Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:20:23 Θέμα δημοσίευσης: "Σετάροντας" του 206cc του nikos206cc... |
|
|
Ανοιγω αυτο το θεμα καθως απ'οτι ειδα δεν υπαρχει ξεχωριστο topic για ενα προβλημα που βασανιζει και εμενα και απ'οτι φανταζομαι αρκετους απο εδω
Καλο θα ειναι να κανουμε μια αναλυση στο γιατι αυτη παρουσιαζεται και ποιοι ειναι οι τροποι για να την ελλατωσουμε η και αν γινεται να την εξαφανισουμε
Σε μενα για παραδειγμα το προβλημα εμφανιζεται σε 3 περιπτωσεις
1)Σε γενικα ολισθηρο δρομο...οσο βεβαια πιο νευρικος και αποτομος θα ειμαι στο τιμονι , τοσο περισσοτερο θα την προκαλεσω και τοσο αυτη εμφανιζεται.Κυριως στο turn in.
2)Ακομα και σε πολυ καλο οδοστρωμα οταν ειμαι στο apex καποιας στροφης ενω το πλαισιο σου δινει την αισθηση οτι εχει ακομα χιλιομετρα να δωσει,και νιωθεις να τρωει ολη την πλευρικη πιεση,εκει μπορει να μουλαρωσει τερμα και να χανεις καταρχας την γραμμη σου και φυσικα και καποια χιλομετρα μεσα στη στροφη και προφανως και στην εξοδο αυτης
3)Σε αυτη την περιπτωση η υποστροφη μου εμφανιζεται με διαφορετικο τροπο και σχεδον παντα στις πιο ανοιχτες στροφες(υπολογιστε απο 120-150 μοιρες).Αρχικα το αμαξι ειναι καλο στο turn in και η αισθηση ειναι οτι αν φυγεις απο τη γραμμη σου,ο πωπος ειναι που θα σε προδωσει...
Κατα τη διαρκεια της στροφης και ενω αρχιζω να ειμαι πατημενος στο γκαζι ναι μεν ο κωλος δεν φευγει αλλα αρχιζει να ταλαντωνεται πανω κατω με αποτελεσμα αυτο να καταληξει στο μπροστινο συστημα και τελικα στην υποστροφη..
Εγινα οσο πιο κατατοπιστικος μπορουσα στο ποτε και πως εμφανιζεται και περιμενω τους εμπειρους στροφακιδες του φορουμ(εχουμε και κανα 2 αγωνιζομενους) να δωσουν τα φωτα τους μπας και απαλλαγουμε απο το φαινομενο της υποστροφης.
Υ.Γ1:Σε ολα αυτα φυσικα παιζει ρολο και τα ελαστικα και η φθορα τους οποτε ας μην αναλωθουμε σε ελαστικα ποια μαρκα κλπ..
Υ.Γ2)Επισης να μην αρχισουν τα ποστ του στυλ τι περιμενεις με την ταδε αναρτηση ή την αλλη αναρτηση γιατι τελειωμο δεν θα εχουμε και θα αρχισουμε να υγραυεριζομαστε
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nikos 206cc στις Κυρ 21 Αύγ 2011, 05:09:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:25:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ να μη φαγωθούμε σαν τις κότες, αλλά η ανάρτηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην εμφάνιση/επίλυση του φαινομένου. Όχι η μάρκα, αλλά ταχαρακτηριστικά λειτουργίας της. Χαρακτηριστικά αναφέρεις "ο κωλος δεν φευγει αλλα αρχιζει να ταλαντωνεται πανω κατω με αποτελεσμα αυτο να καταληξει στο μπροστινο συστημα και τελικα στην υποστροφη". Αυτό άνετα οφείλεται σε λανθασμένη λειτουργία της ανάρτησης. Δεν εννοώ ότι είναι χαλασμένη.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:29:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω
Δηλαδη σε αλλους δεν εμφανιζεται?Σιγουρα οσο καλυτερη η αναρτηση τοσο λιγοτερο θα εμφανιζεται.
Υπαρχουνε αλλοι τοσοι παραγοντες που βοηθανε στην μειωση της υποστροφης.
Ραβδοι
Αντιστρεπτικες
Ελατηρια
Μπαρες
κλπ
κλπ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:36:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλώς, επειδή πέρα απ' την ανάρτηση εμπλέκονται κι άλλες παράμετροι, και κυρίως το πως ο οδηγός τις λαμβάνει υπόψην του και εν τέλει τις αντιμετωπίζει ίσως πρέπει να μεταφερθεί εδώ.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 20:54:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πολυκατάλαβα τον προσανατολισμό του topic.
