PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Υπολογιστής τελικής ταχύτητας!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 11:48:26    Θέμα δημοσίευσης: Υπολογιστής τελικής ταχύτητας! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά το κλείσιμο της Geocities που είχα ανεβάσει παλαιότερα το αρχείο, πλέον μπορείτε να κατεβάσετε το excel αρχείο απο δω:

http://www.esnips.com/doc/2a3c39ec-f19d-447f-903b-706d064fea1a/Top-Speed-Calculator


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Δευ 14 Μάρ 2011, 12:35:11, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 12:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπολογιστής Τελικής Ταχύτητας! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλό το προγραμματάκι! Wink

Εγώ θα ήθελα να φτιάξω ένα άλλο προαγραμματάκι.

Πόση ροπή κερδίζουμε με την μείωση του βάρους των ζαντολάστιχων.

Δηλαδή αν τα τωρινά ζαντολάστιχα στην μέγιστη επιτάχυνση του αυτοκινήτου (άρα στο μέγιστο Δω/Δt του τροχού) απορροφούν τόσο kgm ροπής στρέψης, πόσο θα απορροφούν αν μειωθεί το βάρος τους κατά χ;
Η διαφορά (λόγω της λιγότερης πλέον απαιτούμενης ροπής) είναι καθαρό κέρδος για εμάς!

Έτσι θα δούμε αν αξίζει η τοποθέτηση ελαφρύτερων ζαντών στο αμάξι μας και ποια μείωση βάρους θα κάνει αισθητή διαφορά. Very happy

Πιστεύω ότι μια διαφορά -4 κιλών σε κάθε ζαντολάστιχο θα δόσει +0,4~0,5 Kgm στο αμάξι. Αυτό είναι αισθητή διαφορά.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 13:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπολογιστής Τελικής Ταχύτητας! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Σας παραθέτω ένα υπολογιστή τελικής ταχύτητας που έχω φτίαξει και έχει αρκετή ακρίβεια.
Την (αρκετά περίπλοκη και μυστική!Twisted evil) φόρμουλα την έγραψα όταν ήμουνα ακόμη φοιτητής και τρελλαμένος με την αεροδυναμική κλπ! Shocked
........................

Ωραιος!!! Very happy Very happy Wink
Ξυπνησες τα προγραμματιστικα κυτταρα μεσα μου, τα οποια για πολυ καιρο ηταν <<κλινικα νεκρα>> Study Cheers
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 14:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34 Question


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 14:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crusader έγραψε:
Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34 Question


Τα GTi, XS, RC κλπ με φαρδιά λάστιχα, χαμηλωμένα και με αεροτομές πρέπει να παίζουν κοντα στο 0,34-0,35

Τα πιο "αθώα" με στενά λάστιχα, υπερυψωμένο πίσω μέρος και χωρίς αεροτομές παίζουν μέχρι 0,32


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 15:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω κάτι άλλο?
Αυτή η μυστική φόρμουλα είναι πολύ μυστική, γιατί εγώ την "ξεκλείδωσα"...

Hack Or Be Hacked Twisted evil


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 15:35:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crusader έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι άλλο?
Αυτή η μυστική φόρμουλα είναι πολύ μυστική, γιατί εγώ την "ξεκλείδωσα"...

Hack Or Be Hacked Twisted evil


Αν έχεις εργαλεία για development της Microsoft τότε ίσως.....

Απλά είχα φάει ώωωωωωωρες, ίσως και μεεεερες να την βρω, ανακατεμένος ανάμεσα σε βιβλία αεροδυναμικής και μηχανικής ρευστών (fluid mechanics)! Twisted evil

'Επρεπε να την κάνω copyright πριν την ποστάρω! Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 16:40:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

No worries, δεν πρόκειτε να την δώσω στους αντιπάλους σου Wink Razz


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 16:43:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
crusader έγραψε:
Οπότε η τελική ταχύτητα παίζει στο εύρος που προκύπτει, χρησιμοποιώντας CD από 0,32 έως 0,34 Question


Τα GTi, XS, RC κλπ με φαρδιά λάστιχα, χαμηλωμένα και με αεροτομές πρέπει να παίζουν κοντα στο 0,34-0,35

Τα πιο "αθώα" με στενά λάστιχα, υπερυψωμένο πίσω μέρος και χωρίς αεροτομές παίζουν μέχρι 0,32


Για να δω πόσο μαγκάκος είσαι φίλε Χάρη .... Wink

Καλα τα GTi,XS,RC στο 0,34-0,35.Το GT όμως πού παίζει????? Question

(Όποιος το βρεί,ταψάκι απο Μπάκα απο εμένα...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2005, 17:01:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλαράκι το GT στη Fiat και στα punto.... Razz Razz Razz

