Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 19:30:07 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πατέντα εισαγωγής |
|
|
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica . Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό () να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες
Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 19:59:36 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica . Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό () να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες
Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...! |
Δεν βαζεις και στο πομολο και μια τριτη θεση ,να σου κοβει full την παροχη!Γιατι να πληρωνεις για συναγερμους και αντικλεπτικα!!!
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ---- ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 20:49:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 20:56:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται. |
Δεν παιζει , θα εχεις μειωση των επιδοσεων! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:16:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα αναπληρωνω τα χαμενα μουλαρια του A/C .Βαδιζουμε στα μονοπατια που χαραξε ο Alex. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:40:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα το ιδεατό θα ηταν να υπαρχει ενας διακοπτης αεροπορικου τυπου μεσ'το cockpit.. σηκωνεις το τζαμακι, ανεβαζεις το διακοπτη και εκεινη την ωρα ακουγεται ενας robocop-ικος ηχος. Τοτε θα κατεβαινει μεσα απ'το αμαξι ο περισκοπικος σωληνας ωστε να βλεπει φατσα τον αερα και ετσι θα εχεις full παροχη αερα.
Αυτο ειναι το ονειρο μου, τουλαχιστον.
Λετε να κρυβω εναν ΑΡΧΙ-ΚΑΓΚΟΥΡΟ μεσα μου?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Alex στις Δευ 06 Οκτ 2003, 23:02:00, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex ο........... μαρσιποφορος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 23:10:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica . Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό () να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες
Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...! |
MH MAΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!
ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ!
ΑΠΛΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ!!
ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ.
ΑΛΛΟΣΤΕ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΘΑΡΥΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ, ΤΟ PROJECT ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 00:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπαρχουν:
αυτοι που πατανε το ΕΝGINE START BUTTON
και
αυτοι που πατανε το ΝΙTRO BUTTON
τωρα εσυ θα πατας το κουμπι αλλαγης εισαγωγης του αερα!!! Πιστευω οτι βρισκεσαι σε καλο δρομο!!!!
Αλλα οι επιδοσεις αν δεν αλλαξεις φιλτρο θα ειναι αμφιβολες!Αν αλλαξεις φιλτρο θα εχεις σιγουρα μια αυξηση της καταναλωσης !!Οποτε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:00:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να είστε μποτιλιαρισμένοι πίσω από κανένα λεωφορείο και αντί για καθαρο κρύο αέρα να παίρνει την μπόχα του πετρελαίου!Τρελή καύση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το πήρα απόφαση... ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! Φωτογραφίες σύντομα!
ΥΓ: Το φίλτρο φυσικά και θα αλλάξει με ένα της Green.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:40:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas έγραψε: | Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται. |
τα ακουσα ολα! τωρα μπορω να πεθανω ησυχος
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 03:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι'ομως αυτο το εχω σκεφτει σαν πρακτικη υλοποιηση αλλα δε το τολμω λογω ρισκου και μιας και το οφελος δεν φαινεται μεγαλο απο υπολογισμους.
Θεωρητικα το aircondition πρεπει να δουλευει καπως ετσι: Πριν ο αερας φτασει μεσ'τη καμπινα πρεπει να υπαρχει κατι σαν ψυγειο που ειναι ειτε πριν ειτε μετα τον ανεμιστηρα (που σπρωχνει τον αερα στην καμπινα) Αν εμεις βγαζαμε ενα ιδιο ψυγειακι που το διαπερναει το κρυο υγρο του αρκουδισιον, μεσ'το φιλτροκουτι, τοτε οπως η μηχανη ρουφαει αερα, με την ροη του αερα που θα ερχεται προς τα μεσα, θα χτυπαει ο αερας πανω στο κρυο ψυγειακι, θα κρυωνει και θα μπαινει μεσ'τη μηχανη πιο κρυος κατα τουλαχιστον 15 βαθμους. Θεωρητικα σε μεγαλη ιπποδυναμη αυτο θα εδινε περισσοτερα αλογα ενω σε μικρη ιπποδυναμη μαλλον θα ηταν ισο, η μικροτερο το τελικο αποτελεσμα.
