προοιμίου ο συγκεκριμένος αισθητήρας στο μοτέρ. Στη βάση του κάρτερ υπάρχει μια βίδα από όπου ξεκινάει ο συγκεκριμένος αισθητήρας. Έτσι βγάζοντας την βίδα και βάζοντας εκεί το καλώδιο μπορείς να έχεις απευθείας την θερμοκρασία λαδιού. Τώρα στην άλλη άκρη του καλωδίου μπορείς είτε να το προσαρμόσεις σε κάποιο ταμπλό από 206 που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού (και το οποίο πριν βάλεις μπρος, στην μίζα γυρνώντας το κλειδί δείχνει την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα), ή σε κάποιο εξαιρετικά πολύ coolατο εξάρτημα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού προσαρμοσμένο μέσα στην καμπίνα σε κάποιο μέρος (όπως το μπαρόμετρο ή το halmeter) φέρνωντας το καλώδιο μέσα από το μοτέρ.
Όπως και να 'χει πάντως θα πάω να ξαναρωτήσω αν γίνεται να κάνουμε κάτι, αλλιώς πως γίνεται ένας να βάλει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού μέσα από την Peugeot.


Ξανανοίγω αυτό το topic γιατί θέλω να σε ρωτήσω αν πήγες τελικά να ρωτήσεις για εξωτερικό όργανο θερμοκρασίας λαδιού. Εγώ αν τα καταφέρω θα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο το Σάββατο να δω τι γίνεται.

Σε ποιο ακριβώς μέρος του κάρτερ βρίσκεται αυτή η βίδα; Αριστερά, δεξιά όπως το κοιτάμε σηκωμένο από κάτω, κάτι άλλο μήπως; Question




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 23:36:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Ξανανοίγω αυτό το topic γιατί θέλω να σε ρωτήσω αν πήγες τελικά να ρωτήσεις για εξωτερικό όργανο θερμοκρασίας λαδιού. Εγώ αν τα καταφέρω θα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο το Σάββατο να δω τι γίνεται.

Σε ποιο ακριβώς μέρος του κάρτερ βρίσκεται αυτή η βίδα; Αριστερά, δεξιά όπως το κοιτάμε σηκωμένο από κάτω, κάτι άλλο μήπως; Question


Φιλαράκι ακόμη δεν έχω ρωτήσει, γιατί δεν ήταν ο δρόμος μου από την Peugeot (ευτυχώς! και ελπίζω να μην είναι μέχρι το επόμενο service), γι αυτό δεν ξέρω παραπάνω. Περιμένω όμως τα αποτελέσματα από την δική σου έρευνα.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 15:09:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχουμε και λέμε : όργανο VDO, με βάση στήριξης αριστερά από τον οδηγό επάνω στο ταμπλό και εργασία, με 140 ευρώ. Πώς σας φαίνεται η τιμή;
60 έχει το όργανο, 35 η βάση και τα υπόλοιπα είναι εργασία. Wink

Αυτός μου είπε ότι αν δεν υπάρχει έτοιμη υποδοχή από την πεζό, τότε θα μου βάλει έναν αισθητήρα "αφής", που πρακτικά σημαίνει ότι θα είναι κολλημένος επάνω στο κάρτερ και θα παίρνει τη θερμοκρασία εξωτερικά. Αυτό εμένα δεν μου πολυαρέσει, γιατί δεν νομίζω ότι θα έχει την ίδια θερμοκρασία το λάδι και την ίδια το σίδερο του κάρτερ. Confused Εσείς τι πιστεύετε; Question

Ξέρει κανείς αν όντως υπάρχει και πού αυτή η βίδα που κρατάει κλειστή την τρύπα όπου στα XS κτλ προσαρμόζεται ο αισθητήρας της θερμοκρασίας λαδιού; Question Question Question Το τελευταίο είναι που με καίει. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Σεπ 2002, 22:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:


Κάλα κάνεις Vini. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Αλλά εάν δεν έχω χρόνο τότε κάνω όπως ανέφερα.


Και κάτι άλλο Μίλτο,
Χωρίς αυτό το οργανάκι οι έρευνές μας για τα λάδια θα πήγαιναν στο βρόντο σε μεγάλο ποσοστό τους!!!


