Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:14:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | petrskar έγραψε: | Διαβάζουμε συνεχως και λεμε ολοι οτι νοθευουν την 100αρα με απλη αμολυβδη. Μα κι εμεις αν εχουμε βαλει κανονικη αμολυβδη και με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ παμε να γεμισουμε με 100αρα δε την νοθευουμε με τα λιγα λιτρα απλης που εχουν απομεινει στο ρεζερβουαρ? Δηλαδη αν εχουμε 5 λιτρα απλης βενζινης στο ρεζερβουαρ και παμε και γεμισουμε 100αρα με χωρητικοτητα 50lt μιλάμε για νοθευμενο καυσιμο κατα 10%. Αυτοι οι βενζινάδες που τις νοθευανε και φαγανε πρόστιμα είχαν 7% απλη αμόλυβδη μεσα στην 100αρα. Με άλλα λόγια ή θα βάζουμε πάντα την ίδια βενζίνη (ισως και απο το ίδιο πρατηριο) ή γαμηστε το. Αν κανω λάθος διορθώστε με, δε γνωρίζω πολλά, απλα σκεφτηκα λογικά. |
Κοίτα, άλλο να το κάνεις εν γνώσει σου και άλλο εν αγνοία σου...
Υπάρχει Διαφορά... |
ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με τις βενζίνες ΕΚΟ μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος τόσο απο την 95+, καθώς με αυτήν το 206 μου λειτουργεί πολύ καλύτερα απο ότι με shell ή bp 95αρα, και από την 100αρα ακόμα καλύτερα
Την ιδια αίσθηση έχουν και δύο συνάδελφοι μου ένας με BMW316 και ένας με saxo vts120+ .
Οπότε θα συνεχίσω με ΕΚΟ είτε 95+ είτε 100 ανάλογα τα κέφια μου
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:33:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως... |
Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:40:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | petrskar έγραψε: | ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως... |
Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ... |
τελικα παιδια 100 εκο 100bp ή 99shell??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | Δημήτριος έγραψε: | petrskar έγραψε: | ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως... |
Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ... |
τελικα παιδια 100 εκο 100bp ή 99shell??? |
Πάντως αν δεν έχεις κάνει μετατροπές η 95+ θα είναι μια χαρά για το 1400 σου. Τώρα σε αμάξι με προγραμμα, ανεβασμένη συμπίεση, εκκεντροφόρους ή turbo η 100αρα είναι μονόδρομος
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα εγω θα αρχισω να του βαζω shell 99 απο την αρχη να ειμαι οκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:25:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φίλε petrkar καλορίζικο το 16v 90hp, να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου το στρωσεις με το καλό και άφοβα μπορείς να βάζεις 100αρα ΕΚΟ είτε BP ultimate που και πολύ καλές είναι και πιο οικονομικές από το 1,10 ευρω της shell99.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | φίλε petrkar καλορίζικο το 16v 90hp, να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου το στρωσεις με το καλό και άφοβα μπορείς να βάζεις 100αρα ΕΚΟ είτε BP ultimate που και πολύ καλές είναι και πιο οικονομικές από το 1,10 ευρω της shell99. |
ευχαριστώ πολυ!
μαλλον δικιο εχεις...θα στραφω στην bp.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:00:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Αλήθεια τα 90 άλογα που τα βρήκες;
Στο μέλλον οι σημερινοί 1,4 8v κινητήρες της Peugeot θα αντικατασταθούν από 1,4 16v κινητήρες με 90τόσα άλογα... Μήπως αυτό το "μέλλον" έγινε "παρόν"; |
Το "μέλλον" έγινε "παρόν".Έτσι ακριβώς όπως το είπες φίλε Δημήτριε!
Στην έκθεση αυτοκινήτου η Peugeot είχε βγάλει μπαλονάκια που το διαφήμιζαν συνέχεια...
άσχετο αλλά τα μπαλονάκια γίνανε ανάρπαστα! Γιατί άραγε;;;;
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Δημήτριος έγραψε: | Αλήθεια τα 90 άλογα που τα βρήκες;
Στο μέλλον οι σημερινοί 1,4 8v κινητήρες της Peugeot θα αντικατασταθούν από 1,4 16v κινητήρες με 90τόσα άλογα... Μήπως αυτό το "μέλλον" έγινε "παρόν"; |
Το "μέλλον" έγινε "παρόν".Έτσι ακριβώς όπως το είπες φίλε Δημήτριε!
Στην έκθεση αυτοκινήτου η Peugeot είχε βγάλει μπαλονάκια που το διαφήμιζαν συνέχεια...
