Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 10:29:52 Θέμα δημοσίευσης: Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση? |
|
|
καλημερα,
συγνωμη αν εχει καπου συγκεκριμενο τετοιο θεμα, απλος δεν το βρηκα (ειχα αναφερει και εγω καπου για πυρομετρο αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο thread μεσα ηταν, αν χρειαστει ας μεταφερθει) και ειναι συμαντικο να εχω μια απαντηση μεχρι αυριο πρωι γιατι εχω ραντεβου 10 στον εξατμισα.
Προκειτε για τον σενρορα πυρομετρου σε ατμοσφερικο με χταποδι ραλλυ και διχαλο. που να κανουμε την τρυπα?
Μιλησα με εξατμησα (εχει εμπειρια δουλευε παλια σε ονομα εξατμισα συνεργατη του κλαμπ) ειδε το ραλοχταποδο μου και το διχαλο και ο προβληματισμος του ειναι οτι το σημειο που η εξατμιση γινεταιο ενα εναι μετα το διχαλο πριν τον καταλυτη και ειναι αρκετα πισω απο τους θαλαμους, οποτε αν τον βαλουμε εκει θα πρεπει να υπολογιζω +100 με +150 βαθμους C παραπανω απο οτι δειχνει το οργανακι.
Απο την αλλη για να μπει πιο πανω μονο αν μπει σε εναν αυλο του χταποδιου το οποιο ομως θα δειχνει θερμοκρασια του ενως θαλαμου μονο και ειναι δυσκολο λογο μαντεμιου και οτι πρεπει να βγει ολη η εξαγωγη (αν δεν κανω λαθος πρπεει να αποσυνδεθει ο κομπρεσορας AC)...
οποτε κλεινουμε προς τερμα διχαλου.. εχει κανενας αλλη ιδεα λυση? SOS
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 11:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα καλημερα και καλο μηνα
κατ'αρχην (επειδη δεν θυμαμαι ακριβως πως ειναι η διαδρομη στο χταποδι σου) θα σου πω τους βασικους κανονες και μετα στην πορεια κρινεις/πρατεις μονος σου
Το σενσορα πρεπει να τον βαλεις σε οποιο σημειο (γινεται φυσικα) εχεις γωνια ανω των 60 μοιρων και θα το τοποθετησεις εσωτερικα της γωνιας.
Προσοχη μεγαλη σημασια σε αυτο που σου λεω οκ?
Επειτα καλα ειναι να το βαλεις σε σημειο που ειναι ενοποιημενο ωστε να διαβαζεις το μεσο ορο και οχι μονο ενος γκρουπ κυλινδρων.
Στη συνεχεια για τη διαφορα θερμοκρασιας μη σκας δεν ειναι τοσο μεγαλη
(τα νουμερα που αναφερεις ειναι για υπερπληρουμενα μοτερ που τα blades του στροβηλου εχουν μεγαλη θερμοδυναμικη αποδοση.)
Απλα για μεγαλυτερη ακομα ακρηβεια μπορεις στα ευθεια τμηματα του χταποδιου (και οχι στις γωνιες) να του περασεις μια θερμομωνωση.
Καλο κανει, κακο δεν κανει (αν το κανεις σωστα φυσικα).
Η πραγματικη διαφορα θερ/σιας (αν εχεις μονωμενο χταποδι εστω και με την εργοστασιακη θερμοασπιδα) παιζει απο 50-80 βαθμους.
Αν προσθεσεις και σφαλμα/χρονος real time ενδειξης εισαι στους 100κατι την ωρα που πατας τερμα γκαζι.
Αλλα οταν σταθεροποιειθουν τα φορτια σου τοτε η αποκλιση δεν περναει τους 50 με 80 βαθμους το πολυ.
Μην σε ανησυχει,
εσυ θες να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου (και μπραβο σου δηλαδη)
δεν ψαχνεις να δεις τι γινεται σε καθε κυλινδρο, δεν εισαι σε καποιο test room καποιου Research & development center
Παντως εχω ειδηκο θερμομετρο που μετραει θερμ/σια επιφανειας με απολιση + - 10 βαθμους
οποτε ειμαι ελλαδα αν κατσει η φαση και βρεθουμε το βαζουμε πανω και παμε βολτα οποτε θα δεις σε real time indication ποση αποκλιση εχει το οργανακι σου.
(δεν θα ειναι πολυ μην ανυσηχεις ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 11:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χιλια ευχαριστω! γιαυτο σε παω ρε μηχανικε!! οι απαντησεις σου ειναι παντα σοβαρεσ και με ουσια!
αρα αναγκαστικα μου λες και εσυ να τον βαλω εκει που το διχαλο γινεται ενα.. αυτο με την γωνια δεν το επιασα... γιατι πρεπει σε γωνια πανω να γινει? δεν εχω σημειο τετοιο που να ειναι ενοποιημενοι καποιοι αυλοι...
αυτο ειναι το ραλοχταποδο
και λεω να τον βαλω στο τελος του διχαλου... πανω αριστερα στην εικονα αλλα δεν εχει γωνια εκει..
ΥΓ. θερμικη ασπιδα την μαμα την εχω στο ραλοχταποδο μου οπως βλεπεις εδω βαμενη κοκκινη, αρα διατηρει οπως λες την θερμ χταποδιου μεχρι το διχαλο

LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 13:12:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)
Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.
Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 13:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι? |
μα τελικα δεν ειπε να την κανω την τρυπα στο μαντεμι, ειπε να την κανω στο διχαλο αλλα αν καταλαβα καλα στο σημειο προς το χταποδι που εχει 2 αυλους και στον εναν απο τους 2 ? αυτο μικανικ για να ειναι σε γωνια ο σενσορας? (δεν μου εξηγησες γιατι πρεπει να ειναι σε γωνια.. )
Μεκανικ εκει ομως θα παρινει απο το ενα ζευγος θαλαμων, γιατι (αφου θα μονοσω και το διχαλο οπως ειπες) να μην την κανω στο τελος του διχαλου που τα 2 γινονται ενα?