Μιλάμε προφανώς για καταπολέμιση της υποστροφής η οποία όμως μπορεί να γίνει με 2 τρόπους (ή και συνδυασμό αυτών βέβαια):
1) οδηγικά (δλδ με τους κατάλληλους χειρισμούς του οδηγού πριν κ μέσα στη στροφή)
2) τεχνικά (δλδ χρησιμοποιώντας κατάλληλο setup πχ γωνιών camber, ύψους, σκληρότητας ανάρτησης ή διαμέσου άλλων εξαρτημάτων πχ lsd κοκ...)
Σε ΤΙ από τα 2 αναφέρεται το παρόν topic?
Επιπλέον εάν μιλάμε είτε για το (1) είτε για το (2), από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλάζουν τα δεδομένα.
Οπότε μιλάμε για γενικές γραμμές ή μιλάμε ακόμα πιό ειδικά για συγκεκριμένο μοντέλο?
Δεν είναι αρνητική η στάση μου, απλά αν δε δοθεί προσανατολισμός (με κάποιο πιό σαφή τίτλο) θα γίνει μπάχαλο σε χρόνο Δt!
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 22:11:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας το κανω τοτε πιο συγκεκριμενο
Το θεμα καταρχας πρεπει να ξεκινησει με την εννοια της υποστροφης και γιατι αυτη εμφανιζεται...και οχι με παραθεση απο ενα πχ αγγλικο ποστ απο το google αλλα με απλα ελληνικα.
Οσον αφορα για το 1 ή το 2 μιλαμε κυριως για το δευτερο(τεχνικα)...πχ παχυτερες αντιστρεπτικες(λεω δεν ξερω)
Το 1 μπορει να αναλυθει με πολυ λιγα λογια..καποιες συγκεκριμενες τεχνικες για το πως πρεπει να αντιδραει και ο ιδιος ο οδηγος για να αποφυγει υποστροφη ή και πως να την διακοψει οταν αυτη εχει εμφανιστει.
Τοπικς για επιλογη αναρτησης σε διαφορες εκδοσεις 106,206,207 υπαρχουν.
Εδω ας το εξειδικευσουμε προς το φαινομενο της υποστροφης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bab2112 (Μπαμπης) Μέλος
πολλα ποδηλατα
Ένταξη: 27 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 120 Τόπος: shovelville
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 01:15:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν αναφερεσαι σε υποστροφη σε 106 κ 206 ή 207 ειναι συγκεκριμενο και ισως εχει πολυ μεγαλη διαφορα στην αντιμετωπιση της.
οταν μιλας για την υποστροφη και πως την μειωνουμε εγω σαν γενικευση το βλεπω.
δεν υπαρχει παντως απο οσο ξερω κατι δια πασα νοσον κ πασα μαλ***α.
εκτος αμα αναφερεσαι σε κατι τετοιο
http://www.youtube.com/watch?v=yy4kPODqv58
βρουμ βρουμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 05:10:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαξα τον τιτλο και τον εκανα πιο συγκεκριμενο
Οποιος εχει την γνωση και την ορεξη ας βοηθησει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 09:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρωτο περισσοτερο rebound πισω αμορτισερ
μετα περισσοτερο bump εμπρος
λιγοτερη συγκλιση ή περισσότερη αποκλιση εμπρος
χοντρητερη αντιστρεπτικη πισω
καμπερ εμπρος (για την εξοδο)
μπλοκε (για την εξοδο)
τοποθετηση των πιο φθαρμενων ελαστικων πισω - (αν δεν εχουν ενδειξη μεσα/εξω για την τοποθετηση τους) γυρνα και το "μεσα-εξω"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 12:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Αλλαξα τον τιτλο και τον εκανα πιο συγκεκριμενο
Οποιος εχει την γνωση και την ορεξη ας βοηθησει |
Διαβασε εδώ. http://www.gtc.gr/Tech/suspension.htm
Να συμπληρώσω ότι θέλει μεγάλη αίσθηση κ αντίληψη για να "φέρεις" με μετατροπές σιγά-σιγά το αυτοκίνητό σου όπως πρέπει. Από το εργοστάσιο βγαίνουν ελαφρώς υπερστροφικά για να "μείνει" ο οδηγός εντός του δρομου σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης. Διορθώνεται κατά κανόνα με αποστάτες εμπρός ή εμπρός κ πίσω, αλλά είπαμε θέλει αντίληψη. Επίσης τα αμορτισέρ κ τα ελατήρια, χαμήλωμα αν συνδυαστούν σωστά πετυχαίνεις θαύματα. Έχω κάνει ψήλωμα σε αυτοκίνητο κ με συνδυασμό αμορτισέρ ελατήρια κ αποστάτες 1,5 cm το έφερα εκείο που ήθελα κ ήταν πιο "¨στριφτερό¨ από πριν. Στο ΑΧ με ζυγαριά - αντιστρεπτική εμπρός κ αντιστρεπτική πίσω κ με διατήρηση 13άρας ζάντας κ προφίλ ελαστικού, χρειάστηκε αποστάτες 1,5 cm στους πίσω τροχούς κ ήρθε ακριβώς, πλέον το τιμόνι "ακούει" κ μπαίνει-κρατά την τροχιά του κ βγαίνει από την στροφή χωρίς υποψία κ φόβο να χάσει μούρη ή πίσω μέρος.
