PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

"Σετάροντας" του 206cc του nikos206cc...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:20:23    Θέμα δημοσίευσης: "Σετάροντας" του 206cc του nikos206cc... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοιγω αυτο το θεμα καθως απ'οτι ειδα δεν υπαρχει ξεχωριστο topic για ενα προβλημα που βασανιζει και εμενα και απ'οτι φανταζομαι αρκετους απο εδω Mad
Καλο θα ειναι να κανουμε μια αναλυση στο γιατι αυτη παρουσιαζεται και ποιοι ειναι οι τροποι για να την ελλατωσουμε η και αν γινεται να την εξαφανισουμε Cool
Σε μενα για παραδειγμα το προβλημα εμφανιζεται σε 3 περιπτωσεις

1)Σε γενικα ολισθηρο δρομο...οσο βεβαια πιο νευρικος και αποτομος θα ειμαι στο τιμονι , τοσο περισσοτερο θα την προκαλεσω και τοσο αυτη εμφανιζεται.Κυριως στο turn in.
2)Ακομα και σε πολυ καλο οδοστρωμα οταν ειμαι στο apex καποιας στροφης ενω το πλαισιο σου δινει την αισθηση οτι εχει ακομα χιλιομετρα να δωσει,και νιωθεις να τρωει ολη την πλευρικη πιεση,εκει μπορει να μουλαρωσει τερμα και να χανεις καταρχας την γραμμη σου και φυσικα και καποια χιλομετρα μεσα στη στροφη και προφανως και στην εξοδο αυτης Confused
3)Σε αυτη την περιπτωση η υποστροφη μου εμφανιζεται με διαφορετικο τροπο και σχεδον παντα στις πιο ανοιχτες στροφες(υπολογιστε απο 120-150 μοιρες).Αρχικα το αμαξι ειναι καλο στο turn in και η αισθηση ειναι οτι αν φυγεις απο τη γραμμη σου,ο πωπος ειναι που θα σε προδωσει...
Κατα τη διαρκεια της στροφης και ενω αρχιζω να ειμαι πατημενος στο γκαζι ναι μεν ο κωλος δεν φευγει αλλα αρχιζει να ταλαντωνεται πανω κατω με αποτελεσμα αυτο να καταληξει στο μπροστινο συστημα και τελικα στην υποστροφη..

Εγινα οσο πιο κατατοπιστικος μπορουσα στο ποτε και πως εμφανιζεται και περιμενω τους εμπειρους στροφακιδες του φορουμ(εχουμε και κανα 2 αγωνιζομενους) να δωσουν τα φωτα τους μπας και απαλλαγουμε απο το φαινομενο της υποστροφης.

Υ.Γ1:Σε ολα αυτα φυσικα παιζει ρολο και τα ελαστικα και η φθορα τους οποτε ας μην αναλωθουμε σε ελαστικα ποια μαρκα κλπ..

Υ.Γ2)Επισης να μην αρχισουν τα ποστ του στυλ τι περιμενεις με την ταδε αναρτηση ή την αλλη αναρτηση γιατι τελειωμο δεν θα εχουμε και θα αρχισουμε να υγραυεριζομαστε Laughing


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nikos 206cc στις Κυρ 21 Αύγ 2011, 05:09:12, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:25:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ να μη φαγωθούμε σαν τις κότες, αλλά η ανάρτηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην εμφάνιση/επίλυση του φαινομένου. Όχι η μάρκα, αλλά ταχαρακτηριστικά λειτουργίας της. Χαρακτηριστικά αναφέρεις "ο κωλος δεν φευγει αλλα αρχιζει να ταλαντωνεται πανω κατω με αποτελεσμα αυτο να καταληξει στο μπροστινο συστημα και τελικα στην υποστροφη". Αυτό άνετα οφείλεται σε λανθασμένη λειτουργία της ανάρτησης. Δεν εννοώ ότι είναι χαλασμένη.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:29:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω
Δηλαδη σε αλλους δεν εμφανιζεται?Σιγουρα οσο καλυτερη η αναρτηση τοσο λιγοτερο θα εμφανιζεται.
Υπαρχουνε αλλοι τοσοι παραγοντες που βοηθανε στην μειωση της υποστροφης.
Ραβδοι
Αντιστρεπτικες
Ελατηρια
Μπαρες
κλπ
κλπ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 18:36:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλώς, επειδή πέρα απ' την ανάρτηση εμπλέκονται κι άλλες παράμετροι, και κυρίως το πως ο οδηγός τις λαμβάνει υπόψην του και εν τέλει τις αντιμετωπίζει ίσως πρέπει να μεταφερθεί εδώ. Rolling eyes


