PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέες βενζίνες ΕΚΟ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:14:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
petrskar έγραψε:
Διαβάζουμε συνεχως και λεμε ολοι οτι νοθευουν την 100αρα με απλη αμολυβδη. Μα κι εμεις αν εχουμε βαλει κανονικη αμολυβδη και με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ παμε να γεμισουμε με 100αρα δε την νοθευουμε με τα λιγα λιτρα απλης που εχουν απομεινει στο ρεζερβουαρ? Δηλαδη αν εχουμε 5 λιτρα απλης βενζινης στο ρεζερβουαρ και παμε και γεμισουμε 100αρα με χωρητικοτητα 50lt μιλάμε για νοθευμενο καυσιμο κατα 10%. Αυτοι οι βενζινάδες που τις νοθευανε και φαγανε πρόστιμα είχαν 7% απλη αμόλυβδη μεσα στην 100αρα. Με άλλα λόγια ή θα βάζουμε πάντα την ίδια βενζίνη (ισως και απο το ίδιο πρατηριο) ή γαμηστε το. Αν κανω λάθος διορθώστε με, δε γνωρίζω πολλά, απλα σκεφτηκα λογικά.


Κοίτα, άλλο να το κάνεις εν γνώσει σου και άλλο εν αγνοία σου...
Υπάρχει Διαφορά... Rolling eyes Rolling eyes


ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:29:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με τις βενζίνες ΕΚΟ μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος τόσο απο την 95+, καθώς με αυτήν το 206 μου λειτουργεί πολύ καλύτερα απο ότι με shell ή bp 95αρα, και από την 100αρα ακόμα καλύτερα Very happy

Την ιδια αίσθηση έχουν και δύο συνάδελφοι μου ένας με BMW316 και ένας με saxo vts120+ .

Οπότε θα συνεχίσω με ΕΚΟ είτε 95+ είτε 100 ανάλογα τα κέφια μου Laughing


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:33:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrskar έγραψε:
ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως...


Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ Razz ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
petrskar έγραψε:
ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως...


Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ Razz ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ...


τελικα παιδια 100 εκο 100bp ή 99shell???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:51:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrskar έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
petrskar έγραψε:
ναι σιγουρα, απλα μια διαπιστωση εκανα... παντως εγω με το που θα το παρω το αμαξι θα βαζω μια βενζινη μονο και οσο μπορω απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο και εμπιστευομαι καπως...


Και 'γώ όταν πρόκειται να αλλάξω τύπο βενζίνης (από 100άρα BP σε 100άρα ΕΚΟ Razz ) φροντίζω να αδειάζει το ρεζερβουάρ...
Βέβαια θα το σταματήσω αυτό αφού καλό είναι να μην αφήνουμε την στάθμη του ρεζερβουάρ να πέφτει πολύ...


τελικα παιδια 100 εκο 100bp ή 99shell???


Πάντως αν δεν έχεις κάνει μετατροπές η 95+ θα είναι μια χαρά για το 1400 σου. Τώρα σε αμάξι με προγραμμα, ανεβασμένη συμπίεση, εκκεντροφόρους ή turbo η 100αρα είναι μονόδρομος Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:12:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα εγω θα αρχισω να του βαζω shell 99 απο την αρχη να ειμαι οκ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:25:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φίλε petrkar καλορίζικο το 16v 90hp, να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου το στρωσεις με το καλό και άφοβα μπορείς να βάζεις 100αρα ΕΚΟ είτε BP ultimate που και πολύ καλές είναι και πιο οικονομικές από το 1,10 ευρω της shell99. Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:58:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
φίλε petrkar καλορίζικο το 16v 90hp, να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου το στρωσεις με το καλό και άφοβα μπορείς να βάζεις 100αρα ΕΚΟ είτε BP ultimate που και πολύ καλές είναι και πιο οικονομικές από το 1,10 ευρω της shell99. Wink


