Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2003, 08:15:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lia206cc έγραψε: | Εγώ, αγάπη μου, είμαι παρορμητικό άτομο. Δεν πρόκειται να παραδεχτώ ποτέ κάτι που δεν μου "κάθεται" από ένστικτο. Ας πάρει και 500 πρωταθλήματα ο Ραικόνεν, ας πάρει κι άλλα τόσα ο Αλόνσο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ. Αυτό!
(Κάποτε είχε και ο Hill fun club. Ήμαρτον! και να με πλήρωνες καλή κουβέντα δεν θα 'λεγα... )
Έμαθα να είμαι οπαδός αυτού που με ενθουσιάζει. Έτυχε το βρώ στο οδηγικό στύλ του Σούμι & του Μοντόγια. Γούστα είναι αυτά... |
Μπράβο βρε lia, πέστα κοπέλα μου, να αγιάσει το στόμα σου....
Έτσι είναι...
Άλλο να βλέπεις έναν "ψυχρό" οδηγό που απλώς πιέζει τον αντίπαλο για να κάνει το λάθος και άλλο να βλέπεις έναν "τρελό" οδηγό, να κατεβάζει τους χρόνους με ανάποδα και επιθετική οδήγηση, να παίρνει παλικαρίσιες pole, να κάνει προσπεράσεις από την εξωτερική και σε απίθανα σημεία, να σηκώνουν τον εσωτερικό τροχό στον αέρα την περίοδο τον ενεργητικών αναρτήσεων και τέλος εκεί που οι άλλοι φρενάρουν αυτός να πατάει απλώς γκάζι (ναι, γιατί ο Schumi έφερε την επανάσταση για το πως φρενάρουν στις στροφές......!!!!!!!!!).................
Αυτά τα χαρακτηριστικά τα είχαν και τα έχουν μόνο οι:
Senna, Alesi, Villeneuve, Montoya και ο Schumi.....
Με τις υγείες σας......
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2003, 17:13:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι θεμα γουστου δεν εχω να πω τιποτα
Απλα προσπαθω να ξεκαθαρισω το τοπιο για να μη παρεξηγουμε καποια πραγματα. Οσο για τη σχεση μου με την F1, μπορουμε να πουμε οτι βγαζω εμμεσως το ψωμακι μου και απ'αυτο
Παντως το tail-happy στυλ του Montoya το εχει και ο Ραικονεν και ο Αλονσο. Ο Ραικονεν πιεζει και στην εξοδο (με αναποδα αν γινει η στραβη) αλλα και στην εισοδο (που φευγει καμια φορα με μουτρα). Κορυφαιοι αγωνες με αναποδα ειναι silverstone 02 (βροχη) και monaco 01, αναποδα με χιλιοστα απο μπαριερες XΩΡΙΣ traction. Ολα τα λεφτα.
Απιστευτα τεχνικο οδηγικο στυλ για απολυτη ταχυτητα και οχι πολυ θεαμα εχει ο Trulli. Τον εχει ξετιναξει τον Αλονσο απο αποψη καθαρης ταχυτητας (βλεπε δοκιμαστικα Παρασκευης με μηδενικα φορτια καυσιμου - ιδιες συνθηκες), αλλα ειναι για πολυ γκαντεμης ο ανθρωπος. Το highlight του η διατηρηση ταχυτητας στο μεσο της στροφης με πατα-ασε (βλεπε Ουγγαρια qualify παρασκευης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2003, 17:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | και τέλος εκεί που οι άλλοι φρενάρουν αυτός να πατάει απλώς γκάζι (ναι, γιατί ο Schumi έφερε την επανάσταση για το πως φρενάρουν στις στροφές......!!!!!!!!!).................
|
1) Σε ορισμενες περιπτωσεις ο Σουμαχερ οντως μπαινει με περισοτερα στη στροφη αλλα αυτο σημαινει μειωμενη ταχυτητα εξοδου και φαγωμα ελαστικων. Γι'αυτο χρησιμοποιει παντα μια γομα σκληροτερη που φερνει το συνολικο αποτελεσμα σε ακομα χαμηλοτερα επιπεδα. Ο barichello ειναι απαλος στο οδηγικο στυλ και ετσι εκμεταλλευεται καλυτερα τα μαλ**α λαστιχα που ειναι γρηγοροτερα με αποτελεσμα το αποτελεσμα να τον δικαιωνει. Παντως απ'τους 2 ειναι θεαματικοτερος, μακραν, ο Σουμαχερ.
