Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2004, 17:22:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | ....Παντως εχω δει πολλους τωρα τελευταια να φορανε το σασμαν του 307 του 1.4... και λενε πως πανε τα καρα τους πολυ καλα...
... |
Δοκίμασα 307 1,6 και το σαζμαν ήταν κάτι διαφορετικό αλλο
ούτε κενό μέχρι τις 2000 σαλ ούτε ηλεκτρονικό γκάζι να μειώνει την επιτάχυνση ...
Και οι κινητήρες ίδιοι και το βάρος +200 κιλα περίπου ...
Και βάζω ακόμα ένα ερώτημα : με ποιο κριτήριο έβαλαν ένα κιβώτιο που θα ήταν ιδανικο για ΗΠΑ σε ένα μοντέλο που είναι υποτίθεται σπορτίφ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 00:48:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
French designers+French Stupid Tax System=Slow 206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2004, 22:50:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαλαρώστε ρε παιδιά!!!
Είπαμε, σε μερικούς το σαζμαν του 206 1,6 16v φαντάζει μακρύ, αλλά όχι κι' έτσι...
Το σαζμάν είναι αντικειμενικά (για τον μέσο οδηγό, εκεί που απευθύνεται) τέλεια κομμένο και ραμμένο, ταιριάζει αψογα στις (αρκετά) σπορτίφ επιδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου...
Τώρα αν μερικοί για τον Α ή Β λόγο νομίζουν ότι το κόβει το αυτοκίνητο, με γεια τους με χαρά τους... Δεν έχουν παρά να επέμβουν όπως αυτοί νομίζουν. Οι διαθέσιμες λύσεις είναι πολλές.
Αλλά ούτε το σύστημα φορολόγησης της Γαλλίας φταίει, ούτε το σαζμάν είναι για τις Η.Π.Α... Έλεος!!!
Πρώτα εξετάζουμε αντικειμενικά ένα ζήτημα και ύστερα υποκειμενικά!!! (τώρα μου' ήρθε αυτό! )
Όσο για μένα , θα ήθελα μόνο την τρίτη και την τετάρτη πιο κοντές (η τρίτη να τερματίζει περίπου στα 140~145 km/h και η τετάρτη στα 175~180km/h. Πρώτη, Δεύτερη και πέμπτη είναι (για μένα) μια χαρά...
Και φυσικά επανλαμβάνω ότι θα ήθελα και μια 6η (για τα υπεραθηναϊκά ταξίδια!...)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 14:30:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αχ τασουλη το ξερω... ειναι σιχαμερο (παντα μιλαω για το δικο μου καρο)
Συντομα ομως συζητιεται να μπει ενα "φτιαγμενο" κατα παραγγελια σασμανακι με επιλεγμενες τις σχεσεις μια προς μια... με την λογικη 1η θεομακρη, 2α να περνα τα 100χλμ και τις αλλες να σπανε μεχρι τα 205 περιπου... Ειδομεν...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 21:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | αχ τασουλη το ξερω... ειναι σιχαμερο (παντα μιλαω για το δικο μου καρο)
Συντομα ομως συζητιεται να μπει ενα "φτιαγμενο" κατα παραγγελια σασμανακι με επιλεγμενες τις σχεσεις μια προς μια... με την λογικη 1η θεομακρη, 2α να περνα τα 100χλμ και τις αλλες να σπανε μεχρι τα 205 περιπου... Ειδομεν... |
Συμβουλή μου είναι η 5η να μπορεί να φτάσει αρκετά χλμ. Το 16/65 κωρονοπήνιο που έχω τερματίζει (με 195/50/15 λάστιχο που φοράω) στα 220 χλμ @ 7000 στροφές.
Ομως όταν κάνεις διαδρομές όπως Αθήνα - Θεσσαλονίκη ακόμα και αυτό φαίνεται αρκετά κοντό αφού ο κινητήρας θα δουλεύει στάνταρ από 5.500 - 6.500 στροφές που όμως είναι αρκετά ψηλά και το λάδι ανεβαίνει εύκολα ψηλά.
