PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τελική ταχύτητα και air condition
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 11:11:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων.


Έγραψες!... Razz


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 04:25:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας!


Θα μύριζε; Τι θα μύριζε;

Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό...
Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι).

Ναι μυρίζει!Σβήνεις το air condition?Έλα ρε... Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 04:26:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας!


Θα μύριζε; Τι θα μύριζε;

Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό...
Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι).

Ναι μυρίζει!Σβήνεις το air condition?Έλα ρε... Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2003, 13:14:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μερικες φορες ειναι αναγκαιο!!! Εγω που εχω aircondition aftermarket το κλεινω συνηθως στην εθνικη οπου υπαρχει μια λωριδα για ρευμα!!!Δεν προσπερνας αλλιως...Ειδικα εμεις οι 1.4 8v εχουμε σοβαρο προβλημα!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 10:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:




Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορές όχι μόνο στην ηχητική του μοτέρ, αλλά και στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου απλά και μόνο βάζοντας ένα πολύ καλό λιπαντικό.
Οι διαφορές είναι αισθητές από οποιονδήποτε εάν πιο πριν έβαζε ένα απλό-μέτριο λάδι (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι ακατάλληλα λάδια δεν υπάρχουν).

.


Απο δυναμομετρησεις σε διαφορα περιοδικα η απωλεια ισχυος απο τον στροφαλο μεχρι τους τροχους στο 206 1,4 ειναι 5,5 ιππους.Ας υποθεσουμε οτι οι δυναμομετρησεις εγιναν με ενα μετριο ποιοτικα λαδι.Ποση ισχυ παραπανω λες οτι θα κερδισεις απο ενα πολυ καλο λιπαντικο σε σχεση με το μετριο?Θελεις να πουμε 1 ιππο?ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΛΕΩ,αλλα ας πουμε 1 ιππο.Πιστευεις οτι θα δεις σημαντικες διαφορες στις επιδοσεις σου ή στην τελικη σου με εναν ιππο παραπανω?Δεν το νομιζω.

Τοσα περιοδικα αυτοκινητου διαβαζω καθε μηνα και πραγματικα δεν εχω δει σε κανενα να αναφερουν τι λαδι φοραγε το αμαξι οταν το δυναμομετρουσαν.Ουτε εχω δει κανενα συγκριτικο λαδιων για να δουν διαφορες στις επιδοσεις οπως κανουν για παραδειγμα με τις βενζινες.

Εχεις αναρωτηθει γιατι συμβαινει αυτο?Γιατι απλα η ισχυ που κερδιζεις απο το καλυτερο λαδι ειναι τοσο μικρη που στην ουσια δεν επηρεαζει τις επιδοσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:39:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθεσω κατι οσων αφορα τα λαδια...Οταν πηγα στην εκθεση στον τομεα με τα ανταλλακτικα και λοιπα ειχαν και stands με λαδια...βελτιωτικα!!! Ετυχε να παρω μερικα ενημερωτικα και πραγματικα σε αποπροσανατολιζουν τελειως!!! Μερικα εως και ολα υποσχονταν βελτιωση της ιπποδυναμης(μονο και μονο αν εβαζες το προσθετο!!!) εως και 10%!!! Τουτεστιν σενα μοτερ πχ το 1,4 8V με τα 75ps θα εδινε στην καλυτερη των περιπτωσεων +7,5ps(10%) και στη χειροτερη +2,25ps(3%)!!! Ακουστε κοσμε...κεμεις ακομα παλευουμε με φιλτρα και εξατμισεις??? Ρε που παμε ρε...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 11:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
Miltellas έγραψε:

Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορές όχι μόνο στην ηχητική του μοτέρ, αλλά και στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου απλά και μόνο βάζοντας ένα πολύ καλό λιπαντικό.


Εχεις αναρωτηθει γιατι συμβαινει αυτο?Γιατι απλα η ισχυ που κερδιζεις απο το καλυτερο λαδι ειναι τοσο μικρη που στην ουσια δεν επηρεαζει τις επιδοσεις.