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 20:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν πολυκατάλαβα τον προσανατολισμό του topic.

Μιλάμε προφανώς για καταπολέμιση της υποστροφής η οποία όμως μπορεί να γίνει με 2 τρόπους (ή και συνδυασμό αυτών βέβαια):

1) οδηγικά (δλδ με τους κατάλληλους χειρισμούς του οδηγού πριν κ μέσα στη στροφή)
2) τεχνικά (δλδ χρησιμοποιώντας κατάλληλο setup πχ γωνιών camber, ύψους, σκληρότητας ανάρτησης ή διαμέσου άλλων εξαρτημάτων πχ lsd κοκ...)

Σε ΤΙ από τα 2 αναφέρεται το παρόν topic?

Επιπλέον εάν μιλάμε είτε για το (1) είτε για το (2), από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλάζουν τα δεδομένα.
Οπότε μιλάμε για γενικές γραμμές ή μιλάμε ακόμα πιό ειδικά για συγκεκριμένο μοντέλο?

Δεν είναι αρνητική η στάση μου, απλά αν δε δοθεί προσανατολισμός (με κάποιο πιό σαφή τίτλο) θα γίνει μπάχαλο σε χρόνο Δt!


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Αύγ 2011, 22:11:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας το κανω τοτε πιο συγκεκριμενο

Το θεμα καταρχας πρεπει να ξεκινησει με την εννοια της υποστροφης και γιατι αυτη εμφανιζεται...και οχι με παραθεση απο ενα πχ αγγλικο ποστ απο το google αλλα με απλα ελληνικα.
Οσον αφορα για το 1 ή το 2 μιλαμε κυριως για το δευτερο(τεχνικα)...πχ παχυτερες αντιστρεπτικες(λεω δεν ξερω)
Το 1 μπορει να αναλυθει με πολυ λιγα λογια..καποιες συγκεκριμενες τεχνικες για το πως πρεπει να αντιδραει και ο ιδιος ο οδηγος για να αποφυγει υποστροφη ή και πως να την διακοψει οταν αυτη εχει εμφανιστει.
Τοπικς για επιλογη αναρτησης σε διαφορες εκδοσεις 106,206,207 υπαρχουν.
Εδω ας το εξειδικευσουμε προς το φαινομενο της υποστροφης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bab2112 (Μπαμπης)
Μέλος
Μέλος


πολλα ποδηλατα

Ένταξη: 27 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 120
Τόπος: shovelville

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 01:15:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οταν αναφερεσαι σε υποστροφη σε 106 κ 206 ή 207 ειναι συγκεκριμενο και ισως εχει πολυ μεγαλη διαφορα στην αντιμετωπιση της.
οταν μιλας για την υποστροφη και πως την μειωνουμε εγω σαν γενικευση το βλεπω.

