Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 13:27:53 Θέμα δημοσίευσης: 206 - πυρωνει σαν τουρμπο |
|
|
καλησπερα σας. ειμαι κατοχος ενος 206 1.4 8ν. στο αμαξι εχουν γινει οι εξης μετατροπες. σκουπα σιμοτα για 206 1.4 8ν, μεταλλικη ανοιγμενη πεταλουδα, κατεβασμενος μεταλλικος καταλυτης (americat) και τελικο group N. μετα απο ολα αυτα εβαλα προγραμμα στον τριφυσο sagem. το αμαξι ζωντανεψε για τα καλα. πριν προλαβω ομως να το χαρω, αρχισε να χανει δυναμη και χιλιομετρα απο τις 5000 μεχρι τις 6000, (αλλαζε και ο ηχος του κινητηρα). Ψαχνωντας βρηκαμε μια διαροη στην πεταλουδα οπυ ρουφαγε κιαλλο αερα. αφου το φτιαξαμε στειλαμε και τα μπεκ για καθαρισμο. τα τρια ηταν βουλωμενα και το ενα εριχνε πολυ παραπανω. το αμαξι τωρα παει πιο καλα απο ποτε, με τη μονη διαφορα, αν κανω ενα ανοιγμα απο 0-150, ανοιγω καπο και η πολαπλη μαζι με τη σωληνα μεχρι τον καταλυτη, ειναι κοκκινες σαν τη λαβα του ηφαιστειου. αν δεν κρυωσουν το αμαξι δεν παει πανω απο 150. εξατμισας και μηχανικος μου παν οτι εχει γινει μακακια απο τον προγραμματιστη. και πως υπαρχει περιπτωση να κολλησει το μοτερ. εσεις τι λετε για ολα αυτα? εχω χασει αρκετα απογευματα απ τη ζωη μου με το να στεναχωριεμαι και να δω τι θα γινει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 14:10:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εχουν δικιο...πες τον προγραμματιστη να στο ξαναρυθμησει και να δωσει βενζινες απο φτωχα μιγματα γινεται αυτο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 14:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι απο περιεργεια. περιπου τι τελικη βγαζει αυτο το αμαξι? 5η πανω απο 5000 στροφες δεν εχει καταφερει να παει ποτε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 14:44:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5η 5700 είχα φτάσει με το ζόρι 180χλμ(κοντερισια) ..........!
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 15:29:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
170 σε όλες τις συνθήκες (ανηφόρα, κόντρα άνεμο κλπ)
180-185 σε ισιάδ'
195-200 σε κατηφόρα με ευνοϊκό τυφώνα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Σεπ 2010, 17:47:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
programma apo poy? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 13:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άλλαξε το πρόγραμμα γρήγορα γιατι θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι..
πυρωμένο χταπόδι? έλεος..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 14:00:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν κανεις οτιδηποτε,βεβαιωσου οτι ο καταλυτης σου δεν εχει λιωσει ή γενικοτερα οτι λειτουργει σωστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Σεπ 2010, 18:42:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το προγραμμα το εβαλα στην dynodrome στο αιγαλεω, στη θηβων. ο καταλυτης ειναι 2 μηνες επανω. δεν νομιζω να εχει κατι. ολοι για το προγραμμα μου 'πανε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Σεπ 2010, 20:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά τα προβλήματα τα παρουσιάζουν συνήθως από το πρόγραμμα δεν χάνεις να του ρίξεις μια ματιά νομίζω ότι τα παιδία θα ασχοληθούν, αυτήν την εντύπωση έχω για το dynodrome μετά από δεκαπέντε χρόνια που γνωρίζω το Γιάννη
Προληπτικά δες και μια πίεση βενζίνης
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιαν 2011, 12:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χτες αλλαξαμε τον αισθητηρα λ τον κατω και το αμαξι πυροβολαγε. λιγο αργοτερα ομως, μετα απο μια διαδρομη 50 χλμ μερχι την αναβυσσο, το μοτερ εδειχνε κουρασμενο πατωντας γκαζι συνεχεια(αττικη οδο). Αφηνοντας το και ξαναπατωντας το το αμαξι επαιρνε τα πανω του στις ρεμπριζ. τελικα να καταληξουμε στην τρομπα, η οποια κουραζεται. ενδεικτικα θα σας πω οτι οταν εφτασα αναβυσσο μετα απο 35 λεπτα, καναμε ενα 0-100. το αποτελεσμα? 15 sec. Εχω την εντυπωση οτι και το 1100 θα με περναγε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιαν 2011, 15:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πίεση βενζίνης ?
