Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 18:09:18 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Λαδιών στην Επίσκεψη Εγγύησης(πρώτο service). |
|
|
Παιδιά γεια σας.Έχω το 206 1600 16V με multiplexing από τον 5/2003.Έχω κάνει 5200 χλμ και τώρα πλησιάζει το 1ο service(επίσκεψη εγγύησης).Η Lion μου έστειλε γράμμα ότι σε αυτό το service δεν απαιτείται αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Εγώ πιστεύω ότι μια αλλαγή λαδιού καλό του κάνει τώρα που είναι ακόμα αροντάριστο το μοτέρ.Παρακαλώ για την αποψή σας γιατί δεν γνωρίζω τόσο καλά το θέμα. Επίσης μαμίσια τι λάδια φοράει;(ημισυνθετικά ή πλήρως συνθετικά)Επίσης βοηθείστε με τι τύπο λαδιού να βάλω δηλαδή 5 40 ή 5 50; Κατά το 1ο service τι άλλο να τους απαιτήσω να μου αλλάξουν με το αντίστοιχο κόστος βέβαια;Ευχαριστώ και περιμένω τις πολύτιμες σας πληροφορίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 21:31:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή Λαδιών στην Επίσκεψη Εγγύησης(πρώτο service). |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Παιδιά γεια σας.Έχω το 206 1600 16V με multiplexing από τον 5/2003.Έχω κάνει 5200 χλμ και τώρα πλησιάζει το 1ο service(επίσκεψη εγγύησης).Η Lion μου έστειλε γράμμα ότι σε αυτό το service δεν απαιτείται αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Εγώ πιστεύω ότι μια αλλαγή λαδιού καλό του κάνει τώρα που είναι ακόμα αροντάριστο το μοτέρ.Παρακαλώ για την αποψή σας γιατί δεν γνωρίζω τόσο καλά το θέμα. Επίσης μαμίσια τι λάδια φοράει;(ημισυνθετικά ή πλήρως συνθετικά)Επίσης βοηθείστε με τι τύπο λαδιού να βάλω δηλαδή 5 40 ή 5 50; Κατά το 1ο service τι άλλο να τους απαιτήσω να μου αλλάξουν με το αντίστοιχο κόστος βέβαια;Ευχαριστώ και περιμένω τις πολύτιμες σας πληροφορίες. |
Το θέμα που θέτεις είναι άσχετο με την ενότητα (Μηχανικές βελτιώσεις - Tuning)...
Βασικά μην ανυσηχείς αν το πρώτο λιπαντικό μείνει λίγο παραπάνω στον κινητήρα. Πάντως και τώρα να το αλλάξεις (στα 5000+ χλμ, όπως είχα κάνει και 'γω) είναι μια χαρά. Από 'κεί και πέρα συνίσταται η χρήση ενός full - συνθετικού 5W-40. Σκόπιμο επίσης κρίνεται να το αλλάζεις κάθε 7.500 χλμ (το πολύ)... Το 5W-50 είναι (νομίζω) καλύτερο αλλά πρέπει να στοιχίζει και ακριβότερα. Το 40άρι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό.
Στο πρώτο Service καλό είναι να ελεγχθεί το αυτοκίνητο και για τυχόν διαρροές ή λασκαρισμένες βίδες (σφάλματα κατά την παραγωγή του).
Στο δικό μου υπήρχαν 2 βίδες από την πολλαπλή εξαγωγής που ήταν πολύ χαλαρές και πέρασαν 40.000 χλμ ώσπου να το διαπιστώσω (τέλος καλό όλα καλά ).
Μην ανυσηχείς για την παραμονή το λιπαντικού στον κινητήρα σου. Περισσότερο καλό του κάνει παρά κακό, αφού τα γρέζια που έχει μαζέψει τον βοηθούν να στρωθεί καλύτερα. Τα γρέζια αυτά είναι πολύ μικρότερα ακόμη και από την λεπτότερη συναρμογή, οπότε δεν δεν υπάρχει κίνδυνος να "φρακάρουν" κάπου κατά την ροή τους.
Όπως θα σου είπαν φαντάζομαι και από την αντιπροσωπεία, το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται στρώσιμο. Είναι στρωμένο από το εργοστάσιο. Αυτό μάλλον είναι αλήθεια. Εμένα μου είχαν πει ότι ο κινητήρας έχει δουλέψει εκεί και ότι έχει γίνει ήδη μια αλλαγή λαδιών (και του φίλτρου).
Πιστεύω όμως και το εξής : Επειδή οι κινητήρες μας διακρίνονται για τις λεπτές μηχανουργικές κατεργασίες που υπέστησαν και για τις μικρές ανοχές τους, είναι σχεδόν "έτοιμοι" σε ότι αφορά το στρώσιμό τους (οι επιφάνειες δηλαδή είναι ήδη λείες, δεν χρειάζονται περαιτέρω "δουλειά"...)
Πάντως εγώ το πήγαινα ήρεμα (κάτω από 4000rpm) μέχρι τα 1600 χλμ. Όσο έβαινα προς την πάροδο αυτού του ορίου, τόσο πιο συχνά ήταν τα "τινάγματα" (προς τα πάνω) του στροφομέτρου...
Το άνοιγα δηλαδή τμηματικά και προοδευτικά.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 02:42:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 206 1.6 16V έρχεται με 0W30 ή 5W30.
Μπορείς να ξαναβάλεις 30άρι άφοβα αλλά το ιδανικότερο για την Ελλάδα με το πολύ θερμό καλοκαίρι είναι το 40άρι (0W40-5W40-10W40 για όλο το χρόνο ή και 15W40 πλην χειμώνα). Βέβαια τόσο η Total όσο και η Elf παράγουν εδώ και ένα χρόνο ένα εξαιρετικό 30άρι με προδιαγραφή ACEA A5 που σημαίνει ότι αντέχει σε πολύ αντίξοες συνθήκες χρήσης.
50άρι να μην βάλεις μέχρι να δεις ότι αρχίζει το μοτέρ σου και καίει το καλής ποιότητος 40άρι παραπάνω του συνηθισμένου (ίσως και μετά από 200000χλμ) ή αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητό σου σε αγώνες μέσης-μεγάλης διάρκειας (αν και έχει αποδειχθεί ότι καί εκεί δουλεύει απόλυτα αξιόπιστα με αγωνιστικό 40άρι ή και με 100% συνθετικό 40άρι). Αν επιμένεις (για προσωπικούς λόγους) σε 50άρι βάζε το μόνο σε καυτό καλοκαίρι.
Τα καλύτερα 40άρια (100% συνθετικά) βγαίνουν σε ιξώδες 0W40 και 5W40. Σε 10W40 (και ορισμένα 15W40) βγαίνουν τα ημισυνθετικά. Απλό ορυκτέλαιο δεν βάζεις και αν χρειαστεί να βάλεις το βγάζεις σύντομα (μέχρι ένα μήνα).
----------
Το τόπικ που άνοιξες κανονικά ανήκει στον τομές Service-Βλαβών (όπου έχουν γραφτεί πολλά καλά για τα λάδια), αλλά επειδή αναφέρεσαι στο λιπαντικό, που χρησιμοποιείται για τα μηχανικά μέρη, δεν είσαι και εκτός κατηγορίας θεμάτων. Αν κρίνει ο Φορουμάρχης μπορεί να αλλάξει την θέση του παρόντος θέματος.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|