PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ενίσχυση αμαξώματος
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 17:12:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Materials

In order to guarantee that roll cages will do what they are designed to do should you be unfortunate enough to have a serious crash, we only use the highest quality, reputably sourced job-specific materials - your life and our reputation depend on it.

CDS Carbon Steel

Otherwise known as Cold Drawn Seamless Carbon Steel, this material is used to manufacture all of our standard motorsport and 4x4 roll cages due to its conformity to FIA material specifications and because it offers two essential characteristics: good elongation and receptiveness to welding. Compared to T45, CDS it is a very cost effective material.

T45

Initially used only for aerospace applications, T45 has been used in the manufacturing of Safety Devices’ roll cages for quite some time. The advantage of T45 is that it has a tensile strength approximately twice that of the standard Cold Drawn Seamless tube (CDS). Due to T45’s high tensile strength, we can manufacture the roll cage using tubing of the same diameter but of a thinner gauge (wall thickness). As a guide, this equates to a weight saving of approximately 0.5 kg per metre of tubing or 10 - 15% of the total roll cage weight when compared to CDS. However, this does come at a cost: a roll cage manufactured in T45 is significantly more expensive than its CDS equivalent and is therefore only really required by competitors at the higher end of the motorsport spectrum.

ERW mild steel

Electrically Resistance Welded (ERW) mild steel does not have an adequate tensile strength to comply with article 253 section 8.3 of the FIA regulations relating to material specifications, and is only used for non-structural applications such as roof racks where a durable product is required.

Cr (Chrome Molybdenum) steel

We do not use Cr because its quality consistency is problematic and energy absorption far less effective than T45
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 17:19:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωρα μην με βαζεις να ψαξω τα pdf της FIA για να βρω το αναλογο αρχειο που τα εγκρινει... Confused

Αρκεσου στο γεγονος οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα σε ολη την Ευρωπη τρεχουν πια με χρωμομολυβδενιο... Wink
Το οτι η Safety Devices δεν παραγουν χρωμομολυβδενια ειναι εσωτερικο τους θεμα,οχι θεμα εγκρισης FIA.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 17:21:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψάξε και βάλτο να μάθουμε την αλήθεια.

Δες τι λέει η Custom cages

Custom Cages uses two materials for its roll cages: T45 and CDS; both conform to FIA specifications and have excellent bending and welding qualities.

T45 is significantly stronger than CDS. High Tensile Carbon Manganese Steel's (T45) tensile strength is 700N/mm2, two thirds higher than for CDS, and the minimum yield strength (620N/mm2) - the point at which the metal begins to deform-is almost double the performance of CDS.

T45's greater strength means certified roll cages can deliver the same strength as CDS but with thinner wall tube so saving weight. For example, a T45 International roll cage for a Fiesta Mk 6 (40kg) is 10kg lighter than the equivalent CDS design.

However, lower weight comes at a higher cost so T45 is more widely specified for the higher end of motorsport and by professional teams where the additional cost is judged to be small in the overall value of the car. For some models, where the weight of the two types of roll cages is similar, the T45 cage will be significantly stronger.

Cold Drawn Seamless Carbon Steel (CDS) is the alternative to T45 and is widely used for roll cage manufacture where cost is the priority.

Το Τ45 δεν είναι Cr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 17:26:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρκεσου προς στιγμην στην εγκριση της FIA για το συγκεκριμενο cage για 206
www.ompracing.it/motore/rollbar/ab106256a.zip
και αν θελετε,μπορω να βρω και αλλα τοσα για 106/Saxo/Clio/κλπ/κλπ...

Μολις ευκαιρησω,θα postαρω και τον τεχνικο κανονισμο βαση FIA,αν και πιστευω οτι το συγκεκριμενο pdf θα σας πεισει(οσους αμφιβαλλετε).

