Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikos100688 (Nikos) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.6 8v 1996
Ένταξη: 17 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Ioannina/thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάϊ 2011, 21:26:32 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Εισαγωγη 1.3 rallye |
|
|
γεια σασ παιδια να ρωτησω κατι μπορω να αγορασω καινουρια την εισαγωγη απο την πεζο για το 1.3 υπαρχη?και ποσο κανει?
8v kai den simazeuetai |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikos100688 (Nikos) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.6 8v 1996
Ένταξη: 17 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Ioannina/thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 23:09:20 Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye |
|
|
up....
8v kai den simazeuetai |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 08:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπαρχουν απειρες μεταχειρισμενες μαζι με την πεταλουδα,δεν υπαρχει καποιος ουσιαστικος λογος να δωσεις 300-400Ε για την εισαγωγη σκετη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikos100688 (Nikos) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.6 8v 1996
Ένταξη: 17 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Ioannina/thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 09:18:25 Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye |
|
|
ευχαριστω φιλε θα πσαξω εδω μεσα κατι θα βρω
8v kai den simazeuetai |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:03:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ψαξε στο car.gr
εχει πολλες και πολυ φθηνοτερες απο εδω μεσα..
εδω ειναι απο ασημι.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια σορρυ για το ασχετο αλλα εχει κανει κανεισ καστομ?
για ατμοσφαιρικες εφαρμογες μιλωντας παντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 11:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αποτι ξερω οχι θαναση γιατι υπαρχει η μεταλλικη του 13αριου και μετα ολοι πανε 4πεταλουδο..
Να πω πως με μαμα μοτερ χωρις εκκεντρο και προγραμμα εμενα απο τοτε που την εβαλα ειναι χειροτερο απο'τι με την μαμα πλαστικη του εισαγωγη.
Πιστευα πως θα προλαβαινα να την εβαζα παλι πανω ( την πλαστικη) πριν φυγω για σεζον αλλα δεν το βλεπω...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμενω στοιχεια απο το Στελαρα, μιας και εχω 1-2 πραγματα στο μυαλο μου που θελω να δοκιμασω στο μοτερ του (αν τελικα δεν αλλαξει γνωμη για το 1.3).
Αν δεν παιζει θεμα βιασυνης (αφου γυρισω ελλαδα δηλαδη) και οταν ο Στελαρας θα ειναι 100% σιγουρος για το τι μοτερ θα βαλει πανω στο καινουργιο του εργαλειο/ξεκαβλωτηρι σκοπευω να παρω μια εισαγωγη μαζι μου και να του φτιαξω μια καινουργια που να συντονιζει τους παλμους.
Με αλλα λογια στο φασμα που δουλεουν οι εκεντροφοροι αυτη να δουλευει αν οχι με θετικη τουλαχιστο με ατμοσφαιρικη πιεση. Αυξανοντας ετσι κατακορυφα την αποδοση στο φασμα που πραγματικα αποδιδουν οι εκεντροφοροι. Αλλα το ζητουμενο ειναι αν θα μπορει μετα ο εγκεφαλος να διαχειρηστει την επιπλεον ποσοτητα αερα... Δηλαδη φοβαμαι μην στεγνωνει μετα. Αλλα και αν στεγνωνει, το να το κοψουμε ειναι το μονο ευκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 12:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikos100688 (Nikos) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.6 8v 1996
Ένταξη: 17 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Ioannina/thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:02:23 Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3 rallye |
|
|
λοιπον εγω εχω 1,6 8v με προγραμμα και εκκεντρο τελικα θα κανει καλη δουλεια σε μενα ι εισαγωγη 1,3ραλλυ
8v kai den simazeuetai |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Στο δικο σου "προσωρινα" εχεις δοκιμασει να βαλεις παγιδες ωστικου κυματος? |
στα ελληνικα αν θες...??
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 13:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pulse traps
ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...
Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.
Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις...
