PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 307 1.4 8v Ιστορικο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Max307 (george)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 1.4 (8v) xr-r(2003)

Ένταξη: 15 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Γυθειο - λακωνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:39:34    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 1.4 8v Ιστορικο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σας..θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας το ιστορικο του αυτοκινητου μου,τις βλαβες μεχρι τωρα,φθορες και αλλα που ισως βοηθησουν αλλους κατοχους 307...
Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο το φεβρουαριο του 2003..ειναι η απλη εκδοση 1,4 με 8βαλβιδο κινητηρα....το αυτοκινητο στρωθηκε επιτυχως και ξεκινησε τα ταξιδια του χωρις εντασεις μεχρι και τα 30,000χλμ οπου τοποθετηθηκαν φαρδυτερα λαστιχα 205/55/16 βαρελακι bmc (Dia) και τελικο καζανακι powerful...το αυτοκινητο απεκτησε περισσοτερο νευρο χωρις αλλα παρατραγουδα...οι προσθηκες να σημειωσω οτι εγιναν στην αντιπροσωπεια οπου αγοραστηκε...μεχρι τα 130,000 χλμ δεν ειχα καμια φθορα και βλαβη..ωσπου και αρχισαν να δειχνουν οι φθορες...αλλαγη σετ δισκος συμπλεκτη ειχε λιγο ψωμι αλλα τον αλλαξα γιατι δεν λεει να μ αφησει στο δρομο...σετ μπεκ το ενα τα χε παιξει αλλαγη και στα 4,..αμορτισερ,βασεις αμορτισερ,μπαλακια,ακρομπαρα,σινεμπλοκ (ολα τα σινεμπλοκ που υπαρχουν...)βαση κινητηρα (κοντρα)αντλια βενζινης..αισθητηρας λ αισθητηρας υποπιεσης δισκοι φρενων εμπρος πισω...και αλλαγη τσιμουχας κορμου κινητηρα με τα παρελκομενα της με ρυθμιση της συμπιεσης λιγακι προς το καλυτερο....τα απαραιτητα update στον εγκεφαλο..ολα τα service εγιναν μεσα στην αντιπροσωπεια...
για οσους εχουν προβλημα με την φλασιερα..σπρει ηλεκτρικων επαφων υψηλης ποιοτητας ανα δυο χρονια...κανενα προβλημα,χτυπηματα στο πισω μερος...ελεξτε καθισματα αγκιστρα..χρισιμοποιηστε μονωτικη ταινια οπως και στο πορτμπαγκαζ..κανενα προβλημα μεχρι τωρα...καπακια πισω αμορτισερ...λιγη κολλα για να μην πεφτουν...σορυ για το μεγαλο ποστ απλα ηθελα να τα μοιραστω μαζι σας...αν εχω κανει λαθος στη τοποθετηση του ποστ ας με μεταφερουν,δεν ξερω που πρεπει να το γραψω.... Smile
οι φθορες παρουσιαστηκαν σταδιακα μετα τα 135,000 χλμ και με συνθηκες κατι παραπανω απο νορμαλ οδηγηση (του τα χωνω που και που...)
Σημερινη κατασταση,(140,000χλμ) οπως ηταν καινουργιο σχεδον με διαφορα κατι μικροτριγμους απο τα πλαστικα του εσωτερικου και με λιγες γρατζουνιες (ανεπαισθητες) απο πλυσιματα πετραδακια κτλπ....
το κοστος και η συντηρηση των συγκεκριμενων φθορων εφτασε τα 1,200 ευρω.. Cool


Δεν τρεχω γρηγορα...απλα πεταω αργα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 13:50:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιμάντα δεν έχεις αλλάξει ακόμη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Max307 (george)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 1.4 (8v) xr-r(2003)

Ένταξη: 15 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Γυθειο - λακωνια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2012, 20:10:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου φιλε μου..τωρα ειδα το μηνυμα σου....οι ιμαντες εχουν αλλαχθει δυο φορες..μια στα 60,000 χλμ και αλλη μια στα 120,000 χλμ.... Smile


Δεν τρεχω γρηγορα...απλα πεταω αργα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2012, 21:43:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου Max!

Τα μπροστινά φανάρια σε τι κατάσταση είναι;

Έχουν θαμπώσει;

Πάνω κατω τα ίδια χιλιόμετρα έχουμε (εγώ είμαι 125.000).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 15:55:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα σας

