PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207- EP6DT/S και καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 15:46:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αξιόπιστο συνεργείο που να αναλαμβάνει τον καθαρισμό εισαγωγής/βαλβίδων, λέω να ξεκινήσω άλλη μια επιχείρηση μόνος μου, για να καθαρίσω ότι κάπνα είχε προλάβει να δημιουργηθεί μεχρι τα 45000χμ που έβαλα το δοχείο.
Και με απασχολούν τα εξής.
Βγαίνει η πολλαπλή απο πάνω αφαιρώντας μόνο το ψευτοκάπακο ή πρέπει να βγει και κεφαλή Question
Επίσης αν δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για να βγει εντελώς η πολλαπλή από πάνω, άλλα τραβιέται μόνο λίγο πίσω, επαρκεί ο χώρος αυτός για να μπουν εργαλεία κλπ μέσα ώστε να καθαριστεί Question



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 16:40:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Μιας και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αξιόπιστο συνεργείο που να αναλαμβάνει τον καθαρισμό εισαγωγής/βαλβίδων, λέω να ξεκινήσω άλλη μια επιχείρηση μόνος μου, για να καθαρίσω ότι κάπνα είχε προλάβει να δημιουργηθεί μεχρι τα 45000χμ που έβαλα το δοχείο.
Και με απασχολούν τα εξής.
Βγαίνει η πολλαπλή απο πάνω αφαιρώντας μόνο το ψευτοκάπακο ή πρέπει να βγει και κεφαλή Question
Επίσης αν δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για να βγει εντελώς η πολλαπλή από πάνω, άλλα τραβιέται μόνο λίγο πίσω, επαρκεί ο χώρος αυτός για να μπουν εργαλεία κλπ μέσα ώστε να καθαριστεί Question


Aπο οτι εχω καταλαβει μονο τραβιεται προς τα πισω η πολλαπλη και ειναι ενα θεμα με το χωρο εκει που χεις και σιγουρα δεν μπορεις να καθαρισεις 100% αλλα ενα 70-80%,απο την αλλη να ανοιξεις κεφαλη για αυτο το λογο ειναι μλκ μεγαλη,αλλα και παλι ολη η καρβουνιλα να μπει μεσα στο μοτερ και να καει και αυτο δεν μου αρεσει γι αυτο δεν εχω κανει τιποτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 16:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο, κεφαλή εννοείται οτι δεν προκειται να βγει απο πάνω.
Απλα θα ήθελα να ξερω ποσο περιθώριο έχω για να δουλεψω, ώστε να χωσω μέσα τιποτα βουρτσες με περιστροφή κλπ.
Και εφόσον θα λύσω ψευτοκάπακο, εννοειται οτι θα φροντίσω καθε φορά ο κύλινδρος που θα καθαρίζω να έχει κλειστές βαλβίδες εισαγωγής ώστε να μην πέσει τίποτα μέσα. Μετά ενα φύσημα με πίεση και θα έρχονται όλα έξω.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 17:20:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να κανεις δουλειά πρεπει να φύγει η πολλαπλή..!
Αν δεν βγει αυτή δεν χωραει χερι .!

Θα το σηκώσεις και πρεπει να καταφέρεις να λύσεις την κάτω βαση της πολλαπλής,ειναι σχεδον κατω απο την πεταλουδα(διαφορετικα αν θες να την λύσεις την βάση απο πανω,πρεπει να βγάλεις την πεταλούδα πρωτα).
Επειτα ολα τα αλλα είναι ευκολα,λυνεις τις πάνω βιδες και την βγάζεις.!

Τωρα στο καθαρισμό,θελει λιγο προσοχή... δουλεύεις παντα στις κλειστές βαλβίδες για να εισαι και "καλα"σιγουρος..!(στο δικο μου ο εκεντροφορος ειχε παρει δρομο οποτε ηταν πιο ευκολο+του οτι δεν ετριψα μιας και ηταν σε καλη κατασταση.>!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 17:36:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα. ειμαι σίγουρος οτι θα 'ναι μεγάλο γ@μήσι να λυθει η πολλαπλή απο κατω, αλλα που θα παει, θα υποκύψει, ετσι κ αλλιώς οτι κ να χρειαστεί να βγάλεις απο αυτό το μηχανοστάσιο, πρέπει να εισαι ο τιραμόλας!
Καμιά πρόταση για καθαριστικά υγρά Question



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 18:15:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι αυτο που ειχες βάλει..μια χαρα είναι..!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 18:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πολλαπλή πέφτει πίσω και γίνεται με λίγο κόπο καθάρισμα στους αυλούς.
Αν δεν απατώμαι και τα συνεργεία που κάνουν καθαρισμούς έτσι το κάνουν, χωρίς να βγεί εντελώς από το αμάξι η πολλαπλή(μιλάμε για thp εννοείται).