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 01:56:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πράγματι, το όργανο θερμοκρασίας λαδιού είναι αποκαλυπτικό, αν και δεν τα λέει όλα. Εξακουλουθεί να απαιτείται η αίσθηση και το αυτί του οδηγού.
Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 10:41:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νέο:
Οι τύποι στην Πεζώ είπαν ότι τα Paz θα ζεστένονται πιο γρήγορα και περισσότερο από τα visco 3000!!!!!
Και άλλο όμορφο:
Ας μας λέγατε να σας βάλουμε φουλ συνθετικό!!!
-Εγώ θα σου έλεγα ρε άχρηστε να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής!!!!!
Τέτοια και άλλα όμορφα στα εξουσιοδοτημένα!!!!


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 10:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Νέο:
Οι τύποι στην Πεζώ είπαν ότι τα Paz θα ζεστένονται πιο γρήγορα και περισσότερο από τα visco 3000!!!!!
Και άλλο όμορφο:
Ας μας λέγατε να σας βάλουμε φουλ συνθετικό!!!
-Εγώ θα σου έλεγα ρε άχρηστε να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής!!!!!
Τέτοια και άλλα όμορφα στα εξουσιοδοτημένα!!!!


Τελικά Δούκα μου τι έβαλες;;;
Είχαμε μείνει σε εκείνο το Motul!!!
Εντυπώσεις;;;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 13:10:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Τελικά Δούκα μου τι έβαλες;;;
Είχαμε μείνει σε εκείνο το Motul!!!
Εντυπώσεις;;;


Όχι όχι !!!
Αυτά έτυχαν στη γυναίκα μου και τα αναφέρω

Εγώ έβαλα τα PAZ 5w40 και είμαι καταχαρούμενος.Ανώτερα των helix 15 50!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και για του λόγου το αληθές πάνω από 115 δεν ανεβαίνει με τίποτα!!!!!!!!!!!!!!τι άλλο θέλετε?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 17:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και καιρό σε κάθε λακούβα που έπεφτα κουνιόταν το δεξί μου φανάρι (το καταλάβαινα όταν τα είχα αναμμένα Laughing ). Το έχω πάει 2-3 φορές στην Peugeot να μου το ρυθμίσουν, μου το έκαναν, μου έλεγαν οτι αυτό συμβαίνει συχνά, και μετά από 10 μέρες ξανακουνιόταν.
Πριν 3 εβδομάδες ο πατέρας μου πήγε το αυτοκίνητό του, επειδή είχε ένα πρόβλημα με τον σένσορα του αερόσακου, σε 2 δυο παιδιά τσακάλια που έχουν ένα μαγαζί που κάνει ηλεκτρολογικά μόνο για Peugeot και Citroen, συστημένος από τον αρχιμηχανικό του Κάλτσιου (έχει γερά conne εκεί μέσα για οτιδήποτε χρειαστεί). Ο ένας μοιάζει με τον Ρέμο, και ο άλλος είναι σαν το Ντάνυ (το ονομά μου!!) ντε Βίτο στο Μπάτμαν. Laughing
Το πήγε και του το έφτιαξαν σε 20 λεπτάκια. Ήταν κάτι μέσα στον εγκέφαλο, και το κυριότερο δεν πείραξαν τίποτα περισσότερο από 2 καλωδιάκια του εγκεφάλου, και ήταν πολύ συνηθισμένη βλάβη για τα Xantia. Είχε ρωτήσει και για 206, και είπαν τα ξέρουν απ'έξω και ανακατωτά. Και έτσι μην μπορώντας άλλο τα πάνε-έλα στην Peugeot και την κοροϊδία "αυτο συμβαίνει συχνά", πήγα σήμερα από 'κει. Του λέω να ρυθμίσουμε την στάθμη από τα φώτα, μου λέει κάτσε να τα δούμε. Τα ελέγχει, μου λέει "αδερφέ καλά είναι τα φώτα σου". Του λέω το δεξί μου φανάρι έχει πρόβλημα, και όποτε το πάω στην Peugeot μου λέει οτι είναι συνηθισμένο και να τους το πηγαίνω να το ρυθμίζουνε. Για δες το μπας και είναι τίποτα σπασμένο μέσα για να ξέρω. Το κοιτάει, μου λέει έχεις δίκιο. Ο ρεγουλατόρος μέσα είναι λάσκα τελείως. Κοιτάει και το αριστερό, και αυτό είχε πρόβλημα. Λέω μήπως είναι λόγω του συστήματος που ανεβοκατεβαίνουν τα φώτα; Μου λεεί όχι, αυτά θα πρεπε να είναι σφιγμένα γιατί το μοτεράκι αυτό έχει δική του δύναμη να τα κινεί. Μου λέει πρέπει να βγούνε τα φανάρια, υπόθεση μιας ώρας, αλλά τώρα πνίγομαι. Του λέω, οκ θα στο φέρω μέσα στην εβδομάδα.
Άλλη μια απόδειξη πόσο τσαπατσούληδες είναι στην αντιπροσωπεία οι τεχνικοί, που μόνο ξέρουν να βιδώνουν και να το αφήνουν στη τύχη του, χωρίς να νοιάζονται για τέτοιες λεπτομέριες που κάνουν την διαφορά, αλλά και μένουν στον αποδέκτη.
Οι τύποι από όσο έχω ακούσει, και από οτι είδα σήμερα ο ένας ο τύπος (ο Ρέμος) ήξερε που να βάλει τα χέρια του, είναι πολύ καλοί, και οτιδήποτε αυτοκίνητο πάει εκεί εξυπηρετείται κατευθείαν, εκτός αν είναι κάτι δύσκολο, οπότε με ραντεβού. Αφού εξυπηρετούν και τις πολύ δύσκολες ηλεκτρολογικές περιπτώσεις σε γαλλικά που αδυνατεί να φτιάξει ακόμη και ο ηλεκτρολόγος αρχιμηχανικός του Κάλτσιου. Είναι κάτι σαν να έκαναν δικό τους μαγαζί οι 2 αρχιηλεκτρολόγοι της Citroen-Peugeot.
Θα κλείσω μέσα στην εβδομάδα το ραντεβού να πάω να μου το διορθώσει, να κοιτάξω τι εργασία κάνει, να τον ρωτήσω για το όργανο λαδιού αν και πως μπαίνει, και θα του μιλήσω για το club, αν είναι τόσο καλός, γιατί γενικά είμαστε on the look για καλούς μάστορες, όπως διάβασα σε κάποιο post.
Πάντως ασχολούνται μόνο με ηλεκτρολογικά Peugeot και Citroen, που τους δίνει κάποιο προβάδισμα. Ίδωμεν.

