Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 19:57:15 Θέμα δημοσίευσης: Πόσο καλό ή κακό είναι; (και οδηγικες συνηθειες) !! |
|
|
... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!
αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;
ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του.
Σκοπος αυτου του εγχειρηματος , τι αλλο; η εξοικονομηση βενζινης αφου ακομα και αν διατηρουμε σταθερη ταχυτητα παλι το γκαζι θα πρεπει να ειναι λιγο πατημενο.
Ρωτω λοιπον, αυτο κανει καλο η κακο στο αμαξι;
αν κανει κακο , τοτε τι γινεται ακριβως και που βλαπτει ;
το να κανει καλο , μαλλον ειναι ρητορικο το ερωτημα αφου φανταζομαι πως το πολυ πολυ απλα να ειναι ουδετερο και να μην κανει ουτε κακο ουτε καλο.
συγνωμη προκαταβολικα αν το ερωτημα ειναι αφελες.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimiP στις Τρι 25 Νοέ 2003, 02:17:52, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:17:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν εισαι με νεκρα στο φαναρι ή σταματημενος καπου με το ρελαντι κανεις κακο στο αμαξι σου?
Ποια η διαφορα? Οταν κινηται το αμαξι η μονη διαφορα ειναι οτι χτηπαει περισσοτερος φρεσκος αερας το ψυγειο.
Εγω δεν βλεπω καπιο λογο να κανεις κακο. Παντως οικονοκια σε καυσιμο σιγουρα κανεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:21:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω φιλε Δημητρη τι να σου πω...Εγω παντως εβλεπα μια ζωη τον πατερα μου που το εκανε (και τον εαυτο μου πλεον...) αλλα ποτε δεν παρουσιαστηκε προβλημα σε κανενα μας αυτοκινητο!!! Αλλοι λενε οτι ειναι καλο και αλλοι οχι...Ισως να εννοουν κακο απο πλευρας ασφαλειας καθως με ταχυτητα στο σασμαν σε ενα φρεναρισμα θα βοηθησει και ο κινητηρας!!! Και απο τεχνικης φυσεως αν το εξετασουμε μαλλον λιγοτερες φθορες υπαρχουν αφου το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντι!!! Παντως απο θεμα οικονομιας δεν τιθεται θεμα...τα οφελη ειναι πολυ μικρα το εχω ελεγξει στη μπεμπα του πατερα μου που εχει οικονομομετρο!!! Πιστευω οτι ειναι ενα χαρακτηριστικο του οδηγικου στυλ του καθενος...αλλοι το κανουν(και το θεωρουν καλο) και αλλοι δεν το συνηθιζουν(και το θεωρουν κακο εως και επικινδυνο)!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:36:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ; |
|
|
DimiP έγραψε: | ... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!. |
Οντως το έκαναν και γινεται και σε μη καταλυτικά
DimiP έγραψε: | ... αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;
ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του. |
Κακό μόνο στο καταλυτη ......
Μένει ακαφτη βεζνίνη στους κυλινδρους που περνά στον καταλυτη και προκαλεί με την καυση της ,μαζι με με τα υπολοιπα καυσαέρια , ανεβάσμα της θερμοκρασίας που ελλατώνει πολύ την ζωή του καταλύτη.
Για αυτό και αποφεύγεται να μπαίνει μπροστά με σπρώξιμο...
Ελπίζω να βοήθησα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:46:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ; |
|
|
gskarmou έγραψε: | DimiP έγραψε: | ... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!. |
Οντως το έκαναν και γινεται και σε μη καταλυτικά
DimiP έγραψε: | ... αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;
ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του. |
Κακό μόνο στο καταλυτη ......
Μένει ακαφτη βεζνίνη στους κυλινδρους που περνά στον καταλυτη και προκαλεί με την καυση της ,μαζι με με τα υπολοιπα καυσαέρια , ανεβάσμα της θερμοκρασίας που ελλατώνει πολύ την ζωή του καταλύτη.
Για αυτό και αποφεύγεται να μπαίνει μπροστά με σπρώξιμο...
Ελπίζω να βοήθησα |
ευχαριστω , βοηθησες οντως.
περιμενω κιαλλες αποψεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 00:18:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να τα πάρουμε από την αρχή.
