PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - 4 τροχοι τεστ ελαστικων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2003, 10:39:09    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - 4 τροχοι τεστ ελαστικων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

13 εταιρίες ελαστικών με τα πιο δημοφιλη λάστιχα τους έλαβαν μερος σε ενα μεγαλο τεστ του περιοδικου 4 τροχοι. το τεστ υπαρχει στην ετησια εκδοση "4 τροχοι τεστ" και έλαβε χωρα στην πίστα των μεγαρων. Το αυτοκινητο που χρησιμοποιηθηκε για την δοκιμη ηταν seat ibiza. Οι διασταση των ελαστικών ήταν 195/55/15 και οι τομεις που διαγωνιστηκαν ήταν: 1.θόρυβος, 2. 100-0km/h 3. 80-0km/h wet 4.slalom 5. κ1 στροφη 6. κ1 βρεγμενη 7.γυρος πίστας

το περιοδικο στον επίλογο απέφυγε να πει καθαρα οτι το ταδε λαστιχο ηταν το καλυτερο και αναλωθηκε στο να πει οτι λιγο πολυ όλα ηταν τα ιδια αραδιαζοντας τους τομεις που το καθενα ηταν καλυτερο. αυτο που ξεχωρισε στα δικα μου ματια ήταν το ελαστικο της uniroyal που σχεδον σε ολα τα τεστ κατελαβε 1η ή 2η θέση.η αποκαλυψη ήταν οτι οι συντακτες έιχαν παρει μαζι τους "εκτος συναγωνισμου" ενα 14ο λαστιχο το Pirelli Pzero C διαστασης 195/50/15 το οποιο δοκιμασαν επισης... τα αποτελεσματα? 3 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στον γυρο πιστας απο το γρηγοροτετο εκ των 13ων δοκιμασθεντων. 100-0 το καλυτερο απο τα 13 είχε γυρω στα 40,5 μετρα. το pzero έκανε 34,5! και στο βρεγμενο ομως παρα τις λιγες αυλακωσεις έκανε καλυτερες επιδόσεις απο όλα τα άλλα ελαστικα!! εριξε μισο δευτερολεπτο στο πιο γρηγορο ελαστικο απο τα αλλα σε βρεγμενη στροφη!! γενικα το ελαστικο ήταν με μεγαλη διαφορα κορυφαιο σε όλους τους τομεις κατι που εξεπληξε και τους συντακτες... βεβαια η τιμή του και ο χρονος ζωης του ίσως να αποθαρρύνουν καποιους...
για πείτε εντυπωσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2003, 10:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα μπορουσες να μας πεις ποια ηταν τα ελαστικα που πηραν μερος??? Το θεμα ειναι οτι P Zero θελει και καποιο χρονο να ερθει σε θερμοκρασια "βολης"...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2003, 11:05:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Θα μπορουσες να μας πεις ποια ηταν τα ελαστικα που πηραν μερος??? Το θεμα ειναι οτι P Zero θελει και καποιο χρονο να ερθει σε θερμοκρασια "βολης"...

θα μπορω να σας πω το απογευμα που θα ειμαι σπιτι γιατι τωρα ειμαι στη δουλεια και δεν εχω το περιοδικο μαζι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2003, 12:23:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

uniroyal, bridgestone, nokian, pirelli, yokohama, avon, firestone, michelin, kumho, marangoni, metzeler, continental πρεπει να ειχε αλλα δε θυμαμαι μοντελα. θα τα γραψω ολα το βραδυ ή αυριο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2003, 13:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AVON ZV1
BF GOODRICH PROFILER G
BRIDGESTONE POTENZA RE720
FIRESTONE S280
HANKOOK OPTIMO K406
KUMHO ECSTA KH11
MARAGONI VANTO
MICHELIN PILOT EXALTO
NOKIAN NRVi
PIRELLI P6
SILVESTONE FTZ SPORT
UNIROYAL RAINSPORT 1
YOKOHAMA V500

αυτά ήταν τα λάστιχα της δοκιμής. Όλα 195/55/15 σε seat ibiza υπο της ίδιες συνθηκες. Μάλλον γενικά το καλύτερο αποδείχθηκε το Uniroyal.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Δεκ 2003, 16:44:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ (13/11) ΣΕ ΑΛΛΟ TOPIC:

Παιδες να καταθέσω τα τελευταία νεα για το rainsport 1 της uniroyal που βγηκε καλύτερο με διαφορα στο φρενάρισμα στο στεγνο και βρεγμενο (τεστ των 4τροχων 195/55/15).