Φαντασου λοιπόν τώρα με το κιβώτιο να τερματίζει στα 205 στις 7400 στροφές που λές, πόσες στροφές θα χρειάζεσαι για να ταξιδεύεις με μια σβέλτη ταχύτητα... Δεν είναι και ότι καλύτερο να έχεις τον κινητήρα πάνω από 6.500-7.000 στροφές συνέχεια!
Θα κουράζεσαι και εσύ αλλά και περισσότερο το αυτοκίνητο.
-------------------------------------------------------
Δημήτριε, έχεις δίκιο σε αυτό που λές αλλά:
Αν το αυτοκίνητο έχει υποστεί επεμβάσεις, τότε η μέγιστη ροπή και η μέγιστη ιπποδύναμη σίγουρα θα ανέβουν σε στροφές οπότε το ανέβασμα του κόφτη επιβάλεται. Ετσι αν πρίν "θεωρητικά" με 5η το κιβώτιο τερμάτιζε στα 230 χλμ @ 6500, αν ο κόφτης (και η δύναμη) ανέβουν στις 7400 πχ θα ανέβει ~35 χλμ η τελική ταχύτητα.
Οχι απλά δεν πρόκειται να δεις αυτήν την τελική ούτε στα όνειρά σου, αλλά για "σπορτίφ" οδήγηση είναι λίγο άτοπο! Θες το μοτέρ να "γεμίζει" γρήγορα και εύκολα θυσιάζοντας έτσι την τελική σου που ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να δεις ποτέ σου.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 00:33:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Δημήτριε, έχεις δίκιο σε αυτό που λές αλλά:
Αν το αυτοκίνητο έχει υποστεί επεμβάσεις, τότε η μέγιστη ροπή και η μέγιστη ιπποδύναμη σίγουρα θα ανέβουν σε στροφές οπότε το ανέβασμα του κόφτη επιβάλεται. Ετσι αν πρίν "θεωρητικά" με 5η το κιβώτιο τερμάτιζε στα 230 χλμ @ 6500, αν ο κόφτης (και η δύναμη) ανέβουν στις 7400 πχ θα ανέβει ~35 χλμ η τελική ταχύτητα.
Οχι απλά δεν πρόκειται να δεις αυτήν την τελική ούτε στα όνειρά σου, αλλά για "σπορτίφ" οδήγηση είναι λίγο άτοπο! Θες το μοτέρ να "γεμίζει" γρήγορα και εύκολα θυσιάζοντας έτσι την τελική σου που ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να δεις ποτέ σου. |
Δεν διαφωνώ καθόλου!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 09:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες έθεσα το ερώτημα κατα πόσο ένα πιο κοντό κιβώτιο στο μαμά αυτοκίνητο το κάνει πιο δύστροπο σε ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Εγώ προσωπικά την υπάρχουσα κλιμάκωση την έχω ερωτευτεί στο Βρεγμένο ....
Αναφέρθηκα και στο κιβώτιο του 307 γιατι οι σχεδόν ίδιες υπόλοιπες προδιαγραφές (κινητήρας ,195/55/15 ελαστικά ) δεν δικαιολογούν τις ίδιες επιδόσεις με μια διαφορά κιλών +200
Δηλαδή δεν μπορούν να βάλουν το ίδιο κιβώτιο και στο 206 μήπως στο cc θα ήταν ότι έπρεπε? Λέμε τώρα .....
Αλλα τότε μπορεί να ήθελε και 6η και πήγαινει μακρυά η βαλίτσα τότε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 09:51:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα κιβωτιο θελει πολυ μελετη... Κιβωτιο θα βαλουμε μολις τελειωσουμε το μοτερ καταρχιν, ωστε να δουμε που εχει την δυναμη, την ροπη κλπ... Αφου εχουμε την δυνατοτητα να διαλεξουμε τις σχεσεις μια μια δεν μας προβληματιχει ιδιαιτερα... Αυτο ειναι το πιο λογικο...