ευχαριστώ πολυ!
Confused μαλλον δικιο εχεις...θα στραφω στην bp....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:00:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Αλήθεια τα 90 άλογα που τα βρήκες;
Στο μέλλον οι σημερινοί 1,4 8v κινητήρες της Peugeot θα αντικατασταθούν από 1,4 16v κινητήρες με 90τόσα άλογα... Μήπως αυτό το "μέλλον" έγινε "παρόν";

Το "μέλλον" έγινε "παρόν".Έτσι ακριβώς όπως το είπες φίλε Δημήτριε!
Στην έκθεση αυτοκινήτου η Peugeot είχε βγάλει μπαλονάκια που το διαφήμιζαν συνέχεια... Rolling eyes
άσχετο αλλά τα μπαλονάκια γίνανε ανάρπαστα! Γιατί άραγε;;;; Twisted evilTwisted evilTwisted evil


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:39:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Αλήθεια τα 90 άλογα που τα βρήκες;
Στο μέλλον οι σημερινοί 1,4 8v κινητήρες της Peugeot θα αντικατασταθούν από 1,4 16v κινητήρες με 90τόσα άλογα... Μήπως αυτό το "μέλλον" έγινε "παρόν";

Το "μέλλον" έγινε "παρόν".Έτσι ακριβώς όπως το είπες φίλε Δημήτριε!
Στην έκθεση αυτοκινήτου η Peugeot είχε βγάλει μπαλονάκια που το διαφήμιζαν συνέχεια... Rolling eyes
άσχετο αλλά τα μπαλονάκια γίνανε ανάρπαστα! Γιατί άραγε;;;; Twisted evilTwisted evilTwisted evil

δε ξερω αν θα αντικατασταθουν, παντως αρχες δεκεμβρη παραδιδονται τα πρώτα 90αρια κι ενα απο αυτα ειναι και το δικο μου...βεβαια εγω θα το παρω αρχες γεναρη,ετσι για να ειναι 2004...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 19:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τοπιο με τις βενζινες μου θυμιζει τη διαφημιση του Ultrex:"Ασε εχω δοκιμασει τα παντα...Βενζινη 100 οκτανιων εβαλες???" Εχω δοκιμασει σχεδον ολες τις καινουριες "βελτιωμενες" βενζινες αλλα τιποτα!!! Μια διαφορα ειδα μονο με την VPower Racing αλλα πολυ ακριβη...Παντως τωρα βαζω απλη Shell και ριχνω μεσα και λιγο απο το "μαγικο ζωμο" του Asterix...προσθετο της STP δηλαδη!!! Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη ακομα και απο τη VPower Racing...Παντως επειδη ο θειος μου δουλευει ως οδηγος στη Shell μου εχει πει οτι όλες μα όλες οι βενζινες που πωλουνται στην Ελλαδα ειναι απο το ιδιο καζανι...εκτος απο τη VPower και τη ΒP Ultimate!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 21:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Παντως επειδη ο θειος μου δουλευει ως οδηγος στη Shell μου εχει πει οτι όλες μα όλες οι βενζινες που πωλουνται στην Ελλαδα ειναι απο το ιδιο καζανι...εκτος απο τη VPower και τη ΒP Ultimate!!!


Αυτό εμένα δεν μου λέει και πολλά...
Τα πρόσθετα και η περαιτέρω επεξεργασία (π.χ. αποθείωση για τα "νέας γενιάς" καύσιμα, "προσθήκη" οκτανίων για τις βενζίνες Super κ.α.) έιναι που κάνουν την διαφορά...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 23:02:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Δημητρη λεγοντας απο το "ιδιο καζανι" εννοουσε οτι ολες οι φιρμες γεμιζουν τα βυτια τους (αυτα που μεταφερουν το καυσιμο στα πρατηρια) απο το ιδιο "βαρελι"!!! Και το εχω δει κεγω...Συγκεκριμενα, οταν πηγα μια φορα μαζι του για να "γεμισει" ειδα αλλα τρια φορτηγα, 2 της ΒΡ και ενα της ΕΚΟ, να "γεμιζουν" απο την ιδια ακριβως δεξαμενη!!! Τοτε τον ρωτησα και μου ειπε αυτο που εγραψα παραπανω!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 01:47:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝetΒlaster έγραψε:
Φιλε Δημητρη λεγοντας απο το "ιδιο καζανι" εννοουσε οτι ολες οι φιρμες γεμιζουν τα βυτια τους (αυτα που μεταφερουν το καυσιμο στα πρατηρια) απο το ιδιο "βαρελι"!!! Και το εχω δει κεγω...Συγκεκριμενα, οταν πηγα μια φορα μαζι του για να "γεμισει" ειδα αλλα τρια φορτηγα, 2 της ΒΡ και ενα της ΕΚΟ, να "γεμιζουν" απο την ιδια ακριβως δεξαμενη!!! Τοτε τον ρωτησα και μου ειπε αυτο που εγραψα παραπανω!!!


