Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 20:59:56 Θέμα δημοσίευσης: Kαταναλώσεις πριν και μετά από μηχανική βελτιωση |
|
|
Νομιζω πως πολλη απο μας κανοντας μια μηχανικη βελτιωση παραλειπουμε σε πρωτη φαση την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ανοιγω αυτο το θεμα προκειμενου να ακουστουν η εμπειριες και οι αποψεις του καθενος προκειμενου να εχουμε μια σωστη αντιληψη των επιπτωσεων μιας βελτιωσης.[αναφερω οτι ειμαι υπερ της βελτιωσης οταν βεβαια τα αποτελεσματα ειναι εγγυημενα και αξιοπιστα...............................Πιστευω πως ο καθενας μας πρεπει να ξερει πριν αποφασισει οτιδηποτε-να τα βαλει "κατω"-και να προχωρισει........................... Μιλωντας για βελτιωση δεν αναφερομαι σε ενα πιο ελευθερο φιλτρο και ενα τελικο[αν και αυτα μπορει να "καινε" κατι παραπανω] αλλα σε προγραμματα,εκκεντροφορους.TURBOκτλ..................... Στο 206 μου η καταναλωση κυμαινεται απο 9,1 I/100km στην πολη και 8,1 εκτος πολης συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.[8.7μεσος ορος] ...................... Στα 106 και ντς απο τι ξερω η καταναλωση βρισκεται στο 11,5 προφανως εξαιτιας εκκεντροφορων................... Υ.Γ. [Το S2000 τρεφει τα 240ατια του με 9,9ι/100χμ. πιστεψτε το.... ΗΟNDA-TA μοτερ...]  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2003, 23:41:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Γεράσιμε το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά σχετικά με σκούπες,φαρασια και τα λοιπά και όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι περίπου γίνεται(πλέον ) σε τέτοιες περιπτώσεις... Το θέμα είναι αν αξίζει να κάνεις κάτι για το οποίο τα οφέλη είναι πολύ λίγα... Ειδικά σε μοτέρια όπως τα 1.1 και τα 1.4 που έχουμε... Εγώ πάντως θα προτιμούσα να πάρω ένα 1.6 και να το αφήσω έτσι όπως είναι... χωρίς προγράμματα και "χακεριές"
Δύσκολοι οι καιροί για... πρίγκηπες!!!    
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 20:47:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος και ουσιαστικος θα αναφερω πως σε 206 με προγραμμα εχω δει καταναλωση 12,8ι/100χμ πραγμα που για να πω την αληθεια με αποθαρυνει αρκετα απο τις μελοντικες ιδεες που ειχα για εκκεντροφορους SAXO VTS[μου ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο του 106 ] και προγραμμα................. Γιαννη αμα μπορεσεις μαθε για το 206 που το πηγε στην GENESIS τη καιει ............... Τα παραπανω για τους εκκεντροφορους τα εμαθα απο τον ΧΟΧΟΛΗ στην Β.ΟΛΓΑΣ οπου ειχε και ενα206CUP εκει μπροστα........Αυτος το εφτιαξε ...........Αναρωτιεμαι ποσο καταναλωση εχουν τα 1,1-1,4-2,0 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2003, 04:03:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FRAPEOLE έγραψε: | ...πραγμα που για να πω την αληθεια με αποθαρυνει αρκετα απο τις μελοντικες ιδεες που ειχα για εκκεντροφορους SAXO VTS[μου ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο του 106... |
Και τί διαφορά μπορεί να έχουν οι εκκεντροφόροι από VTS σε σχέση με του Rallye; Δεν είναι ακριβώς οι ίδιοι;
------
Με οικονομία στο γκάζι έχω κατέβει έως 8,3λτ/100χλμ και με πολύ γκάζι έχω φτάσει μέχρι και 12,5λτ/100χλμ με μέτρηση κατανάλωσης 25λίτρων (οικονόμετρο δεν έχω). Είναι ευνόητο ότι με τσίτα γκάζια (πχ συνθήκες πίστας) η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά ακόμη. Στην καθημερινή μου χρήση παίζω μεταξύ 9,5 και 11λτ/100χλμ. Υπ'όψιν ότι σαν οδηγός ανήκω στα "βαριά ποδάρια" από τότε που πρωτοάρχισα να οδηγώ. Συνήθισα να πατάω λίγο παραπάνω γκάζι από ότι συνήθως χρειάζεται (γι αυτό και τρώω νωρίς τα τακάκια μου 11000-13000χλμ).