Στην κατάσταση που περιγράφεις σίγουρα είναι πιο ανώδυνο για το αυτοκίνητο να πηγαίνει με νεκρά. Σκέψου ότι στο ρελαντί αποδίδει μηδέν ίππους ενώ με ταχύτητα περί τα 60 άλογα (στα 110 χλμ λέμε τώρα)
Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός
Στα μή καταλυτικά το ρελαντί σίγουρα έκανε οικονομία γιατί με τις στροφές του κινητήρα, παρότι δεν πατάμε γκάζι περνάει αέρας από το καρμπιρατέρ με αποτέλεσμα να τραβάει βενζίνη.
Στα καταλυτικά όμως ο εγκέφαλος όταν δεν πατάμε γκάζι κόβει την παροχή καυσίμου. Στην ουσία έχουμε κατανάλωση 0 lt/100. Αντίθετα στο ρελαντί ο εγκέφαλος δίνει εντολή για το αναγκαίο καύσιμο ώστε ο κινητήρας να μην σβήσει. Συνήθως η κατανάλωση είναι μικρότερη από 1- 2lt/100.
Όσοι έχουν υπολογιστή ταξιδίου μπορούν να το επιβεβαιώσουν.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:16:15, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 01:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ορθώς ο Γιώργος. Να μην επαναλάβω κι εγώ.
Θα συμπληρώσω μόνο ότι η τακτική αυτή είναι τελείως αντι-οδηγική. προσωπικά θεωρώ ότι είναι και εγκληματική αφού το αυτοκίνητο είναι συνειδητά ακυβέρνητο. Η ετοιμότητα του οδηγού πάει περίπατο, αφού ούτε αμεσότητα στο γκάζι έχει, ούτε αποτελεσματικά φρένα, και στο τυχόν στρίψιμο δεν θα υπάρχει ελκτική πρόσφυση, οπότε και το κράτημα πάει περίπατο. Το ότι υπάρχει κάποιος να κρατάει το τιμόνι, δεν θα σημαίνει τίποτα όταν έρθει η κακή στιγμή. Μην συνηθίζετε σε τέτοια οδηγική πρακτική.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 08:52:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ορθώς ο Γιώργος. Να μην επαναλάβω κι εγώ.
Θα συμπληρώσω μόνο ότι η τακτική αυτή είναι τελείως αντι-οδηγική. προσωπικά θεωρώ ότι είναι και εγκληματική αφού το αυτοκίνητο είναι συνειδητά ακυβέρνητο. Η ετοιμότητα του οδηγού πάει περίπατο, αφού ούτε αμεσότητα στο γκάζι έχει, ούτε αποτελεσματικά φρένα, και στο τυχόν στρίψιμο δεν θα υπάρχει ελκτική πρόσφυση, οπότε και το κράτημα πάει περίπατο. Το ότι υπάρχει κάποιος να κρατάει το τιμόνι, δεν θα σημαίνει τίποτα όταν έρθει η κακή στιγμή. Μην συνηθίζετε σε τέτοια οδηγική πρακτική. |
στην αττικη οδο (3λωριδες+βοηθητικη+πλαινα) 01:00 τα ξημερωματα, χωρις ιχνος αυτοκινητου στα 300+ μετρα μπρος πισω , (τις καθημερινες) μαλλον θα το δοκιμασω.
για κατι τετοιο μιλαγα Μιλτο.
παντως σιγουρα δεν ευχαριστιεσαι οδηγηση απλα ξεκουραζεις το δεξι ποδαρακι καπου καπου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 09:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ????
τι καλο και κακο?????ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ειναι! θα συμφωνησω με τον miltellas.
κατι να σου τυχει εκεινη την στιγμη,κατι να σου πεταχτει στον δρομο,λιγο να χρειαστει να επιταχυνεις,την εχεις ***ησει και θα πεις και ευχαριστω!
αυτα μην τα κανετε και ιδιως οταν δεν χρειαζεται!
(τωρα εγω γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θελετε να δοκιμασετε να πηγαινεται χωρις ταχυτητα???τοσο συγκλονιστικο ειναι?)
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ????
τι καλο και κακο?????ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ειναι! θα συμφωνησω με τον miltellas.
κατι να σου τυχει εκεινη την στιγμη,κατι να σου πεταχτει στον δρομο,λιγο να χρειαστει να επιταχυνεις,την εχεις ***ησει και θα πεις και ευχαριστω!
αυτα μην τα κανετε και ιδιως οταν δεν χρειαζεται!
(τωρα εγω γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θελετε να δοκιμασετε να πηγαινεται χωρις ταχυτητα???τοσο συγκλονιστικο ειναι?) |
μαλλον διαβασες τα τελευταια posts και οχι το αρχικο Γιαννη,
ρωτησα απλα αν ειναι καλο η κακο για το αμαξι σαν μηχανημα και αν το καταπονει η οχι ;; αυτο ειναι ολο.