Για να βγεί εντελώς η πολλαπλή δεν χρειάζεται φυσικά να βγεί το καπάκι, απλώς θέλει λίγη διαδικασία για να σπρωχθεί/στερεωθεί το μοτέρ με κάποιο τρόπο για να δώσει χέρι.

Χωρίς να λυθεί ο εκκεντροφόρος εισαγωγής επίσης γίνεται καθάρισμα αλλά θέλει πολύ προσοχή με τους χρόνους του μοτέρ για να μην πέσει καθαριστικό από ανοιχτή βαλβίδα στους κυλίνδρους.

Προτεινόμενα καθαριστικά τα γνήσια της peugeot, απλώς είναι λίγο τσουχτερά στην τιμή αγοράς τους.

Φυσικά μετά απαιτείται αλλαγή λαδιών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 19:28:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θες να κανεις σωστη δουλεια...πρεπει να την βγαλεις..!!!
Διαφορετικα ουτε να δεις μπορεις...ουτε να δουλεψεις..!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 19:38:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Αν θες να κανεις σωστη δουλεια...πρεπει να την βγαλεις..!!!
Διαφορετικα ουτε να δεις μπορεις...ουτε να δουλεψεις..!!!!


Σαφώς, δεν διαφωνώ. Μιας και έτσι σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις και την πολλαπλή πιο καλά και να έχεις τον ανάλογο χώρο (και φως) για τους αυλούς. Απλώς σε ένα do it your self λέμε ποιός είναι ο πιο εύκολος δρόμος, αλλά όχι πάντα και ο καλύτερος. Wink

Αν έχει το χρόνο και την υπομονή ο Μάκης τότε θα ήταν πιο σωστό να βγεί και η πολλαπλή. Απλώς θα του φάει λίγο την πίστη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 20:30:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Kαι αυτο που ειχες βάλει..μια χαρα είναι..!
Wink Εννοεις το ΤUNAP133! Ναι το σκέφτηκα κ εγώ, απλα σκεφτόμουν μηπως να δοκίμαζα της Peugeot που υποτίθεται οτι είναι δυνατό.
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Η πολλαπλή πέφτει πίσω και γίνεται με λίγο κόπο καθάρισμα στους αυλούς.
Αν δεν απατώμαι και τα συνεργεία που κάνουν καθαρισμούς έτσι το κάνουν, χωρίς να βγεί εντελώς από το αμάξι η πολλαπλή(μιλάμε για thp εννοείται).

Προτεινόμενα καθαριστικά τα γνήσια της peugeot, απλώς είναι λίγο τσουχτερά στην τιμή αγοράς τους.

Φυσικά μετά απαιτείται αλλαγή λαδιών.

Εφόσον δεν θα περάσουν στους κυλίνδρους τα υγρά κ δεν θα καούν μαζι με τη μαυρίλα, δε νομιζω οτι υπάρχει λόγος να αλλαχτούν λάδια.
όχι τιποτ΄αλλο αλλα τα άλλαξα και πριν 1000! Neutral
saikoe_39 έγραψε:
Αν θες να κανεις σωστη δουλεια...πρεπει να την βγαλεις..!!!
Διαφορετικα ουτε να δεις μπορεις...ουτε να δουλεψεις..!!!!

Ναι αυτο μαλλον είναι το πιο σωστό.
SαλιγκαρAKIS έγραψε:

Αν έχει το χρόνο και την υπομονή ο Μάκης τότε θα ήταν πιο σωστό να βγεί και η πολλαπλή. Απλώς θα του φάει λίγο την πίστη.

Αυτο ειναι το μονο σίγουρο! Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 20:35:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εαν δεν βγει η πολλαπλή.. έξω εντελώς,η να την τραβήξεις -ριξεις κάτω..που και παλι την βαση την κατω θα την λύσεις...και ουσιαστικα ειναι το ιδιο πραγμα ..απλα την πετας πισω αντι να την βγάζεις εξω....(αν εννοείς αυτο...) δουλεια δεν θα γινει...

λύνοντας μονο επάνω και σπρώχνοντας την απλά πισω(που για αυτο λες απο τι καταλαβαίνω).. αφήνει ενα κενο 2 δαχτυλα το πολυ.....οποτε ουτε βουρτσα να βάλεις μπορεις... ούτε να καθαρίσεις,το κενό ειναι πολύ μικρο...!!!