Στο vts 120 του κολλητου αφου τα έστρωσε για 1500χλμ πήγε 2 γρήγορα -
αλλά όχι τεζα - λιμανάκια. Αποτέλεσμα απίστευτη φθορά στο εμπρός λάστιχο σε σημείο να φοβάσαι να το ξανακάνεις
σε σχέση με τα exalto που είχε πριν ήταν αθόρυβα και το φρενάρισμα τους απίσετυτο σε στεγνο και βρεγμενο. Αλλά αν είναι να αντεχουν 10000χλμ τότε ... αντε γεια

Ο κολλητος πριν το τεστ στα λιμανάκια και λογω του οτι το αμαξι τραβούσε αριστερά όσες ευθυγραμμισεις , μπρος πισω ελαστικα και ζυγοσταθμισεις και να έκανε πίεσε τον λαστιχά να του τα αλλάξει
με νεα λαστιχα.

έτσι πριν τα αλλάξει λόγω ελλατωματικής παρτιδας τα πήγε λιμανάκια
όπου προέκηψε η υπερβολικη φθορά.
Ευτυχώς ο λαστιχάς του ξαναέβαλε michelin exalto ---> 26εβδομαδα 2001 !!!! ανευ περαιτερω γεγονότων οπότε ο θόρυβος κύλησης
επανήρθε (είναι και πολύ σκληρότερα απο τα raisport και κάνουν και καλύτερο slalom )

Ο κολλητος επιμένει ''ότι αλλο βάζω στο saxo το αμάξι δεν το θελει ...και απαιτεί μόνο michelin ''

Α ο λαστιχάς είπε ότι η michelin θα έχει το νεο energy μέχρι 195 και απο κει και πάνω το pilot sport κλπ (αντικαταστάτης του exalto δεν θα βγει )


Να συμπληρώσω ότι ένα περίπου μήνα μετά τα exalto είναι ΟΚ αλλά σίγουρα υποδεέστερα από τα rainsport στο βρεγμενο οδόστρωμα.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Δεκ 2003, 19:58:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι δοκιμες αυτου του τυπου μπορει να γινονται με τις ιδιες συνθηκες σε ολα τα λαστιχα ομως:
1. γινονται σε ιδανικες συνθηκες αντε το πολυ κανονικες συνθηκες που απεχουν παρα πολυ απο τις καθημερινες συνθηκες που αντιμετωπιζει ο καθενας μας ειδικα στην Ελλαδα.
2. γινονται οταν τα λαστιχα ειναι ολα καινουργια και για μικρο χρονικο διαστημα (οσο κρατα η δοκιμη) με αποτελεσμα να μην φαινεται η αποδοση τους οταν περασουν το σταδιο της νεοτητας και αρχισουν να δουλευουν και να φθειρονται.

Ετσι αυτες οι δοκιμες , πιστευω, πως μπορουν να δωσουν μια αμυδρη ιδεα του τι μπορει να κανει ενα λαστιχο , ειδικα για την Ελλαδα και τις ιδιαιτερες συνθηκες.

Θα ηθελα να δω ενα τεστ οπου θα παρουν καποια λαστιχα και θα τα δοκιμασουν σε βαθος χρονου και σε πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα με την τελεια ασφαλτο βεβαια αλλα δρομους γειτονιας).
εκει εφοσον γινει οργανωμενη δουλεια θα φανει πιστευω η αληθεια. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 15:03:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα P zero C (corso) είναι ημιαγωνιστικά λάστιχα.
Υπήρχε ένα τεστ κάποτε στο Drive με clio sport, honda s200, 206 gti και κάποια ακόμα που δεν θυμάμαι.Το clio φορούσε τα corso και έκανε τον πιο γρήγορο γύρο!!Το αποδώσανε στα λάστιχα και ένας από τους οδηγούς αγώνων που έκανε το τεστ είπε ότι με τέτοιο λάστιχο το 206 θα ήταν σχεδόν στα ίδια.

