PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 02:47:47    Θέμα δημοσίευσης: Aluminum Spray? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτη φορά το ακούω.
Αυτός που το ξεκίνησε να διευκρινήσει. Πώς το ζητάμε; Μήπως με κάποιο όνομα;

Πάντως Vini μου φαίνεται λίγο μα_ακία αυτό που σου είπαν για τα άλατα στα τακάκια και τους δίσκους και το νερό υπό πίεση.
Και εξηγω γιατί:
1) Το νερό είτε λίγο το ρίξεις είτε πολύ πάλι τα ίδια άλατα θα μείνουν.
2) Μετά από το πρώτο φρενάρισμα δεν πρόκειται να μείνει ίχνος αλατιού.
3) Πάντα τα αυτοκίνητα τα έπλεναν με νερό αν δεν κάνω λάθος.
Αναθεώρησε και ότι άλλο παράξενο έχεις ακούσει από τους ίδιους.

Οπότε μάλλον η Peugeot Κρήτης θα λέει το σωστό.

ΥΓ Στο δικό μου κάρο δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο.

Με τις πόρτες... α λα γαλλικά




Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 00:38:22    Θέμα δημοσίευσης: Καινούριος...και λιπαντικά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν να σας καλημερίσω όλους μιας και μόλις πριν λίγες ώρες γράφτηκα σε αυτό το forum. Laughing Πιστεύω ότι μέσα εδώ θα μάθω ό,τι δεν θα μάθω πουθενά αλλού και από κανέναν "επίσημο" της Peugeot.

Στο θέμα μας....... Έχω ένα 206 1.4. Χρησιμοποιώ τα SHELL HELIX ULTRA 15W/50 ενώ η Peugeot συνιστά τα TOTAL/ESSO. Ta ESSO δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ενώ τα ΤΟΤΑL τα βρήκα μετά από πολλή προσπάθεια και ψάξιμο στο internet. Τι νομίζετε, να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τα Shell, να πάρω τα Total ή μήπως υπάρχει κάποιο πιο κατάλληλο λιπαντικό;

Αυτά προς το παρόν και...........έπεται συνέχεια![/list]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 01:25:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk καλώς όρισες στην παρέα. Σε περιμέναμε...

Το λιπαντικό που χρησιμοποιείς, εάν δεν κάνω λάθος είναι στο γκρι κουτί, 100% συνθετικό και αρίστης ποιότητος, γι αυτό και είναι υπεραρκετό για το μοτέρ σου (1.4).

Για να μην σε μπερδεύω με ιστορίες για λιπαντικά, να προτιμάς τα λιπαντικά με τις ακόλουθες προδιαγραφές:
API: SJ/CF
ACEA: A3, B3
Αυτές οι προδιαγραφές δηλώνουν την ικανότητα του λιπαντικού να αντέχει σε καταπονήσεις πολύ ισχυρών κινητήρων και σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες.

Χωρίς να αποκλείω τα λάδια που χρησιμοποιείς, θεωρώ καταλληλότερα τα λάδια με ιξώδες κοντά στις προδιαγραφές της Peugeot. 10W40 ή 5W40.
Θα σου έκανε καλό στη μίζα μακροπρόθεσμα εάν χρησιμοποιούσες λάδι με ιξώδες χαμηλών θερμοκρασιών 10W ή και 5W. Το ιξώδες υψηλών θερμοκρασιών να μην είναι ποτέ κάτω από 30. Το 40 ή και το 50 είναι ιδανικό για την Ελλάδα, το 40 για καινούργια μοτέρ και το 50 για παλιά (χωρίς να είναι αυστηρά απόλυτο αυτό). Το 50 κρατιέται λίγο πιο παχύρευστο στις υψηλές θερμοκρασίες από το 40, και γι αυτό είναι ιδανικό για μοτέρ με ανοχές (μοτέρ που έχουν ανοίξει και κυρίως παλιά μοτέρ). Στα καινούρια μοτέρ το 50 μπορεί να δυσκολεύει ελαφρώς την κίνηση των πιστονιών στις υψηλές κυρίως στροφές, προκαλώντας αυξημένη καταπόνηση στις μπιέλες. Επειδή όμως υπάρχουν και λάδια πιο "γλυστερά" από κάποια άλλα φαινομενικά ίδια, λόγω καλύτερης ποιότητας κάποιων ειδικών προσθέτων, όλα τελικά είναι σχετικά: Το 40άρι μπορεί να είναι εξίσου καλό με το 50άρι στα παλιά μοτέρ, και το 50άρι να είναι εξίσου καλό στα καινούρια.

