PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα υδραυλικού τιμονιού;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 16:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα υδραυλικού τιμονιού; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας πάλι . Θα ήθελα να σας αναφέρω μια δυσάρεστη διαπίστωση που έκανα στο αυτοκίνητο κατά τη χρονική περίοδο που η θερμοκρασία του περιβάλλοντος φλέρταρε με το μηδέν. Τα κρύα λοιπόν πρωινά , βάζοντας εμπρός και προσπαθώντας να στρίψω το τιμόνι για να βγω από το χώρο στάθμευσης,δεν είχα υποβοήθηση.Αρχικά νόμιζα ότι έβρισκαν οι τροχοί στο πεζοδρόμιο αλλά δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.Έπρεπε να φέρει μισή στροφή το τιμόνι και μετά,εντελώς ξαφνικά,ελάφρυνε όπως πρώτα.Το φαινόμενο το παρατήρησα κυρίως στρίβοντας αριστερά και δεν συνοδεύονταν από κανέναν περίεργο θόρυβο.Εννοείται ότι τώρα που ζέστανε λίγο ο καιρός ,δεν υπάρχει το πρόβλημα στον ίδιο βαθμό,αλλά είναι ανεπαίσθητο.Παρατήρησε κανένας από εσάς κάτι αντίστοιχο;Πρέπει να ψάξω κάτι στο σύστημα του υδραυλικού τιμονιού;HELP... Shocked Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 18:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ πιθανο με τις χαμηλες θερμοκρασιες η αντλια του κυκλωματος να χρειαζεται καποια ωρα να ζεσταθει για ναποδοσει.επισης να ελεγξεις τη σταθμη των υγρων.αν επανερχεται μετα απο λιγη ωρα η σωστη αισθηση πιθανον να μην υπαρχει ζημια απλα κακος προμηθευτης αντλιων αφου συμβαινει σε πολλα 206.παντως διαγνωση δεν υφισταται μεσω ιντερνετ,πρεπει να το κοιταξεις αν θεωρεις οτι επιρεαζει την ενεργητικη ασφαλεια σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:34:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το υγρό του υδραυλικού τιμονιού ελέγχεται,όπως και όλα τα υγρά της μηχανής ,κάθε 10 το πολύ μέρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:42:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς το ίδιο παθαίνω κι εγώ! Και σκεφτόμουν ότι πρέπει να έχει πρόβλημα η αντλία του τιμονιού.

Στο συνεργείο που το είχα αναφέρει το κοίταξαν και μου είπαν ότι δεν βρήκαν τίποτα....... Evil




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 00:02:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως..... (εγω σημειοτέων δεν εχω τετοιο προβλημα) ΜΗΠΩΣ λεω..... τα υγρα του ιδραυλικου τιμονιου θελουν αντικατάσταση ?




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 09:51:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έχω ένα χρόνο με 30.000 χλμ. Χρειάζονται όντως αντικατάσταση;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 10:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο ακριβώς "πρόβλημα" έχω και εγώ, αν και δεν νομίζω πως είναι κάτι σοβαρό! Πάντως το κάνει μόνο τις κρύες μέρες κάτι μάλλον που το αποδίδω στα υγρά του υδραυλικού τιμονιού. Μέχρι να ζεσταθούν και μετά, κανένα πρόβλημα! Don't worry! Cool




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 13:40:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, τις κρύες μέρες όταν βάζω μπρος την μηχανή, για 10 λεπτά Shocked δεν κάνω τίποτα, απλώς αφήνω την μηχανή να δουλεύει.
Μετά ως διά μαγείας το τιμόνι είναι μια χαρά!!!

Τώρα βέβαια, αν βιάζεσαι (αφού θα έχεις κοιμηθεί λίγο παραπάνω και θα βαριέσαι να σηκωθείς το πρωί με το ψοφόκρυο) μάλλον παρακάμπτεις την διαδικασία. Wink

