Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 01:49:32 Θέμα δημοσίευσης: Competition τακάκια: Εμπειρίες, Συγκρίσεις, Γνώμες |
|
|
Ανοιγω αυτο το τοπικ για να φτιαχτει μια βαση δεδομενων μεσω των εμπειριων μας απο τα competition τακακια που εχουμε χρησιμοποιησει στα αυτοκινητα μας, ειτε αυτα λεγονται bendix mintex ferodo omp galfer ap brembo κλπ.
Ξεκιναω το τοπικ με το ds 2500 versus ds 3000!
Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα.
Αρα κατι δεν παει καλα, αλλα τι?
Μηπως τελικα αξιζουν μονο τα 3000, γιατι και για αναβαση κανουν αφου μετα το 2ο πατημα εχω φρενα, ενω με τα 2500 ειμουν στην ταλαιπωρια.
Τελος βγαζωντας τα 2500 παρατηρησα οτι η παστα (τα τακακια ηταν στο μεσο της ζωης τους οταν τα αλλαξα) ειχε διαβρωθει και μου εμεινε καιενα κομματι της στο χερι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206 CC RG (kostadis) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 CC Army Edition
Ένταξη: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: N.Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 10:13:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και 3 περίπου εβδομάδες χρησιμοποιώ τα ds2500(με απλούς δίσκους)και πιστεύω πως για εμάς που θέλουμε ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και 2-3 φορές το μήνα πίστα, είναι πολύ καλή επιλογή.
Η αίσθηση όντως δεν είναι τόσο καλή αλλά η αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος σε σχέση με τα εργοστασιακά τακάκια είναι πολύ περισσότερη. Τα μεινεκτήματά τους είναι πως αργούν λίγο να ζεσταθούν και σφυρίζουν μερικές φορές στην κίνηση. Βέβαια αν κάποιος έχει ελεύθερη εξάτμιση πιθανότατα δεν θα ακούει τίποτα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:09:42 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ: Competition τακακια: Εμπειριες, Συγκρισεις, Γνωμ |
|
|
Lef205 έγραψε: |
Προσφατα αλλαξα τα τακακια μου απο 2500 που ειχα και εβαλα 3000.
Εκτος του οτι τα 3000 δεν ειχαν καμια σχεση με τα 2500 απο θεμα αντοχης και διαρκειας στην πιεση που υποτιθεται οτι ειναι και η βασικη τους διαφορα απο τα 2500 με εντυπωσιασαν και για αλλους δυο λογους.
Καταρχας το πενταλ απεκτησε αμεση αισθηση την οποια δεν ειχε με τα 2500,πλεον νιωθω πολυ καλα τα φρενα μου και μπορω να υπολογισω καλυτερα το φρεναρισμα μου.
Το αλλο εντυπωσιακο ειναι οτι τα φρενα μετα το 2ο φρεναρισμα απο κρυα δουλευουν κανονικοτατα, πραγμα που υποτιθεται οτι δεν θα επρεπε να γινοτανε λογω σκληροτερης παστας απο τα 2500 αρα και μεγαλυτερη χρονο για ζεσταμα, με τα 2500 ειχα πενταλ τουβλο, μετα επιανε,ειχε για λιγο καλη αισθηση μετα τουβλο και απλη συνεχιση του αποτελεσματικου φρεναρισματος απο πλευρας μετρων επιβραδυνσης και τελος . . . σαπουνιασμα. |
Λέφο όπως ξέρεις πρόσφατα άλλαξα κι εγώ τις δισκόπλακές μου και τα τακάκια μου. Όντως τα πρώτα φρεναρίσματα είναι απογοητευτικά αλλά μετά δεν έχω παράπονο. Γενικά όμως δεν έχω πρόβλημα το φρενάρισμα μου ειδικά σε πολλά χιλιόμετρα είναι στιβαρό και μέχρι που ψαρεύει πού και πού
Μάλλον στη επόμενη αλλαγή θα βάλω τα 3000 να τα δοκιμάσω και αυτά 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:06:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: |
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση |
Καλά μην σε πιάνει και πανικός 
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:12:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα.....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο? 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:24:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα.....  |
αποτριχωση εκανες χρυση μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:26:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | ισχύει ότι τα ds3000 είναι τόσο σκληρά που με κάθε αλλαγή τους πας και για δίσκο?  |
Περίπου (εξαρτάτε)...