Τα συγκεκριμένα pzero δεν αργούν καθόλου να ζεσταθούν μιας και είναι πολύ μαλακά.Τα πζερο που φοράω εγώ (assymetriko) δεν ζεσταίνονται όπως τα energy για παράδειγμα(άλλη κατηγορία εντελώς) , αλλά ζεσταίνονται πολύ γρήγορα!

Γενικότερα το PZERO έιναι PZERO και όλα τα άλλα απλά λάστιχα.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 15:44:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελατός έγραψε:
τα P zero C (corso) είναι ημιαγωνιστικά λάστιχα.
Υπήρχε ένα τεστ κάποτε στο Drive με clio sport, honda s200, 206 gti και κάποια ακόμα που δεν θυμάμαι.Το clio φορούσε τα corso και έκανε τον πιο γρήγορο γύρο!!Το αποδώσανε στα λάστιχα και ένας από τους οδηγούς αγώνων που έκανε το τεστ είπε ότι με τέτοιο λάστιχο το 206 θα ήταν σχεδόν στα ίδια.

Τα συγκεκριμένα pzero δεν αργούν καθόλου να ζεσταθούν μιας και είναι πολύ μαλακά.Τα πζερο που φοράω εγώ (assymetriko) δεν ζεσταίνονται όπως τα energy για παράδειγμα(άλλη κατηγορία εντελώς) , αλλά ζεσταίνονται πολύ γρήγορα!

Γενικότερα το PZERO έιναι PZERO και όλα τα άλλα απλά λάστιχα.


Δηλαδη εχουν δικιο γι αυτα που λενε στο τεστ? και απο φθορα πως πανε?
τι σημαινει ακριβως "ημιαγνωστικα ελαστικα"?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 16:00:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο χαρακτηρισμος αυτος αναφερεται στο πως ειναι δομημενο το ελαστικο, στα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει, στη σχεδιαση του πελματος!!! Ειναι ευκατανοητο πλεον οτι ενα "ημιαγωνιστικο" ελαστικο εχει καποια απο τα χαρακτηριστικα των "αγωνιστικων" οσον αφορα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα παραπανω!!! Αυτο εχει θετικο αντικτυπο στην αποδοση του ελαστικου, αλλα και αρνητικο οσον αφορα τη φθορα του και περισσοτερο το κοστος του...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 16:21:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελατός έγραψε:
τα P zero C (corso) είναι ημιαγωνιστικά λάστιχα.



Tα PZERO Corso καταρχήν είναι διαφορετικά από τα PZERO C
Είναι δύο διαφορετικά ελαστικά γι'αυτό μην τα μπερδεύετε!

ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΧΑΡΑΞΗ και καμία σχέση με ημιαγωνιστικά η ημιδρόμου κλπ.

P Zero C

A tyre mainly intended for use on the circuit. It has an excellent road holding capabilities under limit conditions, constant performances at very high speeds and high resistance to the physical/mechanical stresses arising from circuit use. It is homologated for road use too: it is provided with D.O.T. number and ZR speed symbol (over 240 km/h). P Zero C has an asymmetric design, with an outer zone having extra large blocks to allow the maximum road holding and stability in bends, as well as a considerable abrasion resistance. The inner area, with rhomboidal blocks, is designed to ensure good handling even in wet conditions.


P Zero Corsa

The most significant feature of the P Zero Corsa is that its tread pattern is both directional and asymmetric in design. The asymmetric concept features an outer shoulder area which is almost a racing slick, therefore offering maximum adhesion particularly in hard cornerning, whilst the directional grooves in the centre and inner part of the tread are designed to partially maintain the wet handling and anti-aquaplaning features necessary for all-weather performance.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Γιωργος77 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 16V XS

Ένταξη: 21 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Δεκ 2003, 19:08:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να κάνω μια παρατήρηση για το συγκεκριμένο τεστ.