Αυτό δεν νομίζω να ισχύει και για τις νέες ΕΚΟ τότε...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 07:32:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια βρίσκεται πιο πολύ προς αυτά που λέει ο Δημήτριος.

Υπάρχουν διυλιστήρια στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα υπάρχει η ΕΛΔΑ και στην Θεσσαλονίκη η ΕΚΟ. Τα διυλιστήρια της ΕΚΟ στην Θεσσαλονίκη είναι πιο εξελιγμένα εδώ και λίγους μήνες από της ΕΛΔΑ (πχ το diesel κίνησης της ΕΚΟ έχεο 0% θειάφι!). Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει αργότερα. Δεν ξέρω εάν υπάρχουν ξεχωριστά διυλιστήρια της ΕΚΟ στην Αθήνα κι ούτε αν έχει διυλιστήρια και ο Βολος.
Το κάθε διυλιστήριο έχει το δικό του καύσιμο. Οπότε σε όσες εταιρίες και να δώσει κάυσιμο ένα διυλιστήριο, θα είναι το ίδιο καύσιμο. Όμως, κάθε εταιρία πλέον βάζει τα δικά της χημικά πρόσθετα στο καύσιμο και μας δίνει το δικό της αποτέλεσμα.

Η ΒΡ Ultimate και Shell VPower εισάγωνται. Αυτό όμως δίνει πλεονέκτημα στην ΕΚΟ που είναι εγχώρια και μπορεί να παράγει εφάμιλλης ποιότητας 100άρα με λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή. Όταν αγοράζουμε ΕΚΟ Κίνητρον κάνουμε δύο επιπλεόν καλά: 1ον στην τσέπη μας και 2ον στην χώρα μας. Wink

Η αλήθεια είναι ότι από καλή 98άρα σε 100άρα τα πρακτικά οφέλη είναι μηδαμινά. Θεωρητικά όσοι με αναβαθμισμένη αναπνοή (σκούπα ή φιλτροχοάνη) "βλέπουν" μεγαλύτερη διαφορά από τους άλλους. Ακόμη περισσότερο φυσικά όσοι έχουν ανεβασμένη συμπίεση ή αν έχουν βελτιώσει εσωτερικά τον κινητήρα.

Πάντως με την 100άρα της ΕΚΟ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πολύ καλή καύση ήδη από τις 1000σαλ (όπως και με τις άλλες 100άρες), αλλά κανένα πρόβλημα πλέον σαν αυτά που είχα πάθει με την ultimate, που δεν θέλω να την καταδικάσω αφού άλλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι και μπορεί εξάλλου να έφταιγε το βενζινάδικο. Πάντως μάπα από ΒΡ έχω ξαναβάλει, ενώ κάτι τέτοιο δεν μου έχει τύχει από όσο θυμάμαι σε ΕΚΟ ή ΕΛΙΝ (τα βενζινάδικα που προτιμώ). Χώρια που βάζω ΕΚΟ με 0.799 στη γειτονιά μου, πιο φτηνή και από VPower 95. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 09:18:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

.....
Το κάθε διυλιστήριο έχει το δικό του καύσιμο. Οπότε σε όσες εταιρίες και να δώσει κάυσιμο ένα διυλιστήριο, θα είναι το ίδιο καύσιμο. Όμως, κάθε εταιρία πλέον βάζει τα δικά της χημικά πρόσθετα στο καύσιμο και μας δίνει το δικό της αποτέλεσμα.