Σε κάθε δεύτερη παντός σίγουρα ..
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 14:30:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Πριν λίγο με άκουσαν οι γείτονες από τις φωνές και τώρα είμαι έτοιμος να μου φύγουν δειλά δειλά τα πρώτα δάκρυα.....  |
αποτριχωση εκανες χρυση μου? |
Τώρα ζεσταίνω το κερί....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:22:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Λευτέρη πόσο καιρό είχες τα 2500 πριν βάλεις τα 3000?
Βασικά είχες αλλ΄παξει φρένα ή ήταν όπως το πήρες?
Τρομοκρατήθηκα λίγο για αυτο για την διαβρωση |
τα 2500 τα ειχα βαλει καπου το Πασχα.
Ισχυει οτι τα 3000 φθειρουν πολυ τον δισκο και συνηθως μετα απο καθε αλλαγη τους θες και δισκο,ενω με τα 2500 οταν τα εβγαλα οι δισκοι ηταν καινουργιοι,μετα απο μια πιστα ΜΟΝΟ, με τα 3000 οι δισκοι εκαναν νυχακι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 20:51:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr@lly έγραψε: | Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία.  |
καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 08:39:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Gr@lly έγραψε: | Τα Ds3000 είναι μια χαρά ακόμα και σε 13αρι που πίσω έχει ταμπούρα.
βέβαια δεν συμφωνώ σπόλυτα με τον Λεφο γιατί στις κατηφόρες
μέχρι να ζεσταθούν δεν πιάνουν μία.  |
καλα τα δικα σου θα εχουν μελανιασει μεσα στις ραλλοζαντες, επισης σου εχω πει να αλλαξεις υγρα φρενων.
Ειτε σε ανωφερεια ειτε σε ισιωμα ή κατωφερεια αν τους πατησεις ενα δυο φρεναρισματα δουλευουν αψογα!  |
ώπα!χτύπησα φλέβα τώρα
παίζει τόσο πολύ ρόλο η αλλαγή των υγρών φρένων?γιατί μαζί με το σετ δίσκοι τακάκια μου στείλαν και υγρά αλλά δεν τα άλλαξα λόγω χρόνου, ήθελα να δω το μπλοκέεεεεεεε 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 12:38:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα ρε κοπροσκυλο ακομα δεν τα εβαλες τα υγρα;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2007, 12:51:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω είπα έβαλα RDF600.. Εκανα 300 χιλιομετρα σιγα μην τα ξανα αλλάξω.
Τι να πω τώρα που το βελτιώνω θα σας πω αν πιάνουν καλύτερα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 03:15:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δικό μου σε δίσκους 266 πρόσφατα δοκίμασα τα 2500 και ικανοποιήθηκα αρκετά και κυρίως σε απόδοση μόλις ζεσταθούν... αλλά μάλλον είναι μαλακά ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνουν.
Κυρίως σε κατηφορική κατάβαση ζεσταίνονταν αρκετά.Και δεν μπορώ να υποθέσω ότι κάτι αλλο φταίει, αφου από υγρά είμαστε οκ, οι δίσκοι είναι τρυπιτοί και οι ζάντες 15άρες after market με αρκετό κενό για κρύωμα..
Καμμιά εναλλακτική σε ποιο σκληρό ή τουλαχιστόν ποιο ανθεκτικό σε διαρκή σκληρή χρήση;
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:12:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DS3000 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 10:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 13:36:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Εγω δουλευω εδω και 22.000 τα kevlar της ΟΜP και ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος.Δε ζεσταινονται, δε ακουγονται με τους χαρακτους δισκους, ουτε λερωνουν τις ζαντες απο το υλικο που φθειρεται. |
Δεν ξέρω για τα Κεβλάρ της ΟΜΡ αλλά σε ένα τεστ που είχα διαβάσει παλαιότερα με 106 Rallye και με πάρα πολλούς συνδιασμούς τακακιών, δίσκων, δαγκάνων κλπ τα καλύτερα φρένα αναδείκτηκαν οι μαμά δίσκοι-δαγκάνες και τακάκια ΟΜΡ 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|