Υ.Γ. Χρωστάς ταψάκι.... Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 13:42:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη

Μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρώ το CD για το 307 μου ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 14:22:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από σχετικό ψάξιμο βρήκα τα εξής:

Το 206 RC έχει:
Drag coefficient Cd: 0.335
Frontal area: 1.98
Cx: 0.66

Το 206 1,1 XR έχει:
Drag coefficient Cd: 0.33
Frontal area: 1.97
Cx: 0.65

Το 206 1,4 XS 8v έχει:
Drag coefficient: 0.32
Frontal area: 1.97

Για το GT δεν βρήκα αλλα θα βρω.....!
(Πάνο με ταλαιπωρείς.....)

Λόγω φουσκωμένων προφυλακτήρων πάντως πρέπει να έχει Cd γυρω στο 0,34.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 18 Φεβ 2005, 14:29:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 14:28:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
Χάρη

Μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρώ το CD για το 307 μου ??


Το ψάχνω στο Ίντερνετ αλλά το site www.globalcar.com που νομίζω το είχα δει δεν παίζει αυτή τη στιγμή.

Νομίζω το Cd για το 307 είναι 0,37-0,38

Η Peugeot κάνει βήματα προς τα πίσω!!!!!! Splat Splat Splat
Το 309 είχε Cd 0,30-0,32 (ανάλογα με την έκδοση)
Το 306 είχε Cd 0,35-0,36 και το 307 είναι ακόμη χειρότερο! Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 15:00:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:

Για το GT δεν βρήκα αλλα θα βρω.....!
(Πάνο με ταλαιπωρείς.....)

Λόγω φουσκωμένων προφυλακτήρων πάντως πρέπει να έχει Cd γυρω στο 0,34.


Very happy

Οκ,μιας και σε ταλαιπωρώ,θα σου πω...

Το GT ως γνωστό είναι μια ειδική έκδοση του 206.

Μιας και τα παλικάρια μας ήθελαν ντέ και καλά (και πολυ καλά έκαναν και ήθελαν) να βγάλουν το 206 στο WRC έπρεπε με κάποιο τρόπο να αυξήσουν το μήκος στο αμάξωμα .Οι κανονισμοί βλέπετε του WRC έλεγαν οτι πρέπει minimum το αυτοκίνητο να είναι 4 μέτρα μήκος.Το 206 είναι στα 3,8 (αν δεν κάνω λάθος),οπότε έτσι μας γεννήθηκε το GT.

Αυτο όμως δεν σημαίνει οτι το GT ,με τους προφυλακτήρες που του έβαλαν είναι και το ποιο αεροδυναμικό όχημα του κόσμου.

Το πιθανότερο είναι να μην ασχολήθηκαν καθόλου με αυτο το κομμάτι,απλά να βρήκαν κάτι καλαίσθητο και να το έριξαν επάνω σε ένα δίλιτρο 206.

Δεν θα γινόταν και τίποτα το σοβαρό.4.000 κομμάτια άλλωστε θα έβγαζαν.

Παλαιότερα το είχα ψάξει κι εγώ αυτο το θέμα,αλλα δεν βρήκα τίποτα.Οπότε κατέληξα στο παραπάνω συμπέρασμα.

Αεροδυναμικά όμως,θα πρέπει λογικά να είναι χειρότερο απο τα μικρά του αδελφάκια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Φεβ 2005, 15:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης στις τελευταίες σελίδες του Power Techniques αναφέρεται ο συντελεστής αντίστασης ή οπισθέλκουσας Cd, που για το 206 1,6 3 door είναι 0,33 και για το RC 0,335.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Μάρ 2005, 17:14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο τυπος αυτος αναφερεται σε πραγματικη ή κοντερίσια ταχύτητα? επίσης δεν παιζει ρόλο το μεγεθος του ελαστικου και της ζαντας ή οι σχέσεις στις ταχυτητες? π.χ. εγω βαζω 90 αλογα και μου βγαζει 184χ.α.ω. το οποιο ισχυει απολυτα στο κοντερ μου αυτην την στιγμη. Σαν μαμα ομως εχω δει και 200. Οπότε? ο αεροδυναμικος μου συντελεστης εχει αλλαξει μονο απο την αεροτομή που έβαλα. Ομως αλλαξα λαστιχα απο 195/55 σε 195/50.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 11:38:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Baphomet έγραψε:
ο τυπος αυτος αναφερεται σε πραγματικη ή κοντερίσια ταχύτητα? επίσης δεν παιζει ρόλο το μεγεθος του ελαστικου και της ζαντας ή οι σχέσεις στις ταχυτητες? π.χ. εγω βαζω 90 αλογα και μου βγαζει 184χ.α.ω. το οποιο ισχυει απολυτα στο κοντερ μου αυτην την στιγμη. Σαν μαμα ομως εχω δει και 200. Οπότε? ο αεροδυναμικος μου συντελεστης εχει αλλαξει μονο απο την αεροτομή που έβαλα. Ομως αλλαξα λαστιχα απο 195/55 σε 195/50.



