Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 11:48:26 Θέμα δημοσίευσης: Υπολογιστής τελικής ταχύτητας! |
|
|
Μετά το κλείσιμο της Geocities που είχα ανεβάσει παλαιότερα το αρχείο, πλέον μπορείτε να κατεβάσετε το excel αρχείο απο δω:
http://www.esnips.com/doc/2a3c39ec-f19d-447f-903b-706d064fea1a/Top-Speed-Calculator
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Δευ 14 Μάρ 2011, 12:35:11, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 12:16:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπολογιστής Τελικής Ταχύτητας! |
|
|
Καλό το προγραμματάκι!
Εγώ θα ήθελα να φτιάξω ένα άλλο προαγραμματάκι.
Πόση ροπή κερδίζουμε με την μείωση του βάρους των ζαντολάστιχων.
Δηλαδή αν τα τωρινά ζαντολάστιχα στην μέγιστη επιτάχυνση του αυτοκινήτου (άρα στο μέγιστο Δω/Δt του τροχού) απορροφούν τόσο kgm ροπής στρέψης, πόσο θα απορροφούν αν μειωθεί το βάρος τους κατά χ;
Η διαφορά (λόγω της λιγότερης πλέον απαιτούμενης ροπής) είναι καθαρό κέρδος για εμάς!
Έτσι θα δούμε αν αξίζει η τοποθέτηση ελαφρύτερων ζαντών στο αμάξι μας και ποια μείωση βάρους θα κάνει αισθητή διαφορά.
Πιστεύω ότι μια διαφορά -4 κιλών σε κάθε ζαντολάστιχο θα δόσει +0,4~0,5 Kgm στο αμάξι. Αυτό είναι αισθητή διαφορά.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 13:52:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπολογιστής Τελικής Ταχύτητας! |
|
|
ultra-one έγραψε: | Σας παραθέτω ένα υπολογιστή τελικής ταχύτητας που έχω φτίαξει και έχει αρκετή ακρίβεια.
Την (αρκετά περίπλοκη και μυστική!) φόρμουλα την έγραψα όταν ήμουνα ακόμη φοιτητής και τρελλαμένος με την αεροδυναμική κλπ!
........................ |
Ωραιος!!!
Ξυπνησες τα προγραμματιστικα κυτταρα μεσα μου, τα οποια για πολυ καιρο ηταν <<κλινικα νεκρα>> |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 14:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 14:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
crusader έγραψε: | Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34 |
Τα GTi, XS, RC κλπ με φαρδιά λάστιχα, χαμηλωμένα και με αεροτομές πρέπει να παίζουν κοντα στο 0,34-0,35
Τα πιο "αθώα" με στενά λάστιχα, υπερυψωμένο πίσω μέρος και χωρίς αεροτομές παίζουν μέχρι 0,32
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 15:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτήσω κάτι άλλο?
Αυτή η μυστική φόρμουλα είναι πολύ μυστική, γιατί εγώ την "ξεκλείδωσα"...
Hack Or Be Hacked
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 15:35:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
crusader έγραψε: | Να ρωτήσω κάτι άλλο?
Αυτή η μυστική φόρμουλα είναι πολύ μυστική, γιατί εγώ την "ξεκλείδωσα"...
Hack Or Be Hacked |
Αν έχεις εργαλεία για development της Microsoft τότε ίσως.....
Απλά είχα φάει ώωωωωωωρες, ίσως και μεεεερες να την βρω, ανακατεμένος ανάμεσα σε βιβλία αεροδυναμικής και μηχανικής ρευστών (fluid mechanics)!
'Επρεπε να την κάνω copyright πριν την ποστάρω!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 16:40:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
No worries, δεν πρόκειτε να την δώσω στους αντιπάλους σου
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 16:43:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | crusader έγραψε: | Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34 |
Τα GTi, XS, RC κλπ με φαρδιά λάστιχα, χαμηλωμένα και με αεροτομές πρέπει να παίζουν κοντα στο 0,34-0,35
Τα πιο "αθώα" με στενά λάστιχα, υπερυψωμένο πίσω μέρος και χωρίς αεροτομές παίζουν μέχρι 0,32 |
Για να δω πόσο μαγκάκος είσαι φίλε Χάρη ....
Καλα τα GTi,XS,RC στο 0,34-0,35.Το GT όμως πού παίζει?????
(Όποιος το βρεί,ταψάκι απο Μπάκα απο εμένα...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος
207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 17:01:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλαράκι το GT στη Fiat και στα punto....
