PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

309 - Peugeot 309 Προτάσεις βελτίωσης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2011, 11:13:35    Θέμα δημοσίευσης: 309 - Peugeot 309 Προτάσεις βελτίωσης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για όσους δεν γνωρίζουν έχω ένα 309 1.4 με μονό ψεκασμό. Το μοτέρ έχει 120.000χμ και σαν μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση χωρίς διαρροές, κατανάλωση λαδιού, κακή λειτουργία κτλ. Είναι άψογα συντηρημένο, εσωτερικά, το αμάξι είναι λες και βγήκε από την έκθεση, εξωτερικά το χρώμα του είναι σαν καινούριο, μιας και φυλασσόταν σε γκαράζ. Του έχω βάλει και 4 λευκές ζαντουλες από 1.9 GTi και γενικά είναι ζηλευτό για τα χρόνια του. Στο δρόμο είναι πολύ καλό, άνετο και στριφτερό και γενικά κάνει εξαιρετικά άνετο ταξίδι.

Τα μειονεκτήματα του είναι τα ηλεκτρικά. Πέρα από χαζοβλάβες όπως να λειτουργεί το κεντρικό κλείδωμα όποτε θέλει (κυρίως το χειμώνα), οι ψείρες δουλεύουν και αυτές ενίοτε και τώρα τελευταία να τρεμοπαίζει το στροφόμετρο κάνοντας και έναν θόρυβο, το βασικότερο είναι η διαχείριση του κινητήρα.
Για να μην τα ξαναγράφω, εδώ φαίνεται τι εννοώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22181
Τα περισσότερα έχουν ξεπεραστεί βέβαια, χάρις την βοήθεια σας, αλλά γενικά δεν μπορώ να το οδηγώ και να κάνει αρρυθμίες στην πόλη, μια να δουλεύει άψογα μια να είναι ράθυμο κτλ.
Επίσης λόγω ηλικίας, οι ελαστικοί σύνδεσμοι μπροστά έχουν αρχίσει και κάνουν θόρυβο στις γούβες (παρότι άλλαξα κάποια σινεμπλόκ και ακρόμπαρο) και επίσης ακούγεται και ο δεξιός μπιλιοφόρος (ελαφρά). Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν μεγάλοι τζόγοι σε αυτά και οι μηχανικοί δεν ασχολούνται ιδιαίτερα να βρουν τι ακριβώς κάνει θόρυβο. Βλέπουν και την ηλικία του αυτοκινήτου και αρχίζουν την κλασσική μαλ***α, έτσι δουλεύουν αυτά, τι ασχολείσαι κτλ κτλ. Ωστόσο επειδή το αμάξι σε εξωτερικά- εσωτερικά είναι άριστο, και επειδή έχω μάθει τα αμάξια μου να δουλεύουν άριστα (έχω κακομάθει βέβαια και με το σιβίκ μου) θέλω να το ανανεώσω κάπως.

Σκέφτομαι λοιπόν μήπως σταματήσω να του δίνω χρήματα και κάνω κάποια μετατροπή. Σκέφτομαι να βάλω μοτέρ 1.6 8V από ραλλύ ή κάποιο άλλο 16αρι και ίσως να αναβαθμίσω και τον τύπο της ανάρτησης (μετατροπή σε 1.9GTi).

Αναφορικά με το μοτέρ θέλω ένα σύγχρονο μοτέρ, ροπάτο με καλύτερη διαχείριση-λειτουργία στην πόλη, σταθερό ρελαντί και οικονομικό σε οικονομική οδήγηση (το 309 μου πιάνει τα 9 λίτρα εύκολα στην πόλη). Το 1.6 8v εμφανισιακά είναι ίδια οπότε δεν μπαίνω και στον κόπο του δηλώματος.
Τα 16αρια σκέφτομαι ότι θα δουλεύουν σίγουρα καλύτερα αλλά είμαι λίγο πιο διστακτικός (θα την παλέψει το σασί, φρένα, ανάρτηση;)

Σχετικά με την ανάρτηση. Το 309 μου δεν φοράει τα καινούρια τριγωνικά ψαλίδια βάσης, αλλά τα παλαιότερου τύπου (όπως και τα σαξό 106 1,1 π.χ. σε σχέση με τα ραλύ). Θέλω να ρωτήσω αν αλλάζοντας σε αυτά του GTi π.χ. που είναι τριγωνικά σε ποιούς τομείς θα κερδίσω.