Το πιο σημαντικό πάντως είναι οι προδιαγραφές που αναφέρω στην αρχή. Και να προτιμάς Συνθετικά ή και Ημισυνθετικά Λιπαντικά. Εάν χρησιμοποιείς απλά λιπαντικά (ορυκτέλαιο), να αλλάζεις τα λάδια το πολύ μέχρι τα 5000χλμ.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 02:55:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SVSTOUK, καλως ορισες κοντα μας.
Πρωτα πρωτα το forum υπο-λειτουργει μια και περιοδος διακοπων γιαυτο μην περιμενεις και πολλες απαντησεις αφου οι περισσοτεροι "την εχουν κανει".
Ο Miltelas σε κατατοπισε για αρχη.

Αν θελεις κατι περισσότερο διαβασε το σχετικο topic στο παλαιοτερο forum στη διευθυνση :
http://pub15.ezboard.com/fpeugeot206frm1
εκει οπως και σε ολο το παλιο forum, θα διαβασεις πολλα και κατατοπιστικα , αρκει να εχεις ορεξη.

Kατι αλλο τωρα, δεν πιστευω το stouk στο ψευδονυμο σου να σημαινει στουκαρισμα...!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 15:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε svstouk καλώς ήρθες και από εμένα.
Πέρα των όσων, πολύ σωστών έγραψε ο Mitellas περί λιπαντικών, να προσθέσω και εγώ την μικρή μου εμπειρία καθώς μόλις σήμερα έκανα την πρώτη μου αλλαγή και αυτή σε εξουσιοδοτημένο. Λοιπόν και εκεί χρησιμοποιούν Shell Helix Ultra. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το συγκεκριμένο συνεργείο γιατί και 1-2 ακόμα το ίδιο χρησιμοποιούν. Τώρα βέβαια δεν ξέρω πιο!!!! 8O Νόμιζα πως υπάρχει μόνο ένα Helix Ultra αλλά... υπάρχουν 3!!!!!! 0W/30 - 5W/40 - 15W/50.
To κουτί πάντως ήταν γκρι!
Σε γενικές γραμμές πάντως μη τρελαίνεσαι με ότι προτείνουν τα manuals. Οι προτάσεις αυτές έχουν και άλλους λόγους ύπαρξης εκτός από τον ικανοποιημένο πελάτη....
Α!!! και μην μπλέκεις διαφορετικά λιπαντικά μεταξύ τους (ειδικά απλά και συνθετικά).



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 15:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα θερμά μου καλωσορίσματα και από μένα svstouk. Καλωσήρθες και να είσαι σίγουρος οτί εδώ μέσα θα ακούσεις πράγματα που καμια αντιπροσωπεία δεν θα σου πει ποτέ. All for one and one for all.

Όσο για το θέμα σχετικά με το λάδι που χρησιμοποιείς πιστεύω οτι το Shell είναι μακράν καλύτερο από όλα τα άλλα. Στο τελευταίο μου service πριν μια εβδομάδα στην Peugeot,που έχω κι εγώ το 1400, μου έβαλαν το 5W/40, το οποίο είναι πολύ λεπτό και φίνο,και το πιο τελευταίο από άποψη εκδόσεως των λαδιών της Shell με κάλυψη για όλο το φάσμα των κινητήρων. Οπότε πρέπει να είναι καλό.