Από την άλλη, δεν θυμάμαι αν μου το έκανε και στις αρχές όταν ήταν καινούργιο.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 19:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα και κατα την διάρκεια του service των 20.000 km διαπίστωσαν ότι δεν είχε αρκετά υγρά το υδραυλικό μου τιμόνι... Μου το συμπλήρωσαν, η απορία μου είναι η εξής : Confused Είναι φυσιολογικό, όταν στρίβω το τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι ακίνητο το παίξιμο που παρατηρείται στο στροφόμετρο;
Confused Ο ήχος που ακούγεται σαν σφίριγμα του τύπου (σσσσ...!!!!) ακούγεται και στα δικά σας 206, οτάν παίζεται το τιμόνι με το αυτοκίνητο ακίνητο;
Φοβάμαι μην μου δημιουργήθηκε καμια βλάβη απο την έλειψη υγρών.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 23:33:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mimis έγραψε:
Σήμερα και κατα την διάρκεια του service των 20.000 km διαπίστωσαν ότι δεν είχε αρκετά υγρά το υδραυλικό μου τιμόνι... Μου το συμπλήρωσαν, η απορία μου είναι η εξής : Confused Είναι φυσιολογικό, όταν στρίβω το τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι ακίνητο το παίξιμο που παρατηρείται στο στροφόμετρο;
Confused Ο ήχος που ακούγεται σαν σφίριγμα του τύπου (σσσσ...!!!!) ακούγεται και στα δικά σας 206, οτάν παίζεται το τιμόνι με το αυτοκίνητο ακίνητο;
Φοβάμαι μην μου δημιουργήθηκε καμια βλάβη απο την έλειψη υγρών.


Το σφύριγμα που ακούς είναι απόλυτα φυσιολογικό. Το κάνει το υδραυλικό σύστημα όταν λειτουγεί (δηλ. όταν στρίβει το τιμόνι). Wink

Το παίξιμο στο στροφόμετρο οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο έχει ένα ρελεδάκι που αυτόματα ανεβάζει τις στροφές για να υπάρχει αρκετή ενέργεια για τη λειτουργία της υδραυλικής υποβοήθησης. Σκέψου ότι αν δεν υπήρχε, θα έσβηνε ο κινητήρας! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 21:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμένα το κάνει αυτό.Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι μπορεί να είναι από κύκλωμα υψηλής πίεσης του υδραυλικού τιμονιού!Στο θέμε δεν έδωσα συνέχεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 22:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να κοιμόμαστε και να οδηγάμε ήσυχοι δηλαδή... Confused Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 22:12:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Να κοιμόμαστε και να οδηγάμε ήσυχοι δηλαδή... Confused Confused Confused

Μέχρι που να έχουμε τιμόνι χωρίσ καμία υποβοήθηση!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 22:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 22:17:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;

Δεν νομίζω ότι μένει μωρίς υποβοήθηση απλά το υγρό ίσως δεβ έχει πάει σε όλο το κύκλωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 01:50:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Ναι,αλλά δεν δημιουργείται πρόβλημα στο όλο σύστημα του υδραυλικού αν στρίβεις το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση,έστω και για λίγα δευτερόλεπτα;


Να δημιουργηθεί πρόβλημα στο πρόβλημα; Όχι.
Απλά ξεκινάς χωρίς υποβοήθηση, και αυτό είναι σίγουρα πρόβλημα για τον οδηγό. Η ουσία είναι στο αίτιο που το προκαλεί. Από αυτό εξαρτάται το αν θα χειροτερέψει ή όχι.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 08:25:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άκουσα από κάποιον χτες ότι για το συγκεκριμένο πρόβλημα του υδραυλικού τιμονιού, ευθύνονται τα υγρά.

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 09:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.


Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά Shocked Shocked Shocked


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 08:54:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Svstouk έγραψε:

Το κακό τώρα είναι ότι ζέστανε ο καιρός και δεν μου το παρουσιάζει πλέον αυτό το πρόβλημα, οπότε και να τα αλλάξω δεν θα δω διαφορά. Μάλλον του χρόνου και βλέπουμε.


Ακριβώς τα ίδια, τις 2 τελευταίες μέρες το τιμόνι "παίρνει μπρος" πολύ πιο γρήγορα τα πρωινά Shocked Shocked Shocked


Τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και σε 'μένα. Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το θέμα έχει θιχτεί και σε άλλο topic, στο οποίο ο Chatasos (αν θυμάμαι καλά) μου είχε πει πως είναι φυσιολογικό....


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2003, 09:23:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πως ελεγχουμε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου ;; απλα ξεβιδωνουμε το καπακι και κοιταμε τη σταθμη ;;;
εχει καποιο min/max οπως το νερο του ψυγειου ;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2737s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on