Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
jim405t164x4 (JIM) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 306 2.0 T16 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ 4x4
Ένταξη: 27 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 13
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 14:28:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλυτερα να μη τις βαλεις...δεν ειναι για καθημερινη χρηση γιατι δινουν πολυ τρεμουλο.εγω φορουσα την κατω μονο και ετρεμε ολο το αυτοκινητο
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jim405t164x4 (JIM) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 306 2.0 T16 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ 4x4
Ένταξη: 27 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 16:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βγαζει 2τυπους η μια ειναι fast road και η άλλη
ειναι η race/rally ποια έχεις δοκιμάσει και
το τρεμουλο το είχε στο ρελαντί η συνέχεια;γιατί
εγώ με το μοτέρ που έχω κουνιέται μπρος πίσω
παρα πολυ! αν ξέρει κάποιος να προτείνει κάτι άλλο
και σε καλή τιμή γιατί το σετακι αυτο εχει 200 ευρώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 16:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα σε γελασω μαζι με το μοτερ που πηρα την ειχε επανω.ετρμε στο ρελαντι αρκετα και ακομα περισσοτερο απο τις 1500 μεχρι 2 περιπου ετρεμαν τα παντα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 22:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | καλυτερα να μη τις βαλεις...δεν ειναι για καθημερινη χρηση γιατι δινουν πολυ τρεμουλο. |
+++++100000
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|