δεν υπαρχει παντως απο οσο ξερω κατι δια πασα νοσον κ πασα μαλ***α.
εκτος αμα αναφερεσαι σε κατι τετοιο

http://www.youtube.com/watch?v=yy4kPODqv58


βρουμ βρουμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 05:10:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξα τον τιτλο και τον εκανα πιο συγκεκριμενο Confused

Οποιος εχει την γνωση και την ορεξη ας βοηθησει Arrow
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 09:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρωτο περισσοτερο rebound πισω αμορτισερ

μετα περισσοτερο bump εμπρος
λιγοτερη συγκλιση ή περισσότερη αποκλιση εμπρος
χοντρητερη αντιστρεπτικη πισω
καμπερ εμπρος (για την εξοδο)
μπλοκε (για την εξοδο)

τοποθετηση των πιο φθαρμενων ελαστικων πισω - (αν δεν εχουν ενδειξη μεσα/εξω για την τοποθετηση τους) γυρνα και το "μεσα-εξω"


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 12:21:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikos 206cc έγραψε:
Αλλαξα τον τιτλο και τον εκανα πιο συγκεκριμενο Confused

Οποιος εχει την γνωση και την ορεξη ας βοηθησει Arrow


Διαβασε εδώ. http://www.gtc.gr/Tech/suspension.htm

Να συμπληρώσω ότι θέλει μεγάλη αίσθηση κ αντίληψη για να "φέρεις" με μετατροπές σιγά-σιγά το αυτοκίνητό σου όπως πρέπει. Από το εργοστάσιο βγαίνουν ελαφρώς υπερστροφικά για να "μείνει" ο οδηγός εντός του δρομου σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης. Διορθώνεται κατά κανόνα με αποστάτες εμπρός ή εμπρός κ πίσω, αλλά είπαμε θέλει αντίληψη. Επίσης τα αμορτισέρ κ τα ελατήρια, χαμήλωμα αν συνδυαστούν σωστά πετυχαίνεις θαύματα. Έχω κάνει ψήλωμα σε αυτοκίνητο κ με συνδυασμό αμορτισέρ ελατήρια κ αποστάτες 1,5 cm το έφερα εκείο που ήθελα κ ήταν πιο "¨στριφτερό¨ από πριν. Στο ΑΧ με ζυγαριά - αντιστρεπτική εμπρός κ αντιστρεπτική πίσω κ με διατήρηση 13άρας ζάντας κ προφίλ ελαστικού, χρειάστηκε αποστάτες 1,5 cm στους πίσω τροχούς κ ήρθε ακριβώς, πλέον το τιμόνι "ακούει" κ μπαίνει-κρατά την τροχιά του κ βγαίνει από την στροφή χωρίς υποψία κ φόβο να χάσει μούρη ή πίσω μέρος.
Τέλος από προσωπική εμεπιρία πάντα, καλό είναι το αμάξι να μην είναι πανσκληρό (με σκληρές αναρτήσεις κ σινεμπλοκ) γιατί στη στροφή ταλαντώνει απότομα ή δεν ταλαντώνει καθόλου, με αποτέλεσμα στους ελληνικούς δρόμους να χάνεις το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα. Επίσης προσοχή στην ρύθμιση των φρένων (τα πίσω δισκόφρενα ειδικά) αν αλαχθούν με μεγαλύτερα μπορεί στην στροφή επάνω πατώντας ελάχιστο φρένο το αμάξι να σου διπλώσει χωρίς να φταίει το στήσιμο ή οι αναρτήσεις του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 12:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακόμη ένα άλλο πρόβλημα που έχουν κυρίως τα 16βάλβιδα, είναι ότι έχουν μεγάλο βάρος εμπρός. Οδήγησα 16βάλβιδο 1,6 saxo με πάμπολλα έξτρα (το απόλυτο σχεδόν) κ στις κατηφορικές στροφές είχα πρόβλημα. Το αμάξι έπρεπε σχεδόν να σταματήσει στην αρχή της στροφής για να ελέγξεις το βάρος της μούρης κ να το βάλεις στη στροφή, αλλιώς συνέχιζε ευθεία. Επίσης το αμάξι ήταν "φορτωμένο" με 17άρες ζάντες κ τεράστια δισκόφρενα κάτι που το βάραινε περισσότερο.
Με το ΑΧ ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, έμπαινε, έβγαινε σα να μη συμβαίνει τίποτα, οπότε αν έχεις βάλει +50 ή 100 κιλά βάρος μπροστρά με τουρμπίνες, βαριά μέταλλα κ διάφορα άλλα gatzet μην περιμένεις να το φέρεις με τίποτα, πλην το μόνο να το χαμηλώσεις τέρμα μπροστά κ να βαραίνεις λίγο το πίσω μέρος για να το φέρεις 50-50.
Ή να το κάνεις τετρακίνητο Smile
Αυτά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 15:31:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλιεν αφου εμαθες τα παντα απο μοτερ τωρα αναλυεις και αναρτησεις με την ιδια ανευθυνοτητα.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Η ΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΡΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗΜΑ ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΣΟΥ

αυτα τα ελεγε ο πατερας μου που νομιζε οτι οταν φορτωνει το κωλο κραταει και καλυτερα το αμαξι.


Νικο σε τι υψη εχεις ρυθμισει την αναρτηση και τι περιθωρια προς τα πανω εχεις? Μερος απο τα θεματα σου λυνεται αν τη ψηλωσεις οσο μπορεις μπροστα. Και το χοροπηδηχτο πισω ειναι και αυτο μου φαινεται απο πολυ χαμηλωμα. Δε θα σωθεις αν το ψηλωσεις αλλα νομιζω οτι θα στρωσει καπως και κυριως ποση διαφορα υψους εχεις τωρα μπρος πισω στα μαρπσιε μετρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 15:42:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πάντως (όχι οτι δεν ευθύνεται εν μέρει το setup της ανάρτησης) αλλα το θέμα της υποστροφής βελτιώθηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όταν άρχισα να καταλαβαίνω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με το πώς θα μπώ στη στροφή και το πώς θα χειριστώ το γκάζι...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 16:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
πρωτο περισσοτερο rebound πισω αμορτισερ

μετα περισσοτερο bump εμπρος
λιγοτερη συγκλιση ή περισσότερη αποκλιση εμπρος
χοντρητερη αντιστρεπτικη πισω
καμπερ εμπρος (για την εξοδο)
μπλοκε (για την εξοδο)

τοποθετηση των πιο φθαρμενων ελαστικων πισω - (αν δεν εχουν ενδειξη μεσα/εξω για την τοποθετηση τους) γυρνα και το "μεσα-εξω"


Μανθο ωραια το πας (απο το πιο απλο-φθηνο στο πιο ακριβο-εξειδικευμενο)αλλα...
Με ποιες κινησεις πετυχαινουμε αυτα?πχ περισσοτερο bump εμπρος πως γινεται?
Συγκλιση-αποκλιση?
καμπερ?
Τωρα αν βαλεις και μπλοκε φανταζομαι οτι η υποστροφη θα ειναι ''αυτος ο αγνωστος''

volvos έγραψε:

Νικο σε τι υψη εχεις ρυθμισει την αναρτηση και τι περιθωρια προς τα πανω εχεις? Μερος απο τα θεματα σου λυνεται αν τη ψηλωσεις οσο μπορεις μπροστα. Και το χοροπηδηχτο πισω ειναι και αυτο μου φαινεται απο πολυ χαμηλωμα. Δε θα σωθεις αν το ψηλωσεις αλλα νομιζω οτι θα στρωσει καπως και κυριως ποση διαφορα υψους εχεις τωρα μπρος πισω στα μαρπσιε μετρα.


Η αναρτηση ειχε ρυθμιστει αρχικα στην τυχη και μολις μπηκε στο αμαξι πεσαμε τυχαια στα 5 εκ απο μαμα..βεβαια υποτιθεται οτι μια coilover λειτουργει το ιδιο καλα σε ολα τα υψη αλλα οκ το δεχομαι οτι στην περιπτωση της raceland δεν ειναι το ιδιο με μια ps..ισως και να χανει σε χαρακτηριστικα οσο πιο κατω την ρυθμιζεις Confused

Υ.Γ:Εχω περιθωριο να την ανεβασω κανα εκατοστο βεβαια και θα γινει συντομα.