P.S. Βλέποντας το αυτοκόλλητο της K&N πάνω στο φιλτροκούτι, μου λέει φίλτρο; απαντάω ναι, μου λέει καλά έκανες. Wink



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 03:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σλάση, τους ηλεκτρολόγους που βρήκες θα τους χρειαστούμε σίγουρα.
Για μηχανικούς όπως ξέρεις βρήκαμε. Wink

Το πρόβλημα Πάνο, δεν είναι ότι το Visco3000 είναι εκτός προδιαγραφών. Ημισυνθετικό είναι, σε 15W50 και 10W40 βγαίνει. Άρα είναι εντός...
Τα προβλήματα είναι άλλα:
1) Υπάρχουν τα Visco5000 και Visco7000 πάνω από το Visco3000, άρα δεν έβαζαν στο μοτέρ της Magica και ό,τι καλύτερο. Το κόστος και μόνο κοιτούσαν και ποιοτικώς οριακά για να μην εκτεθούν άμεσα. Ο νέος 1600 ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες όπως έχεις δει και επιβάλλεται να μπαίνει το καλύτερο δυνατόν σε λάδι.
2) Θάβουν ένα λάδι άλλης μάρκας χωρίς να έχουν γνώση (αντιεπαγγελματικό), και το χειρότερο είναι ότι το λάδι που έθαβαν ήταν κλάσεις ανώτερο!

