Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2014, 17:48:53 Θέμα δημοσίευσης: Μαστόρεμα 206 |
|
|
Γεια και χαρά σας παιδες και καλή χρονιά. Εχω ένα Peugeot 206 1.1 60HP στο οποίο πρόσφατα έβαλα μοτεράκι 1.4 75 HP. Ναι Ναι το ξέρω θα ακούσω τα κλασικά γιατι 1.4 και όχι 1.6 κτλ. Αυτό είχα Spare και αυτό έβαλα. Τες πα θα κάνω κάτι ψιλο αλαγές και άν θέλει κάποιος να του βγάλω καμία φωτό να δεί άς μου πεί.
θα:
αλάξω φανάρι γιατί κιτρίνισε,
χταπόδι 4-2-1,
καλούπι πολυεστερικό απο σκούπα simota με μανιτάρι K&N,
τελικό καζανάκι,
καταλύτη απο saxo,
αισθητήρες παρκαρίσματος,
xenon
και άλλα ψιλοπράγματα όπως και πρόγραμμα όταν βγάλω άκρη.
ΑΑΑΑ και θα κάνω τον μαμά λεβιέ πυργολευγιέ με μόνο 0.00Ευρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιαν 2014, 18:13:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρχικα περνα αο την ενοτητα για τα νεα μελη να μας συστηθεις.....
Μετα το μοτερ αυτο το να φτιαξεις χταποδι η οτιδηποτε αλλο μηχανικα δεν θα κερδισεις σχεδων τιποτα και θα δωσεις και πολλα λευτα.....
Φαναρια xenon κλπ βαλε...
Πυργολεβιε να βαλεις και τα ντιζακια μαζι γιατι μονο με τον πυργο θ ριχνεις μπουνιες στο ταμπλο στην τριτη.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2014, 21:02:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το χταπόδι το πείρα 50 Ε μεταχειρισμένο όσο για την μετατροπή απλα θέλω να τραβαει λίγο καλήτερα για καμια προσπέραση απο εκείνες που τελικα αποφασίζει ο τραχανας να κατσει μες στην μέση και παταει και λίγο γκαζι. σκούπα πείρα δανεική απο ένα φίλο να την βγαλω καλούπι πολυεστερικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2014, 23:48:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pr4wd έγραψε: | Το χταπόδι το πείρα 50 Ε μεταχειρισμένο όσο για την μετατροπή απλα θέλω να τραβαει λίγο καλήτερα για καμια προσπέραση απο εκείνες που τελικα αποφασίζει ο τραχανας να κατσει μες στην μέση και παταει και λίγο γκαζι. σκούπα πείρα δανεική απο ένα φίλο να την βγαλω καλούπι πολυεστερικό. |
Kαι στη προσπέραση αυτή θα σε σώσει το χταπόδι? ή τα 5-10 άλογα που θα πάρεις max απο όλα τα πράγματα μαζί?
Είχα 206 1.4 8v και πραγματικά δεν αξίζει ΟΥΤΕ ένα ευρώ να ρίξεις μοτερικά.Για αυτό που είναι είναι μια χαρά (δηλαδή για ένα ήσυχο οικονομικό και απροβλημάτιστο μοτεράκι)..Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να έχεις θόρυβο χωρίς να πηγαίνει βήμα...Αντε το πολύ βάλε τη σκούπα να το ακούς λίγο να μουγκρίζει.. βέβαια δε μου πέφτει λόγος δικά σου τα χρήματα,δικά σου και τα γούστα!
Αν θές βάλε ένα κοντό Κ/Π / τουλάχιστον θα το χαρείς πολύ περισσότερο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 09:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον πυργολεβιε παλι τι τον θελεις?
Ψαξου με καμια αναρτησουλα καλυτερα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 14:58:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: |
Φαναρια xenon κλπ βαλε...
|
Όχι να μην βάλει. Απαγορεύεται και θα τυφλώνει.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2014, 15:42:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Giannis307 έγραψε: |
Φαναρια xenon κλπ βαλε...