Υ.Γ. Χρωστάς ταψάκι....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 13:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη
Μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρώ το CD για το 307 μου ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 14:22:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από σχετικό ψάξιμο βρήκα τα εξής:
Το 206 RC έχει:
Drag coefficient Cd: 0.335
Frontal area: 1.98
Cx: 0.66
Το 206 1,1 XR έχει:
Drag coefficient Cd: 0.33
Frontal area: 1.97
Cx: 0.65
Το 206 1,4 XS 8v έχει:
Drag coefficient: 0.32
Frontal area: 1.97
Για το GT δεν βρήκα αλλα θα βρω.....!
(Πάνο με ταλαιπωρείς.....)
Λόγω φουσκωμένων προφυλακτήρων πάντως πρέπει να έχει Cd γυρω στο 0,34.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 18 Φεβ 2005, 14:29:14, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 14:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Χάρη
Μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρώ το CD για το 307 μου ?? |
Το ψάχνω στο Ίντερνετ αλλά το site www.globalcar.com που νομίζω το είχα δει δεν παίζει αυτή τη στιγμή.
Νομίζω το Cd για το 307 είναι 0,37-0,38
Η Peugeot κάνει βήματα προς τα πίσω!!!!!!
Το 309 είχε Cd 0,30-0,32 (ανάλογα με την έκδοση)
Το 306 είχε Cd 0,35-0,36 και το 307 είναι ακόμη χειρότερο!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 15:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: |
Για το GT δεν βρήκα αλλα θα βρω.....!
(Πάνο με ταλαιπωρείς.....)
Λόγω φουσκωμένων προφυλακτήρων πάντως πρέπει να έχει Cd γυρω στο 0,34. |
Οκ,μιας και σε ταλαιπωρώ,θα σου πω...
Το GT ως γνωστό είναι μια ειδική έκδοση του 206.
Μιας και τα παλικάρια μας ήθελαν ντέ και καλά (και πολυ καλά έκαναν και ήθελαν) να βγάλουν το 206 στο WRC έπρεπε με κάποιο τρόπο να αυξήσουν το μήκος στο αμάξωμα .Οι κανονισμοί βλέπετε του WRC έλεγαν οτι πρέπει minimum το αυτοκίνητο να είναι 4 μέτρα μήκος.Το 206 είναι στα 3,8 (αν δεν κάνω λάθος),οπότε έτσι μας γεννήθηκε το GT.
Αυτο όμως δεν σημαίνει οτι το GT ,με τους προφυλακτήρες που του έβαλαν είναι και το ποιο αεροδυναμικό όχημα του κόσμου.
Το πιθανότερο είναι να μην ασχολήθηκαν καθόλου με αυτο το κομμάτι,απλά να βρήκαν κάτι καλαίσθητο και να το έριξαν επάνω σε ένα δίλιτρο 206.
Δεν θα γινόταν και τίποτα το σοβαρό.4.000 κομμάτια άλλωστε θα έβγαζαν.
Παλαιότερα το είχα ψάξει κι εγώ αυτο το θέμα,αλλα δεν βρήκα τίποτα.Οπότε κατέληξα στο παραπάνω συμπέρασμα.
Αεροδυναμικά όμως,θα πρέπει λογικά να είναι χειρότερο απο τα μικρά του αδελφάκια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 15:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης στις τελευταίες σελίδες του Power Techniques αναφέρεται ο συντελεστής αντίστασης ή οπισθέλκουσας Cd, που για το 206 1,6 3 door είναι 0,33 και για το RC 0,335. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Μάρ 2005, 17:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο τυπος αυτος αναφερεται σε πραγματικη ή κοντερίσια ταχύτητα? επίσης δεν παιζει ρόλο το μεγεθος του ελαστικου και της ζαντας ή οι σχέσεις στις ταχυτητες? π.χ. εγω βαζω 90 αλογα και μου βγαζει 184χ.α.ω. το οποιο ισχυει απολυτα στο κοντερ μου αυτην την στιγμη. Σαν μαμα ομως εχω δει και 200. Οπότε? ο αεροδυναμικος μου συντελεστης εχει αλλαξει μονο απο την αεροτομή που έβαλα. Ομως αλλαξα λαστιχα απο 195/55 σε 195/50. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 11:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | ο τυπος αυτος αναφερεται σε πραγματικη ή κοντερίσια ταχύτητα? επίσης δεν παιζει ρόλο το μεγεθος του ελαστικου και της ζαντας ή οι σχέσεις στις ταχυτητες? π.χ. εγω βαζω 90 αλογα και μου βγαζει 184χ.α.ω. το οποιο ισχυει απολυτα στο κοντερ μου αυτην την στιγμη. Σαν μαμα ομως εχω δει και 200. Οπότε? ο αεροδυναμικος μου συντελεστης εχει αλλαξει μονο απο την αεροτομή που έβαλα. Ομως αλλαξα λαστιχα απο 195/55 σε 195/50. |
Πέτρο, η ταχύτητα είναι προφανώς η πραγματική!