άσχετο αλλά τα μπαλονάκια γίνανε ανάρπαστα! Γιατί άραγε;;;; |
δε ξερω αν θα αντικατασταθουν, παντως αρχες δεκεμβρη παραδιδονται τα πρώτα 90αρια κι ενα απο αυτα ειναι και το δικο μου...βεβαια εγω θα το παρω αρχες γεναρη,ετσι για να ειναι 2004... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 19:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τοπιο με τις βενζινες μου θυμιζει τη διαφημιση του Ultrex:"Ασε εχω δοκιμασει τα παντα...Βενζινη 100 οκτανιων εβαλες???" Εχω δοκιμασει σχεδον ολες τις καινουριες "βελτιωμενες" βενζινες αλλα τιποτα!!! Μια διαφορα ειδα μονο με την VPower Racing αλλα πολυ ακριβη...Παντως τωρα βαζω απλη Shell και ριχνω μεσα και λιγο απο το "μαγικο ζωμο" του Asterix...προσθετο της STP δηλαδη!!! Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη ακομα και απο τη VPower Racing...Παντως επειδη ο θειος μου δουλευει ως οδηγος στη Shell μου εχει πει οτι όλες μα όλες οι βενζινες που πωλουνται στην Ελλαδα ειναι απο το ιδιο καζανι...εκτος απο τη VPower και τη ΒP Ultimate!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 21:28:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Παντως επειδη ο θειος μου δουλευει ως οδηγος στη Shell μου εχει πει οτι όλες μα όλες οι βενζινες που πωλουνται στην Ελλαδα ειναι απο το ιδιο καζανι...εκτος απο τη VPower και τη ΒP Ultimate!!! |
Αυτό εμένα δεν μου λέει και πολλά...
Τα πρόσθετα και η περαιτέρω επεξεργασία (π.χ. αποθείωση για τα "νέας γενιάς" καύσιμα, "προσθήκη" οκτανίων για τις βενζίνες Super κ.α.) έιναι που κάνουν την διαφορά...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 23:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Δημητρη λεγοντας απο το "ιδιο καζανι" εννοουσε οτι ολες οι φιρμες γεμιζουν τα βυτια τους (αυτα που μεταφερουν το καυσιμο στα πρατηρια) απο το ιδιο "βαρελι"!!! Και το εχω δει κεγω...Συγκεκριμενα, οταν πηγα μια φορα μαζι του για να "γεμισει" ειδα αλλα τρια φορτηγα, 2 της ΒΡ και ενα της ΕΚΟ, να "γεμιζουν" απο την ιδια ακριβως δεξαμενη!!! Τοτε τον ρωτησα και μου ειπε αυτο που εγραψα παραπανω!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 01:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝetΒlaster έγραψε: | Φιλε Δημητρη λεγοντας απο το "ιδιο καζανι" εννοουσε οτι ολες οι φιρμες γεμιζουν τα βυτια τους (αυτα που μεταφερουν το καυσιμο στα πρατηρια) απο το ιδιο "βαρελι"!!! Και το εχω δει κεγω...Συγκεκριμενα, οταν πηγα μια φορα μαζι του για να "γεμισει" ειδα αλλα τρια φορτηγα, 2 της ΒΡ και ενα της ΕΚΟ, να "γεμιζουν" απο την ιδια ακριβως δεξαμενη!!! Τοτε τον ρωτησα και μου ειπε αυτο που εγραψα παραπανω!!! |
Αυτό δεν νομίζω να ισχύει και για τις νέες ΕΚΟ τότε...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 07:32:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια βρίσκεται πιο πολύ προς αυτά που λέει ο Δημήτριος.
Υπάρχουν διυλιστήρια στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα υπάρχει η ΕΛΔΑ και στην Θεσσαλονίκη η ΕΚΟ. Τα διυλιστήρια της ΕΚΟ στην Θεσσαλονίκη είναι πιο εξελιγμένα εδώ και λίγους μήνες από της ΕΛΔΑ (πχ το diesel κίνησης της ΕΚΟ έχεο 0% θειάφι!). Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει αργότερα. Δεν ξέρω εάν υπάρχουν ξεχωριστά διυλιστήρια της ΕΚΟ στην Αθήνα κι ούτε αν έχει διυλιστήρια και ο Βολος.
Το κάθε διυλιστήριο έχει το δικό του καύσιμο. Οπότε σε όσες εταιρίες και να δώσει κάυσιμο ένα διυλιστήριο, θα είναι το ίδιο καύσιμο. Όμως, κάθε εταιρία πλέον βάζει τα δικά της χημικά πρόσθετα στο καύσιμο και μας δίνει το δικό της αποτέλεσμα.
Η ΒΡ Ultimate και Shell VPower εισάγωνται. Αυτό όμως δίνει πλεονέκτημα στην ΕΚΟ που είναι εγχώρια και μπορεί να παράγει εφάμιλλης ποιότητας 100άρα με λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή. Όταν αγοράζουμε ΕΚΟ Κίνητρον κάνουμε δύο επιπλεόν καλά: 1ον στην τσέπη μας και 2ον στην χώρα μας.
Η αλήθεια είναι ότι από καλή 98άρα σε 100άρα τα πρακτικά οφέλη είναι μηδαμινά. Θεωρητικά όσοι με αναβαθμισμένη αναπνοή (σκούπα ή φιλτροχοάνη) "βλέπουν" μεγαλύτερη διαφορά από τους άλλους. Ακόμη περισσότερο φυσικά όσοι έχουν ανεβασμένη συμπίεση ή αν έχουν βελτιώσει εσωτερικά τον κινητήρα.
