Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:39:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: | Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.
Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).
Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...
Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές") |
τετοιο σωληνα εχω τοποθετησει κι εγω στο δικο μου.
συνδεει το "βαρελακι" της Apex με τον "ελευθερο αερα" της σιτας.
φυσικα ολο το φιλτροκουτι και τα λοιπα κομματια εχουν αφερεθει.
Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:28:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω. |
Πολύ καλή ιδέα! Θα το κάνω...
Και κάτι άλλο... Όταν μετά από μία επέμβαση μας ο κινητήρας παίρνει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο περισσότερο αέρα, τότε ο εγκέφαλος επαναπρογραμματίζει κάποια δεδομένα;; Αν ναι, θα έχει πρόβλημα αν κάποιες μέρες παίρνει τον κανονικό αέρα και κάποιες άλλες πολλαπλάσιο του κανονικού; (ανάλογα τα κέφια ένα πράμα!!)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης
206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 22:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα....
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 01:08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bebis206vts έγραψε: | Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα....
|
oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 01:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | bebis206vts έγραψε: | Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα....
|
oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα. |
αλλο ενα topic που ξεφυγε απο καθε ελεγχο
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 08:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | bebis206vts έγραψε: | Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα....
|
oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα. |
Ρε παιδιά, όπως και να φυσάει ο αέρας (πάνω κάτω δεξιά αριστερά), η φιλτροχοάνη ή σκούπα, θα τον ρουφήξη, αρκεί να περνάει από δίπλα της!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 13:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: | Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.
Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).
Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...
Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές") |
Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.
Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 11:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι...Αυτο που λες ειναι λαθος.
Γιατι σε ενα αμαξι που εχε λερωμενο φιλτρο και καει περισσοτερο και δεν παει.
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την σκουπα και το φιλτροκουτι.
Γιατι το φιλτροκουτι δεχεται αερα με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα και πυκνοτητα σε σχεση με την σκουπα για αυτο και το μοτερ δεν χρειαζεται να ζοριστει για να ρουφηξει αερα.Παραπανω απο τον απαιτουμενο αερα πηγαινει λογο των υδραυλικων!
Βεβαια αυτο δεν ειναι απαραιτητο παντα.Η καταναλωση σε ελαχιστες περιπτωσεις μειωνεται.Μολις ο εγκεφαλος αναγνωρισει πληρως τις μεγαλυτερες ποσοτητες αερα,λογικα θα καλυψει(οσο μπορει) και σε καυσιμο οποτε αναγκαστικα θα καψει και περισσοτερο.
Απλα με το ram air εκμεταλευεσαι καλυτερα τον ψυχροτερο αερα και την μεγαλυτερη πιεση στην εισαγωγη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 08:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.
Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε. |
Ο ιός εξαπλώνεται...
είσαι σωστός στην παρατήρησή σου... επίσης σωστός είναι και ο Στέλιος.
Εάν έχεις το φιλτροκούτι στην θέση του, απλά βγάλε τους πνίχτες και κάνε την πατέντα... κάνε ένα τεστ για μια εβδομάδα... μετά έλα να σου δώσω την σκούπα και κάνε πάλι ένα τεστ για μία εβδομάδα. Μετά εσύ έχεις το καρπούζι εσύ έχεις και το μαχαίρι, διαλέγεις και παίρνεις...
Τα δέοντα.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 11:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 11:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα; |
Ναι, αλλά οι αριθμοί θα δείξουν... είπαμε κάνε ένα τεστάκι... κλείσε ραντεβού με την power OYst και έλα στο club της πατέντας.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 16:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ενδειξεις που αναφερεις μου αρκουν.Ασε που αν ακουσω τη σκουπα θα νομιζω οτι εγινε 90 αλογα(Θα θελα πολυ).
Μαλλον με κοβω για φιλτρο Green και βουυυυυυρ για POWER ΟΥΣΤ.
Αληθεια η dyno ποτε θα γινει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 17:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aaaaaxxx ti diavazo re pedia kai exo liosei sto gelio gia aftes tis patentes me to arkoudision........ anyway mou kinoun to endiaferon kai emena ola afta alla an telika den exoume noumera gia na imaste sigouroi pote den tha iremisoume.... oso gia dyno day pote kanonistike kai den imoun paron.... me pion kanonisate? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 17:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα ρε παιδια την κανατε τη δυναμομετρηση; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 22:05:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 12:45:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια ελεος... τοση βαβουρα γιατι ???
για να δεις στην καλυτερη των περιπτωσεων μια αυξησ της δυναμης περι τα 2-3 αλογα?
και αν ναι οκ, συμφωνω να βαλεις την σωληνα απο τον προφυλακτηρα μεσα στο φιλτροκουτι, το κλαπετο ΟΜΩΣ γιατι να το βαλεις? ανοιξε κλεισε...
το ανοιξε θα το εχεις για κοντρες και το κλεισε για καθημερινη χρηση?
ουυαουυ, πιστευω πως θα κανει μεγαλη διαφορα το εχω-δεν εχω +3 αλογα...
το ανοιξε κλεισε ισχυει και ειναι καλο...
- αν εχεις ανοιξε κλεισε νιτρο
- αν εχεις ανοιξε κλεισε πιεση τουρμπινας
- αν εχεις ανοιξε κλεισε διπλο προγραμμα στον εγκεφαλο
κλπ κλπ κλπ
τωρα το ανοιξε κλεισε στην εισαγωγη σε ενα 1.4 προσωπικα το μονο που προσφερει ειναι γελιο... Ισως να ειναι το πρωτο καυστικο σχολιο που κανω στο peugeot club (στα αλλα είμαι βετερανος... ), αλλα καλο ειναι το thread μηχανικες βελτιωσεις να ασχολουμαστε με βελτιωσεις και οχι βρυσες, κανουλες και πατεντες τετοιου τυπου...
Φιλικα
Kouzman
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 20:29:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κύριος λόγος του άνοιξε-κλείσε είναι ο θόρυβος... Δεν θέλω όταν κάνω μεγάλο ταξίδι να μου παίρνει τα αυτιά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 22:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα του θορυβου ειναι καθαρα θεμα ποδιου... Μπορω να κανω ταξιδι και να νομιζουν οι επιβατες πως το αυτοκινητο ειναι τελειως μαμα...
και αφου δεν βαζετε σκουπα ή χοανη ή κλπ κλπ δεν υπαρχει περιπτωση να κανει θορυβο το μοτερ με απλα λιγο πιο ελευθερο φιλτρο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 10:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστέψτε με όταν ταξιδεύεις με 6.000+ στροφές, όπως να πατάς το γκάζι τον ίδιο θόρυβο κάνει!!!!
Και όλοι μέσα είναι κάπως έτσι:
Γι'αυτόν τον λόγο η σκούπα βγήκε και μπήκε στην θέση της ένα πολύ ωραίο εργοστασιακό φιλτροκούτι με σωλήνα ελαστικό της Samco τοποθετημένο στον προφυλακτηρα. Καλύτερη απόδοση από την σκούπα αλλά και πολύ λιγόρερος θόρυβος!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|