Τέλος από προσωπική εμεπιρία πάντα, καλό είναι το αμάξι να μην είναι πανσκληρό (με σκληρές αναρτήσεις κ σινεμπλοκ) γιατί στη στροφή ταλαντώνει απότομα ή δεν ταλαντώνει καθόλου, με αποτέλεσμα στους ελληνικούς δρόμους να χάνεις το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα. Επίσης προσοχή στην ρύθμιση των φρένων (τα πίσω δισκόφρενα ειδικά) αν αλαχθούν με μεγαλύτερα μπορεί στην στροφή επάνω πατώντας ελάχιστο φρένο το αμάξι να σου διπλώσει χωρίς να φταίει το στήσιμο ή οι αναρτήσεις του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 12:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακόμη ένα άλλο πρόβλημα που έχουν κυρίως τα 16βάλβιδα, είναι ότι έχουν μεγάλο βάρος εμπρός. Οδήγησα 16βάλβιδο 1,6 saxo με πάμπολλα έξτρα (το απόλυτο σχεδόν) κ στις κατηφορικές στροφές είχα πρόβλημα. Το αμάξι έπρεπε σχεδόν να σταματήσει στην αρχή της στροφής για να ελέγξεις το βάρος της μούρης κ να το βάλεις στη στροφή, αλλιώς συνέχιζε ευθεία. Επίσης το αμάξι ήταν "φορτωμένο" με 17άρες ζάντες κ τεράστια δισκόφρενα κάτι που το βάραινε περισσότερο.
Με το ΑΧ ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, έμπαινε, έβγαινε σα να μη συμβαίνει τίποτα, οπότε αν έχεις βάλει +50 ή 100 κιλά βάρος μπροστρά με τουρμπίνες, βαριά μέταλλα κ διάφορα άλλα gatzet μην περιμένεις να το φέρεις με τίποτα, πλην το μόνο να το χαμηλώσεις τέρμα μπροστά κ να βαραίνεις λίγο το πίσω μέρος για να το φέρεις 50-50.
Ή να το κάνεις τετρακίνητο
Αυτά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 15:31:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλιεν αφου εμαθες τα παντα απο μοτερ τωρα αναλυεις και αναρτησεις με την ιδια ανευθυνοτητα.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Η ΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΡΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗΜΑ ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΣΟΥ
αυτα τα ελεγε ο πατερας μου που νομιζε οτι οταν φορτωνει το κωλο κραταει και καλυτερα το αμαξι.
Νικο σε τι υψη εχεις ρυθμισει την αναρτηση και τι περιθωρια προς τα πανω εχεις? Μερος απο τα θεματα σου λυνεται αν τη ψηλωσεις οσο μπορεις μπροστα. Και το χοροπηδηχτο πισω ειναι και αυτο μου φαινεται απο πολυ χαμηλωμα. Δε θα σωθεις αν το ψηλωσεις αλλα νομιζω οτι θα στρωσει καπως και κυριως ποση διαφορα υψους εχεις τωρα μπρος πισω στα μαρπσιε μετρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 15:42:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως (όχι οτι δεν ευθύνεται εν μέρει το setup της ανάρτησης) αλλα το θέμα της υποστροφής βελτιώθηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όταν άρχισα να καταλαβαίνω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με το πώς θα μπώ στη στροφή και το πώς θα χειριστώ το γκάζι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 16:17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | πρωτο περισσοτερο rebound πισω αμορτισερ
μετα περισσοτερο bump εμπρος
λιγοτερη συγκλιση ή περισσότερη αποκλιση εμπρος
χοντρητερη αντιστρεπτικη πισω
καμπερ εμπρος (για την εξοδο)
μπλοκε (για την εξοδο)
τοποθετηση των πιο φθαρμενων ελαστικων πισω - (αν δεν εχουν ενδειξη μεσα/εξω για την τοποθετηση τους) γυρνα και το "μεσα-εξω" |
Μανθο ωραια το πας (απο το πιο απλο-φθηνο στο πιο ακριβο-εξειδικευμενο)αλλα...