2) Sorry που θα σε στεναχωρησω. Αλλα ο Σουμι δεν εφερε επανασταση για το πως φρεναρου στις στροφες. Μεχρι το 96 φρεναριζε ακομα με το δεξι. Σε μια περιοδο δοκιμων αναγκαστηκε να παρει το μονοθεσιου του Irvine για να τρεξει το οποιο ειχε ρυθμισεις για both-foot braking. Μολις κατεβηκε ειπε οτι του αρεσε και ηθελε να το υιοθετησει . Οπως λενε, ποτε δεν ειναι αργα. Ο Coulthard το υιοθετησε το 2001 και ειπε οτι του δωσε 2 δεκατα στο γυρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:43:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: |
Και κάτι επι του πιεστηρίου.....
Στην Metro News σήμερα, έγραφε οτι η ferrari σκέφτεται να κάνει πρόταση στον 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητη των 500 cc, τον εκπληκτικό Valentino Rossi, να γίνει teammate του Schumi.....!!!!!
Aναμένουμε νεότερα για αυτή τη φήμη.... |
Η επιβεβαίωση....
O πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του παγκοσμίου πρωταθλήματος αγώνων μοτοσικλέτας, ο 24χρονος Βαλεντίνο Ρόσι, είναι ο άνθρωπος που θέλει ο Μοντετζέμολο να δοκιμάσει το μονοθέσιο της ομάδας του. Ο πρόεδρος της Scuderia δεν έχασε την ευκαιρία να προσεγγίσει το ίνδαλμα των δύο τροχών και να του ανακοινώσει: «Θέλω να κάνουμε κανονικές δοκιμές, μιλάω σοβαρά, δεν αστειεύομαι. Πάντα ήταν δύσκολο να μεταβείς από τις δύο ρόδες στις τέσσερις. Πόσο μάλλον στην εποχή μας... Ο Βαλεντίνο, όμως, είναι ένας φοβερός οδηγός, σύμβολο πολλών φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι πρωταθλητής...».
Πολλές είναι οι ομάδες της Formula 1 που έχουν προτείνει στον πρωταθλητή να πάρει την θέση πιλότου, έστω και για λίγο. Η BAR, μάλιστα, είχε προτείνει, πέρυσι, στο νεαρό να οδηγήσει το μονοθέσιο του Βιλνέβ. Oι Jordan, Jaguar και Williams του έχουν κάνει, επίσης, την ίδια πρόταση, ενώ έχει δοκιμάσει μονοθέσιο Formula Renault. Ο 24χρονος οδηγός της Honda και καλύτερα ο οίστρος του πρωταθλητή που αυτός αποπνέει, δεν έχει περάσει απαρατήρητος ούτε από τον κόσμο του Παγκόσμιου Ράλλυ. Την προηγούμενη χρονιά, βρέθηκε στο μπάκετ ενός 206 WRC στο πλαίσιο του Ράλλυ Βρετανίας.
Η εμπλοκή του Ρόσι με το μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκίνησε το 1989 από τα καρτ. To 1997 κατέκτησε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125 κ.ε. Δύο χρόνια μετά, «ανέβηκε» κατηγορία και ο τίτλος των 250 κ.ε. έγινε δικός του. Το 2001 κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία 500 κ.ε., ενώ το 2002 στα ΜotoGP. Τη φετινή σεζόν εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο στα MotoGP.
Πηγή: ams.gr
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 06:24:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Ροσι αρνηθηκε και στραβωσαν στη Ferrari. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bouxmaxer (S.) Μόλις έγραψα
106 rallye Gr.N
Ένταξη: 03 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2003, 20:28:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
na kanw mia erwthsh?????
Kala akoma asxoliste me ta auta ta autokinhtakia pou kanoun guro guro oloi (sthn mesh ........ ) kai mporei na ta kanei koumanto kai mikros mou xaderfos pou einai 6 xronon?????H formula me ola auta pou exei panw paei pethane kai gia mena ola teleiwsan apo thn mera pou pethane o megalos Senna kai den xerw gia shumi kai montoya kai allous tetoious xthesinous,den exoun ftasei kai den tha ftasoun pote tous thn klash kai to talento tou Ayrton opote to suzhtatw gia to pios exei kalitero monothesio kai pios.To mono sigouro einai pws ena monothesio san auta pou eixe o Senna kai phre prwtathlimata den tha mporousan na to krathsoun ston dromo opote................................................
Power Boost Service
Pappou tha mas leipseis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2003, 02:04:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η απαντηση σε αυτο ειναι απλη: Μικα Χακινεν. Ο Σεννα ως γνωστον ειναι ισως ο ταχυτερος (προσοχη δεν λεω καλυτερος) οδηγος που περασε ποτε. Στο ντεμπουτο του Χακινεν σαν team-mate του Senna, ο Χακινεν εκανε outqualify τον Senna και αυτος εμεινε καπως ετσι
Μαζι του και ολοκληρος ο κοσμος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bouxmaxer (S.) Μόλις έγραψα
106 rallye Gr.N
Ένταξη: 03 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2003, 09:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex anapoda to eipes o kaluteros (o taxuteros oxi panta) kaneis allos den mporouse na kanei oti ekane kai o Senna dusthxws........