Αν πουμε οτι καθε 4 βαθμους κατω δινει 1% επιδοση και το αιρκοντισιον κοβει 3-4 αλογα τοτε στα 78 αλογα θα ειχαμε 74 αλογα. Και με +4% επιδοση λογο κρυου αερα (16C κατω) θα πηγαιναμε γυρω στα 79. Χμμ θα κερδιζαμε 1 αλογακι. Και αν οι (εντελως προχειροι) υπολογισμοι ειναι σωστοι τοτε πιθανον και γυρω στα ~0.4 κιλα ροπης. (απο 11.5 -> 11.9)
Στο RC: 180 μαμα - 4 το αρκουδισιον = 176. Αν τωρα ομως αυξησεις στα 176 αλογα και τα ~20 κιλα ροπης απο 4% λογο κρυου αερα για να δουμε τι βγαινει..: 183 αλογα και 20.8 κιλα ροπης. Χμμ..
Αυτο με την προυποθεση οτι το ψυγειακι με το παγωμενο υγρο του αρκουδισιον που θα βαλουμε μεσ'το φιλτροκουτο μπορει να ριξει γυρω στους 16C τον αερα που παει για μηχανη. Αν ειναι παραπανω ή λιγοτερο αναπροσαρμοζουμε τα νουμερα.
Υποψην οτι δεν εχω υπολογισει το ποσό ροπης που πρεπει να αφαιρεθει απ'τη λειτουργια του aircondition γιατι απλα δεν ξερω ποσο ειναι. Ολοι λενε ομως οτι κοβει 3-4 αλογακια δυναμης τα οποια αφαιρεσα...
Γενικα παντως το οφελος δεν φαινεται σημαντικο. Σε κανα WRC ή κανα turbo που χρειαζεται κρυο αερα ισως πραγματικα να υπηρχε αισθητη διαφορα. Οποτε προς το παρων ας το αφησουμε.. (για αργοτερα ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 07:26:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ ):
Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 07:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex,
Η λύση φίλε είναι μία:
Water injection
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 14:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη δε χρειαζεται να βγαλεις τα προβολακια.Ο προφυλακτηρας του XS εχει χωρο διπλα στα προβολακια
για να γινουν ωραια κοψιματα με σιτες.Εκει απο πισω μπορουν να μπου οι σωληνες.Και θα γινει ακομα πιο ομορφο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 15:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ ):
Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα... |
δεν ειναι μονο θεωρητικα αλλα και πρακτικα καλη ιδεα!
στα περισσοτερα αυτοκινητα δουλευει αψογα.
απλα στα 206 δεν υπαρχει αρκετος χωρος για να προσαρμοσεις τους σωληνες.
κι εμεις τα εχουμε σκεφτει αυτα αλλα...
παντως εισαι σε καλο δρομο!
ασε που οι δωληνωσεις απο τα τρυπια προβολακια προσανατολιζουν σε αγριες καγκουρο-καταστασεις....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 12:15:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό
Γίνεται
Καλά στο 1600 κάτι θα δώσει στο 8v 1400 πόσο είναι το κέρδος πιά από
άλλη εισαγωγή ?
Σημείωση:
Κάτι τέτοια έκανα κι εγω οταν είχα punto 75 μέχρι που τα πήρα στο κρανίο το πούλησα και πήρα το punto GT
Φυσικά δεν ησύχασα ούτε τότε
Τώρα που το ξανασκέφτομαι μου λείπει λίγο ο ήχος της σκάστρας
τέλος πάντων...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 12:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.
Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).
Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...
Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 14:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: |
Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό
Γίνεται |
Γίνεται, αλλά:
α. πολλά φράγκα! μόνο και μόνο ότι χρειάζεται βάψιμο....
β. ενας ξεκάρφωτος αεραγωγός στο καπώ δεν είναι και ότι καλύτερο... Πρέπει να υπάρχει συμμετρία... Όχι ότι έχει τώρα Αλλά με τον αεραγωγό του κλιματισμού πάνω αριστερά και τον αεραγωγό της εισαγωγής κέντρο δεξιά θα φαίνεται πολύ gay!
Το project "Induction Handle" με το ανοιγόκλειμα εισαγωγής πάει καλά. Αύριο θα μπει φίλτρο Green, ενώ ήδη έχω πάρει τα μέτρα και έχω σχεδιάσει τον σωλήνα της έξτρα εισαγωγής. Σύντομα φωτογραφικό υλικό και tutorial
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|