Έβαλα εχθές και εγώ το PAZ Power Tec 5W40 και ναι, είναι η πρώτη φορά που δεν κατάφερα το θερμόμετρο λαδιού σε γνωστή διαδρομή με τσίτα γκάζια να το ανεβάσω πάνω από τους 110 βαθμούς, ενώ μέχρι πρότινος πάντα πλησίαζα τους 130!! Βέβαια, ακόμη και αν ανέβαινε στους 130 πάλι δεν θα φοβόμουνα πλέον καθότι οι προδιαγραφές του λιπαντικού κατά την PAZ είναι για 300 βαθμούς και για χρήση και σε Superbike!!! Επίσης, η θερμοκρασία του κατεβαίνει τουλάχιστον στο μισό χρόνο πιο γρήγορα. Χώρια, που έχει βελτιωθεί η απόκριση του μοτέρ και έχω την εντύπωση ότι βγαίνει η δύναμη καλύτερα. Θα το τεστάρω εκτενέστερα και θα επανέλθω. Ήδη ο PDuke μου είπε στο τηλέφωνο ότι είδε 225χαω σε δρόμο που με το ζόρι έβγαζε 215χαω!!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 01:12:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, σήμερα το πρωί πήγα στον ηλεκτρολόγο (Μίλτο σου έχω δώσει κάρτα) κατόπιν ραντεβού για να μου δει το πρόβλημα με τα μπροστινά μου φώτα. Μου προσέφεραν καφέ, ευγενικοί, πλακατζήδες, και όπως απόδείχτηκε και πολύ καλοί μάστορες. Τους ρώτησα για το δείκτη λαδιού, μου είπαν οτι παίζει το μοντέλο και η χρονολογία, πάντως πρέπει να αγοραστεί το ταμπλό που το έχει ήδη το όργανο, και μετά μέσω πλεξούδας θα γίνει όλο το παιχνίδι. Τον ρώτησα και για την βενζίνη, μου είπε αν την αντέχει η τσέπη σου βάζε την :D ,και για το φίλτρο, μου λέει μην μασάς μία, και κανά μπουράκι θα του έκανε καλό. Laughing Επίσης του είπα και για το Club και του άρεσε σαν ιδέα.
Στο θέμα της εργασίας, επειδή ήμουν μπροστά, πολύ προσεκτικός και καθαρός, και ήξερε το αμάξι μέχρι και την τελευταία βίδα. Πως ξεκούμπωσε τα πλαστικά, ξεβίδωσε τα φανάρια, έβγαλε τις φίσες, μέχρι που σκέφτομαι να το κάνω και μόνος. Όπως και στη συναρμολόγηση πολύ άνετος. Τελικό κόστος 10 ευρώ. Wink Στο τέλος όμως έφυγα όπως πήγα, αλλά από μ****ία της Lion και όχι του μάστορα. Και μάλιστα ήταν τέτοια η φάση, που πραγματικά σπάστηκα τόσο πολύ, που αφενός δεν θα ξαναπατήσω στην αντιπροσωπεία για service, αφετέρου δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Peugeot, αν δεν φτιάξουν τουλάχιστον, και μάλιστα ίσως να επισπεύσω την πώληση αυτού που έχω. Δεν ξέρω, επειδή είδα από μέσα πόσο "βρωμάνε" Evil και τι σκατιάρηδες άνθρωποι είναι Mad , τους σιχάθηκα :beigedead: (αν θέλετε τροποποιήστε το για να μην φαίνονται τα μπινελίκια που τους έριξα). Πολύ καλά είχε πει ο Μίλτος κάπου οτι η αντιπροσωπεία η ίδια μας διώχνει από αυτή. Δεν πειράζει, και αυτοί έξω οι μάστορες άνθρωποι είναι, πρέπει να φάνε. Πραγματικά όλη την ημέρα είχα τις φούριες μου, και ο μπαμπάς μου ήταν έξω φρενών, και ο ηλεκτρολόγος επίσης, αλλά τι να κάνεις; Και στο Car, σε περιοδικά και εφημερίδες τους ξεφωνίσανε, και γράμματα τους στείλανε, και δίκες. Αποτέλεσμα:τίποτα και χειρότερα. Εντάξει. Εγώ ξέρω όμως. Τώρα. Και το είδα σήμερα όλα αυτά που τους κράζετε κάθε μέρα, και λίγα τους λέτε. Μου είπαν, πές το στο Club να το έχουν υπόψη τους. Λέω, το ξέρουν πρώτοι και καλύτερα από μέσα τι παίζεται. Κρίμα, γιατί μια τόσο ωραία μάρκα έχει τέτοια "πληγή". Το μόνο καλό από όλη την υπόθεση ήταν οτι βρήκα 2 καταπληκτικά παιδιά ηλεκτρολόγους που πραγματικά ξέρουν και κάνουν γρήγορη και καλή δουλειά πάνω σε Peugeot και Citroen. Και αυτό από σύσταση του αρχιμηχανικού του Κάλτσιου στον πατέρα μου για κάποιο πρόβλημα που είχε. Γιατί ακόμη θα πήγαινα στην Lion και θα συνέχιζαν να με δουλεύουνε και θα ήμουν με κλειστά μάτια ο μαλ**ας, όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις που το πλήρωσα πολύ, μα παρα πολύ ακριβά. (ο μλκς)
Πέρα από αυτά όμως, και προτού γίνει όλο το αποκαλυπτήριο, πως ήταν ξεβιδωμένα τα πλαστικά και είχα σχετικά την μηχανή πιάτο μπροστά μου και την έβλεπα τόσο up close and personal, μου ξύπνησε το μικρόβιο της βελτίωσης. Τι να κάνω πατέντες με την εισαγωγή, με το βεντιλατέρ και το ψυγείο, τι σκέφτηκα να βγάλω αυτό το μοτέρ και να βάλω κανα άλλο, ακόμη σε μια τρελλή σκέψη μου έλεγα αν χωράει κανας Wankel εδώ μέσα και να το κάνω κίνηση στις πίσω ρόδες. Τρελλά πράγματα! Και τα πλαστικά εύκολο κούμπωμα-ξεκούμπωμα, που δεν έκανα τέτοιες κινήσεις γιατί φοβόμουν, εν τούτοις είναι απλά και μου άρεσε το όλο στοιχείο tuning σε πάρκινγκ δοκιμάζοντας πατέντες. Απλά όπως έχω ξαναπεί, αρκεί να ξέρεις που να βάλεις τα χέρια σου. Wink Όρεξη να έχεις.
Όσο αναφορά τον ηλεκτρολόγο, με κλειστά μάτια. Μια δοκιμή θα σας πείσει πάντως.
Αυτά.-



