Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιούλ 2013, 10:45:21 Θέμα δημοσίευσης: 3ποντα ελατήρια χαμηλώματος σε μαμα αμοτισέρ |
|
|
Γεια χαρά παιδιά,
Σκέφτομαι να βάλω 3 ποντα ελατήρια χαμηλώματος στα μανίσια αμορτισέρ στο 207cc μου.
Ο προβληματισμός μου είναι οτι μερικοί μου λένε οτι θα σκάσουν τα μαμα ελατήρια, ενω άλλοι μου λένε οτι θα είναι κομπλέ! Εσεις τι λέτε; Το εχει δοκιμάσει κανείς αυτό; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lefteraki (lefteris) Μέλος

 peugeot 208 gti & peugeot 206
Ένταξη: 28 Ιούλ 2009 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιούλ 2013, 14:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αδερφε γνωμη μου βαλτα! ειδηκα αν εχεις και λιγα χιλιομετρα θα ελεγα ναι!
εγω εχω βαλει σε ενα 107 που εχω h&r 3ποντα απο τα 20.000 χιλιομετρα και αλαξα τωρα πριν κανα 3μηνο αμορτισερ οπου ειχα οταν τα αλαξα 72000 χιλιομετρα..ειχανε μαλακωσει μονο δεν ειχανε πεταξει λαδια η κατι τετοιο...
θα μου πεις εμενα το 107 ειναι 840 κιλα γεματο ζυγισμενο... εσενα ειναι 1200+ κιλα... και στο παλιο αμαξι πουχα ηταν καπου εκει 1200 κιλα..το ιδιο ειχα κανει παλι ειχα ελατηρια χαμηλωματος με μαμα αμορτισερια για 50.000 χιλιομετρα περιπου...
ποσα χιλιομετρα εχει ταμαξι σου και τι χρηση του κανεις? εγω παντως απο την εμπιρεια μου στα δικα μου αυτοκινητα καντο..
φυσικα θα ελεγα κιολας αν σε περνει οικονομικα να βαλεις και κατι πιο καλο αμορτισερ μαζι με τα ελατηρια καντο ετσι! ειναι η σωστη λυση! απλα αν δε σε περβει προς ωρας βαλε μονο τα ελατηρια θα εχεις πιο καλο λουκ αλλα θα δεις και διαφορα στο πατημα του αυτοκινητου γενικοτερα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leonidasthess Νέος χρήστης

Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2013, 11:14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα εννοείται ότι ειναι καλύτερο να βάλεις και τα κατάλληλα αμορτισέρ, αλλά βγαίνει πολυ ακριβά όλο το πακέτο, οπότε μόνο ελατηρια για αρχή!!
Καλα, μόνο ένας εχει βάλει ελατηρια χαμηλωματος;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|