δεν με ενδιαφερει αν ειναι επικινδυνο η οχι, απλα ηθελα να μαθω κατι που ακουγα παλια σαν φημη, ετσι για να πλουτισω τις γνωσεις μου.
τελικα καταλαβαινω πως δεν ειναι κακο για το αμαξι απλα κακο για την προσωπ. ασφαλεια μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 22:02:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι κακο για το αμαξι Δημητρη
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 03:33:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: |
Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός |
πως θα βαραγε ο λ? τι ειναι?καμπανες?
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο.
φθορες στον καταλυτη εχουμε οταν παμε να το βαλουμε τσουλιτο μπροστα οπως και σε 200 αλλα μερη (αφου συμβαινει το αντιστροφο και εμπλεκουμε τον αξονα μεταδοσης αναγκαζωντας στο γυρισμα πολλων κινουμενων μερων χωρις να υπαρχει ρευμα).
το ζητουμενο ειναι το ρολαρισμα χωρις ταχυτητα ομως...
ΦΟΝΙΚΟ,ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ, κανενας ελεγχος του αυτοκινητου και συχνα καμια οικονομια αφου για να ανακτηθει η ταχυτητα που χαθηκε χρειαζεται περισσοτερη βενζινη απο το να πηγαιναμε με το γκαζι σταθερο στην περιπτωση που το κανουμε εσκεμενα σε πορεια και οχι αρκετα πριν να σταματησουμε καπου φρεναρωντας (αλλα αναφερθηκε το να βαλεις νεκρα και να συνεχισεις να πηγαινεις).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ μου οποιος θελει να οδηγει οικονομικα να προσπαθει να διατηρει την κεκτημενη του ταχυτητα και να μαθει ναποφευγει ασκοπα φρεναρισματα (σε στροφες παμε με την σωστη σχεση και στριβουμε με την κεκτημενη μας ταχυτητα δεν παμε με 5η 'αφου τραβαει' και πλακωνομαστε στα φρενα, προσπαθουμε να μην φρεναρουμε σε ανηφορες!!!ναι γινεται κιαυτο, δεν επιταχυνουμε ασκοπα αφου ξερουμε οτι σε 10μ εχει κοκκινο φαναρι,διαβαση πεζων,εκκλησια που τελειωσε ο εσπερινος,δεν κραταμε ταμαξι με γκαζι-συμπλεκτη σε ανηφορες γιατι δεν μπορουμε να ξεκινησουμε αμα σταματησουμε εντελως!γινονται κιαυτα κι'ομως, δεν κολαμε στον μπροστινο μας που παει με σεβαστη ταχητυτα κανοντας τους γρηγορους μαποτελεσμα το ασε-πατα για νακολουθαμε κ.α πολλα ηλιθια που συμβαλουν στην υπερ-καταναλωση βενζινης-πως διαλο το χιλιαρι μου εκαψε 30 λιτρα βενζινη για 100χλμ???)
η σωστη και 'εξυπνη' οδηγηση συμβαλει στην μειωση της καταναλωσης και οχι οι ταρζανιες.ο σωστος οδηγος με οποιοδηποτε αυτοκινητο φροντιζει να εχει ανα πασα στιγμη το γκαζι για ναποφυγει την στραβη-ακομα και μπαινοντας σε μια στροφη με μια πανω χωρις να εχουμε ολη την διαθεσιμη ροπη (κινητηρας σε σχεδον μη οφελιμο φασμα)ειναι λαθος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος
207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 10:08:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Ντίνο και τον Μίλτο....το αυτοκίνητο στην ουσία είναι ακυβέρνητο...
Εγκληματική οδήγηση κατά την γνώμη μου, για χάρη μερικών λίτρων βενζίνης???
NO way!!!
Ακόμη και σε προσπάθεια ακινητοποίησης του αυτοκινήτου σε κόκκινο φανάρι, νεκρά προσωπικά θα βάλω όταν τα χιλιόμετρα πέσουν πολύ περίπου από τα 30 δλδ και κάτω...
Με νεκρά δεν το έχεις το αυτοκίνητο...Και ιδιαίτερα στα πολλά χιλιόμετρα είναι άκρως επικίνδυνο...
Καλό είναι να μην ξεσηκώνουμε τις π@π@ριές που έκαναν οι παλιοί και ορισμένοι ταξιτζήδες....οδηγάρες γαρ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την p206Mike στις Πεμ 20 Νοέ 2003, 10:02:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 10:24:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mητσο, συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες.....