Η παραγωγή έργου έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Με τέρμα γκάζι ο 14άρης κινητήρας με τα 75-78PS είναι φυσιολογικό να καίει περισσότερο από τον 1.6 σε ανάλογες συνθήκες που θα βγάλει 110-118PS. Στο ρελαντί επίσης τα λίγα κυβικά καίνε λιγότερο καύσιμο αφού ο ίδιος ο κινητήρας για να παραμείνει απλώς σε λειτουργία (ρελαντί) απαιτεί καύσιμο ανάλογο με τον χώρο καύσης. Γι αυτό και για τους περισσότερους από μας που κινούμαστε κυρίως στην πόλη είναι λογικό ένας 14άρης να καίει λιγότερο από έναν 16άρη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2003, 20:26:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ ασ μην αναφερθω σε θέμα κατανάλωσης... ΕΙΔΙΚΑ μεσα στην πολη.....
Πάνω απο 15-16lt/100km λόγω ρελαντι στισ 1200rpm.... και στα γκαζια.... κανα 13-15 πρέπει να το εχω.... οικονιμικα τώρα οταν το ταξλίδεπσα... υπολόγισα κάπου 9,5λτ/100χλμ
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2003, 22:46:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Η παραγωγή έργου έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Με τέρμα γκάζι ο 14άρης κινητήρας με τα 75-78PS είναι φυσιολογικό να καίει περισσότερο από τον 1.6 σε ανάλογες συνθήκες που θα βγάλει 110-118PS. Στο ρελαντί επίσης τα λίγα κυβικά καίνε λιγότερο καύσιμο αφού ο ίδιος ο κινητήρας για να παραμείνει απλώς σε λειτουργία (ρελαντί) απαιτεί καύσιμο ανάλογο με τον χώρο καύσης. Γι αυτό και για τους περισσότερους από μας που κινούμαστε κυρίως στην πόλη είναι λογικό ένας 14άρης να καίει λιγότερο από έναν 16άρη. |
Η κατανάλωση εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τις στροφές του κινητήρα.
Έτσι όταν όταν το αυτοκίνητό μας έχει 140km/h με 5η σημαίνει ότι ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000rpm.
Στο 1.400 οι στροφές με 5η και 140km/h λογικά πρέπει να είναι υψηλότερες. Αυτό συνεπάγεται και αυξημένη κατανάλωση...
Μια φορά (στο Auto motor Sport) είχαν κάνει τεστ σε δύο αυτοκίνητα : Ένα Nissan Micra 1.0i και ένα Alfa Romeo 3.0i 156 (νομίζω) τα βάλανε να τρέχουν συνεχώς για ένα χρονικό διάστημα με 140km/h. Στο τέλος το Micra είχε ξοδέψει αρκετά περισσότερο καύσιμο προκειμένου να αναταπεξέλθει στην δοκιμασία... (τα 140km/h ήταν κάτι λιγότερο από την τελική του ταχύτητα)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 03:21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Μια φορά (στο Auto motor Sport) είχαν κάνει τεστ σε δύο αυτοκίνητα : Ένα Nissan Micra 1.0i και ένα Alfa Romeo 3.0i 156 (νομίζω) τα βάλανε να τρέχουν συνεχώς για ένα χρονικό διάστημα με 140km/h. Στο τέλος το Micra είχε ξοδέψει αρκετά περισσότερο καύσιμο προκειμένου να αναταπεξέλθει στην δοκιμασία... (τα 140km/h ήταν κάτι λιγότερο από την τελική του ταχύτητα) |
Αποκαλυπτικό! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 09:48:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα μονο με σκουπες και εξατμισεις δεν ανεβαινει η καταναλωση γιατι πολυ απλα δεν πειραζεις βενζινες.Στου Λαζου που βαλαμε τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT χωρια που δεν κραταγε ρελαντι μεχρι να ζεσταθει,εκαιγε παρα πολυ δεδομενου οτι πχ σε κατηφορα οταν αφηναμε γκαζι με 5 ταχυτητα πχ ολα τα αμαξια σκανε 1-2 φορες και σταματανε,αυτο εσκαγε συνεχεια χωρις να πατας ψιλογκαζιες.Ολα αυτα απο μονο του δεδομενου οτι και στα ασε ο εγκεφαλος ριχνει βενζινα με τον κουβα μεσα.Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 12:24:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει  |
άστα... αφού έχω σταματήσει να βάζω 98αρα βενζίνα τώρα πια... το τι καιει με το ρελαντι δε λέγεται... 98αρα βάζω μόνο για ταξίδια...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 12:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει  |