Αν θες απλα να ψεκάσεις το υγρό..και μετά με διαφόρους τρόπους να το βγάλεις..(με αερα κλπ κανοντας τα ολα σκ**α,μαζι με μια τρυπα στο νερο..τοτε οκ)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 20:40:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακη στο δικο μου αυτο το καθαριστικό βάλαμε..!!
το αφήσαμε έδρασε ενα απλο καθαρισμα...και πενα...!!!

Οταν τελειώσεις βγάζεις τα μπουζι(πριν το καθάρισμα βγαλτα)...και γυρνάς το μοτέρ για καλό και για κακο με το χερι....!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 20:49:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Μακη στο δικο μου αυτο το καθαριστικό βάλαμε..!!
το αφήσαμε έδρασε ενα απλο καθαρισμα...και πενα...!!!

Οταν τελειώσεις βγάζεις τα μπουζι(πριν το καθάρισμα βγαλτα)...και γυρνάς το μοτέρ για καλό και για κακο με το χερι....!!!

Αν ναι, τοτε αυτο θα παρω γιατι ειναι σημαντικά φθηνότερο!
Απλα σχεδίαζα και ένα τρίψιμο με πλαστική βούρτσα, με τη χρήση dremel κατι τέτοιο
http://www.etools.gr/mikroergaleia/eksarthmata/katharisma-gialisma/trixines-bourtses.html
με επέκταση ντιζας.
Εσεις δεν το τρίψατε? σε τι κατάσταση ήταν απο κάπνα?



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάρ 2012, 12:30:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάκη, θα καθαρίσεις και τη πολλαπλή με τους αφρούς? Αν ναι, έχε το νου σου ότι όλες οι βαλβίδες (n75, αντ. αναθ. καυσίμου κλπ) πρέπει να έχουν βγεί από πάνω γιατί μπορεί να πάθουν ζημιά ή ακόμα και να φράξουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάρ 2012, 19:13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, εφόσον θα αφαιρεθεί, θα καθαριστεί κιόλας, με σπρέι ή βενζίνη, θα δω. Η Ν75 απλα πιασμενη ειναι πισω, και η αναθ/σεων καυσ. θα αποσυνδεθει και αυτη πρώτα, οποτε οκ.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2012, 23:25:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια τέτοια εργασία σε ανεξάρτητο συνεργείο πόσο πάει? Το έχει κάνει κανείς?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2012, 21:59:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγήκε πολλαπλή σήμερα, καθάρισα αυλους/βαλβίδες. αρκετή κάπνα, όχι σε άθλια κατάσταση, αλλα αρκετή. ότι είχε μαζεψει μέχρι τα 45000 που έβαλα το δοχείο. Γενικότερα πιο ορεξάτο τώρα!
Ευχαριστώ και Κώστα (saikoe_39) για τις οδηγίες! Τελικά έβγαλα πεταλούδα και βγήκαν όλα απο την πάνω πλευρά. Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DENMARK (SOTIRIS)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 CC 1.6 THP Sport Pack (2009)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 57
Τόπος: LARISA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2012, 23:22:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BEAUTIFUL.. τωρα περιμενουμε το DIY με φωτο Razz


Catch me ……………if you can !!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2012, 23:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DENMARK έγραψε:
BEAUTIFUL.. τωρα περιμενουμε το DIY με φωτο Razz

Παιδιά πραγματικά θα το έκανα, όπως έχω κανει κ άλλα, αλλά ήταν αδύνατο να τραβηχτούν φωτο απο εκει πίσω, προσπάθησα αλλά δεν φαίνονται. Ο καθαρισμός έγινε με καθρέφτη και λάμπα!
Πάντως οποίος χρειαστεί οδηγίες, είμαι κ εγω διαθέσιμος.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tolisgt (apostolos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 GT

Ένταξη: 15 Φεβ 2012
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάρ 2012, 22:33:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε σχετικα με το καθαρισμα πεταλουδας που με ενδιαφερει μπορεις να δωσεις τα φωτα σου?? πως γινεται ? θα κανει δουλεια το καθαρισμα? εχω κατι ψιλοκομπιασματα -ανεπαισθητα αλλα υπαρχουν- και μου φαινεται οτι ειναι απο την πεταλουδα.. εχω κανει χρονισμα, και δεν εχει βγαλει ποτε βλαβη, το κανει απο χαμηλα 1.500rpm εως τις 2.800rpm. που και που νιωθω κομπιασματα στο μισο γκαζι , εαν πατησω τερμα γκαζι δεν κανει ποτε τιποτα.....


only jet fuel.....
Overloaded.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Επόμενη
Σελίδα 2 από 20

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1614s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on