Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Max307 (george) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1.4 (8v) xr-r(2003)
Ένταξη: 15 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Γυθειο - λακωνια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2012, 22:39:34 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 1.4 8v Ιστορικο |
|
|
Καλησπερα σας..θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας το ιστορικο του αυτοκινητου μου,τις βλαβες μεχρι τωρα,φθορες και αλλα που ισως βοηθησουν αλλους κατοχους 307...
Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο το φεβρουαριο του 2003..ειναι η απλη εκδοση 1,4 με 8βαλβιδο κινητηρα....το αυτοκινητο στρωθηκε επιτυχως και ξεκινησε τα ταξιδια του χωρις εντασεις μεχρι και τα 30,000χλμ οπου τοποθετηθηκαν φαρδυτερα λαστιχα 205/55/16 βαρελακι bmc (Dia) και τελικο καζανακι powerful...το αυτοκινητο απεκτησε περισσοτερο νευρο χωρις αλλα παρατραγουδα...οι προσθηκες να σημειωσω οτι εγιναν στην αντιπροσωπεια οπου αγοραστηκε...μεχρι τα 130,000 χλμ δεν ειχα καμια φθορα και βλαβη..ωσπου και αρχισαν να δειχνουν οι φθορες...αλλαγη σετ δισκος συμπλεκτη ειχε λιγο ψωμι αλλα τον αλλαξα γιατι δεν λεει να μ αφησει στο δρομο...σετ μπεκ το ενα τα χε παιξει αλλαγη και στα 4,..αμορτισερ,βασεις αμορτισερ,μπαλακια,ακρομπαρα,σινεμπλοκ (ολα τα σινεμπλοκ που υπαρχουν...)βαση κινητηρα (κοντρα)αντλια βενζινης..αισθητηρας λ αισθητηρας υποπιεσης δισκοι φρενων εμπρος πισω...και αλλαγη τσιμουχας κορμου κινητηρα με τα παρελκομενα της με ρυθμιση της συμπιεσης λιγακι προς το καλυτερο....τα απαραιτητα update στον εγκεφαλο..ολα τα service εγιναν μεσα στην αντιπροσωπεια...
για οσους εχουν προβλημα με την φλασιερα..σπρει ηλεκτρικων επαφων υψηλης ποιοτητας ανα δυο χρονια...κανενα προβλημα,χτυπηματα στο πισω μερος...ελεξτε καθισματα αγκιστρα..χρισιμοποιηστε μονωτικη ταινια οπως και στο πορτμπαγκαζ..κανενα προβλημα μεχρι τωρα...καπακια πισω αμορτισερ...λιγη κολλα για να μην πεφτουν...σορυ για το μεγαλο ποστ απλα ηθελα να τα μοιραστω μαζι σας...αν εχω κανει λαθος στη τοποθετηση του ποστ ας με μεταφερουν,δεν ξερω που πρεπει να το γραψω....
οι φθορες παρουσιαστηκαν σταδιακα μετα τα 135,000 χλμ και με συνθηκες κατι παραπανω απο νορμαλ οδηγηση (του τα χωνω που και που...)
Σημερινη κατασταση,(140,000χλμ) οπως ηταν καινουργιο σχεδον με διαφορα κατι μικροτριγμους απο τα πλαστικα του εσωτερικου και με λιγες γρατζουνιες (ανεπαισθητες) απο πλυσιματα πετραδακια κτλπ....
το κοστος και η συντηρηση των συγκεκριμενων φθορων εφτασε τα 1,200 ευρω.. 
Δεν τρεχω γρηγορα...απλα πεταω αργα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 13:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιμάντα δεν έχεις αλλάξει ακόμη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Max307 (george) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1.4 (8v) xr-r(2003)
Ένταξη: 15 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Γυθειο - λακωνια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2012, 20:10:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου φιλε μου..τωρα ειδα το μηνυμα σου....οι ιμαντες εχουν αλλαχθει δυο φορες..μια στα 60,000 χλμ και αλλη μια στα 120,000 χλμ.... 
Δεν τρεχω γρηγορα...απλα πεταω αργα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2012, 21:43:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Max!
Τα μπροστινά φανάρια σε τι κατάσταση είναι;
Έχουν θαμπώσει;
Πάνω κατω τα ίδια χιλιόμετρα έχουμε (εγώ είμαι 125.000). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 15:55:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα σας
εμενα ειναι του 2002 εχω 75.000 χλμ δεν το κινω ιδιατερα λογο εταιρικου αλλα ακομα και εαν το αυτοκινητο δεν το κινεις υπαρχουν ελαστικα μερη στο αυτοκινητο οπου πρπει να τα αλλαξεις οπως βαση μηχανης ιμαντας χρονισμου. topmounts, λαστιχα αυτοκινητου τρομπα νερου την δευτερη φορα για ιμαντα κ.α
Αυτα που ανεφερα πρπει να γινουν αναγκαστικα σε ολα τα αυτοκινητα.
τα φαναρια μου ειχαν λιγο θαμπωσει με 18 ευρω γινανε καινουργια.