Απαράδεκτη ενέργεια.......
Έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα και εκπομπές αυτοκινήτου (αθάνατε Σταθάκη....!!!!) πολλές φορές...
Το κυριότερο ειναι οτι το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά εκτός ελέγχου, αφού σε περίπτωση ανάγκης δεν υπάρχει η βοήθεια του κινητήρα....
Χώρια που υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στο σύστημα πέδησης, καθώς αυτό δεν έχει πλέον την βοήθεια του κινητήρα κατα την διάρκεια του φρεναρίσματος
Καλό είναι λοιπόν να το αποφεύγουμε....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 10:31:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | gavanas έγραψε: |
Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός |
πως θα βαραγε ο λ? τι ειναι?καμπανες?
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο.
φθορες στον καταλυτη εχουμε οταν παμε να το βαλουμε τσουλιτο μπροστα οπως και σε 200 αλλα μερη (αφου συμβαινει το αντιστροφο και εμπλεκουμε τον αξονα μεταδοσης αναγκαζωντας στο γυρισμα πολλων κινουμενων μερων χωρις να υπαρχει ρευμα).
το ζητουμενο ειναι το ρολαρισμα χωρις ταχυτητα ομως...
ΦΟΝΙΚΟ,ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ, κανενας ελεγχος του αυτοκινητου και συχνα καμια οικονομια αφου για να ανακτηθει η ταχυτητα που χαθηκε χρειαζεται περισσοτερη βενζινη απο το να πηγαιναμε με το γκαζι σταθερο στην περιπτωση που το κανουμε εσκεμενα σε πορεια και οχι αρκετα πριν να σταματησουμε καπου φρεναρωντας (αλλα αναφερθηκε το να βαλεις νεκρα και να συνεχισεις να πηγαινεις).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ μου οποιος θελει να οδηγει οικονομικα να προσπαθει να διατηρει την κεκτημενη του ταχυτητα και να μαθει ναποφευγει ασκοπα φρεναρισματα (σε στροφες παμε με την σωστη σχεση και στριβουμε με την κεκτημενη μας ταχυτητα δεν παμε με 5η 'αφου τραβαει' και πλακωνομαστε στα φρενα, προσπαθουμε να μην φρεναρουμε σε ανηφορες!!!ναι γινεται κιαυτο, δεν επιταχυνουμε ασκοπα αφου ξερουμε οτι σε 10μ εχει κοκκινο φαναρι,διαβαση πεζων,εκκλησια που τελειωσε ο εσπερινος,δεν κραταμε ταμαξι με γκαζι-συμπλεκτη σε ανηφορες γιατι δεν μπορουμε να ξεκινησουμε αμα σταματησουμε εντελως!γινονται κιαυτα κι'ομως, δεν κολαμε στον μπροστινο μας που παει με σεβαστη ταχητυτα κανοντας τους γρηγορους μαποτελεσμα το ασε-πατα για νακολουθαμε κ.α πολλα ηλιθια που συμβαλουν στην υπερ-καταναλωση βενζινης-πως διαλο το χιλιαρι μου εκαψε 30 λιτρα βενζινη για 100χλμ???)η σωστη και 'εξυπνη' οδηγηση συμβαλει στην μειωση της καταναλωσης και οχι οι ταρζανιες.ο σωστος οδηγος με οποιοδηποτε αυτοκινητο φροντιζει να εχει ανα πασα στιγμη το γκαζι για ναποφυγει την στραβη-ακομα και μπαινοντας σε μια στροφη με μια πανω χωρις να εχουμε ολη την διαθεσιμη ροπη (κινητηρας σε σχεδον μη οφελιμο φασμα)ειναι λαθος. |
απολυτα σωστο και οσα ειπες τα εφαρμοζω κατα κορον.
αν τυχεις πισω μου θα νομισεις πως ειναι καμενα τα στοπ των φρενων μου. προσπαθω να βλεπω 2 αυτοκινητα εμπρος και να προβλεπω αντιδραεεις διατηρωντας την ταχυτητα μου και πατω φρενο οταν και οσο πρεπει.
απλα ρωτησα κατι που ανηκει στις αποριες "μηχανολογικης φυσης" αν το πουμε ετσι και χαιρομαι που καποιοι απαντησαν με τον ενδεδειγμενο τροπο ακριβως σε αυτο που ρωτησα.
