PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Πατέντα εισαγωγής
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 19:30:07    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πατέντα εισαγωγής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile

Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 19:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile



Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!


Δεν βαζεις και στο πομολο και μια τριτη θεση ,να σου κοβει full την παροχη!Γιατι να πληρωνεις για συναγερμους και αντικλεπτικα!!!

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ---- ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 20:49:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 20:56:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.


Δεν παιζει , θα εχεις μειωση των επιδοσεων! Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:16:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα αναπληρωνω τα χαμενα μουλαρια του A/C Laughing Laughing .Βαδιζουμε στα μονοπατια που χαραξε ο Alex.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:40:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα το ιδεατό θα ηταν να υπαρχει ενας διακοπτης αεροπορικου τυπου μεσ'το cockpit.. σηκωνεις το τζαμακι, ανεβαζεις το διακοπτη και εκεινη την ωρα ακουγεται ενας robocop-ικος ηχος. Τοτε θα κατεβαινει μεσα απ'το αμαξι ο περισκοπικος σωληνας ωστε να βλεπει φατσα τον αερα και ετσι θα εχεις full παροχη αερα.

Αυτο ειναι το ονειρο μου, τουλαχιστον. Laughing Laughing Laughing

Λετε να κρυβω εναν ΑΡΧΙ-ΚΑΓΚΟΥΡΟ μεσα μου? Shocked


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Alex στις Δευ 06 Οκτ 2003, 23:02:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 21:45:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex ο........... μαρσιποφορος Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 23:10:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατέντα εισαγωγής :P Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Πρόσφατα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κάνω την πατέντα εισαγωγής, με τρύπημα του φιλτροκουτιού απο κάτω και πέρασμα σωλήνα κάτω από τον προφυλακτήρα, πράγμα χιλιοειπωμένο από Alex και στο thread με τις χοάνες in salonica Razz. Αυτό που με κράταγε τόσο καιρό είναι η πιθανή αύξηση κατανάλωσης, καθώς περισσότερος αέρας ~ περισσότερη βενζίνη. Άρα, θα τρυπήσω τον σωλήνα που ενώνει τους πνίχτες με το φίλτροκούτι και εκεί θα συνδέσω τον σωλήνα που θα πηγαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα. Πάνω στον έξτρα σωλήνα θα προσαρμόσω κάτι σαν πόμολο έτσι ώστε να ανοίγω και να κλείνω την παροχή άερα όποτε θέλω να κάνω καγκουριές. Έτσι θα έχουμε 2 modes, το νορμάλ-μαμά σύστημα εισαγωγής, και την διπλή εισαγωγή από μπροστά σωλήνα και πνίχτες. Θα περάσω από έναν γνωστό μου υδραυλικό (Razz) να τον ρωτήσω αν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί... Σύντομα λεπτομέρειες Smile

Ελπίζω να καταλάβατε τι έχω στο μυαλό μου...!



MH MAΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ! Twisted evil
ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ!
ΑΠΛΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ!! Laughing Laughing

ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ.
ΑΛΛΟΣΤΕ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΝΘΑΡΥΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ, ΤΟ PROJECT ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ... Confused Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 00:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπαρχουν:

αυτοι που πατανε το ΕΝGINE START BUTTON
και
αυτοι που πατανε το ΝΙTRO BUTTON

τωρα εσυ θα πατας το κουμπι αλλαγης εισαγωγης του αερα!!! Πιστευω οτι βρισκεσαι σε καλο δρομο!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Αλλα οι επιδοσεις αν δεν αλλαξεις φιλτρο θα ειναι αμφιβολες!Αν αλλαξεις φιλτρο θα εχεις σιγουρα μια αυξηση της καταναλωσης !!Οποτε! Confused Confused Confused Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:00:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να είστε μποτιλιαρισμένοι πίσω από κανένα λεωφορείο και αντί για καθαρο κρύο αέρα να παίρνει την μπόχα του πετρελαίου!Τρελή καύση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:25:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το πήρα απόφαση... ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ! Φωτογραφίες σύντομα! Razz

ΥΓ: Το φίλτρο φυσικά και θα αλλάξει με ένα της Green.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 02:40:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas έγραψε:
Κι εγω σκεφτομουν να φερω σωληνα μεσα στην καμπινα των επιβατων μπροστα στους αεραγωγους και να παιρνει κρυο αερα με πιεση απο το ανοιχτο Α/C στο 4.
Ε ρε κατι πατεντες.Ξεφυγαμε εντελως μου φαινεται.


