Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 14:46:15 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με aircondition |
|
|
Είχα πάει το αυτοκίνητο για σερβις aircondition (αλλαγή ψυκτικού με το μηχάνημα) και λίγες μέρες μετά άρχισαν τα προβλήματα. Δεν κομπλάρει πάντα όταν το πατάω όταν κομπλάρει μπορεί τυχαία να ξεκομπλάρει ενώ άλλες φορές λειτουργεί κανονικά χωρίς να δείχνει ότι έχει πρόβλημα. Σήμερα κομπλάρει σε ρελαντί και μόλις ξεκινάω κλείνει και δεν ξανανοίγει αν δεν σβησω τον κινητήρα και ξαναβάλω. αν το βάλω εν κινήσει κλεινει οταν σταματήσω και πάλι πρέπει να σβήσω κινητήρα. Τι σκ@τ@ γίνεται;;; εξω έχει 40 βαθμούς και είμαι ο μόνος που λιώνω. φταίει η συντήρηση που έκανα κάνανε κάποιο λάθος;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Άπορος (Προγραμματισμένος) Μέλος

 207 rallye
Ένταξη: 15 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 14:59:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες το φρέον.Μήπως σου βάλαν παραπάνω λέω.
Πρέπει η πίεσή του να ναι περίπου 405 αν θυμάμαι.Αν είναι παραπάνω ζορίζεται κ για να μη τα σπάσει όλα κλείνει η βαλβίδα ασφαλείας από τον εγκέφαλό του κλίματος κ δεν κάνει κύκλωμα.
Μου το κάναν εμένα κ το κύκλωμα βρέθηκε να χει πίεση 620.Με μια απλή αφαίρεση θα τελείωσουν οι κάψες σου Αλλιώς ελπίζω η ζημιά να ναι όσο γίνεται, χρηματικά,πιο μικρή |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 16:37:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σκέφτηκα αυτό και τους πήρα ένα τηλ αλλά μου είπαν ότι το μηχάνημα βάζει στάνταρ ποσότητα σε κάθε σύστημα ανάλογα με το αυτοκίνητο και ότι δεν μπορεί να γίνει λάθος. βέβαια θα πάω να το ελέγξω. το κακό είναι ότι έφυγα από την αθήνα που έκανα το σέρβις και εχω ανέβει γιάννενα για εξεταστική!!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|