Μέσα στον ευρύτερο όρο "επιδόσεις",συμπεριλαμβάνεται και η αντοχή του κινητήρα στον χρόνο.Όταν λοιπόν ένας κινητήρας καταπονείται (και) λόγω χρήσεως λιπαντικού χαμηλότερης ποιότητας,είναι απολύτως λογικό να ασθενήσουν και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.Συνεπώς με την χρήση σωστού λαδιού,και με το πέρασμα του χρόνου,μπορεί να μην κερδίσεις σε ιπποδύναμη,αλλά σίγουρα δεν χάνεις...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2003, 14:06:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
Απο δυναμομετρησεις σε διαφορα περιοδικα η απωλεια ισχυος απο τον στροφαλο μεχρι τους τροχους στο 206 1,4 ειναι 5,5 ιππους.Ας υποθεσουμε οτι οι δυναμομετρησεις εγιναν με ενα μετριο ποιοτικα λαδι.Ποση ισχυ παραπανω λες οτι θα κερδισεις απο ενα πολυ καλο λιπαντικο σε σχεση με το μετριο?Θελεις να πουμε 1 ιππο?ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΛΕΩ,αλλα ας πουμε 1 ιππο.Πιστευεις οτι θα δεις σημαντικες διαφορες στις επιδοσεις σου ή στην τελικη σου με εναν ιππο παραπανω?Δεν το νομιζω.

Τοσα περιοδικα αυτοκινητου διαβαζω καθε μηνα και πραγματικα δεν εχω δει σε κανενα να αναφερουν τι λαδι φοραγε το αμαξι οταν το δυναμομετρουσαν.Ουτε εχω δει κανενα συγκριτικο λαδιων για να δουν διαφορες στις επιδοσεις οπως κανουν για παραδειγμα με τις βενζινες.

Εχεις αναρωτηθει γιατι συμβαινει αυτο?Γιατι απλα η ισχυ που κερδιζεις απο το καλυτερο λαδι ειναι τοσο μικρη που στην ουσια δεν επηρεαζει τις επιδοσεις.


Κοίτα ένα καλό λιπαντικό θα επιφέρει βελτιώσεις σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα. Είναι λάθος να λες ότι θα κερδίσω +1 ίππο (δεν είναι μόνο αυτό). Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση.

Όπως έχω ανεφέρει και πριν, το καλό λιπαντικό απαιτεί λιγότερο έργο από την αντλία λαδιού (που πέρνει κίνηση από τον κινητήρα) για να φτάσει το επιθυμητό ύψος πίεσης. Επίσης δημιουργεί και λιγότερη (υγρή πάντα) τριβή μεταξύ των συνεργαζόμενων επιφανειών. Το όφελος είναι μικρό μεν, υπαρκτό (και αισθητό ορισμένες φορές) δε...

Άλλωστε τι νόημα θα είχαν και τα ενιαία ράλλυ; (έχουν καταργηθεί τώρα ή κάνω λάθος;). Εκεί επιβάλλεται στους αγωνιζόμενους να χρησιμοποιούν, όχι μόνο τον ίδιο τύπο λιπαντικού (π.χ. 10w-40), αλλά και από την ίδια εταιρεία...

Όσο για τα περιοδικά, φυσικά και θα έπρεπε να αναφέρουν τι λιπαντικό φοράει ο κάθε κινητήρας που δυναμομετρούν, αλλά από μαλ**ες, δόξα τω Θεώ, έχει πήξει ο τόπος!!! Neutral Neutral


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 00:45:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση.



Άλλωστε τι νόημα θα είχαν και τα ενιαία ράλλυ; (έχουν καταργηθεί τώρα ή κάνω λάθος;). Εκεί επιβάλλεται στους αγωνιζόμενους να χρησιμοποιούν, όχι μόνο τον ίδιο τύπο λιπαντικού (π.χ. 10w-40), αλλά και από την ίδια εταιρεία...


