PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Πατέντα εισαγωγής
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:39:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")


τετοιο σωληνα εχω τοποθετησει κι εγω στο δικο μου.
συνδεει το "βαρελακι" της Apex με τον "ελευθερο αερα" της σιτας.
φυσικα ολο το φιλτροκουτι και τα λοιπα κομματια εχουν αφερεθει.

Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Προσεξτε να κανετε καποιες μικρες τρυπες στο κατω μερος του σωληνα ωστε αν μπει νερο (π.χ. λακουβα με νερο ή πλυμηρισμενος δρομος) να μην προχωρησει αυτο προς τα μεσα αλλα να "στραγγιξει" και να τρεξει προς τα κατω.


Πολύ καλή ιδέα! Θα το κάνω...

Και κάτι άλλο... Όταν μετά από μία επέμβαση μας ο κινητήρας παίρνει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο περισσότερο αέρα, τότε ο εγκέφαλος επαναπρογραμματίζει κάποια δεδομένα;; Αν ναι, θα έχει πρόβλημα αν κάποιες μέρες παίρνει τον κανονικό αέρα και κάποιες άλλες πολλαπλάσιο του κανονικού; (ανάλογα τα κέφια ένα πράμα!!)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bebis206vts (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206XS 1.6 16ν 120hp mod

Ένταξη: 25 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 22:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


206 πυραυλος!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 01:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 01:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.

αλλο ενα topic που ξεφυγε απο καθε ελεγχο Exclamation
Wink Wink Wink Wink Laughing Laughing Laughing


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 08:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
bebis206vts έγραψε:
Καλη η σκεψη σας αλλα δεν εχετε υπολογισει ακομα ενα παραγωντα...!!
Την κατευθυνση του ανεμου!!!!
Καθως διοτι, αν πηγαινετε κοντρα στον ανεμο υπαρχει μια ελπιδα να δουλεψουν ολα αυτα τα "υδραυλικα"...
Αν ομως ο ανεμος ειναι απο πισω τοτε θα υπαρχει προβλημα.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Laughing Laughing Laughing Laughing


oταν κινησαι οπως και να φυσαει ο αερας, εσυ κοντρα πας, αρα θα μπαινει αερας μεσα.


Ρε παιδιά, όπως και να φυσάει ο αέρας (πάνω κάτω δεξιά αριστερά), η φιλτροχοάνη ή σκούπα, θα τον ρουφήξη, αρκεί να περνάει από δίπλα της!! Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 13:59:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")


Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.

Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 11:59:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι...Αυτο που λες ειναι λαθος.
Γιατι σε ενα αμαξι που εχε λερωμενο φιλτρο και καει περισσοτερο και δεν παει.
Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την σκουπα και το φιλτροκουτι.
Γιατι το φιλτροκουτι δεχεται αερα με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα και πυκνοτητα σε σχεση με την σκουπα για αυτο και το μοτερ δεν χρειαζεται να ζοριστει για να ρουφηξει αερα.Παραπανω απο τον απαιτουμενο αερα πηγαινει λογο των υδραυλικων!
Βεβαια αυτο δεν ειναι απαραιτητο παντα.Η καταναλωση σε ελαχιστες περιπτωσεις μειωνεται.Μολις ο εγκεφαλος αναγνωρισει πληρως τις μεγαλυτερες ποσοτητες αερα,λογικα θα καλυψει(οσο μπορει) και σε καυσιμο οποτε αναγκαστικα θα καψει και περισσοτερο.
Απλα με το ram air εκμεταλευεσαι καλυτερα τον ψυχροτερο αερα και την μεγαλυτερη πιεση στην εισαγωγη! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 08:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Κωνσταντινε,συνονοματε,εχω μια απορια σχετικα με τα "Αποτελεσματα...".
Ως γνωστον η ECU αναπροσαρμοζεται μονη της στις νεες μεγαλυτερες ποσοτητες αερα.Ετσι λοιπον οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αερα παρεχουμε τοσο περισσοτερο καυσιμο θα διαθεσει.Διορθωστε με αν κανω λαθος.Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο,απο τη στιγμη που η καταναλωση μειωθηκε δε σημαινει οτι η σκουπα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο την τωρινη εισαγωγη;Δηλαδη αυτο δε σημαινει οτι η σκουπα διοχετευε μεγαλυτερες ποσοτητες αερα;Αν και κοιτωντας το μερος που μπαινει μου φαινεται πολυ παραξενο να συμβαινει κατι τετοιο.

Περιμενω εναγωνιως τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης και αλλες εντυπωσεις αφου αποφασισα να φτιαξω την εισαγωγη μου και ειμαι μεταξυ σκουπας και του project που φτιαχνετε.