Μήπως να το τηγανίσω κιόλας; Rolling eyes



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Αύγ 2002, 23:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ηρθες και απο μενα Μην τρελλαινεσαι...
Και στις 2 peugeot που εχω αλλαξει λαδια εβαλαν ΚΟΧΥΛΙ(SHELL)
Σημασια εχουν οι προδιαγραφες και οχι η μαρκα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2002, 05:49:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

e! δεν μπορει καποιο ρολο θα βαραει και η μαρκα .!!!!
μην τα ισοπεδωνουμε ολα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2002, 22:13:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ontws h marka pezei rolo alla kai gw den eixa dwsei idiaiterh shmasia, pisteya oti "ola ta idia einai" .. mexri pou bala to MOTUL 300V 10w40.

Kanei kamia 10aria euro to litro bebaia alla einai theiko ladi. Gia tous 1600arhdes kai panw to synistw anepifylakta Smile Gia tous allous pali to synistw ama antexoun ta parapanw lefta ..Pantws kai ta helix den einai fthina opote ama einai na balete to helix to full synthetiko protimhste to motul.

Egw ena tha pw - h eystrofia (diladh to gia pote pianei 6500 rpm to moter) exei afksithei KATHETA. Den prolabainw na allazw 1h - 2a kai h 2a koftiazei poly grhgora ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2002, 00:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειπα τιποτα στην αρχη αλλα το forum ψηφιζει motul ΔΑΓΚΩΤΟ !!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2002, 04:23:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex, είσαι σίγουρος για την τιμή του Motul 300V Chrono; Η τιμή που πήρα από συνεργείο (άρα γίνεται να βρεθεί και χαμηλότερη) ήταν 13.2Ε/lt!! Αρκετά τσουχτερή τιμή!

Το ότι ένα λάδι φέρει τη μάρκα Shell, σημαίνει ότι πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Δεν έχω δει τις προδιαγραφές από το Helix Ultra αλλά έχω δει προδιαγραφές από Mobil 1 και εντυπωσιάστηκα. Αλλά να μην ξεχνάμε και τον παράγοντα απόδοση/τιμή.
Επειδή, τον τελευταίο καιρό έχω ψαχτεί κάπως με τα λάδια (έχω ξαναγράψει πόσο με προβληματίζει ο δείκτης λαδιού που χτυπάει 140 όταν πλακώνω το γκάζι), βρήκα έναν εισαγωγέα λαδιών κατευθείαν από παραγωγό στο Ισραήλ και συζήτησα μαζί του (του είπα για το Club) και τον έκανα να παραγγείλει ένα 100% συνθετικό λάδι που είχε στον τιμοκατάλογο αλλά δεν το έφερνε. Η εταιρία λιπαντικών λέγεται PAZ και το λάδι PAZ Power SYNT 5W40. Η τιμή που μου έδωσε είναι στα 4,4Ε/lt!! Σε τέτοια τιμή παίρνεις ορυκτέλαιο! Έβαλα ένα 4κιλο δοκιμαστικά, θα παραλάβει ξανά πολύ μικρή ποσότητα στις 20 Αυγούστου και θα φέρει μέσα στον Σεπτέμβριο κανονική παρτίδα, κι όλα αυτά μετά από διεξοδική συζήτηση μαζί του για λάδια, καθώς προσπαθούσε να με πείσει ότι το ημισυνθετικό που προωθούσε (PAZ SYNT-X 10W40) είναι αντίστοιχων προδιαγραφών με τα συνθετικά πολλών άλλων εταιριών, και μου το έδινε στα 3,3Ε/lt!! Σκέφτηκα ότι εάν αλλάζω το λάδι στα 5000χλμ, μπορώ να χρησιμοποιώ το PAZ Power SYNT 5W40, ακόμη και εάν είναι ένα συνηθισμένο 100% συνθετικό λάδι, δεν είναι δυνατό να είναι μάπα (ή μούφα). Διάβασα ένα fax που είχε ο εισαγωγέας, στο οποίο η PAZ για το λάδι αυτό λέει στα Features & Benefits:
- Ability to withstand high performance temperatures of up to 300C without breaking down and without compromising engine cleanliness.
- Improved protection under extreme high operating temperatures especially for turbochanged units
- etc etc
Και στο Product Description:
- Paz Power SYNT is especially suitable for use in ultra high performance cars.
- Specially designed for a high performance car with a new technology multivalve or turbocharged engine.
- etc etc
Πόσο μάπα μπορεί να είναι ένα λάδι που υπόσχεται τα ανωτέρω;
Δείτε και στο http://www.pazlub.co.il/eng/index.html
Φανταστείτε πόσο ακόμη θα ανεβάσει αξιοπιστία όταν βάλω και Ψυγείο Λαδιού... Και πόσο φτηνά θα μου βγαίνει στην χρήση αυτή η αξιοπιστία...

