Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2011, 21:55:25 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Υγραέριο σε 207 (εκτος THP) |
|
|
Καλησπέρα σε όλους. Έχω τοποθετήσει εδώ και ένα 4μηνο σύστημα LPG στο 207 μου. Κανενα πρόβλημα ως τώρα. Το μόνο που παρατήρησα είναι πως χρησιμοποιώντας υγραέριο η βελόνα στάθμης της βενζίνης κατεβαίνει σα να καταναλώνει βενζίνη. αυτό,μετά από ψαξιμο, οφείλεται στο ότι ο δείκτης βενζίνης δουλευει βάση χιλιομετρων που κανει το όχημα και οχι με βαση φλοτερ που βλεπει τη σταθμη. Τα συνεργεία εγκαταστασης συστηματων LPG περιμενουν ενα ηλεκτρονικο τσιπ που "ξεγελαει" το φλοτερ.Βρισκεται σε φαση εγκρισης ISO οποτε....υπομονη.
[/img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 01:21:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 1.4 δεν ειναι αμεσου ψεκασμου ετσι?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 11:17:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ... Κατσαμπέρης λεγεται. είναι συνεργείο της BOSCH.Το σύστημα που πέρασα είναι της ALDESA (TURKEY). Ούτως η άλλως ιταλικά και τούρκικα κιτ κυκλοφορουν στην αγορα. Το συνεργείο βρίσκεται στην περιοχη των μετεώρων θεσσαλονικης (λίγο ποιο κάτω από την έξοδο-είσοδο Νεάπολης του περιφερειακού) η δεξαμενή θα είναι της επιλογης σου (τύπος,χωρητικότητα), βεβαια αν εχεις τούρμπο θα εχεις μαλλον προβλημα οπότε τα λεφτα να μη τα αξιζει η μετατροπή..... ένα τηλ που έχω είναι 2310/613816. Πάντως μου γυρίζει αυτόματα σε υγραέριο μολις πιασει το αμαξι 45-50 βαθμους. υπάρχει και χειροκίνητη επιλογη. Αν τυχόν ανοιχτεί το καπω...δεν φαινεται σχεδον τιποτα. Τα ιαπωνικα καθως και τα ford focus χρειαζονται και λαδιερα. Στο 207 δε χρειαστηκα 1.4 (16V) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 13:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω βαλει κ εγω το δικο μου απο εχτες για υγραεριο,μαλλον σημερα θα το παρω,νομιζω οτι δεν εχουν καμια σχεση τα ιταλικα με τα τουρκικα προιοντα,χωρις να ειμαι σιγουρος εχω διαβασει ακουσει οτι μια δεξαμενη τουρκικη απο μια ιταλικη ειναι στην μιση τιμη κ ολο γενικα το υπολοιπο κιτ,λογω ποιοτητας ισως εκτος κ εαν πλεον οι ιταλοι κατασκευαζουν τα πραγματα τους στην τουρκια κ καποιοι τα παρουσιαζουν 100% ιταλικα για να δικαιολογουν το υψηλο κοστος τοποθετησης,δεν ειμαι σιγουρος κ εγω θελει πολυ ψαξιμο το θεμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:39:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207 |
|
|
Paoki έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους. Έχω τοποθετήσει εδώ και ένα 4μηνο σύστημα LPG στο 207 μου. Κανενα πρόβλημα ως τώρα. Το μόνο που παρατήρησα είναι πως χρησιμοποιώντας υγραέριο η βελόνα στάθμης της βενζίνης κατεβαίνει σα να καταναλώνει βενζίνη. αυτό,μετά από ψαξιμο, οφείλεται στο ότι ο δείκτης βενζίνης δουλευει βάση χιλιομετρων που κανει το όχημα και οχι με βαση φλοτερ που βλεπει τη σταθμη. Τα συνεργεία εγκαταστασης συστηματων LPG περιμενουν ενα ηλεκτρονικο τσιπ που "ξεγελαει" το φλοτερ.Βρισκεται σε φαση εγκρισης ISO οποτε....υπομονη.
[/img] |
Στις επιδόσεις κατάλαβες καμιά διαφορά? Γιατί το ίδιο αμάξι έχω και είναι αρκετά αργό, με τα επιπλέον κιλά του υγραερίου δεν θα γονατίσει κι άλλο?
Επίσης, τι αυτονομία επιτυγχάνεις συνολικά με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης και υγραερίου?
Και πόσο σου στοίχισε η δεξαμενή υγραερίου με τα εργατικά?
Λουκά, κι ο 1.4 vti με τα 95 άλογα νομίζω πως είναι άμεσου ψεκασμού . Ο 1.4 με τα 90 δεν πρέπει να είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 16:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ξανακουσω αυτο για το βάρος γιατι όλο το kit είναι περίπου 15-20κιλα... Πόσο δηλαδή κόβει ένα αμάξι αν του βάλεις 30€ βενζίνη 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 17:33:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Μην ξανακουσω αυτο για το βάρος γιατι όλο το kit είναι περίπου 15-20κιλα... Πόσο δηλαδή κόβει ένα αμάξι αν του βάλεις 30€ βενζίνη  | βασικα το θεμα ειναι οτι ολο το βαρος ειναι στο πορτ μπαγκαζ κ δεν θα βοηθαει στις κοντραδικες εκκινησεις αλλα κ στο στριψιμο θα χανει λιγο πιστευω,υπαρχει λυση ομως βγαλσιμο ρεζερβα κ πισω καθισματα κ ειναι κομπλε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Φεβ 2011, 17:43:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
20 κιλα ζυγιζει αδεια η 40αρα δεξαμενη...γεματη ειναι σχεδον τα διπλα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 00:26:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι τόσο λίγα πάω πάσο.