Shaking τα ακουσα ολα! τωρα μπορω να πεθανω ησυχος Exclamation


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 03:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι'ομως αυτο το εχω σκεφτει σαν πρακτικη υλοποιηση αλλα δε το τολμω λογω ρισκου και μιας και το οφελος δεν φαινεται μεγαλο απο υπολογισμους.

Θεωρητικα το aircondition πρεπει να δουλευει καπως ετσι: Πριν ο αερας φτασει μεσ'τη καμπινα πρεπει να υπαρχει κατι σαν ψυγειο που ειναι ειτε πριν ειτε μετα τον ανεμιστηρα (που σπρωχνει τον αερα στην καμπινα) Αν εμεις βγαζαμε ενα ιδιο ψυγειακι που το διαπερναει το κρυο υγρο του αρκουδισιον, μεσ'το φιλτροκουτι, τοτε οπως η μηχανη ρουφαει αερα, με την ροη του αερα που θα ερχεται προς τα μεσα, θα χτυπαει ο αερας πανω στο κρυο ψυγειακι, θα κρυωνει και θα μπαινει μεσ'τη μηχανη πιο κρυος κατα τουλαχιστον 15 βαθμους. Θεωρητικα σε μεγαλη ιπποδυναμη αυτο θα εδινε περισσοτερα αλογα ενω σε μικρη ιπποδυναμη μαλλον θα ηταν ισο, η μικροτερο το τελικο αποτελεσμα.

Αν πουμε οτι καθε 4 βαθμους κατω δινει 1% επιδοση και το αιρκοντισιον κοβει 3-4 αλογα τοτε στα 78 αλογα θα ειχαμε 74 αλογα. Και με +4% επιδοση λογο κρυου αερα (16C κατω) θα πηγαιναμε γυρω στα 79. Χμμ θα κερδιζαμε 1 αλογακι. Και αν οι (εντελως προχειροι) υπολογισμοι ειναι σωστοι τοτε πιθανον και γυρω στα ~0.4 κιλα ροπης. (απο 11.5 -> 11.9)

Στο RC: 180 μαμα - 4 το αρκουδισιον = 176. Αν τωρα ομως αυξησεις στα 176 αλογα και τα ~20 κιλα ροπης απο 4% λογο κρυου αερα για να δουμε τι βγαινει..: 183 αλογα και 20.8 κιλα ροπης. Χμμ..

Αυτο με την προυποθεση οτι το ψυγειακι με το παγωμενο υγρο του αρκουδισιον που θα βαλουμε μεσ'το φιλτροκουτο μπορει να ριξει γυρω στους 16C τον αερα που παει για μηχανη. Αν ειναι παραπανω ή λιγοτερο αναπροσαρμοζουμε τα νουμερα.

Υποψην οτι δεν εχω υπολογισει το ποσό ροπης που πρεπει να αφαιρεθει απ'τη λειτουργια του aircondition γιατι απλα δεν ξερω ποσο ειναι. Ολοι λενε ομως οτι κοβει 3-4 αλογακια δυναμης τα οποια αφαιρεσα...

Γενικα παντως το οφελος δεν φαινεται σημαντικο. Σε κανα WRC ή κανα turbo που χρειαζεται κρυο αερα ισως πραγματικα να υπηρχε αισθητη διαφορα. Οποτε προς το παρων ας το αφησουμε.. (για αργοτερα Cool)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 07:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ Laughing ):

Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 07:59:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex,

Η λύση φίλε είναι μία:

Water injection


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Marellios (Κώστας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 XT '00

Ένταξη: 23 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 107
Τόπος: Aθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 14:52:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντωνη δε χρειαζεται να βγαλεις τα προβολακια.Ο προφυλακτηρας του XS εχει χωρο διπλα στα προβολακια
για να γινουν ωραια κοψιματα με σιτες.Εκει απο πισω μπορουν να μπου οι σωληνες.Και θα γινει ακομα πιο ομορφο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 15:21:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Άλλη μια τρελή σκέψη (εσείς ξεκινήσατε, δε φταίω εγώ Laughing ):

Να βγάλω τελείως τα προβολάκια ομίχλης (που έτσι κι αλλιώς δεν τα ανάβω σχεδόν ποτέ) και να προσαρμόσω πίσω δυο σωλήνες που θα στέλνουν αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή. Μετά μπαίνουν και σιτούλες στις τρύπες των προβολέων κι έτσι συμπληρώνουμε το καρέ και αισθητικά... Θεωρητικά τουλάχιστον είναι καλή ιδέα...



