Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Scrooge Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 03 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 21:03:10 Θέμα δημοσίευσης: Θόρυβος στο κιβώτιο |
|
|
Στο rallye μου (106 16V) κάποιες φορές (όχι συχνά) δυσκολεύομαι να βάλω όπισθεν.
Ωστόσο έχω βρει ένα κόλπο για να το ξεπερνάω: βάζω 1η και μετά όπισθεν. Την παίρνει αμέσως!
Κάποια φορά όμως, ενώ φάνηκε ότι η όπισθεν μπήκε κανονικά, μόλις άφησα το συμπλέκτη ακούστηκε ένας θόρυβος από το κιβώτιο (κρ, κρ, κρ...) σαν να μην κούμπωσαν τα γρανάζια και βέβαια το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε.
Αμέσως μετά δοκίμασα ξανά, η ταχύτητα μπήκε κανονικά και δεν υπήρξε κανένα άλλο πρόβλημα.
Να αναφέρω εδώ ότι δίσκος-πλατώ και βαλβολίνες είναι καινούρια (κάτω του έτους).
Έχει συμβεί σε κανέναν; Τι συμβαίνει μηχανικά σε μια τέτοια περίπτωση; Μήπως είναι τα συγχρονιζέ που χτυπάνε; Μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο κιβώτιο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος


Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Μάϊ 2012, 22:04:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει συμβει πολλακις σε ολους μας ειναι γνωστη αποτυχια τα σαζμαν τα ΜΑ που φορανε τα 106κτλπ.και στην αισθηση τους καθως και στην εμπλοκη της οπισθεν οπου πρεπει να κανεις προσευχη για να μπει ευκολα
αναμενομενο ειδικα κρυο να ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα στο να μπει η ταχυτητα.
σημαντικο η καταταση/ποιοτητα βαλβολινης και η καταστση των μοχλικων ντιζων του σαζμαν
προτεινω αλλαξε βαλβολινες,βαλε τις ΕLF NFP θελω και γω να τις δοκιμασω πολλα παιδια ειναι ευχαριστημενα εδω απο το κλαμπ.
α τσεκαρε και ντιζα συμπλεκτη,αν εχεις την μακρια αλλαξε την και βαλε την κοντη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 07:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντελώς ακίνητος, κουμπώνεις γρήγορα 3η (καρφωτά) και μετά όπισθεν (αργά αλλά αποφασιστικά). Τα εντός παρενθέσεων δε μπορούσα να τα περιγράψω διαφορετικά, όταν το κάνεις, θα καταλάβεις τι εννοώ.
Με αυτό τον τρόπο δε μου χει ξαναγρατζουνίσει ΠΟΤΕ!
Το κρ κρ το άκουσες γιατί απλά δεν κούμπωσες την ταχύτητα (δεν "θηλύκωσε" το κόμπλερ στο συγχρονιζέ) αλλά έμεινε σε μιά ενδιάμεση θέση με αποτέλεσμα να γλύφει το ένα το άλλο.
Άλλαξε και μιά βαλβολίνη όπως σου λέει ο Πάνος, βοηθάει, ιδιαίτερα εάν είναι πολυκαιρισμένες.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 08:30:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PANOSBR έγραψε: |
προτεινω αλλαξε βαλβολινες,βαλε τις ΕLF NFP θελω και γω να τις δοκιμασω πολλα παιδια ειναι ευχαριστημενα εδω απο το κλαμπ.
|
+10000
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ανυσηχεις δεν εισαι ο μονος με 106 ,καλυτερα μεγαλη ταχυτητα να κουμπωνεις κ στο καπακι οπισθεν παρα να βαζεις πρωτη.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Scrooge Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 03 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanx για τις συμβουλές, θα τις ακολουθήσω.
Όσο για την προτεινόμενη βαλβολίνη, στην επόμενη αλλαγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|