Τέλη του μήνα θα σας έχω μία ολοκληρωμένη εντύπωση για το λάδι. Για την ώρα διαπίστωσα κάτι παρόμοιο με την διαπίστωση του Alex για το Motul, χωρίς όμως να πιστεύω ότι το συγκεκριμένο PAZ είναι και αντίστοιχο του συγκεκριμένου Motul. Τα 300V είναι ειδική κατηγορία συνθετικών λαδιών. Αλλά για σκεφτείτε και πόσο το πληρώνετε; Και κάθε πότε θα το αλλάζετε; Στα 10000χλμ θα κρατιέται ακόμη σε καλή κατάσταση;
Στα 100% συνθετικά (ERG - Ιταλικό) που μου έβαζε η αντιπροσωπεία διαπίστωνα κάτι που διαπίστωνα και στο παλιό αμάξι με ό,τι 100% Συνθετικό λάδι και αν έβαζα: μετά από τα πρώτα 5000χλμ (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ο κινητήρας αύξανε σημαντικά την τραχύτητα στον ήχο, που ξαναηρεμούσε μόνο όταν άλλαζα το λάδι, και αυτό είναι μία σοβαρή ένδειξη πτώσης απόδοσης του λαδιού για να ανταπαξέλθει στο βαρύ μου πόδι.

Πείτε μου τη γνώμη σας. Wink

ΥΓ Η PAZ έχει στην γκάμα της κάποια λάδια με το όνομα της Castrol. Το είδα στο site της. Δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό... Μήπως συνεργάζονται; (Πάντως, κάποια στιγμή ο εισαγωγέας μου είπε ότι η PAZ ως παραγωγός και προμηθευτής πολλών γνωστών εταιρειών, προμηθεύει μεγάλα ονόματα του χώρου τα οποία απλώς συσκευάζουν και μεταπωλούν με την δική τους φίρμα - Το πιστεύω γιατί είναι λογικό, αυτό συμβαίνει σε όλα τα προϊόντα της παγκόσμιας αγοράς). Στην Αθήνα δεν έχει αντιπρόσωπο, αλλά κάποια στιγμή θα βάλει κάποιον.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Αύγ 2002, 01:20:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H timh pou edwsa einai apo ta Carrefour sto Geraka kai ekane 22 to 2ltro ara 11 to litro....


Kai twra.... As pleksoume to egkomio sto MOTUL...(oxi den me plhrwnoun ap'to ergostasio alla m'afta pou tha pw.. mallon tha prepe!)

Egw empisteyomai MOTUL gia 7 poly kalous logus:

1) Ta Impreza WRC kai h Subaru ta xrhsimopoioun sto World Rally.H antoxh tous einai pistopoihmenh se agwnes LeMans. Epishs prin ta Motul erthoun stis mhxanes aftokinhtou htan stis mhxanes me apotelesma na exoun anaptyksei texnologies pou prostatevan kinhthres pou strofaran panw apo 12.000rpm.
2) Ta Motul otan kaigontai (pou einai poly dyskolo) den afhnoun kataloipa. Dokimaste to kai tha deite, apla brwmaei poly.
3) To 90% ths fthoras tou kinhthra ginetai sto 1 defterolepto meta thn ekkinhsh ths mhxanhs opou olo to ladi exei pesei sto karter kai mexri na ksananebei exoume epafh metalo-me-metalo. To motul apotrepei tetoiou eidous fthora logo tou oti o esteras (basiko systatiko motul) lipainei to metalo xwris na peftei apo to baros tou akoma kai otan h mhxanh einai sbhsth gia poly kairo. Gia na katalabete poso shmantiko einai afto gia th fthora ths mhxanhs apla analogisteite oti h McLaren F1 kanei mish peristrofh o kinhthras gia na kounithoun prota ta ladia prin mpoun se leitourgia oi kylindroi. Ama eixe bgei to 300V tote den tha kanan toso kopo oi mhxanikoi ths McLaren :D
4) Enw ola ta ladia exoun posotika 95% ladi (tyxaia noumera) kai 5% synthetika prostheta pou dinoun "idiothtes" sto ladi opws refstothta,antoxh sth zesth,katharisma kinhthra ktl ktl.. to motul einai 100% ladi me idiothtes pou tis exei apo mono tou. Afto eksasfalizei megalyterh makrozoia giati sta apla ladia prota "dialyontai" ta prostheta me apotelesma to 95% tou ladiou na menei xwris prostheto na tou dinei idiothtes kai meta ANTE GEIA. Se erwthsh sth motul mesw email phra thn apanthsh oti to 300V tha ekane gia ton kinhthra mou gia 35.000km xwris allagh... Kai den exw kana logo na mh tous pistepsw...
5) H meiwmenh tribh tou kinhthra mou kanei oikonomia kafsimou kata synepeia to ladi mesa se 10.000km "plhrwnei" ton eafto tou prostatevontas ton kinhthra. Otan thelw 6 defterolepta me anoixto terma gkazi gia na koftiasei mia taxythta kai me to Motul thelw 5 einai 1 oloklhro defterolepto ligotero terma gkazi. Kai afto einai mia mono allagh taxythtas.. gia skefteite to epi 10.000 km... Akona kai otan paw synthrhtika xreiazomai ligotero gkazi na diathrhsw tis idies strofes ston kinhthra mias kai h tribh einai elaxistopoihmenh - xarakthristiko paradeigma oti h 3h den frenarei enw h 2a se elafra kathfora den xanei oute strofh to moter enw tha prepe na epibradynei. Afto einai kalo giati otan gkazonoume exoume na antimetwpisoume ligoterh antitheth dynamh (tribes) opote exoume perissotera aloga ara kai:
6) Megalyterh apodosh - ALOGA - Efstrofia (poso grhgora "skaei" ta aloga)
7) H katanalwsh ladiou einai 0 - APLA DEN KAIGETAI kai profanws afou h stathmi einai idia oute pernaei mesa sth mhxanh apo allou (balbides).


Kai mia istoria:
Mia fora kai ena kairo foraga to ladi ths antiproswpias pou tyxaine na einai ena "Titan Formel 15w40 semi-synthetic"... Kala milame to ladi ebgaze KORYFAIA apodosh.. AFOU OMWS ESPAGE H REFSTOTHTA ... AXAXXAAXXAAXAXAX .. milame aisxro ladi re paidia..ebgaina sth gefyra ths barympomphs kai phgaina terma gkazi mexri ta prwta diodia twn afidnwn.. mexri ekei to ladi eixe DIALYTHEI.. Ekei ekana anastrofh kai gyrnaga pali pisw terma gkazi...Kai sto gyrismo epiana 180+ sthn efthia ANETA (enw sto phgaine, prin dialythei h refstothta, ta 180 den ta xe toso efkola). Meta ebgaina khfisias kai to skiza sa trellos.. Entwmetaksy ontas ASXETOS me to giati phgaine to amaksi kalytera apo prin elega apo mesa mou "hmm mallon anoikse o kinhthras" .. kai to skiza, to skiza axaxax lew "pss afta einai apo to poly skisimo phre 5 aloga".. enw ESPAGE to ladi kai o kinhthras emene sto eleos mou (pou den tou diksa eleos einai gegonos)... Me to Motul exw apodosh idia h kalyterh se sxesh me to "spasmeno" ekeino ladi alla me kinhthra prostatevmeno. Kai einai gegonos oti me to Motul den exw niwsei pote na spaei h reystothta kai oute kai enas filos me Rallye 1,6 16V (140hp) eniwse pote kati tetoio.