Το αυτοκινητο μου μετα απο 10 χρονια ειναι σα να βγηκε φτουτου τωρα απο το εργοστασιο παρολο που το εχω στο δρομο. Αλλα με καλο μερακι και πλυσιμο και συντηρηση το εχω κρατησει ετσι και θελω να το κρατησω ετσι ακομα.
Γιατι παιδια κακα τα ψεματα ετσι οπως ειναι η κατασταση στην χωρα μας δεν προβλεπετε αγορα καινουργιου αυτοκινητου. Ειναι δυνατον να παρεις το ρισκο να δωσεις χρηματα ή να μπεις σε δανειο? δε νομιζω.
Οτι εχεις καλο ειναι να το φροντιζεις για να σε φροντιζει και αυτο και να σας πω και την αληθεια εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 307 μου. Ασ εχουν βγει κατα καιρους κατι γερμανο περιοδικα οτι τα πεζο εχουν προβληματα.
Ασ δουνε τα χαλια τους που απο μικρο αυτοκινητο μεχρι και μεγαλο σου πιανουν τον κωλ... στο σερβις. Οπως λεω και εγω σε αυτους vive la france
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 17:01:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kοιταξε να δεις....γενικα οτι δεν ειναι και τερας αξιοπιστιας το 307 ειναι γνωστο...ειδηκα σε μας που ειχαμε -εχουμε ζησει μαυτο το αυτοκινητο...το θεμα ειναι ομως οτι ποτε μ;α ποτε τα προβληματα (που ειχα εγω σαν μαμα) δεν ηταν τετοιοα που ειτε να με αφησει ειτε γενικα να βρεθω σε κατασταση που θα κινδυνευα.....οι Γερμανοι το κρινουν ανσ οοιοτητα κατασκευης και δεσιματος που κακα τα ψεματα δεν εχει και πολυ καλη....ενω εχει πολυ ποιοοτικα υλικα η συναρμογη τους θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο καλη και ποιοτικη....
Οσο για top mounts βασει κλπ εγω ειχα 135.000 μεχρι που το εδωσα και απο αυτα τα 90.000 ηταν σαν 1.4 και μετα σαν 1.6 τουρμπο και ειχα τις ιδιες μαμα βασεις και δεν ειχα ποτε θεμα....και τα τοπ μαουντς με 5.5 ποντους χαμηλωμα και bilstein sprint kai παλι δεν ειχα θεμα....
Οσο για τα φαναρια ττα μπροστινα τα ειχα βρει και τα 2 110 ευρω αυθεντικα μαμα καινουρια για το ξεθαμπωμα θες κανα 40αρι 50αρι αλλα θα ξαναπαρουσιασει γτ ειναι οξειδωση αυτο που κανει το θαμπωμα και δεν εχει φυγει απο το πλαστικο μπορει να το αγφαιρεσεις επιφανειακα αλλα θα επανελθει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
boxeur (Ανδρέας) Μόλις έγραψα

 308 1.6T
Ένταξη: 27 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Trikala - Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 19:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Kοιταξε να δεις....γενικα οτι δεν ειναι και τερας αξιοπιστιας το 307 ειναι γνωστο...ειδηκα σε μας που ειχαμε -εχουμε ζησει μαυτο το αυτοκινητο...το θεμα ειναι ομως οτι ποτε μ;α ποτε τα προβληματα (που ειχα εγω σαν μαμα) δεν ηταν τετοιοα που ειτε να με αφησει ειτε γενικα να βρεθω σε κατασταση που θα κινδυνευα.....οι Γερμανοι το κρινουν ανσ οοιοτητα κατασκευης και δεσιματος που κακα τα ψεματα δεν εχει και πολυ καλη....ενω εχει πολυ ποιοοτικα υλικα η συναρμογη τους θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο καλη και ποιοτικη....
Οσο για top mounts βασει κλπ εγω ειχα 135.000 μεχρι που το εδωσα και απο αυτα τα 90.000 ηταν σαν 1.4 και μετα σαν 1.6 τουρμπο και ειχα τις ιδιες μαμα βασεις και δεν ειχα ποτε θεμα....και τα τοπ μαουντς με 5.5 ποντους χαμηλωμα και bilstein sprint kai παλι δεν ειχα θεμα....
Οσο για τα φαναρια ττα μπροστινα τα ειχα βρει και τα 2 110 ευρω αυθεντικα μαμα καινουρια για το ξεθαμπωμα θες κανα 40αρι 50αρι αλλα θα ξαναπαρουσιασει γτ ειναι οξειδωση αυτο που κανει το θαμπωμα και δεν εχει φυγει απο το πλαστικο μπορει να το αγφαιρεσεις επιφανειακα αλλα θα επανελθει... |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάϊ 2012, 23:35:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ ότι δεν είναι τέρας αξιοπιστίας το 307, απλά ανέχεσαι κάποια πράγματα, δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου. Μετά από αρκετές περιπέτειες, έχω αρκετό καιρό να αλλάξω κάτι, μόνο βενζίνη και λάδι, φτου φτου να μην το ματιάσω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|