εμενα ειναι του 2002 εχω 75.000 χλμ δεν το κινω ιδιατερα λογο εταιρικου αλλα ακομα και εαν το αυτοκινητο δεν το κινεις υπαρχουν ελαστικα μερη στο αυτοκινητο οπου πρπει να τα αλλαξεις οπως βαση μηχανης ιμαντας χρονισμου. topmounts, λαστιχα αυτοκινητου τρομπα νερου την δευτερη φορα για ιμαντα κ.α
Αυτα που ανεφερα πρπει να γινουν αναγκαστικα σε ολα τα αυτοκινητα.
τα φαναρια μου ειχαν λιγο θαμπωσει με 18 ευρω γινανε καινουργια.
Το αυτοκινητο μου μετα απο 10 χρονια ειναι σα να βγηκε φτουτου τωρα απο το εργοστασιο παρολο που το εχω στο δρομο. Αλλα με καλο μερακι και πλυσιμο και συντηρηση το εχω κρατησει ετσι και θελω να το κρατησω ετσι ακομα.
Γιατι παιδια κακα τα ψεματα ετσι οπως ειναι η κατασταση στην χωρα μας δεν προβλεπετε αγορα καινουργιου αυτοκινητου. Ειναι δυνατον να παρεις το ρισκο να δωσεις χρηματα ή να μπεις σε δανειο? δε νομιζω.
Οτι εχεις καλο ειναι να το φροντιζεις για να σε φροντιζει και αυτο και να σας πω και την αληθεια εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 307 μου. Ασ εχουν βγει κατα καιρους κατι γερμανο περιοδικα οτι τα πεζο εχουν προβληματα.
Ασ δουνε τα χαλια τους που απο μικρο αυτοκινητο μεχρι και μεγαλο σου πιανουν τον κωλ... στο σερβις. Οπως λεω και εγω σε αυτους vive la france



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 17:01:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kοιταξε να δεις....γενικα οτι δεν ειναι και τερας αξιοπιστιας το 307 ειναι γνωστο...ειδηκα σε μας που ειχαμε -εχουμε ζησει μαυτο το αυτοκινητο...το θεμα ειναι ομως οτι ποτε μ;α ποτε τα προβληματα (που ειχα εγω σαν μαμα) δεν ηταν τετοιοα που ειτε να με αφησει ειτε γενικα να βρεθω σε κατασταση που θα κινδυνευα.....οι Γερμανοι το κρινουν ανσ οοιοτητα κατασκευης και δεσιματος που κακα τα ψεματα δεν εχει και πολυ καλη....ενω εχει πολυ ποιοοτικα υλικα η συναρμογη τους θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο καλη και ποιοτικη....


Οσο για top mounts βασει κλπ εγω ειχα 135.000 μεχρι που το εδωσα και απο αυτα τα 90.000 ηταν σαν 1.4 και μετα σαν 1.6 τουρμπο και ειχα τις ιδιες μαμα βασεις και δεν ειχα ποτε θεμα....και τα τοπ μαουντς με 5.5 ποντους χαμηλωμα και bilstein sprint kai παλι δεν ειχα θεμα....

Οσο για τα φαναρια ττα μπροστινα τα ειχα βρει και τα 2 110 ευρω αυθεντικα μαμα καινουρια για το ξεθαμπωμα θες κανα 40αρι 50αρι αλλα θα ξαναπαρουσιασει γτ ειναι οξειδωση αυτο που κανει το θαμπωμα και δεν εχει φυγει απο το πλαστικο μπορει να το αγφαιρεσεις επιφανειακα αλλα θα επανελθει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
boxeur (Ανδρέας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


308 1.6T

Ένταξη: 27 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: Trikala - Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 19:25:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Kοιταξε να δεις....γενικα οτι δεν ειναι και τερας αξιοπιστιας το 307 ειναι γνωστο...ειδηκα σε μας που ειχαμε -εχουμε ζησει μαυτο το αυτοκινητο...το θεμα ειναι ομως οτι ποτε μ;α ποτε τα προβληματα (που ειχα εγω σαν μαμα) δεν ηταν τετοιοα που ειτε να με αφησει ειτε γενικα να βρεθω σε κατασταση που θα κινδυνευα.....οι Γερμανοι το κρινουν ανσ οοιοτητα κατασκευης και δεσιματος που κακα τα ψεματα δεν εχει και πολυ καλη....ενω εχει πολυ ποιοοτικα υλικα η συναρμογη τους θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο καλη και ποιοτικη....


Οσο για top mounts βασει κλπ εγω ειχα 135.000 μεχρι που το εδωσα και απο αυτα τα 90.000 ηταν σαν 1.4 και μετα σαν 1.6 τουρμπο και ειχα τις ιδιες μαμα βασεις και δεν ειχα ποτε θεμα....και τα τοπ μαουντς με 5.5 ποντους χαμηλωμα και bilstein sprint kai παλι δεν ειχα θεμα....

Οσο για τα φαναρια ττα μπροστινα τα ειχα βρει και τα 2 110 ευρω αυθεντικα μαμα καινουρια για το ξεθαμπωμα θες κανα 40αρι 50αρι αλλα θα ξαναπαρουσιασει γτ ειναι οξειδωση αυτο που κανει το θαμπωμα και δεν εχει φυγει απο το πλαστικο μπορει να το αγφαιρεσεις επιφανειακα αλλα θα επανελθει...


+1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 23:35:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ ότι δεν είναι τέρας αξιοπιστίας το 307, απλά ανέχεσαι κάποια πράγματα, δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου. Μετά από αρκετές περιπέτειες, έχω αρκετό καιρό να αλλάξω κάτι, μόνο βενζίνη και λάδι, φτου φτου να μην το ματιάσω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0909s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on