Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 21:42:10 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Επηρεάζει μεγαλύτερης διάστασης λάστιχο την τελική; |
|
|
ΜΑΓΚΕΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ:ΠΡΩΤΟΝ: ΦΟΡΑΩ 175/65/14.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ 195/50/15 ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ;ΔΕΥΤΕΡΟΝ:ΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ; ΤΡΙΤΟΝ:ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΑΛΩ 205/45/15; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 21:44:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SORRY ΛΑΘΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ!!!ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tony (Αντώνης) Μέλος
ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 00:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άμα είναι να αλλάξεις μοτέρ βάλε 14αρές. Αμα είναι να το αφήσεις 1400 το μοτέρ τότε βάλε οχι 15άρες αλλα και 17άρες.
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 01:39:48 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΗΡΕΖΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ;;;; |
|
|
GFG έγραψε: | ΜΑΓΚΕΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ:ΠΡΩΤΟΝ: ΦΟΡΑΩ 175/65/14.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ 195/50/15 ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ;ΔΕΥΤΕΡΟΝ:ΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ; ΤΡΙΤΟΝ:ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΑΛΩ 205/45/15; |
Πάλι σε λάθος ενότητα
Αν μπορεί ο moderator να σε "τοποθετήσει" στην σωστή...
Κατά την γνώμη μου σωστή ενότητα είναι οι "Τεχνικές - μηχανολογικές συζητήσεις"
Η αύξηση του πλάτους του ελαστικού θα σε οδηγήσει σίγουρα σε μείωση της τελικής. Αυτό οφείλεται στις αυξημένες τριβές κύλισης, που προκαλεί η επιπλέον επιφάνεια του ελαστικού, καθώς και στην αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση που προκαλεί η μεγαλύτερη (σε επιφάνεια) πρόσοψη των ελαστικών.
Όταν έχει ένας τροχός μεγαλύτερη διάμετρο θα καλύπτει και μεγαλύτερη απόσταση ανά περιστροφή (αφού αυξάνει η διάμετρός του, άρα και η περιφέρειά του). Αυτό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ταχύτητα του αυτοκινήτου σε σχέση με πριν (αφού ο μικρότερος που είχες πριν είχε μικρότερη διάμετρο άρα και περιφέρεια), σε κάθε ρυθμό περιστροφής των τροχών.
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως! Για παράδειγμα κινείσαι με 120 km/h και 4η. Έστω ότι οι τροχοί του αυτοκινήτου περιστρέφονται τότε με 1500 r.p.m. Η συνολική διάμετρος που θα έχει ο τροχός (δηλαδή ζάντα + προφίλ του ελαστικού) είναι 20 ίντσες. Έτσι αυτός θα καλύπτει σε ένα λεπτό μήκος ίσο με 2*π*(20/2)*1500 ίντσες. Ένας άλλος τροχός που έχει 22 ίντσες συνολική διάμετρο, θα καλύπτει σε ένα λεπτό μήκος ίσο με 2*π*(22/2)*1500 ίντσες. Το δεύτερο μήκος είναι σαφώς μεγαλύτερο και γι' αυτόν τον λόγο η ταχύτητα του αυτοκινήτου με τους μεγαλύτερους τροχούς θα είναι υψηλότερη (αφού το μεγαλύτερο μήκος θα καλύπτεται σε ίσο χρόνο).
Το θέμα όμως είναι το εξής : Η αυξημένη ταχύτητα που θα δίνουν στο αυτοκίνητο οι τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου θα του δημιουργούν και ισχυρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Έτσι το αυτοκίνητο ενώ θα είναι στις 4.000 r.p.m. και θα υπολείπονται άλλες 1.500 r.p.m. μέχρι την μέγιστη ιπποδύναμή του, θα το βλέπεις να "κολώνει" άσχημα... (λίγο ακραίο το παράδειγμα, αλλά αυτό θα συμβεί σε μικρότερη έκταση). Και φυσικά δεν συνυπολογίζω σε αυτό που σου λέω και τους παράγοντες που αναφέρθηκαν στην πρώτη παράγραφο...
Από αυτή την άποψη λοιπόν μπορείς να βάλεις έως και τα 195/50/15. Τα 205/45/15 ούτε γι' αστείο (είναι ανίσχυρο το 14άρι σου γι' αυτά τα μεγέθη )...
Θετικά
1)Η μεγαλύτερη διάμετρος του τροχού μπορεί να σου βελτιώσει την αίσθηση του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες (την πληροφόρησή του που σχετίζεται με την επαναφορά του και την "ανάδρασή" του). Εδώ παίζει ρόλο το ελαστικό ίχνος του τροχού. Έχει ανάλογη λειτουργία με το γεωμετρικό ίχνος του τροχού (ίχνος κάστερ)
2)Το πλατύτερο ελαστικό μπορεί να σε βοηθήσει στα κρατήματα, αφού αυξάνεται η επιφάνεια επαφής του με τον δρόμο. Βέβαια αυτό είναι σχετικό, αφού είναι θέμα ανάρτησης το τι θέση θα έχει, υπό συγκεκριμένο πλευρικό φορτίο, ο τροχός στην άσφαλτο (ποιος μας λέει δηλαδή ότι το ελαστικό σου θα πατά με όλη την επιφάνειά του σε μια στροφή;)
3)Ένα άλλο όφελος είναι ότι το ελαστικό θα μπορεί να αποβάλει ευκολότερα τα θερμικά φορτία του (που δημιουργούνται από το "ζόρισμα"), αφού η επιφάνεια "αποβολής" (το πλάτος του ελαστικού δηλαδή) είναι μεγαλύτερη.
Καλό είναι πάντως ένα πλατύτερο (ή μεγαλύτερης διαμέτρου) ελαστικό να συνδυάζεται και με σκληρότερη ανάρτηση (κατά την γνώμη μου).
Αυτή είναι η άποψή μου....
Ακούω άλλες γνώμες...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 09:26:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα παρακαλουσα τους MODERATOR να βαλουν το τοπικ στην σωστη ενοτητα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 10:00:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το φαρδυ πελμα φερνει αυξημενες τριβες κυλισης αρα κ πτωση τν επιδοσεων ενω αναλογος με τοπροφιλ ( και την αναρτηση ) επηρεαζεται η ανεση κ τα περιθωρια προσφυσης!
Οσο μεγαλυτερη ειναι η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ του τροχου τοσο μεγαλυτερη ευσταθεια εχει το αυτοκινητο στην ευθεια ,ενω η ΘΕΩΡΙΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΥΞΑΝΕΙ αρκει βεβαια να υπαρχουν τα απαιτουμενα αλογα να την επιτυχουν !
Βεβαια χανουμε τις παιχνιδιαρικες τασεις του αυτοκινητου μας κ σιγουρα
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|