Αν δεν ετρεχαν τα χρωμομολυβδενια cage,τοτε φωτια στα μπατζακια των εταιριων που τα φτιαχνουν(Sparco,OMP,Sabelt,κλπ). Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 17:55:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό δεν είναι έγκριση FIA, είναι declaration, δήλωση, του κατασκευαστή του κλουβιού προς τη FIA και λέει 'oτι είναι ΟΚ σύμφωνα με τις δικές του δοκιμές, το ότι αν το εγκρίνει η FIA το συγκεκριμένο, δεν σημαίνει ότι είναι και προδιαγραφές FIA, δηλαδή κανονισμός για όλο τον κόσμο.

Βάλε τις προδιαγραφές της FIA, το επίσημο έγγραφο, αυτό δεν είναι τίποτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 18:06:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ είναι, κάπου στη μέση είναι το pdf που αναφέρεται στα roll cages, στη σελίδα 3/19 αναφέρει το υλικό.

Κάνε τον κόπο να διαβάσεις όλη την προδιαγραφή, 19 σελίδες, έχει και σχήματα, αν βρείς πουθενά την λέξη cr να μου το πείς γιατί ίσως να μου ξέφυγε, είναι του 2011

http://www.fia.com/sport/Regulations/techlists.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2011, 19:11:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
Αυτό δεν είναι έγκριση FIA, είναι declaration, δήλωση, του κατασκευαστή του κλουβιού προς τη FIA και λέει 'oτι είναι ΟΚ σύμφωνα με τις δικές του δοκιμές, το ότι αν το εγκρίνει η FIA το συγκεκριμένο, δεν σημαίνει ότι είναι και προδιαγραφές FIA, δηλαδή κανονισμός για όλο τον κόσμο.

Βάλε τις προδιαγραφές της FIA, το επίσημο έγγραφο, αυτό δεν είναι τίποτα.

Αυτο δεν ειναι declaration,ειναι μηχανολογικη υπευθυνη δηλωση οτι το cage καλυπτει ολες τις προυποθεσεις βαση J που εχει θεσπισει η FIA και οτι τις αποδεχεται ο υποψηφιος αγοραστης.

Η FIA εχει θεσπισει καποια standards τα οποια αναφερονται στο αρθρο J του τεχνικου κανονισμου.
Διαβασε μια εδω τις προυποθεσεις που πρεπει να καλυπτει ενα cage και μετα πες μου για ποιον λογο αποκλειεται απο τις προδιαγραφες το χρωμομολυβδενιο.
http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr.open.gr/files/J_253_2011.pdf
Το link ειναι απευθειας μεταφραση απο τον κανονισμο της FIA,οποτε δεν τιθεται θεμα "ελληνικων κανονισμων".

Σχετικα με το link της FIA που εβαλες,εγω δεν βλεπω πουθενα αρθρο για τα cage. Sad

Ολα υπαγονται στο J,το οποιο καθοριζει και τις προδιαγραφες ασφαλειας.
Αν βρεις καπου κανονισμο τον οποιον δεν πληρει το χρωμομολυβδενιο σαν υλικο,πες μου για να γινει θεμα Wink και να βγουν παρανομα τα μισα αγωνιστικα της Ευρωπης... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Οκτ 2011, 14:22:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στη σελίδα 14 του pdf που έβαλες, αναφέρει ακριβώς μέσα στον πίνακα, τα παρακάτω.

Υλικό
Ανθρακούχος αμιγής ( όχι σε κράμα ) χάλυβας χωρίς ραφή καμπυλωμένος εν ψυχρώ, μέγιστης περιεκτικότητας σε άνθρακα 0.3%

Το Cromoly είναι κράμα, δεν είναι αμιγής ανθρακούχος χάλυβας.

Περιέχει
0.28 - 0.33% άνθρακα
0.8 - 1.1% χρώμιο
0.7 - 0.9%% μαγνήσιο
0.15 - 0.25% μολυβδαίνιο
0.035% φώσφορο
0.5 - 0.35% πυρίτιο
0.04% θειάφι

Λοιπόν Στέλιο, ή εγώ γέρασα πολύ, ή τα Ελληνικά μου δεν είναι καλά και δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Οκτ 2011, 18:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουτε γερασες,ουτε τα ελληνικα σου ειναι χαλια,απλα διαβαζεις μονον αυτα που θες...
Διαβασε την παραγραφο 8.1 την σημειωση β και γ.