Καταρχήν δεν είναι δυνατό να έχουμε άυξηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και να λες ότι δεν έχουμε αύξηση της ιπποδύναμης καθώς η ροπή δείχνει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις στροφές....

Στα ράλυ τους βάζουν να χρησιμοποιούν και ίδια μπουζί αλλά με καλύτερα μπουζί παίρνεις μισό ίππο... Δεν σημαίνει κάτι αυτό....

Η διαφορά στην δύναμη της τριβής είναι αμελητέα σε σχέση με την δύναμη που δέχεται το έμβολο από την κάυση της βενζίνης!!!

επίσης είπες κάπου ότι όσο πιο λεπτόρευστο είναι το ρευστό τόσο μικρότερη τριβή έχουμε στον κινητήρα κάτι που επίσης δεν ισχύει.....Είναι δύο ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετα πράγματα.....

ΑΝ έχει διαφορά το αμάξι θα φανεί και στην δυναμομετρηση(στους τροχούς)....δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική λέει κάποιος το αντίθετο....

Miltellas
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων.

καλύτερα να αφήσουμε την ειρωνεία γιατί ακόμα κι αν κάποιος κάνει λάθος απλά τον διορθώνουμε, δεν τον ειρωνευόμαστε.....

STELIOS έγραψε:
Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση.

Question Question Question Question Αν χάνει λιγότερα τότε δεν θα βγάζει περισσότερα άλογα??? Αν το αμάξι παίρνει θα φαίνεται στο δυναμόμετρο......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:20:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και παλί αν θα φαίνεται στο δυναμότετρο,γιατί μπορεί να μας κάνει το "χατίρι" ο τυπάς που θα το μετρήσουμε και να βγάλει άλογα παραπάνω!
Αυτό που μένει είναι η αίσθηση που έχουμε στον δρόμο!Εμένα αυτό με νοιάζει και όχι πόσα παραπάνω ή λιγότερα θα δείξει!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:25:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:

καλύτερα να αφήσουμε την ειρωνεία γιατί ακόμα κι αν κάποιος κάνει λάθος απλά τον διορθώνουμε, δεν τον ειρωνευόμαστε.....


Επειδή δεν κατάλαβες καλά, κι επειδή θέλω να σε διορθώσω και όχι να σε ειρωνευτώ, βάζω σε σειρά:

max έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190!


ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και...


Miltellas έγραψε:
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων.


Το γνωμικό αυτό όταν το έγραψα δεν το συγκεκριμενοποίησα γιατί θεώρησα ότι ταιριάζει και με πολλές άλλες εκφάνσεις της ζωής μας. Έτσι αντί να αντιδράσω όπως θα έκαναν οι περισσότεροι σκέφτηκα να αδράξω την ευκαιρία και να κάνω κάτι καλύτερο (που θέλει αρκετό κέφι και καθαρό μυαλό). Να προσφέρω σε όλους μας λίγη φιλοσοφία. Η φιλοσοφία ήταν ανέκαθεν κάτι που ενυπήρχε στα γραπτά μου. Επίσης με χαρακτηρίζει η ανταλλαγή γνώσεων που εκκινεί πάντα από την δική μου αμέριστη προσφορά* άσχετα με το αν συναλλάσσομαι με περισσότερο ή λιγότερο γνώστη κάθε φορά. Αντίθετα, Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ. Τόσον καιρό εδώ μέσα Χάσο, αυτό παρατήρησες για μένα;

* Με το να παίρνεις γίνεσαι, με το να δίνεις είσαι.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:44:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:

Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση.


Καταρχήν δεν είναι δυνατό να έχουμε άυξηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και να λες ότι δεν έχουμε αύξηση της ιπποδύναμης καθώς η ροπή δείχνει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις στροφές....


Αν προσέξεις καλύτερα τί έγραψε ο Δημήτρης...