Με ποιες κινησεις πετυχαινουμε αυτα?πχ περισσοτερο bump εμπρος πως γινεται?
Συγκλιση-αποκλιση?
καμπερ?
Τωρα αν βαλεις και μπλοκε φανταζομαι οτι η υποστροφη θα ειναι ''αυτος ο αγνωστος''
volvos έγραψε: |
Νικο σε τι υψη εχεις ρυθμισει την αναρτηση και τι περιθωρια προς τα πανω εχεις? Μερος απο τα θεματα σου λυνεται αν τη ψηλωσεις οσο μπορεις μπροστα. Και το χοροπηδηχτο πισω ειναι και αυτο μου φαινεται απο πολυ χαμηλωμα. Δε θα σωθεις αν το ψηλωσεις αλλα νομιζω οτι θα στρωσει καπως και κυριως ποση διαφορα υψους εχεις τωρα μπρος πισω στα μαρπσιε μετρα. |
Η αναρτηση ειχε ρυθμιστει αρχικα στην τυχη και μολις μπηκε στο αμαξι πεσαμε τυχαια στα 5 εκ απο μαμα..βεβαια υποτιθεται οτι μια coilover λειτουργει το ιδιο καλα σε ολα τα υψη αλλα οκ το δεχομαι οτι στην περιπτωση της raceland δεν ειναι το ιδιο με μια ps..ισως και να χανει σε χαρακτηριστικα οσο πιο κατω την ρυθμιζεις
Υ.Γ:Εχω περιθωριο να την ανεβασω κανα εκατοστο βεβαια και θα γινει συντομα.
Αρχικα οταν ημουν με μαμα αναρτηση και 5ποντα hr (μην αρχισετε) η υποστροφη ηταν σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο αφου το αμορτισερ εβρισκε τερματα ευκολα...με την raceland αρχικα καταχαρηκα γιατι ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα,αλλα οσο την μαθαινα(και την πιεζα παραπανω) η υποστροφη ξαναεμφανιζεται
Πισω ειναι ρυθμισμενο απο παλια αν θυμαμαι στα 4 εκ κατω..και εκει μπορω ενα εκατοστο να το σηκωσω...
Η ταλαντωση πισω οπως προειπα εμφανιζεται σε ανοιχτες στροφες και οταν τα χιλιομετρα ειναι αρκετα-πανω απο 100(σε μερικες περιπτωσεις αρκετα πανω) οποτε εκει χεζομαι και παραπανω...το κακο με την ταλαντωση ειναι οτι και χανεις χιλιομετρα μεσα στη στροφη επειδη απο την ταλαντωση δεν επιταχυνει σωστα το αμαξι και ετσι και στην εξοδο...την γραμμη μπορει να μην την χασω αλλα και παλι δεν παιρνω αυτο που μπορω απο το αμαξι.
Και κατι αλλο..ειμαι ο μονος που συναντα αυτα τα φαινομενα ή μου φαινεται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 18:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@alien
oxi δε μπορεις να εχεις αποψη ετσι απλα και ομορφα οταν παλευουμε 10χρονια να σε κανουμε να βαλεις μια κοιλοβερ οποιασδηποτε μορφης.
το αμαξι του σταυρου πλησιαζει σχεδον το 80-90% της αποδοσης συνολικα που μπορεις να παρεις απο το σασι του 206 με οποιασδηποτε μορφης αναρτηση κοινως αγγιζει σχεδον το τελειο και απο αποδοση και απο σχεση κρατημα-ανεσης οποτε ειναι απλα χαζο να συγκρινεις αυτο το αμαξι με οτιδηποτε αλλο. οποτε απλα ξεχνα το και μη το συγκρινεις με τιποτα αλλο.
νικο καλο ειναι να σε νοιαζει ποιο πολυ αυτο που συμβαινει πισω παρα η μουρη...αυτη η ταλαντωση σορυ αλλα δε μου αρεσει καθολου. σε ποια θεση του γκαζιου συμβαινει? με τερμα γκαζι οταν επιταχυνεις? οταν φρεναρεις ή αν εισαι σταθερα?
αν ειναι οταν εισαι σταθερα μεσα στη στροφη χωρις να πατας αφηνεις γκαζι απλα και μονο επειδη εχεις μπει με πολλα πιθανοτατα να εχουν σκασει τα πισω αμορτισερ.
στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω. αν κατεβασεις κωλο θα πεταει και αλλο μουτρα.