Ολα τα ελαστικά δοκιμάστηκαν με την ίδια ακριβώς πίεση, δηλαδή στις ίδιες ακριβώς συνθήκες μεταξύ τους. όχι όμως στις ιδανικές για κάθε λάστιχο συνθήκες πίεσης.

Έτσι ίσως δεν είχαν όλα την καλύτερη δυνατή απόδοση.

Επιπλέον κάποια από τα λάστιχα είχαν δείκτη ταχύτητας V και κάποια άλλα H . Και δοκιμάστηκαν όλα σε ένα Ιβιζα 1.4 100ps αν δεν κανω λάθος.

Ισως αυτό μειώνει κάπως την εγκυρότητα της δοκιμής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 00:09:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι...υπο αυτες τις συνθηκες εχεις δικιο!!! Δεν ειναι να τα παρεις και σαν ευαγγελιο τα αποτελεσματα!!! Παντως μεσες ακρες πρεπει να βγαινουν καποια συμπερασματα...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 13:56:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ελατός έγραψε:
τα P zero C (corso) είναι ημιαγωνιστικά λάστιχα.



Tα PZERO Corso καταρχήν είναι διαφορετικά από τα PZERO C
Είναι δύο διαφορετικά ελαστικά γι'αυτό μην τα μπερδεύετε!



Πολύ καλή παρέμβαση Τάσο μου, δεν είχα δει το πέλμα του corsa και τώρα που το βλέπω καταλαβαίνω ότι το Drive είχε κάνει λάθος μιας και το λάστιχο της φωτό στο τεστ ήταν το C. Το οποίο μάλιστα έλεγε ότι το χρησιμοποιούσε η Ferrari στο εννιαίο των 355(νομίζω) στο σετ για υγρή πίστα.Όλα αυτά όσο θυμάμαι, εκτός και αν έλεγε ότι προέρχεται από το Corsa που χρησιμοπιούνταν για αυτό το σκοπό.Δεν ξέρω και έχω χάσει και το κ@λοτεύχος!!!


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Δεκ 2003, 14:30:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να συμπληρώσω ότι απογοητεύθηκα από το τεστ όσον αφορά την απουσία των Continental premium contact, YOKOHAMA A539 Ή AVS, PIRELLI P7000, Goodyear f1, Dunlop 9000 ή sport01 ...

Επίσης αρκετά ενδιαφέροντα ήταν τα στοιχεία για το βάρος και την σύσταση των ελαστικών.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 11:19:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ειναι να απορει κανεις γιατι ελειπαν αυτα τα λαστιχα, αλλα υπαρχει και το θεμα της διαθεσιμοτητας!!! Αν δεν μπορεις να τα εχεις μεχρι το κλεισιμο της υλης του τευχους τοτε τι να κανεις???


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2003, 17:14:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Ναι ειναι να απορει κανεις γιατι ελειπαν αυτα τα λαστιχα, αλλα υπαρχει και το θεμα της διαθεσιμοτητας!!! Αν δεν μπορεις να τα εχεις μεχρι το κλεισιμο της υλης του τευχους τοτε τι να κανεις???


Είναι απλό.

Τα F1 και τα P7000 δεν υπάχνουν σε διάσταση 195/55 αλλά 195/50. Για την Ελλάδα που μας ενδιαφέρει.

Τα Conti δεν χρειάζεται. Η αντιπροσωπεία έδωσε μόνο τα Uniroyal. Γιατί υποπτευθηκε ότι θα φαινόταν αυτό που βλέπουμε κάθε μέρα όσοι έχουμε 1600.

Η Yokohama πιθανόν θα ήθελε να προβάλει τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικών ενάντι του AVS ή του A539.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2003, 09:04:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Τα Conti δεν χρειάζεται. Η αντιπροσωπεία έδωσε μόνο τα Uniroyal. Γιατί υποπτευθηκε ότι θα φαινόταν αυτό που βλέπουμε κάθε μέρα όσοι έχουμε 1600.


Μπορείς να μας το αναλύσεις λίγο ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1413s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on