Πάντως με την 100άρα της ΕΚΟ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πολύ καλή καύση ήδη από τις 1000σαλ (όπως και με τις άλλες 100άρες), αλλά κανένα πρόβλημα πλέον σαν αυτά που είχα πάθει με την ultimate, που δεν θέλω να την καταδικάσω αφού άλλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι και μπορεί εξάλλου να έφταιγε το βενζινάδικο. Πάντως μάπα από ΒΡ έχω ξαναβάλει, ενώ κάτι τέτοιο δεν μου έχει τύχει από όσο θυμάμαι σε ΕΚΟ ή ΕΛΙΝ (τα βενζινάδικα που προτιμώ). Χώρια που βάζω ΕΚΟ με 0.799 στη γειτονιά μου, πιο φτηνή και από VPower 95.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 09:18:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
.....
Το κάθε διυλιστήριο έχει το δικό του καύσιμο. Οπότε σε όσες εταιρίες και να δώσει κάυσιμο ένα διυλιστήριο, θα είναι το ίδιο καύσιμο. Όμως, κάθε εταιρία πλέον βάζει τα δικά της χημικά πρόσθετα στο καύσιμο και μας δίνει το δικό της αποτέλεσμα.
Η ΒΡ Ultimate και Shell VPower εισάγωνται. Αυτό όμως δίνει πλεονέκτημα στην ΕΚΟ που είναι εγχώρια και μπορεί να παράγει εφάμιλλης ποιότητας 100άρα με λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή. Όταν αγοράζουμε ΕΚΟ Κίνητρον κάνουμε δύο επιπλεόν καλά: 1ον στην τσέπη μας και 2ον στην χώρα μας.
Η αλήθεια είναι ότι από καλή 98άρα σε 100άρα τα πρακτικά οφέλη είναι μηδαμινά. Θεωρητικά όσοι με αναβαθμισμένη αναπνοή (σκούπα ή φιλτροχοάνη) "βλέπουν" μεγαλύτερη διαφορά από τους άλλους. Ακόμη περισσότερο φυσικά όσοι έχουν ανεβασμένη συμπίεση ή αν έχουν βελτιώσει εσωτερικά τον κινητήρα.
Πάντως με την 100άρα της ΕΚΟ είμαι πολύ ευχαριστημένος.
...
|
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
(Σημείωση : Δεν έχω τίποτα εναντιον SHELL ή ΒΡ ούτε κάποιο συμφέρον απο την ΕΚΟ)
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 13:11:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω ρε παιδια...Εγω λεω αυτο που ειδα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος
Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2004, 13:40:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ στο προηγούμενο 206 είχα προβλήματα ΠΑΝΤΑ με οποιαδήποτε Shell αντίθετα με BP και ΕΚΟ. Η ΕΚΟ σύμφωνα και με τεστ που έγινε πρόσφατα σε περιοδικό είναι καλύτερη της Ultimate όμως η τελευταία έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα: μυρίζει διαφορετικά οπότε είναι δύσκολη η νοθεία της. Σε ταξίδι που έχω δοκιμάσει και τις δύο είδα μεγάλη διαφορά με την Κίνιτρον όπου το 1400 8βάλβιδο έπιασε για πρώτη φορά στη ζωή του τα 190! Τώρα στο καινούργιο το κάμπριο δίλιτρο βάζω 100αρα πάντα είτε Ultimate είτε Κίνιτρον δεν έχω δει σημαντικές διαφορές μεταξύ τους αλλά δεν ξέρω σε σχέση με απλή αφου δεν έχω βάλει ποτέ 95αρα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης απο ότι μου είπε ένας φίλος μηχανολόγος εφόσον οι κινητήρες μας είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με 95 οκτάνια τα 100 επιφέρουν βελτίωση στην ιποδύναμη και τη ροπή κατα 5% περίπου κάτι που νομίζω έχει φανεί και σε δυναμομετρήσεις στα περιοδικά. Για μένα σε 8βάλβιδο κινητήρα που δεν δουλεύει πολύ ψηλά δεν αξίζει να βάζεις 100άρα αντίθετα σε 16βάλβιδο πρέπει να κάνει διαφορά. Αυτό το βλέπεις και απο το γεγονός οτι σε μηχανάκια που είναι πολύστροφα οι βενζίνες αυτές κάνουν τεράστια διαφορά (απο ότι μου λένε όλοι οι μηχανόβιοι φίλοι μου). Οπότε αν οδηγείς το αυτοκίνητο ψηλά στις 5-6 χιλ στροφές βάζε 100άρα αλιώς η διαφορά είναι τα καθαριστικά που πλέον υπάρχουν και στις απλές βενζίνες. Θέλω σύντομα να κάνω τεστ 100άρας μαζί με βελτιωτικό οκτανίων που θεωρητικά θα την κάνει 110!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2004, 14:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγά μην γίνει 120 !!!
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|