άστα... αφού έχω σταματήσει να βάζω 98αρα βενζίνα τώρα πια... το τι καιει με το ρελαντι δε λέγεται... 98αρα βάζω μόνο για ταξίδια... |
Δεν εχεις αναγκη εσυ.Δεν σε φοβαμαι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jongou (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206 1400 (8v) 2002 colorline multi
Ένταξη: 18 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Alexandroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 15:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Νοέ 2003, 16:38:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jongou έγραψε: | Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο; |
Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Νοέ 2003, 23:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Jongou έγραψε: | Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο; |
Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας  |
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται.....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2003, 19:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Jongou έγραψε: | Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο; |
Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας  |
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται..... |
Γιατι Νικολα Το ιδιο κανατε και εσεις Μα ειναι καθαρα χαζο το να κρατησεις και τους πλανητες-δορυφορους απο το 1100.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2003, 21:02:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: |
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται..... |
τουλάχιστο εσένα σε προειδοποίησε και κάποιος... εγώ πήγα ξεβράκωτος...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Νοέ 2003, 10:59:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | PoLiThS έγραψε: |
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται..... |
τουλάχιστο εσένα σε προειδοποίησε και κάποιος... εγώ πήγα ξεβράκωτος... |
Τυχερος εισουνα που πηρες και τον αγωνα στην Κοζανη.
Και σου ειπα μην ξεβρακωνεσε............Δεν με ακουγες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Νοέ 2003, 03:17:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τυχερος εισουνα που πηρες και τον αγωνα στην Κοζανη.
Και σου ειπα μην ξεβρακωνεσε............Δεν με ακουγες  |
ναι, θα έχω να λέω ότι πήρα και αγώνα με ραγισμένα γρανάζια... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Νοέ 2003, 11:49:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερε μεγαλε Γκαλφααααααα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 15:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου με τη φιλτροχοανη της Green η καταναλωση αυξηθηκε 0,3-0,5 Ι/100χλμ
Η παραπανω τιμη σε σχεση με το ελευθερο φιλτρο της ΚΝ-
Με μαμα εισαγωγη δεν θυμαμαι τι γινοταν 
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2003, 16:26:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταναλωση...μειζον θεμα!!! Η χαμηλοτερη καταναλωση που μπορουμε να πετυχουμε ειναι οταν το αυτοκινητο ειναι "μαμα"!!! Καθε μικρη μετατροπη (ακομα και βελτιωτικο φιλτρο στο "κουτι") αυξανουν την καταναλωση...Και ειναι λογικο καθως ο μονος τροπος να αποδιδει καλυτερα ενα μοτερ ειναι περισσοτερη βενζινη στο θαλαμο καυσης!!! Με το φιλτρακι π.χ. αυξανεται η ποσοτητα του αερα στο θαλαμο καυσης και ο εγκεφαλος δινει αμεσως εντολη για αυξηση της ποσοτητας βενζινης ωστε να "δημιουργηθει" το ιδανικο μειγμα...Αλλος ενας παραγοντας ειναι ο τροπος οδηγησης!!!Οδηγώντας την ΒΜW(2λιτρο 24ν μοτερ) του πατερα μου σε εθνικη με ταχυτητες γυρω στα 150-170 ο δεικτης καταναλωσης εγραφε γυρω στα 10,5λl/100km!!! Οταν εβαλα το cruise control στα, περιπου, 160 η καταναλωση "επεσε" σταδιακα στα 9,6λ/100km!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|