Με τα λάστιχα που έβαλες έχεις αυξήσει και το σφάλμα του κοντέρ κατά ακόμη 3%. Αν θεωρήσουμε ότι (από περιοδικά) το σφάλμα κοντέρ του 206 είναι 5%, τότε το σφάλμα σου τώρα είναι τουλάχιστον 8%.
Άρα στα 184 κοντερίσια τα πραγματικά είναι 169 και στα 200 κοντερίσια τα πραγματικά είναι 184.
Με τη φόρμουλα και CD 0,33 οι 90 ίπποι μας δίνουν τελική 186 χαω
Και αυτή είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το αυτοκίνητο σε ίσιο δρόμο χωρίς άνεμο με 90 ίππους, ανεξαρτήτως σχέσεων κιβωτίου κλπ.
Πιο μακρύ ή πιο κοντό σασμάν από το ιδανικό (δηλαδή οι στροφές της μέγιστης ισχύς με 5η να αντιστοιχούν στα 186χαω) θα ΡΙΞΟΥΝ την τελική
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 12:53:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σory που το ξεθαψα αυτο απλος επειδη ετυχε να ασχοληθω τωρα τελευταια με αεροδυναμικα drag εκανα search στο google και με εβγαλε λινκ εδω.. πρωτες θεσεις και στο google! αυτα ειναι!!
ολα αυτα που λενε τα παιδια ποιο πανω ισχυουν!
ta 206 (αναλογα το μοπντελο εχουν drag Coefficient (Cd) απο 0.32-0.35+
και μπροστινο Frontal area (A) απο 1.9 - 2.31 m2
ολα αυτα αν τα βαλουμε εδω:
http://www.gtechprosupport.com/support/AeroDragCalc.htm
μας δινουν ποσα αλογα μας κόβει ο αερας στις ταχυτητες μας...
ΑΠλοσ να αναφερω οτι η αυξηση της αντιοστασης του αερα ειναι γεομετρικη οχι αριθμητικη ,
το οποιο συμαινει οτι :
στα 50χλμ/ω με κόβει 1,5 αλογα,
στα 100χλμ/ω με κόβει 11,5 αλογα
και στα 150 χλμ/ω με κοβει 40 ΑΛΟΓΑ!!!
η ερωτηση που εχω ειναι μια αεροτομη ΠΟΣΟ παραπανω drag Coefficient (Cd) προθέτει?
επίσης ενω τα απλα 206 τα εχω βρει σε καποια site 0,33cd το 206cc το βρηκα και με 0,3 , ηταν τυπογραφικό λαθος ή μπορει το οτι δεν εχει "ουρα" το αμαξι να ριχνει το cd του?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 13:48:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να κανω εγω μια ερωτηση? πιο αυτοκινητο εχει την μεγιστη ροπή-ιπποδυναμη με 5η ταχυτητα με πανω απο 190-200km/h. Αναφερομαι ας πουμε στα 207gt/rallye/rc που εχουν ροπάπλες αλλά χαμήλα και όταν θες να πας μια τελικη το αμάξι έχει ψωφησει...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: |
η ερωτηση που εχω ειναι μια αεροτομη ΠΟΣΟ παραπανω drag Coefficient (Cd) προθέτει? |
Πολύ "μπακαλίστικα" θα σου πω ότι θα πρέπει να προσθέτει περίπου 0,05 αφού τα 206 1,6 έχουν CD 0,33 και το RC έχει CD 0,335 που την έχει στανταρ.
AlienHack έγραψε: |
επίσης ενω τα απλα 206 τα εχω βρει σε καποια site 0,33cd το 206cc το βρηκα και με 0,3 , ηταν τυπογραφικό λαθος ή μπορει το οτι δεν εχει "ουρα" το αμαξι να ριχνει το cd του? |
Σωστό πρέπει να είναι αφού το 206 CC έχει χαμηλότερη οροφή από τα hatchback, πιο μακριά ουρά και πιο χυτό πίσω τζάμι που όλα αυτά βοηθάνε την αεροδυναμική.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|