Twra gia to ladi pou les to PAZ ti na sou pw.. Sta xartia kai to "TITAN FORMEL 15w40" fainotan "kalo" kai einai zhthma an mou phre ena 5xiliaro tote gia na t'alaksw... To kserw oti yperballw kai oti to Formel kamia sxesh mallon den exei me to high-performance oil pou mas perigrafeis alla ama den baleis kati h den to balei kapios gnwstos den prokeitai na to deis pote pos doulevei...So try it and tell us....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2002, 17:07:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μ Ο Τ U L και ξερό ψωμί...

Και για να μην θεωρηθεί ότι είμαστε προπαγανδηστές....ο κύριος SIDOBRE μετά από αναλύσεις που μας έκανε πριν από πολύ καιρό σε άλλο BOARD(θυμάστε βρε παλιόπαιδα? Wink Wink Wink ) μου έμαθε τα MOTUL 300V CHRONO 10W40....

Θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες λύσεις και αξιόπιστες και χωρίς το φόβο να μας κρεμάσει σε περίπτωση που χαθεί η αντιπροσώπευση....

Οσο για την τιμή από 20 έως 22 euro το δίλιτρο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2002, 19:47:00    Θέμα δημοσίευσης: On vacation Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοί κύριοι Πεζόφιλοι,

απλά σας ενημερώνω ότι για λίγες ημέρες πρέπει κι εγώ να κάνω κάποιες διακοπές, οπότε μην με παρεξηγήσετε αν δεν σας απαντώ στις καλοδεχούμενες απαντήσεις σας.

Τα λέμε σε λίγες ημέρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 02:21:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς, το Motul 300V Chrono, αξίζει τα λεφτά του... Wink
Πάντως, το φαινόμενο (Αλέξη) που αναφέρεις με το λάδι Titan Formel 15W40, δεν το έχω δει με το συνθετικό 10W40 της ERG που μου έβαζε η αντιπροσωπεία, ακόμη και μετά από παρατεταμένο τελίκιασμα (πχ 190-205 για πάνω από είκοσι λεπτά). Απλώς πρόσεχα τη θερμοκρασία να μην υπερβαίνει τους 140 C (και αν ήταν βράδυ δεν ανέβαινε ποτέ πιο πάνω). Προφανώς το Titan δεν άντεχε σε καταστάσεις "σκισίματος διαρκείας". Και καλά κάνεις που μας το επισημαίνεις για να το αποφεύγουμε..

Πάντως, δεν είναι παράξενο μία ευθεία να σου δίνει προς τη μία κατεύθυνση περισσότερη τελική (μπορεί να κατηφορίζει ελαφρώς και ανεπαίσθητα). Αλλά, υποθέτω ότι κάτι τέτοια τα προσέχει ο Αλέξης. Wink