Η ΒΡ Ultimate και Shell VPower εισάγωνται. Αυτό όμως δίνει πλεονέκτημα στην ΕΚΟ που είναι εγχώρια και μπορεί να παράγει εφάμιλλης ποιότητας 100άρα με λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή. Όταν αγοράζουμε ΕΚΟ Κίνητρον κάνουμε δύο επιπλεόν καλά: 1ον στην τσέπη μας και 2ον στην χώρα μας. Wink

Η αλήθεια είναι ότι από καλή 98άρα σε 100άρα τα πρακτικά οφέλη είναι μηδαμινά. Θεωρητικά όσοι με αναβαθμισμένη αναπνοή (σκούπα ή φιλτροχοάνη) "βλέπουν" μεγαλύτερη διαφορά από τους άλλους. Ακόμη περισσότερο φυσικά όσοι έχουν ανεβασμένη συμπίεση ή αν έχουν βελτιώσει εσωτερικά τον κινητήρα.

Πάντως με την 100άρα της ΕΚΟ είμαι πολύ ευχαριστημένος.
...


ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. Very happy

(Σημείωση : Δεν έχω τίποτα εναντιον SHELL ή ΒΡ ούτε κάποιο συμφέρον απο την ΕΚΟ)


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 13:11:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω ρε παιδια...Εγω λεω αυτο που ειδα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 16:34:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και είδες την αλήθεια. Απλά η αλήθεια κατά κανόνα επεκετείνεται λίγο περισσότερο από όσο βλέπουμε.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2004, 13:40:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ στο προηγούμενο 206 είχα προβλήματα ΠΑΝΤΑ με οποιαδήποτε Shell αντίθετα με BP και ΕΚΟ. Η ΕΚΟ σύμφωνα και με τεστ που έγινε πρόσφατα σε περιοδικό είναι καλύτερη της Ultimate όμως η τελευταία έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα: μυρίζει διαφορετικά οπότε είναι δύσκολη η νοθεία της. Σε ταξίδι που έχω δοκιμάσει και τις δύο είδα μεγάλη διαφορά με την Κίνιτρον όπου το 1400 8βάλβιδο έπιασε για πρώτη φορά στη ζωή του τα 190! Τώρα στο καινούργιο το κάμπριο δίλιτρο βάζω 100αρα πάντα είτε Ultimate είτε Κίνιτρον δεν έχω δει σημαντικές διαφορές μεταξύ τους αλλά δεν ξέρω σε σχέση με απλή αφου δεν έχω βάλει ποτέ 95αρα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης απο ότι μου είπε ένας φίλος μηχανολόγος εφόσον οι κινητήρες μας είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με 95 οκτάνια τα 100 επιφέρουν βελτίωση στην ιποδύναμη και τη ροπή κατα 5% περίπου κάτι που νομίζω έχει φανεί και σε δυναμομετρήσεις στα περιοδικά. Για μένα σε 8βάλβιδο κινητήρα που δεν δουλεύει πολύ ψηλά δεν αξίζει να βάζεις 100άρα αντίθετα σε 16βάλβιδο πρέπει να κάνει διαφορά. Αυτό το βλέπεις και απο το γεγονός οτι σε μηχανάκια που είναι πολύστροφα οι βενζίνες αυτές κάνουν τεράστια διαφορά (απο ότι μου λένε όλοι οι μηχανόβιοι φίλοι μου). Οπότε αν οδηγείς το αυτοκίνητο ψηλά στις 5-6 χιλ στροφές βάζε 100άρα αλιώς η διαφορά είναι τα καθαριστικά που πλέον υπάρχουν και στις απλές βενζίνες. Θέλω σύντομα να κάνω τεστ 100άρας μαζί με βελτιωτικό οκτανίων που θεωρητικά θα την κάνει 110!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2004, 14:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγά μην γίνει 120 !!!

Very happy Very happy Very happy


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 3 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2429s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on