|
Όχι να μην βάλει. Απαγορεύεται και θα τυφλώνει. |
Ισχύει. Στην πλειοψηφία γίνονται χάλια δουλειές κατά την τοποθέτηση. Τις προάλλες γυρνούσα το βράδυ κι είχα πίσω μου για κανά 200μ ένα smart με xenon. Μέχρι να γυρίσω σπίτι και ακόμη κι ύστερα από λίγη ώρα που κοιμήθηκα, είχα ενόχληση στα μάτια.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 18:03:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Xenon δεν τυφλώνουν καθόλου αν έχουν πανω τους το μεταλικό καλημα, ειναι αψογα και για μένα και για τους άλλους, βέβαια αν το βγαλεις έχεις το διπλασιο φως σχεδόν. μου αρέσουν τα DIY γιαυτό και όλα αυτα. έχω παραγγείλει το KWP2000+ αν το ξέρει καποιος και το έχει δοκιμασει θα εκτιμούσα κανένα ΠΜ. Και φίλε μου 10 αλογα για αυτό το μοτέρ είναι εύκολα και αρκετα για μένα. βέβαια το ιδανικό είναι ένα μοτερακι απο 1.3 ραλλυ αλλα ή θα είναι λιωμένο ή πανάκριβο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 18:07:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Τον πυργολεβιε παλι τι τον θελεις?
Ψαξου με καμια αναρτησουλα καλυτερα! |
Πυργολεβιέ θα κανω τον ίδιο με μετατροπή και κόστος 0 ευρό. μήν μου πείς ότι δεν σου την δίνει όταν βαζεις 5η ή όπισθεν και βρίσκεις στον συνοδηγό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 21:44:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pr4wd έγραψε: | Τα Xenon δεν τυφλώνουν καθόλου αν έχουν πανω τους το μεταλικό καλημα, ειναι αψογα και για μένα και για τους άλλους, βέβαια αν το βγαλεις έχεις το διπλασιο φως σχεδόν. μου αρέσουν τα DIY γιαυτό και όλα αυτα. έχω παραγγείλει το KWP2000+ αν το ξέρει καποιος και το έχει δοκιμασει θα εκτιμούσα κανένα ΠΜ. |
Mια χαρά τυφλώνουν τα xenon αν μπουν σε φανάρι που δεν έχει σχεδιαστεί για αυτά κι είναι παράνομα.-
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 22:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pr4wd έγραψε: | sps έγραψε: | Τον πυργολεβιε παλι τι τον θελεις?
Ψαξου με καμια αναρτησουλα καλυτερα! |
Πυργολεβιέ θα κανω τον ίδιο με μετατροπή και κόστος 0 ευρό. μήν μου πείς ότι δεν σου την δίνει όταν βαζεις 5η ή όπισθεν και βρίσκεις στον συνοδηγό. |
Δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το κούμπωμα της όπισθεν με τον πύργο. Μάλλον έχεις καταχωρήσει κάτι λάθος στο μυαλό σου σχετικά με το τι είναι ο πύργος και τι κάνει.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 11:16:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | pr4wd έγραψε: | sps έγραψε: | Τον πυργολεβιε παλι τι τον θελεις?
Ψαξου με καμια αναρτησουλα καλυτερα! |
Πυργολεβιέ θα κανω τον ίδιο με μετατροπή και κόστος 0 ευρό. μήν μου πείς ότι δεν σου την δίνει όταν βαζεις 5η ή όπισθεν και βρίσκεις στον συνοδηγό. |
Δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το κούμπωμα της όπισθεν με τον πύργο. Μάλλον έχεις καταχωρήσει κάτι λάθος στο μυαλό σου σχετικά με το τι είναι ο πύργος και τι κάνει. |
Με τον πυργολεβιέ μικρένεις την διαδρομή που κάνει ο λεβιές. πώς δεν έχει σχέση. και απο εκεί που κάνει απο τέρμα δεξια μέχρι τέρμα αριστερά 15 πόντους διαδρομή θα γίνει 5 το ύψος του λεβιέ θα έχει με το ζόρι 3cm διαφορά. Το ξέρω γιατί έτσει είχα το AX που είχα. θα ανεβάσω φωτό όταν το κάνω και θα δείς η μπορεί και βίντεο θα δίξει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 11:19:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry για τα ορθογραφικά απο βιασύνη αλλά δεν έκανα preview να τα δω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 13:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pr4wd έγραψε: | Με τον πυργολεβιέ μικρένεις την διαδρομή που κάνει ο λεβιές. πώς δεν έχει σχέση. και απο εκεί που κάνει απο τέρμα δεξια μέχρι τέρμα αριστερά 15 πόντους διαδρομή θα γίνει 5 το ύψος του λεβιέ θα έχει με το ζόρι 3cm διαφορά. Το ξέρω γιατί έτσει είχα το AX που είχα. θα ανεβάσω φωτό όταν το κάνω και θα δείς η μπορεί και βίντεο θα δίξει. |
Mike, με όλη την καλή διάθεση, ο πύργος δεν έχει καμία σχέση με τη μείωση των διαδρομών. Ο σκοπός του πύργου είναι να φέρει το λεβιέ δίπλα ή όσο κοντύτερα είναι εφικτό/επιθυμητό τελοσπάντων, στο τιμόνι.