δεν ειναι μονο θεωρητικα αλλα και πρακτικα καλη ιδεα!
στα περισσοτερα αυτοκινητα δουλευει αψογα.
απλα στα 206 δεν υπαρχει αρκετος χωρος για να προσαρμοσεις τους σωληνες.
κι εμεις τα εχουμε σκεφτει αυτα αλλα...
παντως εισαι σε καλο δρομο!
ασε που οι δωληνωσεις απο τα τρυπια προβολακια προσανατολιζουν σε αγριες καγκουρο-καταστασεις.... Cool


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 12:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Idea Idea

Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό Question
Γίνεται Question


Καλά στο 1600 κάτι θα δώσει στο 8v 1400 πόσο είναι το κέρδος πιά από
άλλη εισαγωγή ?

Σημείωση:
Κάτι τέτοια έκανα κι εγω οταν είχα punto 75 μέχρι που τα πήρα στο Evil κρανίο το πούλησα και πήρα το punto GT Cool
Φυσικά δεν ησύχασα ούτε τότε Wink


Τώρα που το ξανασκέφτομαι μου λείπει λίγο ο ήχος της σκάστρας Laughing
τέλος πάντων...


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 12:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πατέντα οδεύει προς την ολοκλήρωση. Μένουν κάτι τελευταίες "πινελιές" που θα γίνουν άμμεσα.
"Μπαμπάς" της πατέντας ο Μάκης (κατά κόσμο γνωστός PugSung ο σιδεροφάγος).
Στο γνωστό συνεργείο... (οινοποιείο).
Project Mgr: Ady
Πειραματόζωο... το 206 του υπογράφοντα.

Προτέρα κατάσταση: σκούπα PTS.
Τωρινή κατάσταση : Μαμίσιο Φιλτροκούτι με φίλτρο Κ&Ν
Πατέντα: Αφαίρεση όλου του υπόλοιπου συστήματος εισαγωγής (πνίχτες κλ κλπ), σωλήνας μονωμένος απο το φιλτροκούτι έως την σίτα (εμπρός στην μετώπη του προφυλακτήρα).

Αποτελέσματα...
με μια πρώτη εκτίμηση - ματιά:
Ο θόρυβος μειώθηκε αισθητά... η κατανάλωση επίσης...
τα υπόλοιπα θα τα δείξει το δυναμόμετρο... η διαίσθησή μου λέει (οδηγώντας) οτι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο...

Φωτογραφίες και αναλυτική περιγραφή απο εβδομάδα καθότι υπάρχει και β' ημίχρονο (βλέπε "πινελιές")


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 14:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Idea Idea

Μήπως δοκιμάσατε να παιρνει αέρα από καπώ με αεραγωγό Question
Γίνεται Question


Γίνεται, αλλά:

α. πολλά φράγκα! μόνο και μόνο ότι χρειάζεται βάψιμο....
β. ενας ξεκάρφωτος αεραγωγός στο καπώ δεν είναι και ότι καλύτερο... Πρέπει να υπάρχει συμμετρία... Όχι ότι έχει τώρα Razz Αλλά με τον αεραγωγό του κλιματισμού πάνω αριστερά και τον αεραγωγό της εισαγωγής κέντρο δεξιά θα φαίνεται πολύ gay!

Το project "Induction Handle" με το ανοιγόκλειμα εισαγωγής πάει καλά. Αύριο θα μπει φίλτρο Green, ενώ ήδη έχω πάρει τα μέτρα και έχω σχεδιάσει τον σωλήνα της έξτρα εισαγωγής. Σύντομα φωτογραφικό υλικό και tutorial Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1494s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on