Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:02:22 Θέμα δημοσίευσης: Τελική ταχύτητα και air condition |
|
|
Ήθελα να σας το πω από καιρό:
Έχω παρατηρήσει επανειλλημένα (σε βαθμό που δυσκολεύομαι να πιστέψω για τυχαίο συμβάν) και κυρίως το καλοκαίρι ότι όταν έχω αναμμένο το air condition το αυτοκίνητό μου ναί μεν επιταχύνει πιο αργά αλλά μετά τα 190χαω ανοίγει σταθερά και πολύ συχνά βγάζει μεγαλύτερη τελική από ότι συνήθως.
Το έχει παρατηρήσει κι άλλος αυτό ή είμαι θύμα απανωτών συμπτώσεων ευνοϊκού ανέμου ή βολικού κλίματος-υγρασίας;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 02:41:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 14:43:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο απ'ότι ξέρω, μετά τις 5500σαλ το air condition σταματάει να δουλεύει αυτόματα!!! Άρα στα 190 που με 5η είναι 5500σαλ περίπου πρέπει να πάβει να λειτουργεί το a/c και να πιάνεις τα ίδια χλμ τελικής!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 16:03:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 23:57:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Μίλτο απ'ότι ξέρω, μετά τις 5500σαλ το air condition σταματάει να δουλεύει αυτόματα!!! Άρα στα 190 που με 5η είναι 5500σαλ περίπου πρέπει να πάβει να λειτουργεί το a/c και να πιάνεις τα ίδια χλμ τελικής!! |
Αυτό που λέει ο pezomania έχει λογική, αφού ο συμπιεστής πρέπει να έχει και αυτός ένα όριο στροφών...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tenere (ntinos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.6 16V XS
Ένταξη: 27 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 05:37:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελική ταχύτητα και air condition |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ήθελα να σας το πω από καιρό:
Έχω παρατηρήσει επανειλλημένα (σε βαθμό που δυσκολεύομαι να πιστέψω για τυχαίο συμβάν) και κυρίως το καλοκαίρι ότι όταν έχω αναμμένο το air condition το αυτοκίνητό μου ναί μεν επιταχύνει πιο αργά αλλά μετά τα 190χαω ανοίγει σταθερά και πολύ συχνά βγάζει μεγαλύτερη τελική από ότι συνήθως.
Το έχει παρατηρήσει κι άλλος αυτό ή είμαι θύμα απανωτών συμπτώσεων ευνοϊκού ανέμου ή βολικού κλίματος-υγρασίας; |
Όντως ισχύει αυτό που λες, ανοιχτό A/C ίσον καλύτερη τελική το έχω παρατηρήσει και εγώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 08:09:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας! |
Φίλε Γιάννη, αν έχεις ανοιχτό το a/c και το σβήσεις, αλλά ο ανεμιστήρας δουλεύει ακόμα, θα δείς ότι φέρνει κρύο αέρα, γαι αρκετά λεπτά, μέχρι να αρχίζει να ζεστένετε και να μυρίζει. Εκτός και αν εσύ το πάς το αμάξι συνέχεια πάνω από 5500 με 5η (πάνω απο 5 λεπτά), που τότε λογικά θα έπρεπε να ισχύει αυτό που λές.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vangsgr (Vangelis) Μέλος
206xs 1,6(16v)
Ένταξη: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 147 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:47:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O pezomania έχει δίκιο.
Ακόμη κι αν κλείσεις το air cond..., αν ο ενεμιστήρας λειτουργεί βγάζει για αρκετή ώρα κρύο αέρα ώσπου να ζεσταθεί και να αρχίσει να μυρίζει.
Ειδικά με τέτοια ταχύτητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2003, 01:50:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 17:45:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Δεν βγαίνει για πολύ ώρα στο δικό μου!Ίσως θέλει αλλαγή το υγρό του κυκλώματος ψύξης! |
Δεν θέλει. Τα υγρά τα άλλαξα τον Μάιο και ο αέρας εξακολουθεί να ζεσταίνεται γρήγορα (ένα λεπτό το πολύ). |
Άρα είμαστε εντάξει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 12:04:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
Δηλαδή με άλλα λάδια έβγαλε μεγαλύτερη τελική??? πόσα χλμ διαφορά είδες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
max Νέος χρήστης
206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 12:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 15:20:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ από ότι έχω καταλάβει Μίλτο έχει σχέση το λάδι που βάλαμε με την καλύτερη επίδοση μετά τα 190! |
ρε παιδια μην γραφουμε οτι θελουμε γιατι μπορει να τα διαβαζουν τιποτα ξενοι και να γελανε.μα ειναι δυνατον να επηρεαζει το λαδι την τελικη.και αν την επηρεαζει ειναι τοσο απειροελαχιστη η συνεισφορα της σε σχεση με αλλους παραγοντες που ουτε που θα το καταλαβαιναμε.εκτος και αν τρεχετε με τα αμαξια σας σε απολυτα ομοιες συνθηκες οπου φυσαει ο ιδιος ανεμος,το οδοστρωμα εχει την ιδια κλιση,ο συντελεστης τριβης ειναι ο ιδιος,το φορτιο σας ειναι το ιδιο και...και...και... |
Και όμως φίλε μου είδαμε μεγαλύτερη τελική!Το λάδι που είχαμε ήταν αγωνιστικό και υπήρχε διαφορά!Δεν σου λέω για χιλιόμετρα αλλά για την αίσθηση που σου δίνει!Πάντα στο ίδιο δρόμο με ίδιες συνθήκες και με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: |
Και όμως φίλε μου είδαμε μεγαλύτερη τελική!Το λάδι που είχαμε ήταν αγωνιστικό και υπήρχε διαφορά!Δεν σου λέω για χιλιόμετρα αλλά για την αίσθηση που σου δίνει!Πάντα στο ίδιο δρόμο με ίδιες συνθήκες και με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα! |
Τι διαφορά τελικά?! Πάντως για να βγάλεις μεγαλύτερη τελική σημαίνει πήρες άλογα από το καινούριο λάδι? ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος
S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 18:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα [LANCIA Y 86Hp] ειχα βαλει ενα προσθετικο λαδιου,το MOTORCOTE, το οποιο ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ................................................................. Ειχα αλλαξει το φιλτρο αερος με ΚΝ,τελικο και προγραμμα.............................Ουσιαστικη διαφορα καταλαβα μονο με το προσθετικο και το προγραμμα................................Το αυτοκινητο ειχε μια αισθηση πως γλιστρουσε ευκολα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 22:41:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 23:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Μα ειναι φισιολογικο, ενα ΚΑΛΟ λαδι ελαχιστοποιει τις τριβες. Δεν δινει αλογα απλα χανονται λιγοτερα λογο τριβης. Το ιδιο σημβαινει και με τις βαλβοληνες στη μεταδοση. |
Δίκιο έχει ο Στέλιος. Αυτό λέγεται και "ανάκτηση ισχύος"...
