Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
hayate (Nasos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 13:29:26 Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία μοτέρ VTi Peugeot/Citroen |
|
|
Θα ήθελα να μάθω γνώμες κατόχων αυτοκίνητων με τα συγκεκριμένα μοτέρ: 1.4 VTi 95hp, 1.6 VTi 120hp.
Θεωρούνται αξιόπιστα? Ποιές είναι οι πιθανότερες βλάβες? Κατανάλωση λαδιού?
Ο λόγος που ρωτάω είναι επειδή σκέφτομαι την αγορά ενός 208. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jim207 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

207 1,4 vti
Ένταξη: 01 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: Γιάννενα-Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 17:49:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
207 1,4 vti euro 4 μοτέρ (από τα πρώτα δηλαδή που κυκλοφόρησαν-στα citroen και στα 207 f/l είναι euro 5) 40.000 χλμ. ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές.
-καλή απόκριση στο γκάζι
-ΩΡΑΙΟΣ ήχος
-αρκετα δυνατός (παίζει ρόλο και το κοντό σασμαν) ώστε να με καλύπτει για ταξίδι/προσπεράσεις προς Καλαμάτα-Ιωάννινα
Τα μόνα προβληματα που μου έβγαλε ήταν το μοτεράκι του μεταβλητού χρονισμού που χάλασε στα 2.000 χλμ οπότε και δεν έπαιρνε μπροστα και ένας χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας (μου έδειχνε συνεχώς θερμ.
νερού 60-70 χωρίς άλλο πρόβλημα) στα 36.000χλμ.
Το λαδάκι του το θέλει που και που (συμπληρώνω περίπου 300-400 ml κάθε 10.000χλμ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 09:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπως τα λεει ο jim, βασικο βασικο πρόβλημα δεν θα δεις (να χαλασει κατι πολυ συμαντικο και ακριβο μεσα στον κινητήρα) ΑΛΛΑ τα περιφερειακά θα σου σπάσουν τα αρχ**ια, σε ολα τα γαλικα... σενσορεσ και ηλεκτρολογικά θα σου βγαζουν συχνά πυκνά... ευτυχώς είναι φτηνά συνήθως/...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hayate (Nasos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 12:26:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ξέρω δυστυχώς, είχαμε αρκετά γαλλικά στην οικογένεια, (κ ιταλικά) κ σιγά σιγά πάμε για ολική γιαπωνεζοποίηση.
Η αλήθεια είναι ότι κ εγώ απο τότε που έμπλεξα με τα γιαπωνέζικα είπα ότι δεν γυρνάω πίσω, απλά μου αρέσει το 208, μέσα κ έξω, αν έχει κ χαμηλή κατανάλωση ο 1.4 μια χαρά. Μέχρι στιγμής έχω κλείσει στο Mazda 2, αλλά θέλω να δω κ να οδήγησω το 208, υπομονή 4-5 μήνες.
Ενδεικτικά στο ΜΧ5 που πούλησα "κατα λάθος" γιατί ήταν να φύγω, το οποίο είχα μόνο για γρήγορη οδήγηση κ όποτε έβγαινε απο το γκαράζ δούλευε 4-7.500σαλ ασταμάτητα, δεν έβγαλε ποτέ τίποτα κ δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.. αξία ανεκτίμητη.
Jim ήσουν κατατοπιστικότατος, thanks  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|