Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
JulesC (Jules) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 10 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2012, 09:01:34 Θέμα δημοσίευσης: 207 cc 1600: προβλήματα, κατανάλωση; |
|
|
Γειά σας
Εδώ και χρόνια έχω ερωτευτεί παράφορα το 207 cc αλλά το είχα αποκλείσει λόγω του ό,τι είναι πολύ ακριβό.. Τώρα που έχω μπει στη διαδικασία να αλλάξω αυτοκίνητο, έχω τσεκάρει ό,τι κυκλοφορεί και δεν κυκλοφορεί στην αγορά και κοιτώντας και για μεταχειρισμένα παρατήρησα πως το 207cc πωλείται σε πολύ λογικές τιμές!! (~10000) Το πρώτο που παρατήρησα είναι πως όλα όσα πωλούνται είναι 1600 κυβικά κάτι που φυσικά με βάζει σε υποψίες σε ό,τι αφορά την κατανάλωση.. Υπέθεσα λοιπόν πως εδώ μέσα θα το έχετε αρκετοί και θα μπορούσατε να μου δώσετε μερικές πληροφορίες!
Σε τι επίπεδα κυμαίνεται η κατανάλωση στο 1600;
Βγάζει μηχανικά προβλήματα;; (γενικά τα peugeot είναι πανέμορφα, έχουν καλές αναρτήσεις και ωραίο σαλόνι αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα για τις μηχανές του, κάθε τρεις και λίγο κάτι θέλουν..) Έχετε παρατηρήσει να έχει κάποιο standard θέμα που εμφανίζεται σε πολλά 207cc;; (π.χ. είχαμε ένα Fiat Punto με τιμόνι απάλευτο, το πιο ασταθές αμάξι που μπορείτε να φανταστείτε, που αν το έκοβες τελείως κλείδωνε και έκανες το σταυρό σου.. αλλά το πρόβλημα αυτό το είχαν όλα τα Punto όχι μόνο το δικό μας)
Τι τέλη έχει;; Τα σέρβις του είναι ακριβά;;
Έχω ένα παλιό renault, τα τέλη μου πάνε γύρω στα 250 και η κατανάλωση είναι κάπου 10 L/ 100 km.. Σκέφτομαι αν θα βρεθώ να έχω τα ίδια έξοδα με το αυτοκίνητο που θέλω πιο πολύ απ'όλα ή πολύ λιγότερα με ένα άλλο..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2012, 09:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα τελη σου θα ειναι τα ιδια , η καταναλωση ποιο κατω απο 10, 8 περιπου
εξαρταται και ποιο 1600 θα παρεις , εχει το ατμοσφερα με 120 αλογατα και το τουρμπο με 150.
αν απολαμβανεις τα αμαξια και την σπορ αδηγηση παρε το τουρμπο, το 207cc ειναι βαρυ και τα 150 αλογα του τουρμπο το κανουν αρκετα διασκεδαστικο εν αντιθεση με τα 120 του ατμοσφερικου που ειναι πολυυυ λιγα...
απο προβληματα. κοιταξε, η μηχανη να σε αφησει εντελος δυσκολο. απλος καθε τοσο και λιγακι ολο και καποιος σενσορας θα θελει καθαρισμα η αλαγμα . ευτυχως δεν ειναι ΠΟΛΥ ακριβα τα ανταλακτικα.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 234 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 21:54:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρε το τουρμπο
ειναι καλο να εχεις την δυναμη διαθεσιμη ακομα και αν δεν την χρειαζεσαι συνεχεια.
τωρα αν το ποδι σου ειναι πολυ βαρυ μην πεις οτι φταιει το αυτοκινητο...
σοβαρα τωρα το μοναδικο θεμα που εχει το 207 κατα την γνωμη μου ειναι η κοντη σχετικα 5η.
μεχρι τα 110 μπορει να εχεις καταναλωση και κατω απο 7. και στα 150 ομως δεν ειναι και τρελα υψηλη.
παντως στην πολη δεν ειναι και το πιο οικονομικο...
συνηθως ειμαι παντου κατω απο τα 10
Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|