Δημήτριος έγραψε:

Κοίτα ένα καλό λιπαντικό θα επιφέρει βελτιώσεις σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα. Είναι λάθος να λες ότι θα κερδίσω +1 ίππο (δεν είναι μόνο αυτό). Κατά την άποψή μου βελτιώνεται κυρίως η αποδιδόμενη ροπή στρέψεως σε όλη την περιοχή στροφών, καθώς και η κατανάλωση

...θα δεις ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι η αύξηση στην ροπή στρέψης επιφέρει και αύξηση στην ιπποδύναμη. Απλά συμπληρώνει λέγοντας ότι δεν αυξάνεται μόνο η ιπποδύναμη αλλά ωφελείται όλη η καμπύλη ροπής.

Και αυτό είναι το σημαντικότερο. Από τον τρόπο που δουλεύει ένας καλολιπαινόμενος κινητήρας φαίνεται ότι ωφελείται κυρίως η ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές. Ίσως και γιατί η όποια ωφέλεια ύπάρχει στην ιπποδύναμη κάπου ψηλά χάνεται απλά και μόνο λόγω του μεγέθους της. Ένας και δύο ίπποι δεν φαίνονται εύκολα χωρίς δυναμομέτρηση.

Θεωρώ δεδομένο ότι η διαφορά ενός κακού λιπαντικού με ένα άριστο λιπαντικό, αντικατοπτρίζεται σε αισθητή αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και συνεπώς των επιδόσεων. Εάν όμως συγκρίνουμε ένα 100% συνθετικό 5W40 με ένα αγωνιστικό λιπαντικό 5W40 (που περιέχει πρόσθετα που αυξάνουν την γλιστεράδα) το πιθανότερο είναι να μην γίνει εμφανής χωρίς δυναμομέτρηση η όποια βελτίωση της απόδοσης.
Ωφέλιμο αποτέλεσμα έχουμε και από την χρήση εξίσου καλής ποιότητος βαλβολίνης.

Και η σωστή σύγκριση δύο λιπαντικών γίνεται μετά τα πρώτα 1000χλμ. όπου εκεί αρχίζει και φαίνεται η πραγματική αξία των προσθέτων που αφορούν την γλιστεράδα (σε όλα σχεδόν τα λιπαντικά παρατηρείται αυξημένη γλιστεράδα για τα πρώτα 500+χλμ).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 03:32:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...θα δεις ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι η αύξηση στην ροπή στρέψης επιφέρει και αύξηση στην ιπποδύναμη. Απλά συμπληρώνει λέγοντας ότι δεν αυξάνεται μόνο η ιπποδύναμη αλλά ωφελείται όλη η καμπύλη ροπής.

Εννοείτε ότι αν αυξηθεί η ροπή αυξάενι η ιπποδύναμη σε αυτές τις στροφές..... Άρα αν λες ότι αυξάνει η ροπή στις χαμηλομεσαίες σημαίνει ότι παίρνει μεγαλύτερο ποσοστό ιπποδύναμης στις χαμηλομεσαίες στροφές..... Δεν μπορείς να διαχωρίζεις την ροπή με την ιπποδύναμη....


Ένας και δύο ίπποι δεν φαίνονται εύκολα χωρίς δυναμομέτρηση.

Ακόμα και να τους πάρεις αυτούς τους ένα με δύο ίππους τους νιώθεις....... Εξάλλου όταν μιλάτε για διαφορά στην τελική τότε οι στροφές είναι ψηλά και όχι χαμηλομεσαία...... Αν είναι δυνατον ρε παιδιά να μιλάμε για αισθητή διαφορά σε τελική με την αλλαγή λαδιών.......Ο άλλος έγραφε ότι με φίλτρο και εξάτμιση δεν είδε διαφορά και είδε με τα λάδια......ΕΛΕΟΣ


Θεωρώ δεδομένο ότι η διαφορά ενός κακού λιπαντικού με ένα άριστο λιπαντικό, αντικατοπτρίζεται σε αισθητή αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και συνεπώς των επιδόσεων.