Power Boost Service
Pappou tha mas leipseis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2003, 04:04:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ταχυτητα του στους αγωνες δεν ηταν απιστευτη. Πχ ο Prost στη διαρκεια ενος αγωνα συνηθως τραβαγε καλυτερους γυρους αλλα το θεμα ειναι οτι στα qualify οι αλλοι κρυβοντουσαν μολις εβγαινε ο Senna.
Παντως μη το λες οτι η f1 εχει "ευκολεψει".. Μη σου πω οτι τωρα ειναι πιο δυσκολη απο ποτε. Τα αυλακωτα λαστιχα δεν αφηνουν περιθωρια. Ο Λαουντα ελεγε πριν 2 χρονια οτι "καλα με ολα αυτα που χουν απανω τα αμαξια και μια μαιμου να βαλω θα το οδηγησει".. Και ο Σουμαχερ του ειπε "δοκιμασε".. Ετσι και εγινε και τελικα ο Λαυντα (που ειναι 3Χ πρωταθλητης) δεν καταφερε να σταυρωσει ουτε γυρο γιατι εφερνε τετ-α-κε απο στροφη σε στροφη
Μετα ειπε οτι τελικα τα συγχρονα μονοθεσια ειναι αρκετα δυσκολα στην οδηγηση και εχουν τελειως διαφορετικες απαιτησεις. Εεεεεεεεεεεεεμ.. Αλλο 2G, αλλο 4G και να παιζεις στο οριο με αυλακωτα λαστιχα (πολυ αποτομα στο γλυστρημα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bouxmaxer (S.) Μόλις έγραψα
106 rallye Gr.N
Ένταξη: 03 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Νοέ 2003, 16:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pisteueis pws an ginotan to antitheto kai o shumi odhgouse ena monothsio pio palio tha ta evgaze pera??Pisteuw pws oxi............
Power Boost Service
Pappou tha mas leipseis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2003, 02:18:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ερωτημα δεν ειναι τοσο υποθετικο καθως ο Σουμαχερ εχει πει οτι δεν θα ενδιαφεροταν να τρεχει με τοσο επικινδυνα οχηματα σαν τα παλια. Ειναι γεγονος οτι αλλο να πιεζεις στο οριο ξεροντας οτι το πολυ-πολυ να ξεγραψεις ενα μονοθεσιο και αλλο να πιεζεις ξεροντας οτι μπορει να σκοτωθεις. Και δεν χρειαζεται να παμε τοσο πισω οσο στα παλια μονοθεσια. Σε ερωτηση αν θα οδηγαγε ποτε στα CART ειχε πει οτι δεν θα οδηγουσε τιποτα αλλο παρα μονο F1 γιατι μονο αυτα θεωρει ασφαλη.. Και οι διαφορες δεν ειναι και μερα με νυχτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2003, 08:55:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Το ερωτημα δεν ειναι τοσο υποθετικο καθως ο Σουμαχερ εχει πει οτι δεν θα ενδιαφεροταν να τρεχει με τοσο επικινδυνα οχηματα σαν τα παλια. Ειναι γεγονος οτι αλλο να πιεζεις στο οριο ξεροντας οτι το πολυ-πολυ να ξεγραψεις ενα μονοθεσιο και αλλο να πιεζεις ξεροντας οτι μπορει να σκοτωθεις. Και δεν χρειαζεται να παμε τοσο πισω οσο στα παλια μονοθεσια. Σε ερωτηση αν θα οδηγαγε ποτε στα CART ειχε πει οτι δεν θα οδηγουσε τιποτα αλλο παρα μονο F1 γιατι μονο αυτα θεωρει ασφαλη.. Και οι διαφορες δεν ειναι και μερα με νυχτα... |
Γιατί να πάει στο πρωτάθλημα CART και να παίζει "γύρω-γύρω, όλοι, στη μέση ο Μανώλης" σε οβάλ πίστες και όταν πέφτει μια σταγόνα βροχή, να διακόπτεται ο αγώνας;;;;
Προσωπικά θεωρώ ανιαρό το να γίνονται αγώνες σε οβαλ.....
Οι Αμερικάνοι, βρίσκουν θεαματικό το γεγονός οταν οι οδηγοί πέφτουν με 300+ km/h στα προστατευτικά τοιχία της πίστας......
No merci.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2003, 00:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντα οι αμερικάνοι είναι της υπερβολής! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|