Το κομματι που προαναφερεις αναφερεται αποκλειστικα σε ιδιοκατασκευη που εχει εντελως διαφορετικα κριτηρια απο ενα ομολογκαρισμενο cage.

Υ.Γ. Στο γ,η ΔΟΑ ειναι η FIA υποψιν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 08:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Για σου κυρ Παναγιωτη! Very happy

Στο ειχα πει και στο αναλογο thread των 4Τ ρε...
Το ραψιμο κανει την καροτσα να χασει την ελαστικοτητα της με αποτελεσμα να σπαζει στα σημεια που την κολλας.
Για αυτο και ολα τα σοβαρα αγωνιστικα πια(εργοστασιακα και μη) φορανε πολυ εξελιγμενα roll cage και τα ραβουν σε ελαχιστα σημεια στα οποια δεν μπορει να γινει ενισχυση με καποια δοκο ή αναλογο τμημα.

Μαλιστα σου ειχα πει οτι το υπερβολικο ραψιμο καταληγει στο να μαζεψει το σασι,πραγμα που παρατηρησαμε σε 106 που μαζεψε 2,5cm αν θυμαμαι καλα απο την μια πλευρα,λογο ραψιματος.

Αν ειναι για αγωνιστικο,τοτε πληρωνεις την διαφορα,βαζεις ενα καλο cage και εισαι jet.
Αν προκειται για πολιτικο,τοτε απλα βαζεις μπαρες εκει που μπορεις και μετα το αφηνεις.

Και δεν μιλαω με υποθεσεις,εχω δει οχι και λιγες καροτσες(ακομα και αγωνιστικες) να ξεκολλανε ή ακομα και να σκιζουν τα σημεια στα οποια ραφτηκαν. Sad

στελιο αυτο εγινε γιατι το ραψατε ολο μαζι γιαυτο μαζεψε 2,5 ποντους
κανονικα οποιος ξερει να κανει τετοιες δουλεις μετα απο καθε πονταρισια το κρυονεις με νερο οστε να μην ανεβασει το μισο σασι θερμοκρασια οταν το ραβεις και στραβοσει


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 09:10:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ουτε γερασες,ουτε τα ελληνικα σου ειναι χαλια,απλα διαβαζεις μονον αυτα που θες...
Διαβασε την παραγραφο 8.1 την σημειωση β και γ.

Το κομματι που προαναφερεις αναφερεται αποκλειστικα σε ιδιοκατασκευη που εχει εντελως διαφορετικα κριτηρια απο ενα ομολογκαρισμενο cage.

Υ.Γ. Στο γ,η ΔΟΑ ειναι η FIA υποψιν...


Την διάβασα, και τι λέει ?

Γράφει πουθενά για το υλικό ? Όχι, δεν γράφει.

Λέει ότι το κλουβί πρέπει να είναι πιστοποιημένο από τον κάθε κατασκευαστή, δηλαδή ότι έχει τηρήσει τις διαστάσεις, το σχήμα και τα δεσίματα που λέει η FIA, η οποία επίσης λέει ότι το υλικό πρέπει να είναι αμιγής ανθρακούχος χάλυβας χωρίς ραφή, αυτά λέει, η κάθε πιστοποίηση από τον κατασκευαστή ( είναι ιδιοκατασκευές όλες αφού δεν παράγονται μαζικά, αλλά είναι κατασκευές από ανεξάρτητους κατά τόπους κατασκευαστές ) οι οποίοι μετά κολλάνε το χτυπημένο ταμπελάκι τους με το όνομα τους ώστε σε κάθε έλεγχο να είναι ορατός ο κατασκευαστής.

Δείξε μου μια παράγραφο που να αναφέρει ότι το Cromoly ( να υπάρχει η λέξη cromoly ) είναι το υλικό που πρέπει να είναι φτιαγμένος ο κλωβός ασφαλείας για να συμφωνήσω μαζί σου και να σταματήσουμε να ταλαιπωρούμε τα παιδιά εδώ που μας ανέχονται.

Μέχρι τώρα το μόνο υλικό που έχω διαβάσει είναι ο χωρίς ραφή αμιγής ανθρακούχος χάλυβας.