Μα κανείς δεν έβαζε αρχικά "κακό λιπαντικό"

Εάν όμως συγκρίνουμε ένα 100% συνθετικό 5W40 με ένα αγωνιστικό λιπαντικό 5W40 (που περιέχει πρόσθετα που αυξάνουν την γλιστεράδα) το πιθανότερο είναι να μην γίνει εμφανής χωρίς δυναμομέτρηση η όποια βελτίωση της απόδοσης.
Ωφέλιμο αποτέλεσμα έχουμε και από την χρήση εξίσου καλής ποιότητος βαλβολίνης.


Δεν είπά ποτέ ότι δεν έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα απλά λέω ότι δεν είναι αισθητό..... Το θεωρώ πολύ μικρό....

Υ.Γ. Σόρυ που δεν ξέρω να φτιάχνω καλά το ποιος τα είπε!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 15:41:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Καταρχήν δεν είναι δυνατό να έχουμε άυξηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και να λες ότι δεν έχουμε αύξηση της ιπποδύναμης καθώς η ροπή δείχνει την ιπποδύναμη ανάλογα με τις στροφές....


Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο. Απλά επειδή η έννοια ιπποδύναμη είναι συνυφασμένη με τις υψηλές στροφές λειτουργίας, απέφυγα να την χρησιμοποιήσω...

XASOS έγραψε:
Στα ράλυ τους βάζουν να χρησιμοποιούν και ίδια μπουζί αλλά με καλύτερα μπουζί παίρνεις μισό ίππο... Δεν σημαίνει κάτι αυτό...


Απλά το ανέφερα για να σου δείξω ότι, εφόσον σε μια τέτοια διαοργάνωση δίνουν σημασία στο τι λιπαντικό χρησιμοποιεί ο κάθε διαγωνιζόμενος, πάει να πει ότι το λιπαντικό πάιζει ρόλο...

XASOS έγραψε:
Η διαφορά στην δύναμη της τριβής είναι αμελητέα σε σχέση με την δύναμη που δέχεται το έμβολο από την κάυση της βενζίνης!!!


Αυτός δεν είναι λόγος για να την παραβλέψουμε (την δύναμη της τριβής)...

XASOS έγραψε:
επίσης είπες κάπου ότι όσο πιο λεπτόρευστο είναι το ρευστό τόσο μικρότερη τριβή έχουμε στον κινητήρα κάτι που επίσης δεν ισχύει.....Είναι δύο ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετα πράγματα...


Έχω διαφορετική άποψη (που μάλλον είναι και η σωστή)... Εσύ που στηρίζεις την δικιά σου;;;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 17:31:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

XASOS έγραψε:
Η διαφορά στην δύναμη της τριβής είναι αμελητέα σε σχέση με την δύναμη που δέχεται το έμβολο από την κάυση της βενζίνης!!!


Αυτός δεν είναι λόγος για να την παραβλέψουμε (την δύναμη της τριβής)...
DEN είπα να την παραβλέψουμε απλά ότι δεν νομίζω ότι είναι αισθητή η διαφορά.....

XASOS έγραψε:
επίσης είπες κάπου ότι όσο πιο λεπτόρευστο είναι το ρευστό τόσο μικρότερη τριβή έχουμε στον κινητήρα κάτι που επίσης δεν ισχύει.....Είναι δύο ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετα πράγματα...