Πέτρο, η ταχύτητα είναι προφανώς η πραγματική!

Με τα λάστιχα που έβαλες έχεις αυξήσει και το σφάλμα του κοντέρ κατά ακόμη 3%. Αν θεωρήσουμε ότι (από περιοδικά) το σφάλμα κοντέρ του 206 είναι 5%, τότε το σφάλμα σου τώρα είναι τουλάχιστον 8%.
Άρα στα 184 κοντερίσια τα πραγματικά είναι 169 και στα 200 κοντερίσια τα πραγματικά είναι 184.

Με τη φόρμουλα και CD 0,33 οι 90 ίπποι μας δίνουν τελική 186 χαω Twisted evil

Και αυτή είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το αυτοκίνητο σε ίσιο δρόμο χωρίς άνεμο με 90 ίππους, ανεξαρτήτως σχέσεων κιβωτίου κλπ.
Πιο μακρύ ή πιο κοντό σασμάν από το ιδανικό (δηλαδή οι στροφές της μέγιστης ισχύς με 5η να αντιστοιχούν στα 186χαω) θα ΡΙΞΟΥΝ την τελική Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 12:53:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σory που το ξεθαψα αυτο απλος επειδη ετυχε να ασχοληθω τωρα τελευταια με αεροδυναμικα drag εκανα search στο google και με εβγαλε λινκ εδω.. Laughing πρωτες θεσεις και στο google! αυτα ειναι!!

ολα αυτα που λενε τα παιδια ποιο πανω ισχυουν!

ta 206 (αναλογα το μοπντελο εχουν drag Coefficient (Cd) απο 0.32-0.35+
και μπροστινο Frontal area (A) απο 1.9 - 2.31 m2

ολα αυτα αν τα βαλουμε εδω:
http://www.gtechprosupport.com/support/AeroDragCalc.htm
μας δινουν ποσα αλογα μας κόβει ο αερας στις ταχυτητες μας...

ΑΠλοσ να αναφερω οτι η αυξηση της αντιοστασης του αερα ειναι γεομετρικη οχι αριθμητικη ,
το οποιο συμαινει οτι :
στα 50χλμ/ω με κόβει 1,5 αλογα,
στα 100χλμ/ω με κόβει 11,5 αλογα
και στα 150 χλμ/ω με κοβει 40 ΑΛΟΓΑ!!!

η ερωτηση που εχω ειναι μια αεροτομη ΠΟΣΟ παραπανω drag Coefficient (Cd) προθέτει?

επίσης ενω τα απλα 206 τα εχω βρει σε καποια site 0,33cd το 206cc το βρηκα και με 0,3 , ηταν τυπογραφικό λαθος ή μπορει το οτι δεν εχει "ουρα" το αμαξι να ριχνει το cd του? Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 13:48:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να κανω εγω μια ερωτηση? πιο αυτοκινητο εχει την μεγιστη ροπή-ιπποδυναμη με 5η ταχυτητα με πανω απο 190-200km/h. Αναφερομαι ας πουμε στα 207gt/rallye/rc που εχουν ροπάπλες αλλά χαμήλα και όταν θες να πας μια τελικη το αμάξι έχει ψωφησει...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:23:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:

η ερωτηση που εχω ειναι μια αεροτομη ΠΟΣΟ παραπανω drag Coefficient (Cd) προθέτει?

Πολύ "μπακαλίστικα" θα σου πω ότι θα πρέπει να προσθέτει περίπου 0,05 αφού τα 206 1,6 έχουν CD 0,33 και το RC έχει CD 0,335 που την έχει στανταρ.Silly

AlienHack έγραψε:

επίσης ενω τα απλα 206 τα εχω βρει σε καποια site 0,33cd το 206cc το βρηκα και με 0,3 , ηταν τυπογραφικό λαθος ή μπορει το οτι δεν εχει "ουρα" το αμαξι να ριχνει το cd του? Confused

Σωστό πρέπει να είναι αφού το 206 CC έχει χαμηλότερη οροφή από τα hatchback, πιο μακριά ουρά και πιο χυτό πίσω τζάμι που όλα αυτά βοηθάνε την αεροδυναμική. Joker


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1529s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on