Αυτό που προσέχω σε ένα καλό συνθετικό λάδι που βάζω στον κινητήρα μου είναι η ποσότητα των χιλιομέτρων που κάνει ο κινητήρας μέχρι να αρχίσει πάλι να θορυβεί κατά τη λειτουργία του... Γιατί κατά τα άλλα είναι κομματάκι δύσκολο να ξεχωρίσεις το ήδη καλό από ένα καλύτερο. Τα πρόσθετα που χρησιμοποιεί η Motul στα 300V υποτίθεται ότι τα χρησιμοποιούν και άλλοι πχ Mobil 1 0W40 (το οποίο έχει απίστευτες προδιαγραφές, όπως για όσους ξέρουν: Viscosity Index=196 8O ), Shell Helix Ultra Racing, BP Visco 7000 Sport, Valvoline Racing 10W60, αλλά ορισμένα από αυτά τα λαδάκια είναι τόσο ακριβά, που το Chrono 300V φαντάζει φτηνό!! Βέβαια, η Motul δεν σταματά στο 300V Chrono αλλά συνεχίζει με το 300V Competition και τελειώνει με το 300V Le Mans, ειδικό για ομώνυμους αγώνες αντοχής!!!
Πιστεύω ότι η PAZ χωρίς να πιάνει τις αποδόσεις τέτοιων λιπαντικών, προσφέρει ένα συνθετικό λιπαντικό που καλύπτει και τους απαιτητικούς με Ultra High Performance Engines, και υπερκαλύπτει φυσικά όλους εμάς με τους 150, 120 και 75 ίππους. Το κόστος χρήσης προς απόδοση είναι ο κινητήριος μοχλός για όλους εμάς με αυτοκίνητα χαμηλού κόστους όπως το 206. Για μένα που παρατηρώ τα λάδια να ζορίζονται μετά τις 3-4000 χλμ, ένα λάδι που να το αλλάζω ανά 5-7χιλ χλμ και να μην μου κοστίζει μια περιουσία είναι το καλύτερο. Όσο για το PAZ Power SYNT 5W40 θα σας πω μετά τα 5-6000 χιλιόμετρα τί ρόλο βαράει (δεν έκανα ούτε 1000χλμ ακόμη)... Ήδη έχω δει την τελική μου ανεβασμένη κατά 2-3χλμ, αλλά δεν βιάζομαι να θεωρήσω υπεύθυνο το λάδι, μπορεί να συμβαίνει λόγω άλλων παραγόντων (πχ πυκνότητα αέρα). Μου έχει τύχει σε ίδιο ακριβώς σημείο και κατεύθυνση να βγάζω άλλοτε 200χλμ με το ζόρι και άλλοτε 205χλμ και μάλιστα με ανοδικές τάσεις καί με κλιματισμό ανοιχτό!!).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2002, 10:45:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ έβαλα πρίν φύγω για διακοπές τα Motul 300v competicion 15-50 και όσο και αν το πάτησα η θερμοκρασία του λαδιού έφτασε max 110!!! Όταν με τα λάδια τις αντιπροσωπείας μου έφταναν χαλαρά 140!!!

Η τιμή ήταν 24 euro το 2λιτρο.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 10:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως το 206WRC από ότι ξέρω χρησιμοποιεί τα esso utlron...

http://www.esso.com/eaff/essouk/raw_materials/research/lubricants.html


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 10:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Πάντως το 206WRC από ότι ξέρω χρησιμοποιεί τα esso utlron...

http://www.esso.com/eaff/essouk/raw_materials/research/lubricants.html


Σωστά...Τα γαλλικά ESSO είναι από τα the best....το κακό είναι ότι στην Ελλάδα τα ESSO είναι της παλιάς ESSO PAPAS και παράγονται στα δυιλιστήρια Ασπροπύργου...οπότε καμιά σχέση με τα Γαλλικά.... Αυτό το έμαθα από το εξουσιοδοτημένο που πάω....

Για αυτό το λόγο τα συνεργεία δεν χρησιμοποιούν ESSO γιατί δεν εισάγονται τα Γαλλικά...και τα Ελληνικά είναι ψιλομούφα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 22:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα TOTAL τα έχει χρησιμοποιήσει κανείς; Ξέρουμε αν είναι καλά; Ή μήπως αποτελεί απλώς κόλπο marketing για την Peugeot?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 23:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 206 WRC tou 2000 eixe ESSO .. kai phgaine kommatia kai aksiopista.. kai parolo pou to WRC tou 2001 den htan kapio shmantiko bhma empros se apodosh alla pio poly "fine-tune" (symfwna me thn peugeot) tou prwtou WRC, me ta ladia ta TOTAL pou mphkan to 2001 thymamai ton kinhthra na skaei olh thn wra... diladh aparadekto. Mexri kai sta xionia thymamai ton Gronholm na egkataleipei kai na katebainei katw na rixnei xioni sth mhxanh pou kapnize.

Symperasma: TOTAL = MOUFA :fist: :fist:

(Egw ftaiw? As mhn eskage synexeia)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 3 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2304s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on