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που λες εσυ ειναι ο λεγομενος "πνιχτης" απο'τι καταλαβα... Οχι δεν εχω . και η αληθεια ειναι οτι επειδη και εμενα ειναι 1600 οχι 13αρι δεν εχω στροφαρισμα ψηλα. το νιωθω οτι "καθεται"στις 7000. η αληθεια ειναι οτι το αμαξι επεσε και αλλο ψηλα οταν πλανιστηκε η κεφαλη και μπηκε λεπτη φλατζα.
δεν ξερω γα**το.... απο τοτε που επαθε την βλαβη εχει (εχω) φριξει .
Παντως στις διαφορες με την πλαστικη και την μεταλλικη εισαγωγη δεν ειμαι "τιμιος" γιατι την μεν πλαστικη την ειχα με μια σιτα στην πεταλουδατην δε μεταλλικη την εχω με το φιλτροκουτι του 13αριου... οποτε δεν εχω ακριβες μετρο συγκρισης .
Οταν εβαλα την μεταλλικη ειδα διαφορα προς το χειροτερο με ιδιο σασμαν και ιδια λαστιχα ειδικα στα ψηλα στην 5η...
πριν το αμαξι τραβουσε σαν σκυλι, μετα το "εχασε"
καλο θα ηταν να εχουμε μια εισαγωγη για το 16αρι - 14αρι χσι μιας και φορανε την ιδια γιατι το 13αρι το μονο που εχει κοινο ειναι τα ηλεκτρικα το εκκεντρο και το καυσιμο, τιποτα αλλο...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:38:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | pulse traps
ειναι ισως ο ποιο ευκολος τροπος να κερδισεις δυναμη απο το "πουθενα"
βεβαια κατι τετοιο αποδιδει ουσιαστικα στις χαμηλομεσαιες, ψηλα δινει απο ελαχιστα εως καθολου...
Με ποιο απλα λογια, ο αερας στην εισαγωγη ολων των εμβολοφορων κινητηρων δεν εχει συνεχη και σταθερη ροη, αλλα εχει την ταση λογω του ανογοκλεισηματος της η των βαλβιδων εισαγωγης να πηγαινοερχεται μπρος/πισω.
Επισης κατα την φαση που κλεινουν οι βαλβιδες εισαγωγης εχουμε και την δημιουργια "ωστικου" κυματος λογω του αποτομου εγκλωβισμου και στην συνεχεια εκτοπιση με αναστροφη φορα του αερα της εισαγωγης προς τα πισω. (κατι αντιστοιχο αλλα με αλλη ηδιοτητα συμβαινει και στους εξαγωγης αλλα εκει ειναι αλλη κουβεντα)
Η παγιδα παλμων μειωνει κατα πολυ αυτο το φαινομενο.
Αλλα το καλυτερο δεν ειναι να μειωσεις αυτο το φαινομενο αλλα να το εκμεταλευτεις...
βλεπε πχ: χοντα Σ2000 δουλευει βασιζομενο σε αυτη την πολυ απλη λειτουργια. και η εισαγωγη του στο φασμα συντονισμου (οταν το μοτερ ειναι υγιες και οχι κανιβαλησμενο απο ξερολες "επιστημονες" μηχανικοβελτιωτες) φτανει να δουλευει με (μανομετρικες τιμες) στο + 0.4
τυφλα να εχουν τα τουρμπο δηλαδη και μαλιστα χωρις καν να εχει τη βοηθεια απο πραγματικο ραμ αιρ που μπορει συνδιαστικα να απογειωσει την αποδοση του στο φασμα συντονισμου.
Αλλα και κλειω ΡΣ ΙΙ λιγο, ΙΙΙ περισσοτερο απο το ΙΙ αλλα και αλλα ομοσταβλα ατμοσφαιρικα μοτερ που ειναι η περνανε τους 100 ιππους/λτ
πιανουν τετοιες ιπποδυναμεις με παμφηνες λυσεις. (δεν υπαρχει μεγαλυτερος τσιγκουνης απο τον κατασκευαστη )
επισης εχουμε και καποια ευχαριστα δειγματα οπως ΤΗΡ αλλα εκει εχει δωθει εμφαση κυριως στην ομαλοποιηση της ροης και της καλυτερης αποδοσης στις υψηλες στροφες κατα πρωτοις και κατα δευτερον η μαλλον τριτον στην εκμεταλευση των παλμων.