Μπορείτε να με κατατοπίσετε σχετικά με τα πιθανά κόστη (αγορά και μετατροπή;)
Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου πει για τη λειτουργία του 1.6 8v. Είναι σαν το 14αρι μονοποϊντ μόνο με 200 περισσότερα κυβικά;
Αξίζει ή λέτε θα μπλέξω;





Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2011, 11:32:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 1.6 8v ειναι φουλ ιντζεξιον.λοιπον επειδη εχω ασχοληθει εκτεταμενα(και ακομα ασχολουμε)με το συγκεκριμενο αυτοκινητο καταρχας θα σε προτρεψω να μην ασχοληθεις γιαι αν αρχησεις δεν θα σταματας να πληρωνεις...αβν αποφασισεις να το κανεις βαλε τον 16v των ραλλι και δεν θα το μετανιωσεις ποτε...μπαινει πανευκολα επανω(μονο λιγο τροχισμα η επανω βαση θελει)και ακρα ιμιαξονια δικα σου.το 30ό λογο. βαρους γινεται πραγματικο διαβολακι καθως ειναι ενα κλικ ελαφρυτερο απο μαμα ραλλι...οσων αφορα το στησιμο βαζεις γεφυρα gti υδραυλικη κρεναγιερα με ηλεκτρικο μοτερ και σωληνωσεις ραλλι.η διαφορα με τωρα ειναι ΧΑΩΔΗΣ.θα αλλαξεις καθετα γνωμη για το ποσο στριφτερο ειναι τωρα ταμαξι...επθσης φρενα και αξονας gti επιβαλονται γιατι τα μαμα δεν φτανουν ουτε για 1100.με το δηλωμα δεν εχεις προβλημα γιατι δηλωνετε κανονικα.με ολα αυτα εχεις ξοδεψει 2000-2500 για να πεις οτι εχεις φτιαξει κατι σωστο...τα περισσοτερα στα ειπα απο κει κ περα δικο σου το καρπουζι...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2011, 12:06:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να σε ρωτήσω, τα ημιαξόνια του 309 αντέχουν τα έξτρα άλογα και ροπή; Το σαζμάν;Ανάρτηση φαντάζομαι ότι πρέπει να βρω από 309 Gti διότι του 106 θα είναι πιο μικρή στο πλάτος σωστά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2011, 12:12:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Του 106 δν μπαινει.Θες απο gti αλλα μαζι κ γεφυρα.Τα ιμιαξονια αντεχουν μια χαρα τουλαχιστον τα δικα μου στις350000 χλμ αρχησαν να χτυπανε και εχουν φαει παμπολλα κλωτσιδια απο εκκινησεις


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2011, 23:18:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

είσαι ευχαριστημένος από τη μετατροπή σε καθημερινή οδήγηση; Ταιριάζει αυτό το μοτέρ στο συγκεκριμένο αμάξι; (σασί, αν γίνεται δύστροπο στο στρίψιμο λόγω κατανομής κτλ κτλ). Κάποια μειονεκτήματα που έχεις παρατηρήσει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 10:40:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ειναι πολυ καλο δν παρατηρησα κανενα προβλημα ακομα κ οταν 19αρι μοτε πανω η καροτσα φενεται να αντεχει.ειναι πολυ ανετο ακομα κ μεσα στην πολυ καιει λιγα (αναλογα την χρηση).


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
poliviosfp (pol)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 309 1.4 (8V) 1992

Ένταξη: 14 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 11:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι αναρτήσεις του GTi πώς του κάθονται; Φαντάζομαι θα γίνεται πολύ πιο σκληρό σε σχέση με το μαμά που είναι μαγικό χαλί ε;
Βασικά το σκεπτικό μου είναι να κάνω αυτή την αναβάθμιση με σκοπό να το κρατήσω το αμάξι μέχρι να σαπίσει Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 15:12:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχω ιδεα.Εγω φορουσα κονι κ ηταν αρκετα σκληρα


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1495s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on