Αρχικα οταν ημουν με μαμα αναρτηση και 5ποντα hr (μην αρχισετε) η υποστροφη ηταν σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο αφου το αμορτισερ εβρισκε τερματα ευκολα...με την raceland αρχικα καταχαρηκα γιατι ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα,αλλα οσο την μαθαινα(και την πιεζα παραπανω) η υποστροφη ξαναεμφανιζεται Mad
Πισω ειναι ρυθμισμενο απο παλια αν θυμαμαι στα 4 εκ κατω..και εκει μπορω ενα εκατοστο να το σηκωσω...
Η ταλαντωση πισω οπως προειπα εμφανιζεται σε ανοιχτες στροφες και οταν τα χιλιομετρα ειναι αρκετα-πανω απο 100(σε μερικες περιπτωσεις αρκετα πανω) οποτε εκει χεζομαι και παραπανω...το κακο με την ταλαντωση ειναι οτι και χανεις χιλιομετρα μεσα στη στροφη επειδη απο την ταλαντωση δεν επιταχυνει σωστα το αμαξι και ετσι και στην εξοδο...την γραμμη μπορει να μην την χασω αλλα και παλι δεν παιρνω αυτο που μπορω απο το αμαξι.
Και κατι αλλο..ειμαι ο μονος που συναντα αυτα τα φαινομενα ή μου φαινεται Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 18:50:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@alien
oxi δε μπορεις να εχεις αποψη ετσι απλα και ομορφα οταν παλευουμε 10χρονια να σε κανουμε να βαλεις μια κοιλοβερ οποιασδηποτε μορφης.

το αμαξι του σταυρου πλησιαζει σχεδον το 80-90% της αποδοσης συνολικα που μπορεις να παρεις απο το σασι του 206 με οποιασδηποτε μορφης αναρτηση κοινως αγγιζει σχεδον το τελειο και απο αποδοση και απο σχεση κρατημα-ανεσης οποτε ειναι απλα χαζο να συγκρινεις αυτο το αμαξι με οτιδηποτε αλλο. οποτε απλα ξεχνα το και μη το συγκρινεις με τιποτα αλλο.



νικο καλο ειναι να σε νοιαζει ποιο πολυ αυτο που συμβαινει πισω παρα η μουρη...αυτη η ταλαντωση σορυ αλλα δε μου αρεσει καθολου. σε ποια θεση του γκαζιου συμβαινει? με τερμα γκαζι οταν επιταχυνεις? οταν φρεναρεις ή αν εισαι σταθερα?
αν ειναι οταν εισαι σταθερα μεσα στη στροφη χωρις να πατας αφηνεις γκαζι απλα και μονο επειδη εχεις μπει με πολλα πιθανοτατα να εχουν σκασει τα πισω αμορτισερ.

στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω. αν κατεβασεις κωλο θα πεταει και αλλο μουτρα.
οποτε κανε ενα τσεκ αν εχει δακρυσει αμορτισερ και προσπαθησε να το ψηλωσεις μπρος πισω οσο σε παιρνει κρατωντας αυτη τη διαφορα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 18:54:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η οροφη του καμπριο ειναι ενα κομματι λαμαρινα. το κυριοτερο βαρος ειναι η μηχανισμοι και τα μοτερ του που ειναι ολα κατα κυριο λογο (οχι ολα) πισω.το 206cc εχει σαφεστατα καλυτερη κατανομη βαρους απο ενα 3πορτο 206 και απο μαμα μορφη ειναι πολυ πιο παιχνιδιαρικο το πισω μερος του και εμφανιζει λιγοτερη υποστροφη
ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΑΜΑ ΜΟΡΦΗ.