Έχω διαφορετική άποψη (που μάλλον είναι και η σωστή)... Εσύ που στηρίζεις την δικιά σου;;;


θα απαντήσω με ένα παράδειγμα..... το νερό είναι πιο λεπτόρευστο από το λάδι...... για βάλε νερό στην μηχανή σου να δεις τι θα γίνει?!!! Το πιο λεπτόρευστο σημαίνει ότι έχει λιγότερες τριβές στον όγκο του ίδιου του ρευστού (αμελητέα ποσότητα αφού το πάχος του στρώματος του λαδιού είναι πολύ μικρό) και όχι για την λειτουργία του σαν λιπαντικό.... δηλαδή όταν θέλουμε να το βάλουμε ανάμεσα σε δύο τριβόμενες επιφάνειες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 20:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
θα απαντήσω με ένα παράδειγμα..... το νερό είναι πιο λεπτόρευστο από το λάδι...... για βάλε νερό στην μηχανή σου να δεις τι θα γίνει?!!! Το πιο λεπτόρευστο σημαίνει ότι έχει λιγότερες τριβές στον όγκο του ίδιου του ρευστού (αμελητέα ποσότητα αφού το πάχος του στρώματος του λαδιού είναι πολύ μικρό) και όχι για την λειτουργία του σαν λιπαντικό.... δηλαδή όταν θέλουμε να το βάλουμε ανάμεσα σε δύο τριβόμενες επιφάνειες.....


Δεν μπορεις να σηγκρηνεις το νερο και το λαδι ετσι. Αν μπορουσες να φταξεις ενα λαδι με την πικνοτητα του νερου και τις ιδιοτητες να λυπαινει και να αποροφα θερμοτητα χωρις να "βραζει" (οπως ενα λυπαντικο) τοτε θα ηταν τελειο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2003, 21:05:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
θα απαντήσω με ένα παράδειγμα..... το νερό είναι πιο λεπτόρευστο από το λάδι...... για βάλε νερό στην μηχανή σου να δεις τι θα γίνει?!!! Το πιο λεπτόρευστο σημαίνει ότι έχει λιγότερες τριβές στον όγκο του ίδιου του ρευστού (αμελητέα ποσότητα αφού το πάχος του στρώματος του λαδιού είναι πολύ μικρό) και όχι για την λειτουργία του σαν λιπαντικό.... δηλαδή όταν θέλουμε να το βάλουμε ανάμεσα σε δύο τριβόμενες επιφάνειες.....


Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω μια πιο εμπεριστατωμένη εξήγηση...

Έχουμε μια μεταλλική πλάκα με επιφάνεια S
Επίσης έχουμε μια λεκάνη με βάθος d.
Η θερμοκρασία του χώρου είναι σταθερή...

Για να συρθεί (με πολύ μικρή ταχύτητα, έστω U) αυτή η μεταλλική πλάκα πάνω σε μια επιφάνεια από μέλι (π.χ. γεμίζουμε την λεκάνη με μέλι), απαιτείται μια δύναμη Α1.
Το ιξώδες του μελιού το ονομάζω μ1 (λογικά το μ1 θα έχει μεγάλη τιμή, αφού το μέλι είναι παχύρευστο).

Αν η επιφάνεια αυτή ήταν από νερό (γεμίζουμε την λεκάνη μας με νερό), τότε η δύναμη που θα χρειαζόμασταν για να την κινήσουμε (την ίδια πλάκα και με την ίδια μικρή ταχύτητα U) θα ήταν Α2.
Το ιξώδες του νερού το οναμάζω μ2 (λογικά το μ2 θα έχει μικρή τιμή, αφού το νερό είναι λεπτόρευστο).

Θα ισχύει μ1 = (Α1*d)/(S*U)
Επίσης θα ισχύει μ2 = (Α2*d)/(S*U)

Αν διαιρέσουμε τις σχέσεις κατά μέλη, μετά τις απλοποιήσεις των ομοίων όρων (d, S, U), θα έχουμε μ1/μ2 = A1/A2

Άρα οι δυνάμεις που πρέπει να ασκήσουμε στις δύο μεταλλικές πλάκες, ώστε να συρθούν πάνω στις δύο επιφάνειες, είναι ανάλογες (γραμμικά) των ιξώδων τους.