για την εισαγωγή τι εννοείς? να βάλω βαρελάκι DiA?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:23:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | (κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)
Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.
Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο... |
Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 14:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | mechanic έγραψε: | (κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)
Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.
Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο... |
Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του. |
Εκει που ξεκιναει η εξατμιση εννοεις ΠΙΣΩ απο το διχαλο? άρα ο σενσορας δεν θα μπει στο διχαλο,
μαλλον η παραννοηση μας εγινε γιατι εγω χταποδι θεωρω μονο το ενα κομματι που βλεπεισ στο κεντρο στην φωτο και το αλλο πανω το λεω διχαλο, εσυ το λες ολο μαζι χταποδι, πανω και κατω κομματι
οποτε δεν ακουμπαω αυτα που δειχνουν οι φωτο παρα μονο προσθηκη μονοσης στο διχαλο (κατω κομματι) και τον σενσορα τον βαζω στον σωληνα της εξατμησης..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 15:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκει που το διχαλο γινεται ενα θα ανοιξεις μια τρυπα και θα κοληθει ενα παξιμαδι με ιδιο σπυρωμα με τον σενσορα και τελος....ουτε θερμομονωτικες ταινιες ουτε τιποτα και θα υπολογιζεις +50 βαθμους το πολυ....μονο εκει θα εισαι οσο πιο κοντα στους θαλαμους και θα παιρνεις μεσο ορο τιμης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 17:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ti pyrometro phres? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 17:49:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θανασηηηηη,εχεις πμ εδω κ 2 βδομαδες.... κ ακομα αδιαβαστο το εχεις 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 18:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 18:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 19:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimisboukis έγραψε: |
Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε.... |
Ετσι ειναι τωρα, απλος συντομα στην θεση του narrowband χαλμιτερ θα μπει digital wideband. Στην κολονα δεν εβρισκα θηκη για gauge για το cc μονο για το απλο 206 κ αρα θα επρεπε να φτιαξω εγω σε ταπετσερη .. Αλλα καλυτερα ετσι
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 19:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikolas206gti έγραψε: | Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο.  |
Θα δειξει αν αντεχουν, παντος το υπαρχον χαλμιτερ μου 4 χρονια τωρα δουλευει σταρατα. Απλος καποιες φορες μεσα σε αυτα τα χρονια η συνδεση του με τον λ ειχε χαλασει απο θερμοκρασιες και καταλαθος τραβηγμα του καλοδιου κ μετα δεν εδειχνε σωστα, εκανε διαληψεις η κολουσε.. Το τσεκαρες μηπως η καλοδιοση του ειχε προβλημα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούν 2012, 22:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνδεθηκε εκει που ειπε και ο μεκανικ.
Λειτουργει αψογα, σημερα το βραδακι εκανα διαδρομες για σκισημο να δω που βρισκονται οι θερμοκρασιες καυσαεριων μου..
Σε πορεια σταθερα με 4η-5η με 130 χλμ/ωρα θερμοκρασια που εδειχνε 400C αρα και + 50-100 βαθμους απολειες καμια 500αρα μαξ πραγματικα
Σε συνεχομενο σκησημο με κοφτες 3ες 4ες πηγε μεχρι και 640C αρα 740 μαξ?
Καλα νομιζω ειναι...
Κατι περιεργο που παρατηρησα και αν καποιος εχει απαντηση θα με ενδιεφερε ειναι οτι ενω ας πουμε παω κοφτες 3ης και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σταθερη με υγραεριο στους 640βαθμους κελσιου αν πατησω το κουμπακι και αμεσα γυρησω σε βενζινη η θερμοκρασια κανει ενα μπαμ και εκτινασεται στους 720βαθμους (να δειχνει το οργανακι αρα 800κανονικους)
αυτο γιατι? καλυτερη και πιο πλουσια καυση με βενζινη αρα περισσοτερα και πιο καυτα καυσαερια?
Επισης το αλαρμ να το βαλω στους ποσους βαθμους? 800 στο gauge ? (αρα καμια 900 αληθηνους? )
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούν 2012, 23:21:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλορηζικο
το αλαρμ βαλτο στους 800 αλλα δε νομιζω να ειναι 100 οι βαθμοι αποκλισης σου (αν και δεν ξερω το συγκεκριμενο οργανακι τι αποκλιση σου δινει)
παντως και παλι τη δουλεια σου την κανεις και μαλιστα αψογα
Οταν γυριζεις σε βενζινη εχεις μεγαλυτερη πιεση καυσης.
γιατι πολυ απλα το βαζεις καυσιμο με διαφορετικο θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 00:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω,
Αποκληση περισσοτερο θα ειναι απο την αποσταση που εχει ο σενσορας απο τους θαλαμους καυσης παρα απο το ιδιο το σενσορα και το οργανο.
Τεσπα, θα υπολογιζω 100 παραπανω για να ειμαι σιγουρος, σημασια εχει ετσι κ αλλιος απλος να εχω μια ιδεα του τι γινεται στους θαλαμους, μην φτανω 1000 βαθμους και τα λιωνω ολα μεσα και δεν παρω χαμπαρι..
Ερχεται κ το wideband απο μερα σε μερα ωστε να ειμαι σιγουρος και απο μειγματα και μετα θα μπορω να παιζω με τους χαρτες υγραεριου οσο θελω Ξερωντας και ελεγχοντας παντα ποια ειναι τα safe ορια...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2012, 06:00:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|