PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πόσο καλό ή κακό είναι; (και οδηγικες συνηθειες) !!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 17:12:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 22:54:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιεχ μιεχ μιεχ... Το 1/3 των χιλιομέτρων μου τα έχω πάει με νεκρά! Το μόνο που χαλάει είναι τα τακάκια. Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές! Δεν είπαμε να πηγαίνεις τέζα και να βγάλεις την ταχύτητα μέσα στην κίνηση ή πάνω σε στροφές, ΑΛΛΑ σε περιπτώσεις όπως μικρές κατηφόρες (στις μεγάλες βάζεις ταχύτητα χωρίς γκάζι ~ μηδέν κατανάλωση ~ ζήτω το ηλεκτρονικό γκάζι), σε ερημικούς μεγάλους δρόμους (παράδειγμα dimip με αττική οδό), στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης (έτσι κι αλλιώς αν χρειαστεί να σταματήσεις θα πατήσεις και συμπλέκτη μαζί με λίγα χλμ/ω ~ νεκρό) και όταν πρόκειται να σταματήσεις σε κάποια μικρή σχετικά απόσταση (πχ ανάβει κόκκινο στα 200μ, βγάζεις ταχύτητα και επιβραδύνεις μόνο με φρένο).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 09:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 09:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 13:51:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.


ΠΡΟΕΔΡΕ να φανταστω οτι εφαγες κληση , σου πηραν το διπλωμα και επεσες με τα μουτρα παλι στο διαβασμα??? Αυτη την φορα φροντισε να τα μαθεις καλα.....!!!

Αναμμενα προβολακια : 5 ποντους
Επιδειξη οδηγικων ικανοτητων : 5 ποντους (Αν θυμαμαι καλα)
Αυτοσχεδιοι αγωνες : Αξια ανεκτιμητη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 16:29:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές!


οχι ρε συ.τα λεμε αυτα για να μην σε αφησουμε να κανεις οικονομια στην βενζινη.τι να πω τωρα???
εσυ δηλαδη αν δεν τρακαρεις δεν προκειται να σταματησεις να το βαζεις στη νεκρα???sorry φιλε μου αλλα δεν μου αρεσει καθολου η λογικη σου.
παιζεις με την τυχη σου....


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 17:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 17:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.



Ε καλα τωρα.........Το βιβλιο λεει οτι παταμε και φρενο πριν τη στροφη για να κοψει το αμαξι και να παρουμε την στροφη με ασφαλεια.Αυτο δεν μου λεει τιποτα.Δηλαδη οταν εγω περναω FLAT OUT σε πολλες στροφες τοτε ειμαι λαθος και επικινδυνος συμφωνα παντα με το βιβλιο.Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 18:26:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα


Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:20:05, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 18:35:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα


Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα


Να σε καλα φιλε μου.Σκετο ιποτα επρεπε να πω αλλα δεν ειμουνα σιγουρος.Και μαλιστα στα καινουργια με εγκεφαλο μου το ειχε πει Μηχανολογος (το σκετο τιποτα) Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Νοέ 2003, 23:31:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing


Laughing
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!" Shocked
Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 02:14:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing


Laughing
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!" Shocked
Laughing

Χα χα χα χα!!!Κορυφαίο μέχρι να το καταλάβει ο άλλος και να θέλει να κατέβει!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 12:52:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βιβλιο οδηγησης??? What's this??? Αυτο το βιβλιο λεει τρελα πραγματα... Δε βλεπεις και τις περισσοτερες γυναικες (εξαιρουννται οι του club) που το ακολουθουν κατα γραμμα ολο μπλεξιματα εχουν...Πεταγονται κολωνες στη μεση του δρομου, αυτοκινητα πεφτουν απο τον ουρανο και κατι τετοια!!! Δεν υπαρχει ο σωστος τροπος οδηγησης!!! Οπως ο καθενας μας μπορει να γραφει με το αριστερο και το δεξι, η και με το ποδι και το στομα κτλ... ετσι μπορει να εχει και το προσωπικο του στυλ οδηγησης, αρκει να μην ειναι απειλη για τους υπολοιπους!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 13:44:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...)


Για εξηγησέ το αυτό πως γίνεται?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα...


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:31:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω οτι ο Βαγγελης εχει δικιο ο κινητηρας παντα βοηθαει στο φρεναρισμα ακομα και οταν κανει φρεναρισμα πανικου.


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2003, 02:11:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έχει αναλυθεί και σε άλλο θέμα η περίπτωση της κατανάλωσης με σχέση η με νεκρά.Το συμπέρασμα που βγήκε απο ότι θυμάμαι για τους Α η Β λόγους ήταν πως με σχέση μέσα και χωρίς να πατάμε γκάζι έχουμε 0 κατανάλωση αντίθετα με την περίπτωση όπου "κυλάμε" με νεκρά και υπάρχει μια ελάχιστη κατανάλωση...
Ά! Εγώ κάποιες φορές κάνω την εξής βλακεία στις κατηφόρες... Έχω μέν βαλμένη ταχύτητα αλλά πατάω τον συμπλέκτη... Ξέρω οτί σκοτώνω τον συμπλέκτη μου αλλά πάει το πόδι μου απο μόνο του... Προσπαθώ να το κόψω Rolling eyes

Άσχετο αλλά θέλω να το αναφέρω... σήμερα οδήγησα πρώτη φορά με ΦΟΥΛ ομίχλη ...με το ζόρι να βλέπω δηλαδή στα 3 μέτρα και εννοείται βράδυ και μπορώ αν πώ πως ήταν η πιο όμορφη και ατμοσφαιρική διαδρομή που έκανα ποτέ. Με το ανάλογο soundtrack φυσικά... Timo mass - Help me. Απλά Τέλειο συναίσθημα.... (μήπως έχω ξεφύγει λίγο;)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexbo1 (Alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 XT 1.6 16V 5θυρο

Ένταξη: 10 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 13:14:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έγραψε:
Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα...

Πράγματι και είναι λογικό. Όταν έχεις ταχύτητα ο κινητήρας δεν χρειάζεται να κάνει καύσεις για να διατηρήσει τις στροφές του αντιθέτα η κίνηση των τροχών μεταφέρεται στον κινητήρα. Στην περίπτωση της νεκράς έχουμε τις καυσεις του ρελαντί. Απλά όσο πιο ΄γρήγορα τρέχουμε τοσο μειώνεται ο παρανομαστής και συνεπώς η κατανάλωση!!!
Σχετικά με το αν η νεκρά κάνει κακό ή όχι ΄στον κινητήρα το θέμα είναι απλό. Ουσιαστίκά δεν κανει κακό στον κινητήρα αλλά στα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου όταν γίνεται κατά σύστημα. Smile Smile Smile


alexbo1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nec1980 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1,6 XS 3D 2003

Ένταξη: 30 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 14
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 14:53:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!

Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιαν 2004, 17:43:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nec1980 έγραψε:
Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!

Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται.

Αυτό που λες για τον υπολογιστή ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα!Χωρίς γκάζι αλλά με ταχύτητα κατανάλωση 0!
Όσο για τον γνωστό σου.....κοιτάμ και καθρέπτες!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1895s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on