PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τελική ταχύτητα και air condition
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:02:22    Θέμα δημοσίευσης: Τελική ταχύτητα και air condition Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήθελα να σας το πω από καιρό:
Έχω παρατηρήσει επανειλλημένα (σε βαθμό που δυσκολεύομαι να πιστέψω για τυχαίο συμβάν) και κυρίως το καλοκαίρι ότι όταν έχω αναμμένο το air condition το αυτοκίνητό μου ναί μεν επιταχύνει πιο αργά αλλά μετά τα 190χαω ανοίγει σταθερά και πολύ συχνά βγάζει μεγαλύτερη τελική από ότι συνήθως.
Το έχει παρατηρήσει κι άλλος αυτό ή είμαι θύμα απανωτών συμπτώσεων ευνοϊκού ανέμου ή βολικού κλίματος-υγρασίας;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:41:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 14:43:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μίλτο απ'ότι ξέρω, μετά τις 5500σαλ το air condition σταματάει να δουλεύει αυτόματα!!! Άρα στα 190 που με 5η είναι 5500σαλ περίπου πρέπει να πάβει να λειτουργεί το a/c και να πιάνεις τα ίδια χλμ τελικής!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 16:03:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 23:57:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Μίλτο απ'ότι ξέρω, μετά τις 5500σαλ το air condition σταματάει να δουλεύει αυτόματα!!! Άρα στα 190 που με 5η είναι 5500σαλ περίπου πρέπει να πάβει να λειτουργεί το a/c και να πιάνεις τα ίδια χλμ τελικής!!


Αυτό που λέει ο pezomania έχει λογική, αφού ο συμπιεστής πρέπει να έχει και αυτός ένα όριο στροφών...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tenere (ntinos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 16V XS

Ένταξη: 27 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 05:37:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελική ταχύτητα και air condition Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ήθελα να σας το πω από καιρό:
Έχω παρατηρήσει επανειλλημένα (σε βαθμό που δυσκολεύομαι να πιστέψω για τυχαίο συμβάν) και κυρίως το καλοκαίρι ότι όταν έχω αναμμένο το air condition το αυτοκίνητό μου ναί μεν επιταχύνει πιο αργά αλλά μετά τα 190χαω ανοίγει σταθερά και πολύ συχνά βγάζει μεγαλύτερη τελική από ότι συνήθως.
Το έχει παρατηρήσει κι άλλος αυτό ή είμαι θύμα απανωτών συμπτώσεων ευνοϊκού ανέμου ή βολικού κλίματος-υγρασίας;


Όντως ισχύει αυτό που λες, ανοιχτό A/C ίσον καλύτερη τελική το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 08:09:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας!


Φίλε Γιάννη, αν έχεις ανοιχτό το a/c και το σβήσεις, αλλά ο ανεμιστήρας δουλεύει ακόμα, θα δείς ότι φέρνει κρύο αέρα, γαι αρκετά λεπτά, μέχρι να αρχίζει να ζεστένετε και να μυρίζει. Εκτός και αν εσύ το πάς το αμάξι συνέχεια πάνω από 5500 με 5η (πάνω απο 5 λεπτά), που τότε λογικά θα έπρεπε να ισχύει αυτό που λές.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vangsgr (Vangelis)
Μέλος
Μέλος


206xs 1,6(16v)

Ένταξη: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 147
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:47:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O pezomania έχει δίκιο.
Ακόμη κι αν κλείσεις το air cond..., αν ο ενεμιστήρας λειτουργεί βγάζει για αρκετή ώρα κρύο αέρα ώσπου να ζεσταθεί και να αρχίσει να μυρίζει.
Ειδικά με τέτοια ταχύτητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2003, 01:50:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 06:21:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης!


Δεν θέλει. Τα υγρά τα άλλαξα τον Μάιο και ο αέρας εξακολουθεί να ζεσταίνεται γρήγορα (ένα λεπτό το πολύ).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 17:45:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης!


Δεν θέλει. Τα υγρά τα άλλαξα τον Μάιο και ο αέρας εξακολουθεί να ζεσταίνεται γρήγορα (ένα λεπτό το πολύ).

Άρα είμαστε εντάξει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 12:04:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190!


Δηλαδή με άλλα λάδια έβγαλε μεγαλύτερη τελική??? πόσα χλμ διαφορά είδες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 12:13:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190!


ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190!


ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και...

Και όμως φίλε μου είδαμε μεγαλύτερη τελική!Το λάδι που είχαμε ήταν αγωνιστικό και υπήρχε διαφορά!Δεν σου λέω για χιλιόμετρα αλλά για την αίσθηση που σου δίνει!Πάντα στο ίδιο δρόμο με ίδιες συνθήκες και με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:29:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:

Και όμως φίλε μου είδαμε μεγαλύτερη τελική!Το λάδι που είχαμε ήταν αγωνιστικό και υπήρχε διαφορά!Δεν σου λέω για χιλιόμετρα αλλά για την αίσθηση που σου δίνει!Πάντα στο ίδιο δρόμο με ίδιες συνθήκες και με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα!


Τι διαφορά τελικά?! Πάντως για να βγάλεις μεγαλύτερη τελική σημαίνει πήρες άλογα από το καινούριο λάδι? ????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα [LANCIA Y 86Hp] ειχα βαλει ενα προσθετικο λαδιου,το MOTORCOTE, το οποιο ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ................................................................. Ειχα αλλαξει το φιλτρο αερος με ΚΝ,τελικο και προγραμμα.............................Ουσιαστικη διαφορα καταλαβα μονο με το προσθετικο και το προγραμμα................................Το αυτοκινητο ειχε μια αισθηση πως γλιστρουσε ευκολα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 22:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 23:03:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση.


Δίκιο έχει ο Στέλιος. Αυτό λέγεται και "ανάκτηση ισχύος"...
Αυτό το καλό λάδι πιθανόν (εικάζω έτσι;) να μπορεί να είναι πιο λεπτόρευστο από τα άλλα (υπό τις ίδιες συνθήκες), έχοντας όμως την ίδια αντοχή στο "σπάσιμο" (ή αλλιώς στην διάτμηση).
Ως γνωστόν όσο πιο λεπτόρευστο είναι ένα λιπαντικό τόσο λιγότερες τριβές εμφανίζει όταν βρίσκεται μεταξύ δύο συνεργαζόμενων επιφανειών. Επίσης η αντλία λαδιού καταναλώνει λιγότερο έργο προκειμένου να ανυψώσει την πίεση του λαδιού στα επιθυμητά επίπεδα.
Αυτό το λάδι μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένας κινητήρας με σφικτές λειτουργικές ανοχές (και αντίστοιχα λείες επιφάνειες), όπως ο δικός μας. Ένας πιο "χαλαρός" μπορεί και να το καίει...

Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πρόσθετων ή επεξεργασίας...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 17 Νοέ 2003, 11:06:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 01:42:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
...Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πρόσθετων ή επεξεργασίας...


... ή και πρώτης ύλης, της βάσης του λιπαντικού. Ένα καλό ορυκτέλαιο έχει όλες τις περγαμηνές για να γίνει ένα πολύ αποδοτικό συνθετικό λάδι.
Υπάρχουν πολλά 100% συνθετικά λάδια που βασίζονται σε ορυκτέλαια που χωρίς την προσθήκη των συνθετικών πρόσθετων (αυτά που ένα ορυκτέλαιο το κάνουν 100% συνθετικό) θα ήταν μακράν ακατάλληλα για χρήση στους σύγχρονους κινητήρες. Ένα κακό ορυκτέλαιο μπορεί να μετατραπεί σε άριστο 100% συνθετικό λιπαντικό, αλλά ένα καλό ορυκτέλαιο μπορεί να μετατραπεί στο καλύτερο 100% συνθετικό λιπαντικό που κυκλοφορεί. Το "καλύτερο" έγκειται στην μεγαλύτερη αντοχή στην οξείδωση, υψ. θερμοκρασίες και οπωσδήποτε στην αυξημένη λίπανση.

Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορές όχι μόνο στην ηχητική του μοτέρ, αλλά και στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου απλά και μόνο βάζοντας ένα πολύ καλό λιπαντικό.
Οι διαφορές είναι αισθητές από οποιονδήποτε εάν πιο πριν έβαζε ένα απλό-μέτριο λάδι (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι ακατάλληλα λάδια δεν υπάρχουν).

Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 10:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας!


Θα μύριζε; Τι θα μύριζε;

Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό...
Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι).


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1582s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on