Ο ιός εξαπλώνεται...
είσαι σωστός στην παρατήρησή σου... επίσης σωστός είναι και ο Στέλιος.
Εάν έχεις το φιλτροκούτι στην θέση του, απλά βγάλε τους πνίχτες και κάνε την πατέντα... κάνε ένα τεστ για μια εβδομάδα... μετά έλα να σου δώσω την σκούπα και κάνε πάλι ένα τεστ για μία εβδομάδα. Μετά εσύ έχεις το καρπούζι εσύ έχεις και το μαχαίρι, διαλέγεις και παίρνεις...

Τα δέοντα.


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 11:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 11:37:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Εσυ σε σχεση με την PTS σκουπα ειδες καλυτερα αποτελεσματα με το ελευθερο φιλτρο;Σου φανηκε να αποδιδει καλυτερα;


Ναι, αλλά οι αριθμοί θα δείξουν... είπαμε κάνε ένα τεστάκι... κλείσε ραντεβού με την power OYst και έλα στο club της πατέντας.


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 16:53:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι ενδειξεις που αναφερεις μου αρκουν.Ασε που αν ακουσω τη σκουπα θα νομιζω οτι εγινε 90 αλογα(Θα θελα πολυ).
Μαλλον με κοβω για φιλτρο Green και βουυυυυυρ για POWER ΟΥΣΤ.
Αληθεια η dyno ποτε θα γινει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 17:04:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

aaaaaxxx ti diavazo re pedia kai exo liosei sto gelio gia aftes tis patentes me to arkoudision........ anyway mou kinoun to endiaferon kai emena ola afta alla an telika den exoume noumera gia na imaste sigouroi pote den tha iremisoume.... oso gia dyno day pote kanonistike kai den imoun paron.... me pion kanonisate?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 17:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα ρε παιδια την κανατε τη δυναμομετρηση;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2003, 22:05:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 12:45:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια ελεος... τοση βαβουρα γιατι ???

για να δεις στην καλυτερη των περιπτωσεων μια αυξησ της δυναμης περι τα 2-3 αλογα?

και αν ναι οκ, συμφωνω να βαλεις την σωληνα απο τον προφυλακτηρα μεσα στο φιλτροκουτι, το κλαπετο ΟΜΩΣ γιατι να το βαλεις? ανοιξε κλεισε...

το ανοιξε θα το εχεις για κοντρες και το κλεισε για καθημερινη χρηση?
ουυαουυ, πιστευω πως θα κανει μεγαλη διαφορα το εχω-δεν εχω +3 αλογα...

το ανοιξε κλεισε ισχυει και ειναι καλο...
- αν εχεις ανοιξε κλεισε νιτρο
- αν εχεις ανοιξε κλεισε πιεση τουρμπινας
- αν εχεις ανοιξε κλεισε διπλο προγραμμα στον εγκεφαλο
κλπ κλπ κλπ

τωρα το ανοιξε κλεισε στην εισαγωγη σε ενα 1.4 προσωπικα το μονο που προσφερει ειναι γελιο... Ισως να ειναι το πρωτο καυστικο σχολιο που κανω στο peugeot club (στα αλλα είμαι βετερανος... Razz Razz ), αλλα καλο ειναι το thread μηχανικες βελτιωσεις να ασχολουμαστε με βελτιωσεις και οχι βρυσες, κανουλες και πατεντες τετοιου τυπου...

Φιλικα
Kouzman





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 20:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κύριος λόγος του άνοιξε-κλείσε είναι ο θόρυβος... Δεν θέλω όταν κάνω μεγάλο ταξίδι να μου παίρνει τα αυτιά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 22:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεμα του θορυβου ειναι καθαρα θεμα ποδιου... Μπορω να κανω ταξιδι και να νομιζουν οι επιβατες πως το αυτοκινητο ειναι τελειως μαμα...

και αφου δεν βαζετε σκουπα ή χοανη ή κλπ κλπ δεν υπαρχει περιπτωση να κανει θορυβο το μοτερ με απλα λιγο πιο ελευθερο φιλτρο...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 03:16:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Κουζινετάνθρωπος...
Διακόπτης ON = θόρυβος
Διακόπτης OFF = ησυχία
(Ας μην μιλήσουμε για άλογα)

Υπό αυτό το πρίσμα υπάρχει ακαδημαϊκό ενδιαφέρον...

Αλλά, δεν ανοιγοκλείνουμε το ραδιόφωνο καλύτερα μπας και ακούσουμε καλή μουσικούλα;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 10:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστέψτε με όταν ταξιδεύεις με 6.000+ στροφές, όπως να πατάς το γκάζι τον ίδιο θόρυβο κάνει!!!!

Και όλοι μέσα είναι κάπως έτσι: Silly Silly

Γι'αυτόν τον λόγο η σκούπα βγήκε και μπήκε στην θέση της ένα πολύ ωραίο εργοστασιακό φιλτροκούτι με σωλήνα ελαστικό της Samco τοποθετημένο στον προφυλακτηρα. Καλύτερη απόδοση από την σκούπα αλλά και πολύ λιγόρερος θόρυβος!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1556s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on