Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Scrooge Μόλις έγραψα
Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 03 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2011, 14:57:50 Θέμα δημοσίευσης: 106R - περίεργος θόρυβος |
|
|
Έχω ένα 106 Rallye 16V του 2001.
Εδώ και και λίγο καιρό συμβαίνει το εξής περίεργο:
Σπανίως και μόνο σε αριστερές στροφές κάνει έναν έντονο περίεργο θόρυβο - κραδασμό που προέρχεται από τη δεξιά πλευρά.
Σαν σιδεροπρίονο σε ώρα εργασίας, σαν να βρίσκει στο δρόμο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, είναι ο καλύτερος τρόπος που μπορώ να το περιγράψω.
Είναι άσχημος και ανησυχητικός θόρυβος ενώ ταυτόχρονα τρέμει και το αμάξωμα και κάθε φορά που το κάνει ισιώνω το τιμόνι για να σταματήσει, γιατί είναι σαν να ετοιμάζεται να πάθει γερή ζημιά.
Επαναλαμβάνω ότι το κάνει σπανίως και χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα.
Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά εδώ και καιρό όταν πέφτει σε λακούβα ακούγεται από τον εμπρός δεξιό τροχό ένας "κλούβιος" ήχος σαν να έχει τελειωμένο αμορτισέρ, ο οποίος όμως εξακολουθεί και μετά την αλλαγή αμορτισέρ (με μαμίσια).
Μέσα στη 10-ετία δεν έχω κάνει απολύτως καμία μετατροπή στο αυτοκίνητο, ενώ δεν το στίβω πλέον καθόλου στο δρόμο.
Πρόσφατα έκανα service και ο μηχανικός έλεγξε όπως πάντα τους τροχούς για τζόγους χωρίς να βρει τίποτα.
Έχετε καμιά ιδέα ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Manos 106 (manos) Μόλις έγραψα
S1 1300 rallye
Ένταξη: 22 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2011, 19:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πλανητικα δεν νομιζω θα το εκανε συνεχεια...Το επομενο ειναι μπιλιοφορος τσεκαρε τον να δεις μπορει και να τον προλαβεις προσθετωντας γρασακι
OLDSCHOOL "PUGMAN"
S.V Motorsport |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Απρ 2011, 00:43:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον ειναι το ημιαξονιο. και εμενα οταν εστριβα εκανε θορυβο. πασχουν τα ραλλακια μας σε αυτο το θεμα.
εγω τα εχω αλλαξει και τα 2 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|