Φανταστείτε τις δύο πλάκες σαν πλευρικές επιφάνειες εμβόλων, το νερό σαν ένα λεπτό λιπαντικό και το μέλι σαν ένα πολύ παχύ λιπαντικό...
Το παράδειγμα είναι ακραίο και εξιδανικευμένο... Απλά δίνει, κατά την γνώμη μου, μια εικόνα...

Το πιο λεπτόρευστο υγρό παρουσιάζει μεγαλύτερη σχετική ολίσθηση μεταξύ των στρώσεών του (ας υποθέσουμε ότι το ένα ρευστό δημιουργείται με αλλεπάλληλα στώματα μορίων, το ένα πάνω στο άλλο), ενώ το πιο παχύρευστο μικρότερη.

Σύμφωνα με αυτά λοιπόν το πιο λεπτόρευστο υγρό έχει και μικρότερη αντοχή στην διάτμηση. Τώρα πως μπορούν δύο πανομοιότυπα λιπαντικά να έχουν διαφορετικές αντοχές στην διάτμηση, δεν το ξέρω...
Γι' αυτό και οι βαλβολίνες είναι πιο παχύρευστες από τα λιπαντικά κινητήρων για να αντέχουν τα αυξημένα φορτία και τις πολύ υψηλές επιφανειακές πιέσεις, που δημιουργούν τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων (ή ένα δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων εισαγωγής - εξαγωγής)...
Ένα κοινό λιπαντικά θα "έσπαζε", που λένε πολλοί...
Βέβαια δεν είναι μόνο η αντοχή στην διάτμηση που στοιχειοθετεί τα χαρακτηριστικά ενός λιπαντικού. Είναι και πολλοί άλλοι παράγοντες, που διαδραμιατίζουν σπουδαίο ρόλο στην συμπεριφορά του λιπαντικού, τους οποίους (προς το παρόν) αγνοώ...


Αυτά για τα ρευστα σε ό,τι αφορά τις τριβές που δημιοργούνται μεταξύ δύο επιφανειών...
Οι ροϊκές απώλειες που αυτά προκαλούν σε έναν αγωγό (που μεταφράζεται σε πτώση πίεσης), κατά την μεταφορά τους, είναι άλλο θέμα...
Αυτές οι ροϊκές απώλειες λαμβάνουν χώρα στους αγωγούς του κυκλώματος λίπανσης (εξαρτιώνται, μεταξύ άλλων, και από το ιξώδες) και αν είναι υψηλές, πρέπει η αντλία λαδιού να καταναλώσει περισσότερο έργο (από τον κινητήρα) για να τις υπερνικήσει...

Ακούω γνώμες...
Δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για όσα είπα. Εξάλλου μπορώ να απορρίψω μια άποψη που έχω με εντυπωσιακή ευκολία, αν διαπιστώσω ότι αυτή "μπάζει"...
Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:23:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ώρε Μητσάρα καθηγητή!Πολύ καλή ανάλυση! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:39:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:


Το πιο λεπτόρευστο υγρό παρουσιάζει μεγαλύτερη σχετική ολίσθηση μεταξύ των στρώσεών του (ας υποθέσουμε ότι το ένα ρευστό δημιουργείται με αλλεπάλληλα στώματα μορίων, το ένα πάνω στο άλλο), ενώ το πιο παχύρευστο μικρότερη.

Σύμφωνα με αυτά λοιπόν το πιο λεπτόρευστο υγρό έχει και μικρότερη αντοχή στην διάτμηση.


Αυτό δεν είπα κι εγώ?!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2003, 02:42:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:

Δεν μπορεις να σηγκρηνεις το νερο και το λαδι ετσι. Αν μπορουσες να φταξεις ενα λαδι με την πικνοτητα του νερου και τις ιδιοτητες να λυπαινει και να αποροφα θερμοτητα χωρις να "βραζει" (οπως ενα λυπαντικο) τοτε θα ηταν τελειο.


Για να το πω ακόμα πιο απλά...... βάλε νερό στα χέρια σου και μετά λάδι.... ΟΟΤΕ γλυστράνε περισσότερο?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2936s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on