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis7arta (ΘΑΝΑΣΗΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.1 60HP 12/2003
Ένταξη: 24 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: ΑΡΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιαν 2011, 16:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για 1400 λιγο φενεται αφου το δικο μ ειναι 1100 και 60 αλογα να φανταστεις πανω απο 5000 στροφεσ φτανω τα 175 και λιγο κατηφορα φτανω και 180....εχω και φωτο!!!!μακαρι να το φτιαξεις παντως γτ σε καταλαβαινω πωσ ειναι να κοιτας το 206 στασιμο....αντε με το καλο!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2011, 21:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα φιλοι μου. τα προβληματα συνεχιζονται. το αμαξι εβγαλε στο δυναμομετρο 71 αλογα και εξακολουθει να πυρωνει. αλλαξαμε τρομπα βενζινης, τα ιδια. βαλαμε μαμα εγκεφαλο, πηγαινε χειροτερα και παλι πυρωνε. αλλαξαμε και τους 2 λ, τα ιδια. σημερα βγαλαμε τον καταλυτη, το μοτερ πηρε χαμηλα αλλα το πυρωμα, πυρωμα, το 0-100 στα 15 sec, και η τελικη μου 150χλμ σε κατηφορα. ριχτε μια ιδεα ή συμβουλη γιατι ετσι οπως ειναι ουτε να το χαρισω δεν μπορω. υ.γ. ελεξαμε και το χρονισμο αλλα και τη συμπιεση και ειναι ενταξει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2011, 22:31:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | άλλαξε το πρόγραμμα γρήγορα γιατι θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι..
πυρωμένο χταπόδι? έλεος.. |
Εντάξει ηρέμησε! Εγώ εχω το ίδιο με του φίλου αλλά με 16V κεφαλή τελειώς μαμά. Η φωτό ειναι πριν απο αρκετά χρόνια και το αυτοκινητο ειχε 15,000 οποτε κι ολα λειτουργούσαν ΟΚ οπως και λειτουργούν και τώρα στα 100,000χλμ. Τα χταπόδι πυρώνει και στο δικο μου, ύστερα απο 2 καλά πατήματα
Tάσο, εγώ δεν ξέρω να σου πω τι μπορεί να είναι, εχεις κοιτάξει αρκετά πράγματα οποτε αποκλείωντας αυτά και πέρνοντας διαφορες γνώμη πιστεύω να βρεθεί η αιτία. Πάρε σβάρνα τους μηχανικούς... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
poliviosfp (pol) Μόλις έγραψα

Peugeot 309 1.4 (8V) 1992
Ένταξη: 14 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 36
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2011, 23:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ θα σου πρότεινα να πας στον προγραμματιστή σου και να του πεις να βιδώσει τον wideband που έχει ο ίδιος, πάνω στο αμάξι και να δείτε τι μείγματα έχει στο δρόμο, σε όλες τις συνθήκες και πατήματα. Να δεις δηλαδή αν μετά από κάποια πατήματα π.χ. φτωχαίνει το αμάξι. Αν είχατε ένα πυρόμετρο θα μπορούσες να δεις π.χ. τι θερμοκρασίες καυσαερίων σηκώνεις. Το ότι μετά από πατήματα δεν πάει μπορεί να σημαίνει και ότι ρουφάς καυτό αέρα για κάποιο λόγο ή ότι κάποιος αισθητήρας δείχνει ότι έχει ανέβει στο θεό η θερμοκρασία ή η πίεση εισερχόμενου αέρα. Ο καταλύτης σου ήτανε πάνω στο χταπόδι και τον κατέβασες πιο κάτω; Χταπόδι έχεις αλλάξει; Αν έχει τη δυνατότητα να κάνει ο προγραμματιστής σου datalogιng από τον μαμά εγκέφαλο θα έβλεπε τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TASIOAN (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (8V) 2001