(Αν δειτε αλλουμηνενια εισαγωγη και πεκαρισμα κοντα στις 7000 τοτε να ξερετε οτι δωσανε εμφαση και στους παλμους, προς το παρον δεν χρειαζεται... ειναι ηδη πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο αφου τωρα τον αντιγραφουν ακομα ) |
ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 14:52:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάϊ 2011, 21:29:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Φωτογραφιες σχετικα συντομα μιας και πρεπει να δανειστω την φωτογραφικη του κουμπαρου μου... |
Αντε να δουμε.....
μου αρεσει η κινητικοτητα με τους "νεκρους" μας φιλους τα TU !!!
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: |
ξερω τι ειναι το αναστροφο κυμα και πως δουλευει η εισαγωγη αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως μπορεις να το εκμεταλευτεις.. |
αν καταλαβα καλα λεει οτι γενικοτερα ο αερα στην εισαγωγη δεν εχει μονο συνεχομενη φορα προσ τις βαλβιδες ---> θαλαμο καυσης αλλα κανει και αποτομες κινησεις προς τα πισω (προς το φιλτροκουτι ξανα δηλαδη), δηλαδη παει συνεχεια μπρος πισω, αν αυτον τον αερα που παει να φυγει τον παγηδευσεις μεσα στην εισαγωγη και συμπληρωσεις και αλλον που ερχεται κανονικα απο το φιλτροκουτι (ή καλυτερα ραμαιρ) τοτε δημιουργεις πιεση μεσα στην εισαγωγη σου σαν ψευτο τουρμπο. γιατι ο ογκος της εισαγωγης ειναι ηδη γεματος απο τον αερα που απετρεψες να φυγει και βαζεις και αλλο οποτε ....
εξυπνο , πολυ εξυπνο...
Mechanic σε ποια μοτερ μπορει να γινει αυτο? θεωριτικα σε ολα ετσι?
και τι μελετη χρειαζεται για να τοποθετηθουν? θα λειτουργουν συνεχεια και σε ολο το φασμα στροφων ή κανονιζεις εσυ που και ποτε?
ΔΗλαδη θεωριτικα αν βαλουμε ενα barομετρο σε ενα ατμοσφαιρικο , οπως εχει υποθει βλεπουμε μονο υποπιεση... ΑΝ βαλουμε αυτες τις παγιδες ωστικου κυματος τοτε θεωριτικα θα βλεπουμε πιεσεις θετικες μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης? +0.2? +0.4?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 12:58:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:16:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | αλεξανδρε οχι τοσο απλα οπως το προσεεγιζεις (ιδιως με το πως γινεται η αυξηση της πιεσης) αλλα εν πάση περιπτωση το ποιντ ειναι οτι εκμετταλευομενος τις ιδιοτητες των αεριων και την λειτουργια του μοετρ μπορεις να βελτιωσεις την αποδοση (ε οχι εσυ κι εγω - μιλάμε για τους κατασκευαστες οπου μπορουν να μετρησουν οτι πειραζουν σε εγραστηριακο επιπεδο) |
ναι αυτη ηταν η ερωτηση μου, χρειαζεται μελέτη για συντονισμους κτλ?
δηλαδη εσυ ή ο μechanic ή εγω δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε κατι τετοιο στα μοτερια μας? γιατι εστω και 5-6 αλογα να παρουμε θα ειναι κερδος εντελος απο το πουθενα οπως ειπε κ ο μεch..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 13:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι "εσυ" "εγω" κλπ κλπ
θελει μετρησεις και γνωσεις
μην ισοπεδωνουμε τα παντα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|