PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Εισαγωγη 1.3 rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikos100688 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.6 8v 1996

Ένταξη: 17 Μάϊ 2011
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Ioannina/thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάϊ 2011, 21:26:32    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Εισαγωγη 1.3 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σασ παιδια να ρωτησω κατι μπορω να αγορασω καινουρια την εισαγωγη απο την πεζο για το 1.3 υπαρχη?και ποσο κανει?


8v kai den simazeuetai
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos100688 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.6 8v 1996

Ένταξη: 17 Μάϊ 2011
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Ioannina/thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 23:09:20    Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

up....


8v kai den simazeuetai
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 08:36:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπαρχουν απειρες μεταχειρισμενες μαζι με την πεταλουδα,δεν υπαρχει καποιος ουσιαστικος λογος να δωσεις 300-400Ε για την εισαγωγη σκετη. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nikos100688 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.6 8v 1996

Ένταξη: 17 Μάϊ 2011
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Ioannina/thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 09:18:25    Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω φιλε Very happy θα πσαξω εδω μεσα κατι θα βρω


8v kai den simazeuetai
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ψαξε στο car.gr
εχει πολλες και πολυ φθηνοτερες απο εδω μεσα.. Wink
εδω ειναι απο ασημι. Evil


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:24:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια σορρυ για το ασχετο αλλα εχει κανει κανεισ καστομ?
για ατμοσφαιρικες εφαρμογες μιλωντας παντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποτι ξερω οχι θαναση γιατι υπαρχει η μεταλλικη του 13αριου και μετα ολοι πανε 4πεταλουδο..

Να πω πως με μαμα μοτερ χωρις εκκεντρο και προγραμμα εμενα απο τοτε που την εβαλα ειναι χειροτερο απο'τι με την μαμα πλαστικη του εισαγωγη.
Πιστευα πως θα προλαβαινα να την εβαζα παλι πανω ( την πλαστικη) πριν φυγω για σεζον αλλα δεν το βλεπω...


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμενω στοιχεια απο το Στελαρα, μιας και εχω 1-2 πραγματα στο μυαλο μου που θελω να δοκιμασω στο μοτερ του (αν τελικα δεν αλλαξει γνωμη για το 1.3).
Αν δεν παιζει θεμα βιασυνης (αφου γυρισω ελλαδα δηλαδη) και οταν ο Στελαρας θα ειναι 100% σιγουρος για το τι μοτερ θα βαλει πανω στο καινουργιο του εργαλειο/ξεκαβλωτηρι Cool σκοπευω να παρω μια εισαγωγη μαζι μου και να του φτιαξω μια καινουργια που να συντονιζει τους παλμους.
Με αλλα λογια στο φασμα που δουλεουν οι εκεντροφοροι αυτη να δουλευει αν οχι με θετικη τουλαχιστο με ατμοσφαιρικη πιεση. Αυξανοντας ετσι κατακορυφα την αποδοση στο φασμα που πραγματικα αποδιδουν οι εκεντροφοροι. Αλλα το ζητουμενο ειναι αν θα μπορει μετα ο εγκεφαλος να διαχειρηστει την επιπλεον ποσοτητα αερα... Δηλαδη φοβαμαι μην στεγνωνει μετα. Αλλα και αν στεγνωνει, το να το κοψουμε ειναι το μονο ευκολο... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos100688 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.6 8v 1996

Ένταξη: 17 Μάϊ 2011
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Ioannina/thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:02:23    Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον εγω εχω 1,6 8v με προγραμμα και εκκεντρο τελικα θα κανει καλη δουλεια σε μενα ι εισαγωγη 1,3ραλλυ


8v kai den simazeuetai
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος?

στα ελληνικα αν θες...?? Laughing


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:54:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pulse traps Very happy

ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...

Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.

Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις... Wink
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 Cool δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη Very happy )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα Very happy )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:26:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο που λες εσυ ειναι ο λεγομενος "πνιχτης" απο'τι καταλαβα... Οχι δεν εχω . και η αληθεια ειναι οτι επειδη και εμενα ειναι 1600 οχι 13αρι δεν εχω στροφαρισμα ψηλα. το νιωθω οτι "καθεται"στις 7000. η αληθεια ειναι οτι το αμαξι επεσε και αλλο ψηλα οταν πλανιστηκε η κεφαλη και μπηκε λεπτη φλατζα.
δεν ξερω γα**το.... απο τοτε που επαθε την βλαβη εχει (εχω) φριξει .
Παντως στις διαφορες με την πλαστικη και την μεταλλικη εισαγωγη δεν ειμαι "τιμιος" γιατι την μεν πλαστικη την ειχα με μια σιτα στην πεταλουδατην δε μεταλλικη την εχω με το φιλτροκουτι του 13αριου... οποτε δεν εχω ακριβες μετρο συγκρισης .
Οταν εβαλα την μεταλλικη ειδα διαφορα προς το χειροτερο με ιδιο σασμαν και ιδια λαστιχα ειδικα στα ψηλα στην 5η...
πριν το αμαξι τραβουσε σαν σκυλι, μετα το "εχασε" Sad

καλο θα ηταν να εχουμε μια εισαγωγη για το 16αρι - 14αρι χσι μιας και φορανε την ιδια γιατι το 13αρι το μονο που εχει κοινο ειναι τα ηλεκτρικα το εκκεντρο και το καυσιμο, τιποτα αλλο...


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
pulse traps Very happy

ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...

Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.

Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις... Wink
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 Cool δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη Very happy )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα Very happy )

ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις..


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:52:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 21:29:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... Embarassed

Αντε να δουμε.....

Love μου αρεσει η κινητικοτητα με τους "νεκρους" μας φιλους τα TU !!! Love


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:

ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις..


αν καταλαβα καλα λεει οτι γενικοτερα ο αερα στην εισαγωγη δεν εχει μονο συνεχομενη φορα προσ τις βαλβιδες ---> θαλαμο καυσης αλλα κανει και αποτομες κινησεις προς τα πισω (προς το φιλτροκουτι ξανα δηλαδη), δηλαδη παει συνεχεια μπρος πισω, αν αυτον τον αερα που παει να φυγει τον παγηδευσεις μεσα στην εισαγωγη και συμπληρωσεις και αλλον που ερχεται κανονικα απο το φιλτροκουτι (ή καλυτερα ραμαιρ) τοτε δημιουργεις πιεση μεσα στην εισαγωγη σου σαν ψευτο τουρμπο. γιατι ο ογκος της εισαγωγης ειναι ηδη γεματος απο τον αερα που απετρεψες να φυγει και βαζεις και αλλο οποτε .... Smile

εξυπνο , πολυ εξυπνο...
Mechanic σε ποια μοτερ μπορει να γινει αυτο? θεωριτικα σε ολα ετσι?
και τι μελετη χρειαζεται για να τοποθετηθουν? θα λειτουργουν συνεχεια και σε ολο το φασμα στροφων ή κανονιζεις εσυ που και ποτε?

ΔΗλαδη θεωριτικα αν βαλουμε ενα barομετρο σε ενα ατμοσφαιρικο , οπως εχει υποθει βλεπουμε μονο υποπιεση... ΑΝ βαλουμε αυτες τις παγιδες ωστικου κυματος τοτε θεωριτικα θα βλεπουμε πιεσεις θετικες μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης? +0.2? +0.4?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 12:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:16:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο)


ναι αυτη ηταν η ερωτηση μου, χρειαζεται μελέτη για συντονισμους κτλ?
δηλαδη εσυ ή ο μechanic ή εγω δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε κατι τετοιο στα μοτερια μας? γιατι εστω και 5-6 αλογα να παρουμε θα ειναι κερδος εντελος απο το πουθενα οπως ειπε κ ο μεch..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι "εσυ" "εγω" κλπ κλπ
θελει μετρησεις και γνωσεις
μην ισοπεδωνουμε τα παντα Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1396s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on