γμτ μου πραγματι ειναι δυσκολη η αποφαση... και νομιζω (αφου δεν εχουμε 6αρι) θα πρεπει να θυσιασουμε, ειτε την μεγαλη τελικη κυριως για τα ταξιδια, δηλαδη να εχουμε μια λογικη ταχυτητα ταξιδιου με λογικες στροφες στο μοτερ, ειτε να εχουμε τα τρελα μπαμ και να ταξιδευουμε εθνικη με οχι πανω απο 130 (π.χ.) που ετσι κι αλλιως τωρα πια με τα μπλοκα και τα ρανταρ δεν το θεωρω σωστο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 17:45:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η καταναλωσει δεν λετε ποσο θα ανεβει να ξερουμε να μαζευοθμε απο τωρα φραγκα!!! Εγω και τωρα μισο ντεποζιτο να παω αθηνα! Με αυτο θα καιω και 1/4 ακομα η η διαφορα θα ειναι αμελητεα;;;; Εχω βρει με 300 ευρο περασμενο και το σκεφτομαι σοβαρα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 20:04:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ υπεισέρχεται η έννοια του Trip Computer
Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα, ίσως να το μπλέξω πολύ όμως και να το κάνω δυσνόητο. Αν γίνει κάτι τέτοιο παρακαλώ να μου το πείτε!
Ξέρουμε λοιπόν πως η κατανάλωση είναι το ποσό του καυσίμου που διέρχεται από την πεταλούδα στην μονάδα του χρόνου. Ότι ταχύτητα και να έχουμε στο κιβώτιο, σε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών, π.χ. 2.500 σ.α.λ. πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη κατανάλωση (ενδεικτικά λέω 7lt). Με αυτές τις 2.500 σ.α.λ. μπορούμε να έχουμε διαφορετικά χ.α.ω. λόγω της ταχύτητας που έχουμε στο κιβώτιο! Η κατανάλωση όμως θα είναι η ίδια, αφού η πεταλούδα θα είναι το ίδιο ανοικτή και στις 5 ταχύτητες και θα παρέχει την ίδια ποσότητα καυσίμου.
Το κορωνοπήνειο, έχει τον τελευταίο λόγο στην μετάδοση. Άρα δεν μας επηρεάζει την κατανάλωση εφόσον δεν επηρεάζει τον κινητήρα. Αλλάζοντας λοιπόν κορωνοπήνειο σε μικρότερο, στις 2.500 σ.α.λ. η κατανάλωση θα είναι πάλι ίδια (τα ενδεικτικά 7lt) αλλά θα αλλάξει η ταχύτητα με την οποία θα κινείσαι! Δηλαδή με το νέο κοντύτερο κορωνοπήνειο θα είσαι π.χ. στην 5η με 2.500 σ.α.λ. πάλι στα 7lt ΑΛΛΑ με 10-15 χ.α.ω. λιγότερα απότι είσουν πριν!
Οπότε, αν κινείσαι στις ίδιες σ.α.λ. και με τους ίδιους ρυθμούς, σίγουρα θα είσαι και στην ίδια κατανάλωση απότι πριν! Αλλά επειδή όμως θα χάνεις χιλιόμετρα, θα το γκαζώνεις λίγο παραπάνω, με αποτέλεσμα να αυξάνεις μόνος σου την κατανάλωση
Ελπίζω να έγινα κατανοητός όσο μπορούσα
Απορίες, ντομάτες, πατάτες και η λαϊκή αγορά όλη, ευπρόσδεκτα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 22:30:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Εδώ υπεισέρχεται η έννοια του Trip Computer
Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα, ίσως να το μπλέξω πολύ όμως και να το κάνω δυσνόητο. Αν γίνει κάτι τέτοιο παρακαλώ να μου το πείτε!