οποτε κανε ενα τσεκ αν εχει δακρυσει αμορτισερ και προσπαθησε να το ψηλωσεις μπρος πισω οσο σε παιρνει κρατωντας αυτη τη διαφορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 18:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η οροφη του καμπριο ειναι ενα κομματι λαμαρινα. το κυριοτερο βαρος ειναι η μηχανισμοι και τα μοτερ του που ειναι ολα κατα κυριο λογο (οχι ολα) πισω.το 206cc εχει σαφεστατα καλυτερη κατανομη βαρους απο ενα 3πορτο 206 και απο μαμα μορφη ειναι πολυ πιο παιχνιδιαρικο το πισω μερος του και εμφανιζει λιγοτερη υποστροφη
ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΑΜΑ ΜΟΡΦΗ.
επισης θεωρω αυτονοητο οτι οταν στριβεις με ενα 206cc και θες να το εχεις για καποια χρονια ακομα φροντιζεις αυτο να το κανεις με κλειστη την οροφη. δε εξηγω γιατι το θεωρω αυτονοητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:31:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | νικο καλο ειναι να σε νοιαζει ποιο πολυ αυτο που συμβαινει πισω παρα η μουρη...αυτη η ταλαντωση σορυ αλλα δε μου αρεσει καθολου. σε ποια θεση του γκαζιου συμβαινει? με τερμα γκαζι οταν επιταχυνεις? οταν φρεναρεις ή αν εισαι σταθερα?
αν ειναι οταν εισαι σταθερα μεσα στη στροφη χωρις να πατας αφηνεις γκαζι απλα και μονο επειδη εχεις μπει με πολλα πιθανοτατα να εχουν σκασει τα πισω αμορτισερ.. |
H αναρτηση δεν εχει ουτε 3.000 χιλομετρα οποτε θεμα να εχουν κλασει δεν νομιζω να παιζει..η ταλαντωση παρουσιαζεται καταρχας κυριως σε καλο οδοστρωμα..ισως επειδη εκει μπαινω με αρκετα παραπανω απ'οτι με μετριο δρομο,δεν ξερω.
Εμφανιζεται παντα μολις πλησιαζεις το apex με τερμα γκαζι και μετα με τερμα γκαζι και παλι μεχρι και την εξοδο...ουσιαστικα δηλαδη στο turn in και την εισοδο ειναι οκ..2-3 φορες που δοκιμασα να αφησω γκαζι το αμαξι με ψιλοτρομαξε οποτε μενω στο γκαζι..αυτη η ταλαντωση οπως ειπα δινει την αισθηση στην συνεχεια οτι ο εξωτερικος τροχος μπροστα αρχιζει να τρωει ολη την πιεση και μετα παει να μουλαρωσει
volvos έγραψε: | στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω. αν κατεβασεις κωλο θα πεταει και αλλο μουτρα.
οποτε κανε ενα τσεκ αν εχει δακρυσει αμορτισερ και προσπαθησε να το ψηλωσεις μπρος πισω οσο σε παιρνει κρατωντας αυτη τη διαφορα. |
Δηλαδη τωρα που ειμαι με 5 εκ χαμηλος μπροστα και 4 πισω τι λες να κανω?Να σηκωσω μονο κανα ποντο μπροστα και βλεπουμε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατσε η ταλαντωση εισαι σιγουρος οτι ειναι πισω??
αυτο που περιγραφεις αν ειναι μπρος ειναι καραμπαμ ανεπαρκες ριμπαουντ και διαδρομη
γνωμη μου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο σηκωνεις οσο μπορεις μπροστα και απο οσο σηκωθεις +3.5 πισω μετρημενο απο μαρσπιε
αμορτισερ εχω δει κλασμενα και με 1000χλμ αυτο δε λεει απολυτως τιποτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κατσε η ταλαντωση εισαι σιγουρος οτι ειναι πισω??
αυτο που περιγραφεις αν ειναι μπρος ειναι καραμπαμ ανεπαρκες ριμπαουντ και διαδρομη
|
Η ταλαντωση ξεκιναει πισω και μετα προς την εξοδο μετατοπιζεται μπροστα με αποτελεσμα χαμενα χιλομετρα και μουλαρωμα
volvos έγραψε: | γνωμη μου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο σηκωνεις οσο μπορεις μπροστα και απο οσο σηκωθεις +3.5 πισω μετρημενο απο μαρσπιε |
Εννοεις το πισω να ειναι 3,5 ποντους πιο ψηλα απο μπροστα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dokimase prota ipsi kai blepeis
nai diafora mpros piso 3.5 kai pano...kai 4 na sas katsei einai ok gia na deis ti ftiaei |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|