Ένταξη: 11 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 19:43:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κύριοι καλησπερα σας. ελυσα τα προβληματα του γατου μου, αλλαζοντας πολλαπλη εξαγωγης και τη σωληνα μεχρι τον καταλυτη. Οταν ο εξατμισας εκανε την μετατροπη και κατεβασε τον καταλυτη κατω, εκτος το οτι η σωληνα στην κουρμπα κατω απο το καρτερ γινοταν σχεδον 3.5 ποντους, ειχε αφησει ενα νυχι εσωτερικα τουλαχιστον 4 χιλιοστα με αποτελεσμα τα καυσαερια να γυριζουν πισω. Τωρα το αμαξι παει 170 χλμ στην ανηφορα και τα κραταει. 3η και 4η χτυπανε κοφτη. και φυσικα χωρις να πυρωνει. θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον Ανδρεα το Μιχαλοπουλο και τον αδερφο του, που βρισκονται στην πετρουπολη στην οδο Κρωπιας, οι οποιοι το ανακαλυψαν και διορθωσαν το προβλημα. υ.γ. το αμαξι κανει σαν 16αρι rallie και τρελενομαι....... υ.γ.2 ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους εσας που βοηθησατε με τη γνωμη σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 20:04:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γι'αυτο συφιλιαζεται ο Στελιος για την χταποδοκαταλυτοεργασια
Κοιτα να δεις ενα νυχακι τι μπορει να κανει στην λειτουργια ενος μοτερ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpts (Γιωργος) Μέλος

 207gt '08
Ένταξη: 05 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 20:33:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TASIOAN έγραψε: | Κύριοι καλησπερα σας. ελυσα τα προβληματα του γατου μου, αλλαζοντας πολλαπλη εξαγωγης και τη σωληνα μεχρι τον καταλυτη. Οταν ο εξατμισας εκανε την μετατροπη και κατεβασε τον καταλυτη κατω, εκτος το οτι η σωληνα στην κουρμπα κατω απο το καρτερ γινοταν σχεδον 3.5 ποντους, ειχε αφησει ενα νυχι εσωτερικα τουλαχιστον 4 χιλιοστα με αποτελεσμα τα καυσαερια να γυριζουν πισω. Τωρα το αμαξι παει 170 χλμ στην ανηφορα και τα κραταει. 3η και 4η χτυπανε κοφτη. και φυσικα χωρις να πυρωνει. θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον Ανδρεα το Μιχαλοπουλο και τον αδερφο του, που βρισκονται στην πετρουπολη στην οδο Κρωπιας, οι οποιοι το ανακαλυψαν και διορθωσαν το προβλημα. υ.γ. το αμαξι κανει σαν 16αρι rallie και τρελενομαι....... υ.γ.2 ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους εσας που βοηθησατε με τη γνωμη σας. |
Γιαυτο θελει λιγο προσοχη σε ποιον εμπιστευομαστε το τουτου μας για μετατροπες .. Μπραβο παντως φιλε που λυθηκε το προβλημα , αντε να το χαρεις τωρα και παντα με προσοχη ..!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2011, 16:27:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Γι'αυτο συφιλιαζεται ο Στελιος για την χταποδοκαταλυτοεργασια
Κοιτα να δεις ενα νυχακι τι μπορει να κανει στην λειτουργια ενος μοτερ  |
θα τρελαθουμε.. ενα νυχακι ολα αυτα?
ρε λεσ να εχει δικιο ο Pughell? 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|