Εγώ υπολόγιζα καμια 80αριά κιλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 21:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.abartautogas.de/Galerie/Peugeot/207-CC-1,6-THP
πάντως μέσα στο σέρβις μποξ υπάρχουν ανταλλακτικά για να μετατρέψεις σε υγραέριο τον ΤΗΡ κινητήρα κ για τον 175άρι

those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Φεβ 2011, 10:51:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207 |
|
|
Στις επιδόσεις δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά. Σίγουρα το παραπάνω βάρος λογω του συστήματος και του επιπλέον καυσίμου ίσως να παίζει ρόλο. Η δεξαμενή είναι θέμα του καθενός αν θέλει να την τοποθετήσει στο χώρο της ρεζέρβας(κυκλικη δηλ) και να αποχωριστει τη ροδα(η να την εχει ξαπλα να πιανει το μισο πορτπαγκαζ), ή να βάλει τύπου θερμοσίφωνα για μεγαλυτερη ποσότητα, οπότε και αυτονομία και να ξεχασει τη ρεζερβα που θα βρισκεται απο κατω κ δε θα μπορει να τη χρησιμοποιησει.. Η κατανάλωση είναι λιγο παραπάνω απο αυτης της βενζίνης. σκεφτειτε όμως πως το κοστος ανα λιτρο ειναι το μισο. εδω θεσσαλονικη ειναι στα 79.8 λεπτα. Δεν έκανα ταξιδι με γεματο ρεζερβουαρ βενζίνης και υγραερίο ωστε να ξερω αυτονομια σε χιλιομετρα. αυτο που ξερω ειναι πως σε ταξιδι θεσ/νικη-πτολ/δα και πισω μου βγηκε 20 ευρω σε υγραεριο (περιπου 300 Km) με ταχύτητα 110-140 αντί των 40+ αν ήμουν με βενζίνη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Φεβ 2011, 10:56:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκέψου φίλε μου πως εχεις: το βαρος του αυτοκινήτου.το δικό σου/επιβατών, το καυσιμο της βενζίνης (όσο ειναι αυτο) και το επιπλέον βάρος απο το συστημα αναλογα με τη δεξαμενη( 20-30 Kg η αδεια δεξαμενη τουλαχιστον αναλογα το μεγεθος και βαλε και το καυσιμο επιπλεον που παιρνει αυτη)εγω που εχω 48 λιτ κυκλικης μορφης εχουμε 25 πες + 44 που χωραει 70 κιλά μονο από τη δεξαμενη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Φεβ 2011, 11:04:23 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ σε 207 |
|
|
Και πόσο σου στοίχισε η δεξαμενή υγραερίου με τα εργατικά?
Λουκά, κι ο 1.4 vti με τα 95 άλογα νομίζω πως είναι άμεσου ψεκασμού . Ο 1.4 με τα 90 δεν πρέπει να είναι.[/quote]
Η εγκατάσταση τον οκτ/10 μου βγηκε 1200 ευρω. τωρα πλεον κοστιζει λιγότερο. εχω ακουσει και για 800 ευρω...δεν ξερω ομως τι δουλεια κανουν... τα συνεργεια εγκαταστασεων ανοιγουν το ενα πισω απ΄το αλλο (οταν εβαλα εγω υπηρχαν 3 στη θεσσαλονικη, τωρα πρεπει να ειναι 7-8)....οποοοοτε ΠΡΟΣΟΧΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 00:19:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 00:34:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι οντως... παιδια σε τουρμπο μεγαλη προσοχη. εκει που το εβαλα ηταν ενας τυπος με μια SLK.Ηθελε σονι κ καλα να του βαλουν υγραεριο κ ο μαστορας ενω του ειπε πως δεν "κανει" το εβαλε με την πιεση του πελατη... η μλκια του ελληνα ειναι πως το αμαξι επαθε ζημια κ ζητουσε τα ρεστα απο το μαστορα !!!! ΕΛΕΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 00:38:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου... |
Πώς μπορείς να κάνεις τσεκ τα μπουζί κάθε 1000 χλμ;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 00:40:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πώς μπορείς να κάνεις τσεκ τα μπουζί κάθε 1000 χλμ;[/quote]
Καθε 1000? δεν γνωριζω να σου πω κατι τετοιο φιλε μου. για το δικο μου αμαξι ενα σερβις θελει το συστημα καθε 10000 στα 2000 μου ζητησε να παω για ενα τσεκ λειτουργιας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 14:18:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα βλεπεις και ελεγχεις για τυχων φθορες η αν δεν ξερεις εσυ σε ενα συνεργειο λογικα θα σου πουν αν υπαρχει προβλημα με το που θα τα δουν
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 14:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|