Δηλαδή αυτό που στην γλώσα της αγοράς λέγεται τούμπο, σωλήνα υψηλής πίεσης χωρίς ραφή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 09:35:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν τιθεται θεμα "ανοχης" η βαρεμαρας...αλλωστε ειναι ακρως ενδιαφερον το θεμα - και στο κατω-κατω οποιος το βρισκει βαρετο μπορει απλα να μην το διαβαζει... Wink Cool
οποτε no worries Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 10:05:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
κανονικα οποιος ξερει να κανει τετοιες δουλεις μετα απο καθε πονταρισια το κρυονεις με νερο οστε να μην ανεβασει το μισο σασι θερμοκρασια οταν το ραβεις και στραβοσει

Tάκη, έχω την εντύπωση πως η απότομη ψύξη (πχ με νερό όπως αναφέρεις) βάφει το μέταλλο τοπικά οπότε γίνεται πιό επιρρεπές σε ρωγμές, σπασίματα κλπ. Κανονικά πρέπει να ψυχθεί ομαλά (όχι απότομα) και το ιδανικό είναι η πόντα να διαρκέσει όσο το δυνατόν λιγότερο χρονικά ώστε να μην υπερθερμανθούν τα γύρω απ'τη συγκόλληση τμήματα. Θεωρητικά πάντα γιατί πρακτικά, δυστιχώς, δεν το κατέχω Crying or Very sad
Ας με διορθώσει ο κ.Παναγιώτης αν κάνω λάθος...

Προσωπικά το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον το θέμα, δε με κουράζει Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 11:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε οποιαδήποτε συγκόλληση μετάλλου χρησιμοποιούμε θερμοκρασία, προσπαθούμε να αποφεύγουμε το κρύωμα του΄.

Στουλς μαλακούς χάλυβες μικρού πάχους όπως είναι οι λαμερίνες οι οι σωλήνες αυτών των διαστάσεων πάχους δεν προκύπτει δέμα βαψίματος που να είναι πρακτικά προβληματικό, δηλαδή στην ουσία δεν υφίσταται θέμα, το πρόβλημα κυρίως είναι το απότομα κρύωμα που δημιουργεί τραβήγματα, πετσικαρίσματα, στραβώματα, ειδικά όταν κολλάμε γαζί έστω και μικρό 5εκ, τόιτε έχουμε πρόβλημα.

Όταν κολλάμε γαζί στο σημαίο που κολλάμε δημιουργείται διαστολή από τη θερμοκρασία του λιωμένου μέταλλου, προχωρόντας τη συγκόλληση διαστελουμε τοπικά το μέταλλο και σταδιακά συστέλλεται το πιο κρύο μέταλλο που αφήνουμε πίσω μας, αυτό δεν έχει αρκετό πάχος ώστε να έχει και επαρκή θερμοχωρητικότητα, έτσι συστέλλεται σχετικά γρήγορα
χωρίς όμως να μπορεί να επανέλεθει στην προηγούμενη του διάσταση αφού δεσμεύεται με το συνεχές κόλλημα καθώς προχωράμε παρακάτω, έτσι στραβώνει και δημιουργεί τάσεις.

Κολώντας πόντα-πόντα γύρω στα 5mm η κάθε μία, όταν μετά από 2-3 πόντες μετακινηθείς σε άλλο σημείο, μακρύτερα ή απέναντι και επανέλθεις, δεν υπάρχει πρόβλημα δημιουργίας τάσεων και κατ΄επέκταση στραβώματος.
Αν όμως κολλάς σωλήνα και δεν έχεις άλλη κόλλημα ώστε να πάς αλλού, κολλάς 2-3 πόντες, μετακινείσαι διαμετρικά απέναντι, μετά περιμένεις 1-2΄και συνεχίσεις στο προηγούμενο σημείο, μετακινείσαι αντίθετα κλπ μέχρι να κολλήσεις όλη τη σωλήνα.