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Οκτ 2002, 02:43:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σλάση, μου σύστησε ο Διαολοκαζανάκιας μια κοπέλα με ένα 206 1.1 με 65000χλμ που μέχρι τώρα το πήγαινε στην Lion. Είχε πρόβλημα η κοπέλα με το service, αυτή τη στιγμή μάλλον έχει πρόβλημα στο μοτέρ γιατί της καίει λάδια και δεν ξέρει πού να απευθυνθεί πλέον.
Τώρα ξέρει! Wink
Μας είπε το ιστορικό της με την Lion και φρίξαμε, δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας. Μερικά πράγματα όσο και να περιμένεις ότι θα τα ακούσεις, τελικά πάντα εκπλήσσεσαι... Όταν βρεθούμε θα σου πω και θα πάθεις πλάκα. Αλλά δεν θέλω να πώ τίποτα άλλο εδώ μέσα, γιατί δεν είναι προσωπικά γεγονότα. Εξάλλου θα την πάμε και στους Βασίληδες για να εξακριβώσουμε και του λόγου το αληθές. Τον κόσμο τον δουλεύουνε και πολλές φορές εν γνώση του, αλλά δεν ξέρει τί άλλες επιλογές έχει! Όμως, εδώ είμαστε εμείς και άλλο ένα μέλος για το club!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 23:11:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήρθε η ώρα να απαντήσω στην ερώτηση που εγώ έθεσα, ανοίγοντας αυτό το topic.

Τι θα κάνουμε χωρίς όργανο θερμοκρασίας λαδιού; Τίποτα. Διότι το πήραμε!

Cool Cool Cool Cool

Όργανο θερμοκρασίας λαδιού Auto Gaug, Performance Instrumentation, με απλή βάση στήριξης.

Κόστος 80 ευρώ, μαζί με τη βάση.

Σύντομα θα το τοποθετήσω σε ειδικό.

Τέρμα οι υποθέσεις για τα λάδια. Από εδώ και πέρα....ΤΕΚΜΗΡΙΑ κύριοι! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2002, 00:47:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1653s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on