Οι διαδρομές κονταίνουν με επέμβαση στα σημεία που εδράζονται οι 2 επάνω ντίζες, στα παλάτζα.
Το γεγονός ότι η πλειοψηφία συνδυάζει τον πύργο με επέμβαση στα παλάτζα για μείωση διαδρομών, έχει κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι ο πύργος είναι αυτός που κονταίνει τις διαδρομές.
Εάν λοιπόν βάλεις πύργο αφήνοντας το υπόλοιπο μοχλικό ως έχει, οι διαδρομές όχι απλά δεν θα μικρύνουν αλλά θα μεγαλώσουν. Το πόσο θα μεγαλώσουν εξαρτάται από το μήκος που θα προεκτείνεις το λεβιέ απ'τη μπίλια προς τα πάνω, μείον το μήκος που σηκώθηκε η μπίλια λόγω πύργου. Απλή τριγωνομετρία είναι 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pr4wd (mike) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 29 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 20:27:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | pr4wd έγραψε: | Με τον πυργολεβιέ μικρένεις την διαδρομή που κάνει ο λεβιές. πώς δεν έχει σχέση. και απο εκεί που κάνει απο τέρμα δεξια μέχρι τέρμα αριστερά 15 πόντους διαδρομή θα γίνει 5 το ύψος του λεβιέ θα έχει με το ζόρι 3cm διαφορά. Το ξέρω γιατί έτσει είχα το AX που είχα. θα ανεβάσω φωτό όταν το κάνω και θα δείς η μπορεί και βίντεο θα δίξει. |
Mike, με όλη την καλή διάθεση, ο πύργος δεν έχει καμία σχέση με τη μείωση των διαδρομών. Ο σκοπός του πύργου είναι να φέρει το λεβιέ δίπλα ή όσο κοντύτερα είναι εφικτό/επιθυμητό τελοσπάντων, στο τιμόνι.
Οι διαδρομές κονταίνουν με επέμβαση στα σημεία που εδράζονται οι 2 επάνω ντίζες, στα παλάτζα.
Το γεγονός ότι η πλειοψηφία συνδυάζει τον πύργο με επέμβαση στα παλάτζα για μείωση διαδρομών, έχει κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι ο πύργος είναι αυτός που κονταίνει τις διαδρομές.
Εάν λοιπόν βάλεις πύργο αφήνοντας το υπόλοιπο μοχλικό ως έχει, οι διαδρομές όχι απλά δεν θα μικρύνουν αλλά θα μεγαλώσουν. Το πόσο θα μεγαλώσουν εξαρτάται από το μήκος που θα προεκτείνεις το λεβιέ απ'τη μπίλια προς τα πάνω, μείον το μήκος που σηκώθηκε η μπίλια λόγω πύργου. Απλή τριγωνομετρία είναι  |
Στο ΑΧ ρε κούκλε είχα κόψει τον λεβιέ κάτω απο το μπαλάκι και κόλησα προέκταση με αποτέλεσμα με μικρότερη πάνω διαδρομή μεγαλήτερη κάτω. Απλή φυσική σαν την τραμπάλα ένα πράγμα.
δέν ήταν όμως και Short shift.
Στο 206 ο λεβιές βιδώνει κάτω απο το σασί κάνοντας αυτήν την μετατροπή θα μπεί απο πάνω για να μην βρίσκει στο κάλυμα της εξάτμισης το κάτω μέρος. Συνεπώς θα σηκωθεί και 3 με 4 πόντους. Προσεχώς που θα έχω χρόνο να το κάνω θα βγάλω και βίντεο να σας κατατοπίσω. δέν είναι τόσο απλό αυτο που θα κάνω όσο ακούγεται και θα επέμβω και στα μπροστά λίγο εκτώς απο τον λεβιέ. Η MIG θα πάει σύνεφο LOL
Οτι φτιάχνεται το πάω μάστορα, οτι δεν φτιάχνεται το φτιάχνω μόνος μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|