Όλα αυτά είναι καλά, και η εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη το αποδεικνύει, το μόνο μελανό σημείο όλης αυτής της κατάστασης είναι ο χρόνος, που όταν εφαρμόζεται η σωστή τεχνική, γίνεται οικονομικά ασύμφορη για τον πελάτη και για τον επαγγελματία. Αυτά τα βιαστικά συνήθως γίνονται στην Ελλάδα, ευτυχώς όχι από όλους, γιατί δεν νομίζω ότι οι γνωστοί οίκοι προετοιμασίας όπως ο Matter, Oreca, και πολλοί άλλοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτηή τη στιγμή, τα πλακώνουν και σε 2 ημέρες είναι έτοιμο το αυτοκίνητο.

Κατ' αρχή, η προετοιμασία της καρότσας στους μεγάλους οίκους γίνεται τελείως διαφορετικά από ότι εδώ που κάνουμε τοπικά, ή όλικά ένα ξεπισσάρισμα, εκεί η καρότσα βουτιέται σε μπάνιο με χημικά που αφαιρούν τελείως όλα τα μονωτικά υλικά, τα οποία είναι και μεγάλου βάρους, 20-50 κιλά ανάλογα με το μέγεθος της καρότσας και την ποιότητα της μόνωσης που είχε σαν πολιτικό αυτοκίνητο.

Εμείς στην καρότσα μας προσπαθήσαμε αρχικά με αμμοβολή, ( sand blast ) αλλά στα σημεία που είχε πολλή μόνωση έπρεπε να επιμείνουμε πολύ και τραυματίζαμε τη λαμαρίνα στο σημείο, δοκιμάσαμε με σόδα (soda blast ) αλλά δεν είχε την απαραίτητη δύναμη σαν υλικό, η σόδα είναι κατάλληλη στο να αφαιρέσεις μόνο την μπογιά από το αμώξωμα χωρίς να επηρεάσεις τα χρώμια πχ του παρμπρίζ ή των πλαϊνών.

Οπότε με σπάτουλες, συρματόβουρτσες και ελαφρύ τοπικό κάψιμο, καθαρίσαμε όλη την καρότσα μέσα- έξω από τις κόλλες και τα μονωτικά.

Ο καθαρισμός και η συγκόλληση κράτησε μήνες, την έκανε ο γιός μου μόνος του αφιερώνοντας 5 μήνες, και αν σας φαίνεται πολύς ο χρόνος, ναι είναι, όταν ο Στέφανος άρχισε να ασχολείται με την καρότσα έλεγε σιγά μη δώσω τα χιλιάρικα που ζητάνε για αυτή την εύκολη ( έτσι νόμιζε τότε ) δουλειά, όταν τελείωσε είπε ότι όσα ζητάνε είναι λίγα, και αυτός είναι και ο λόγος που πας το αυτοκίνητο για ράψιμο και κλουβί και το πέρνεις από το συνεργείο κάποιους μήνες μετά, είναι πολλή η δουλειά και αφανή.

Αυτή είναι πάνω - κάτω η δουλειά που έγινε.

















































Έχει επεξεργασθεί από τον/την 21 quadra στις Κυρ 16 Οκτ 2011, 11:20:08, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 11:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:

Την διάβασα, και τι λέει ?

Γράφει πουθενά για το υλικό ? Όχι, δεν γράφει.

Λέει ότι το κλουβί πρέπει να είναι πιστοποιημένο από τον κάθε κατασκευαστή, δηλαδή ότι έχει τηρήσει τις διαστάσεις, το σχήμα και τα δεσίματα που λέει η FIA, η οποία επίσης λέει ότι το υλικό πρέπει να είναι αμιγής ανθρακούχος χάλυβας χωρίς ραφή, αυτά λέει, η κάθε πιστοποίηση από τον κατασκευαστή ( είναι ιδιοκατασκευές όλες αφού δεν παράγονται μαζικά, αλλά είναι κατασκευές από ανεξάρτητους κατά τόπους κατασκευαστές ) οι οποίοι μετά κολλάνε το χτυπημένο ταμπελάκι τους με το όνομα τους ώστε σε κάθε έλεγχο να είναι ορατός ο κατασκευαστής.