Αυτό το καλό λάδι πιθανόν (εικάζω έτσι;) να μπορεί να είναι πιο λεπτόρευστο από τα άλλα (υπό τις ίδιες συνθήκες), έχοντας όμως την ίδια αντοχή στο "σπάσιμο" (ή αλλιώς στην διάτμηση).
Ως γνωστόν όσο πιο λεπτόρευστο είναι ένα λιπαντικό τόσο λιγότερες τριβές εμφανίζει όταν βρίσκεται μεταξύ δύο συνεργαζόμενων επιφανειών. Επίσης η αντλία λαδιού καταναλώνει λιγότερο έργο προκειμένου να ανυψώσει την πίεση του λαδιού στα επιθυμητά επίπεδα.
Αυτό το λάδι μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένας κινητήρας με σφικτές λειτουργικές ανοχές (και αντίστοιχα λείες επιφάνειες), όπως ο δικός μας. Ένας πιο "χαλαρός" μπορεί και να το καίει...
Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πρόσθετων ή επεξεργασίας...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 17 Νοέ 2003, 11:06:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 01:42:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | ...Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα πρόσθετων ή επεξεργασίας... |
... ή και πρώτης ύλης, της βάσης του λιπαντικού. Ένα καλό ορυκτέλαιο έχει όλες τις περγαμηνές για να γίνει ένα πολύ αποδοτικό συνθετικό λάδι.
Υπάρχουν πολλά 100% συνθετικά λάδια που βασίζονται σε ορυκτέλαια που χωρίς την προσθήκη των συνθετικών πρόσθετων (αυτά που ένα ορυκτέλαιο το κάνουν 100% συνθετικό) θα ήταν μακράν ακατάλληλα για χρήση στους σύγχρονους κινητήρες. Ένα κακό ορυκτέλαιο μπορεί να μετατραπεί σε άριστο 100% συνθετικό λιπαντικό, αλλά ένα καλό ορυκτέλαιο μπορεί να μετατραπεί στο καλύτερο 100% συνθετικό λιπαντικό που κυκλοφορεί. Το "καλύτερο" έγκειται στην μεγαλύτερη αντοχή στην οξείδωση, υψ. θερμοκρασίες και οπωσδήποτε στην αυξημένη λίπανση.
Είναι φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορές όχι μόνο στην ηχητική του μοτέρ, αλλά και στις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου απλά και μόνο βάζοντας ένα πολύ καλό λιπαντικό.
Οι διαφορές είναι αισθητές από οποιονδήποτε εάν πιο πριν έβαζε ένα απλό-μέτριο λάδι (ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι ακατάλληλα λάδια δεν υπάρχουν).
Όποιοι διαβάζουν και γελάνε, απλά δεν ξέρουν ότι όταν ο μωρός γελάει, ο πονηρός τρίβει τα χέρια του. Κι ο γνωστικός απλά παρακολουθεί με παράπονο τα πάθη του μωρού. Εάν δεν υπήρχαν οι μωροί, δεν θα έτρωγαν με χρυσά κουτάλια σήμερα οι πονηροί, και δεν θα ένιωθαν τόση μοναξιά οι γνωστικοί... Αυτό ισχύει για όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας μας, όχι μόνο για την αγορά των αυτοκινήτων.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 10:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο γιατί ο αέρας που έβαζε μέσα ήταν πάντα με την ίδια θερμοκρασία,άρα δεν έσβηνε.Γιατί εκτός από το ότι θα έμαπινε πιο θερμός αέρας θα μύριζε κιόλας! |
Θα μύριζε; Τι θα μύριζε;
Εμένα ποτέ δεν μου έχει συμβεί αυτό...
Βέβαια αποφεύγω να δουλέψω το air-condition με ταχύτητα άνω των 120 km/h... Επίσης πάντα το σβήνω στις ανηφόρες (π.χ. ανηφόρα της Καρδίας, πηγαίνοντας για Χαλκιδική), για να μην "ζορίσω" τον κινητήρα (ας το πούμε έτσι).
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|