τωρα οσο για τα αλλα περι επικινδυνοτητας , αυτα θα τα πουμε σε αλλο topic.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 16:13:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις δικιο, και εγω δεν ηθελα να θιξω εσενα η καποιον αλλο που και μονο οτι συμμετεχει σενα τετοιο club σημαινει οτι προσπαθει να εμβαθυνει τις γνωσεις του, αποψεις του και να γινει καλιτερος.εγω απλα εθιξα το θεμα οικονομιας γιατι οπως ειπες και παλιοτερα πολλοι (και με μικρο μεριδιο ευθηνης αφου οδηγικη παιδεια δεν προσφεροταν ποτε στην Ελλαδα) εφαρμοζαν τεχνικες-ταρζαν για να κανουν οικονομια και την ιδια ωρα εκαναν πολλα απο αυτα που ανεφερα σαν παραδειγμα.
επισης ουτε εγω βγαζω την ουρα μου απεξω.πολλες φορες διαμαρτυρηθηκα για καταναλωσεις αφου πριν λογο μ@λ@κι@ς ειχα πιασει και 3 κοφτες αναμεσα σε φαναρια αναμενα η πισω απο κανα 'δηθεν' γρηγορο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 19:32:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: |
πως θα βαραγε ο λ? τι ειναι?καμπανες?
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο. |
Αναφέρθηκε παραπάνω πως η άκαυτη βεζίνη που περνάει προς τον καταλύτη, μπορεί να τον καταστρέψει. Στην περίπτωση που αυτό ίσχυε σίγουρα θα βάραγαν καμπάνες: όταν κάτι δεν παει καλά κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο μπιπ-μπιμ και αναβοσβήνει ένα συμπαθητικό STOP στα όργανα!
Συμφωνώ πως άκαυτη βενζίνη μπορεί να περνάει προς τον καταλύτη, όμως ελάχιστη, λόγω του overlap των βαλβίδων. Ασήμαντη ποσότητα κατά την άποψη μου.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:16:35, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Νωε Μόλις έγραψα
Ένταξη: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 19:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω αυτο που ξερω ΔΗΜΗΤΡΗ ειναι οτι κανει κακο στον καταλυτη..... ολα τα αλλα ειναι περιττα.... αλλα θα μου πεις ποιος σκεφτεται στις μερες μας τον καταλυτη;;; σχεδον κανενας δεν τον αλλαζει οταν πρεπει...... κατα τα αλλα ολα μια χαρα ειναι οταν εχεις νεκρα...
2 LOUD 4 U ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 08:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | εχεις δικιο, και εγω δεν ηθελα να θιξω εσενα η καποιον αλλο που και μονο οτι συμμετεχει σενα τετοιο club σημαινει οτι προσπαθει να εμβαθυνει τις γνωσεις του, αποψεις του και να γινει καλιτερος.εγω απλα εθιξα το θεμα οικονομιας γιατι οπως ειπες και παλιοτερα πολλοι (και με μικρο μεριδιο ευθηνης αφου οδηγικη παιδεια δεν προσφεροταν ποτε στην Ελλαδα) εφαρμοζαν τεχνικες-ταρζαν για να κανουν οικονομια και την ιδια ωρα εκαναν πολλα απο αυτα που ανεφερα σαν παραδειγμα.
επισης ουτε εγω βγαζω την ουρα μου απεξω.πολλες φορες διαμαρτυρηθηκα για καταναλωσεις αφου πριν λογο μ@λ@κι@ς ειχα πιασει και 3 κοφτες αναμεσα σε φαναρια αναμενα η πισω απο κανα 'δηθεν' γρηγορο |
δεν με εθιξες-κανενα προβλημα.
απλα ηθελα μια καθαρα "τεχνικη" απαντηση και τιποτα παραπανω.
ακομα παντως υπαρχουν διχογνωμιες για το αν χαλαει ο καταλυτης (λογω ακαυστης βενζινης) η οχι.
παντως ΔΕΝ θα το εφαρμοσω το ...συστημα για να ειμαι σιγουρος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2003, 13:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπαρχει κανενα προβλημα στο αμαξι.ουτε με ακαυτη ουτε τιποτα.Οπως ειπε ο Μιλτος φυσικα δεν κανει γιατι μενεις κρεμασμενος απο δυναμη αν κατι παει στραβα.Απο εκει και περα στα καινουργια με εγκεφαλο αν βαλεις νεκρα και πας με Χ χιλμ πχ καιει οσο καιει λιγο στο ρελαντι.Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|