Δείξε μου μια παράγραφο που να αναφέρει ότι το Cromoly ( να υπάρχει η λέξη cromoly ) είναι το υλικό που πρέπει να είναι φτιαγμένος ο κλωβός ασφαλείας για να συμφωνήσω μαζί σου και να σταματήσουμε να ταλαιπωρούμε τα παιδιά εδώ που μας ανέχονται.

Μέχρι τώρα το μόνο υλικό που έχω διαβάσει είναι ο χωρίς ραφή αμιγής ανθρακούχος χάλυβας.

Δηλαδή αυτό που στην γλώσα της αγοράς λέγεται τούμπο, σωλήνα υψηλής πίεσης χωρίς ραφή.

Επειδη η συζητηση αυτη ναι μεν εχει ενδιαφερον,δυστυχως δε υπαρχει μεγαλο κομματι που δεν γνωριζεις,πριν την συνεχισουμε,αμα θες στειλε ενα pm στους 4Τ στον Παπακωστα να σου πει αν εχουν εγκριση FIA ή οχι τα συγκεκριμενα cage...

Οπως και οι ζωνες ασφαλειας,ετσι και οι πυροσβεσεις,ετσι και τα καθισματα,ετσι και οι στολες,τα παπουτσια,τα εσωρουχα και τοσα αλλα ομολογκαρισμενα(αναγνωρισμενα δηλαδη Exclamation ) πραγματα βγαινουν μαζικα απο γραμμες παραγωγης γιατι οι συγκεκριμενες εταιριες καταβαλλουν ενα σεβαστο ποσο στην FIA για πιστοποιησεις και αλλες εγκρισεις.

Τα CrMo4 cage ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ για να ανηκουν στα κριτηρια που διαβασες στο συγκεκριμενο τμημα του pdf,για αυτο αναφερει αλλωστε οτι
Παράθεση:
...
(γ) Είτε αναγνωρισµένος από τη ∆ΟΑ(η FIA δηλαδη) σύµφωνα µε τους κανονισµούς αναγνώρισης για κλωβούς ασφαλείας. Πρέπει να περιλαµβάνεται
σε µία επέκταση (VO) του δελτίου αναγνώρισης του οχήµατος(βλεπε ομολογκασιον) από τη ∆ΟΑ. Η ταυτότητα του κατασκευαστή και ο αριθµός σειράς
πρέπει να είναι εµφανή σε όλους τους κλωβούς, που αναγνωρίστηκαν και πωλήθηκαν µετά την 1/1/1997. Το δελτίο αναγνώρισης
πρέπει να περιγράφει πως και που βρίσκεται αυτή η πληροφορία και οι αγοραστές πρέπει να λάβουν ένα αντίστοιχο αριθµηµένο
πιστοποιητικό.
...


Οι ιδιοκατασκευες οντως εχουν ταμπελακι με αριθμηση και κωδικο κατασκευαστη οπως ζηταει το J.
Τα χρωμομολυβδενια,κανενα δεν εχει ταμπελακι,ολα εχουν ενα αριθμημενο καρτελακι και μια υπευθυνη δηλωση,αποκλειστικη για το καθε cage ξεχωριστα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 11:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο, η συζήτηση καταντάει ανούσια, γιατί
1ον δεν έχω σκοπό να φτιάξω κλουβί από Cromoly,

2ον Αν φτιάξω ενα κλουβί cromoly δεν θα είναι ιδιοκατασκευή ? τι θα είναι ?

3ον δεν πρόκειται να ρωτήσω κανένα γιατί το ενδιαφέρον μου σταματάει στη μη απάντηση σου ( ότι δεν μπορείς να μου δείξεις στις προδιαγραφές της FIA τη λέξη cromoly για το υλικό, οπότε εμένα αυτό μου φτάνει )

4ον Αν χρησιμοποιήσω cromoly θα είναι μόνο αν αποφασίσω να φτιάξω κάποιο πλαίσιο για κατασκευή Locost.

5ον Είπα ότι είχα να πω, αν υπάρχει κάποια ερώτηση ή απορία από τα παιδιά και μπορώ να την απαντήσω θα το κάνω με χαρά.