επισης θεωρω αυτονοητο οτι οταν στριβεις με ενα 206cc και θες να το εχεις για καποια χρονια ακομα φροντιζεις αυτο να το κανεις με κλειστη την οροφη. δε εξηγω γιατι το θεωρω αυτονοητο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:31:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
νικο καλο ειναι να σε νοιαζει ποιο πολυ αυτο που συμβαινει πισω παρα η μουρη...αυτη η ταλαντωση σορυ αλλα δε μου αρεσει καθολου. σε ποια θεση του γκαζιου συμβαινει? με τερμα γκαζι οταν επιταχυνεις? οταν φρεναρεις ή αν εισαι σταθερα?
αν ειναι οταν εισαι σταθερα μεσα στη στροφη χωρις να πατας αφηνεις γκαζι απλα και μονο επειδη εχεις μπει με πολλα πιθανοτατα να εχουν σκασει τα πισω αμορτισερ..


H αναρτηση δεν εχει ουτε 3.000 χιλομετρα οποτε θεμα να εχουν κλασει δεν νομιζω να παιζει..η ταλαντωση παρουσιαζεται καταρχας κυριως σε καλο οδοστρωμα..ισως επειδη εκει μπαινω με αρκετα παραπανω απ'οτι με μετριο δρομο,δεν ξερω.
Εμφανιζεται παντα μολις πλησιαζεις το apex με τερμα γκαζι και μετα με τερμα γκαζι και παλι μεχρι και την εξοδο...ουσιαστικα δηλαδη στο turn in και την εισοδο ειναι οκ..2-3 φορες που δοκιμασα να αφησω γκαζι το αμαξι με ψιλοτρομαξε οποτε μενω στο γκαζι..αυτη η ταλαντωση οπως ειπα δινει την αισθηση στην συνεχεια οτι ο εξωτερικος τροχος μπροστα αρχιζει να τρωει ολη την πιεση και μετα παει να μουλαρωσει Confused

volvos έγραψε:
στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω. αν κατεβασεις κωλο θα πεταει και αλλο μουτρα.
οποτε κανε ενα τσεκ αν εχει δακρυσει αμορτισερ και προσπαθησε να το ψηλωσεις μπρος πισω οσο σε παιρνει κρατωντας αυτη τη διαφορα.


Δηλαδη τωρα που ειμαι με 5 εκ χαμηλος μπροστα και 4 πισω τι λες να κανω?Να σηκωσω μονο κανα ποντο μπροστα και βλεπουμε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατσε η ταλαντωση εισαι σιγουρος οτι ειναι πισω??
αυτο που περιγραφεις αν ειναι μπρος ειναι καραμπαμ ανεπαρκες ριμπαουντ και διαδρομη

γνωμη μου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο σηκωνεις οσο μπορεις μπροστα και απο οσο σηκωθεις +3.5 πισω μετρημενο απο μαρσπιε

αμορτισερ εχω δει κλασμενα και με 1000χλμ αυτο δε λεει απολυτως τιποτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:40:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
κατσε η ταλαντωση εισαι σιγουρος οτι ειναι πισω??
αυτο που περιγραφεις αν ειναι μπρος ειναι καραμπαμ ανεπαρκες ριμπαουντ και διαδρομη

Η ταλαντωση ξεκιναει πισω και μετα προς την εξοδο μετατοπιζεται μπροστα με αποτελεσμα χαμενα χιλομετρα και μουλαρωμα Sad

volvos έγραψε:
γνωμη μου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο σηκωνεις οσο μπορεις μπροστα και απο οσο σηκωθεις +3.5 πισω μετρημενο απο μαρσπιε


Εννοεις το πισω να ειναι 3,5 ποντους πιο ψηλα απο μπροστα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2011, 19:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dokimase prota ipsi kai blepeis

nai diafora mpros piso 3.5 kai pano...kai 4 na sas katsei einai ok gia na deis ti ftiaei
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενη
Σελίδα 1 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2006s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on