Χάρηκα που τα είπαμε μετά από τόσο καιρό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 11:59:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να θες να φτιαξεις κλουβι απο Cromoly,αν πας να τρεξεις σε επισημο αγωνα,θα μεινεις με την ορεξη,οποτε αυτοματα το ξεχνας,ειτε θελεις,ειτε οχι...
Οι ιδιοκατασκευες περιοριζονται αποκλειστικα απο τα υλικα που προαναφερει και διαβασες οποτε αν φτιαξεις ιδιοκατασκευη,τοτε αναγκαστικα βρισκεις ιδια υλικα(συμβατα με το αρθρο J).

Σχετικα με το 3ο τμημα της απαντησης σου,δεν μου ειναι τοσο ευκολη η προσβαση στα αρχεια της FIA για να βρω αμεσα την απαντηση που θες(και οπως ακριβως την θες διατυπωμενη),αν ημουν ομως τεχνικος εφορος και ειχα τον εν λογο κανονισμο,τοτε να εισαι σιγουρος οτι θα το ειχα κανει.

Οπως ειπα και πιο πριν βεβαια,εγω(οπως και ολοι οι αγωνιζομενοι-τεχνικοι εφοροι-διοργανωτες) αρκουνται στο γεγονος οτι υπαρχει μια Χ υποδομη και καποιοι που βαζουν την υπογραφη τους για την ασφαλεια μας σαν αγωνιζομενοι,εχουν διαβασει και 5 σχετικα αρθρα...
Και οπως ειπα,δεν αφορα "ελληνικο θεμα" αλλα πανευρωπαικο,παγκοσμιο,κλπ...

Εσυ "σκαλωσες" σε μια,καθαρα εμπορικη και για λογους marketing,δηλωση δευτεροκλασατης εταιριας του χωρου στον συγκεκριμενο τομεα και νομιζεις οτι δεν ασχολουνται γιατι δεν ειναι νομιμο,αν το μεταφρασεις σωστα ομως,θα δεις οτι δεν ασχολουνται γιατι φοβουνται οτι δεν θα ειναι συνεπεις στο προιον τους.
Τοσο απλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 12:21:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς Στέλιο μου, τόσο απλά !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 14:02:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,μπραβο τοτε,αφου ειναι τοσο μα τοσο απλα,ασε τους αλλους που ασχολουνται επαγγελματικα με αυτον τον χωρο εδω και πολλα χρονια,και επενδυουν εκατονταδες χιλλιαδες ευρω,να ξερουν περισσοτερα απο εσενα και εμενα που πηραμε ενα cage,διαβασαμε μια ηλιθια δικαιολογια ενος κατασκευαστη και το δεσαμε κομπο οτι ολα οσα γινονται σε αυτον τον τομεα ειναι παρανομα και ολοι κανουν τα στραβα ματια...

Απλα θυμιζω οτι Herby,Καραταρουχ και λοιποι,παρολο που φτιαχνουν ιδιοκατασκευες,αν τους πας ενα χρωμομολυβδενιο στο τοποθετουν χωρις σχολια.Αν υπηρχε εστω και μια πιθανοτητα να ηταν παρανομα,θα ηταν οι πρωτοι που θα το ελεγαν μιας και θα εχαναν μερος της δουλειας τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 14:10:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και σχετικα με τις γνησιες καροτσες και τους μεγαλους κατασκευαστες,επειδη ακριβως εχω δει τετοια ΓΝΗΣΙΑ αυτοκινητα(τα Clio του Κοσμοπουλου,205 Rallye gr A φιλου μου,το παλιο 309 του Ζαχου,το 5αρι του Μανωλοπουλου,κλπ)οι καροτσες ειναι χωρις κολλες εκ κατασκευης,μαλιστα δεν εχουν καν αριθμο πλαισιου(σου δινουν την δυνατοτητα πια να επιλεξεις αν θες ή οχι).

Οσο για την ποιοτητα της δουλειας,ναι μεν ειναι σχεδον αψογη αλλα εντοπιζεις καποιες λεπτομερειες που ξεφευγουν μιας και οπως ειπα ειναι φτιαγμενες στο χερι.
Και μιλαω για γνησιες καροτσες παρακαλω,δηλαδη Matter και Sonas.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1759s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on