Ξέρουμε λοιπόν πως η κατανάλωση είναι το ποσό του καυσίμου που διέρχεται από την πεταλούδα στην μονάδα του χρόνου. Ότι ταχύτητα και να έχουμε στο κιβώτιο, σε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών, π.χ. 2.500 σ.α.λ. πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη κατανάλωση (ενδεικτικά λέω 7lt). Με αυτές τις 2.500 σ.α.λ. μπορούμε να έχουμε διαφορετικά χ.α.ω. λόγω της ταχύτητας που έχουμε στο κιβώτιο! Η κατανάλωση όμως θα είναι η ίδια, αφού η πεταλούδα θα είναι το ίδιο ανοικτή και στις 5 ταχύτητες και θα παρέχει την ίδια ποσότητα καυσίμου.
Το κορωνοπήνειο, έχει τον τελευταίο λόγο στην μετάδοση. Άρα δεν μας επηρεάζει την κατανάλωση εφόσον δεν επηρεάζει τον κινητήρα. Αλλάζοντας λοιπόν κορωνοπήνειο σε μικρότερο, στις 2.500 σ.α.λ. η κατανάλωση θα είναι πάλι ίδια (τα ενδεικτικά 7lt) αλλά θα αλλάξει η ταχύτητα με την οποία θα κινείσαι! Δηλαδή με το νέο κοντύτερο κορωνοπήνειο θα είσαι π.χ. στην 5η με 2.500 σ.α.λ. πάλι στα 7lt ΑΛΛΑ με 10-15 χ.α.ω. λιγότερα απότι είσουν πριν!
Οπότε, αν κινείσαι στις ίδιες σ.α.λ. και με τους ίδιους ρυθμούς, σίγουρα θα είσαι και στην ίδια κατανάλωση απότι πριν! Αλλά επειδή όμως θα χάνεις χιλιόμετρα, θα το γκαζώνεις λίγο παραπάνω, με αποτέλεσμα να αυξάνεις μόνος σου την κατανάλωση
Ελπίζω να έγινα κατανοητός όσο μπορούσα
Απορίες, ντομάτες, πατάτες και η λαϊκή αγορά όλη, ευπρόσδεκτα |
Είχα σκοπό να ανοίξω τοπικ ξεχωριστό αλλά μιας και ανοιχτηκε το θέμα λέω να αναφέρω την άποψη μου εδώ.
Πριν 2 μήνες η Μοίρα το φερε και άλλαξα το σασμανάκι μου , η αρχική σχέση κορωνοπήνειου 16/65 --4,06 με την ευκαιρία της αλλαγής ,μετέπεσε σε 14/60 --- 4,29.
Αρχικά πίστευα λοιπόν ότι λόγω της κίνησης του αυτοκινήτου σε υψηλότερες στροφές θα παρατηρήσω αύξηση στην κατανάλωση.Ευτυχώς όμως τα πειραματικά δεδομένα με διέψευσαν.Με τις προηγούμενες σχέσεις σε κύκλο πόλης έβγαζα αυτονομία κατα μέσο όρο 350-360 χλμ στο τεπόζιτο (37 ευρώ - ΕΚΟ) [έχω δει και κουλά νούμερα 310-320 χλμ). Με το κοντύτερο κορωνοπήνειο είδα διαφορά στην κατανάλωση από το πρώτο κίολας γέμισμα.Συγκεκριμένα με 37 ευρώ (9/2004) έβγαλα αυτονομία 454 χλμ. Στην αρχή δεν το πίστευα , για αυτό το δικαιολόγησα πιστεύοντας ότι φταίνε κάποιες διαφορετικές διαδρομές που αναγκάστηκα να κάνω (Βλέπε χρήση Αττικής Οδού - Εθνική). Όμως έκτοτε στα γεμισματα που κάνω βλέπω πάντα αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ .
Επι του θέματος λοιπόν ,η μείωση της κατανάλωσης λοιπόν στην συγκεκριμένη περίπτωση έγινε γιατι όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων η αλλαγή κορωνοπήνειου ταίριαζε περισσότερο στο οδηγικό μου στυλ. Τα 1.4 8v σε προκαλούν να κρατήσεις τις στροφές ψηλά (4000+) με 2α ή 3η στο κιβώτιο για να νιώσεις κάποιες συγκινήσεις. Με το κοντό κιβώτιο λοιπόν το ίδιο τράβηγμα μπορείς να το νιώσεις βρισκόμενος σε χαμηλότερες στροφές αλλά μια Ταχύτητα πάνω.Δηλαδή εκει που για να κινηθείς γρήγορα με το 1.4 πήγαινες με 2α στις 4500-5000 τώρα η 3η στις 3000-3500 τραβάει αντίστοιχα...Το ότι ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές επιρρεάζει θετικά την κατανάλωση.
Το δεύτερο στοιχείο που επιρρέασε την αυτονομία μου είναι η 5 ταχύτητα... Παρατήρησα λοιπόν ότι περισσότερο απο ποτέ άρχισα να χρησιμοποιώ την 5η ταχύτητα αφού πλέον τράβαγε από τα 80-90 χωρίς τα κρεμάσματα που έκανε το προηγούμενο κιβώτιο.Παλιά για να κινηθώ με καποια σχετική άνεση στρόφαρα με 4η μέχρι τα 100-120 χλμ και εκει έμπαινε η πέμπτη , όταν η ταχύτητα εξαναγκαζόταν να πέσει κάτω από τα 100 ο κινητήρας κρέμαγε , και πάλι φτού απο την αρχή.
Συμπερασματικά θα ήθελα να αναφέρω ότι αν και η αλλαγή του σασμαν έγινε από τύχη (απο μαλ***α έγινε αλλά .......$#@^) μπορώ να πώ ότι ήταν η μετατροπή που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο και έχω δει απτές διαφορές (πέραν του ήχου).Ούτε εξατμίσεις , ούτε σκούπες ούτε τπτ , η αλλαγή του κορωνοπήνειου έδωσε το νεύρο που χρειαζόμουν στο 206. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 11:35:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιο κακόμοιρο 106 xsi 1.4 το κλέει το κορωνοπηνείο άραγε....? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 20:53:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | Ποιο κακόμοιρο 106 xsi 1.4 το κλέει το κορωνοπηνείο άραγε....? |
Το κορωνοπήνειο αυτό το φοράνε και τα 1.1 206 , και τα 306 τα 1.4 γενικά η μαμα Peugeot.. συντηρεί την ίδια γενια σασμαν (ΜΑ) -ανταλλακτικών από την δεκαετια του 90. Vive la France! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 00:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Είχα σκοπό να ανοίξω τοπικ ξεχωριστό αλλά μιας και ανοιχτηκε το θέμα λέω να αναφέρω την άποψη μου εδώ.
...
Συμπερασματικά θα ήθελα να αναφέρω ότι αν και η αλλαγή του σασμαν έγινε από τύχη (απο μαλ***α έγινε αλλά .......$#@^) μπορώ να πώ ότι ήταν η μετατροπή που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο και έχω δει απτές διαφορές (πέραν του ήχου).Ούτε εξατμίσεις , ούτε σκούπες ούτε τπτ , η αλλαγή του κορωνοπήνειου έδωσε το νεύρο που χρειαζόμουν στο 206. |
Ρε συ... Δεν έβγαλες μεγαλύτερη αυτονομία... Εφόσον άλλαξες κορωνοπήνειο, τότε, άλλαξες και το βήμα του αμαξιού. Και επειδή ο χιλιομετρητής πιάνει ένδειξη σίγουρα μετά από το σημείο που βρίσκεται το κορωνοπήνειο, σου λέω πως έκανες λιγότερα χιλιόμετρα, αλλά λόγω των περισσοτέρων στροφών από τις ρόδες, το κοντέρ μέτρησε περισσότερα λόγο μικρότερου βήματος που έχεις
Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή δεν με πιστεύεις μπορώ να στο αναλύσω περισσότερο
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:10:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To Κοντερ "πιανει" ταχύτητα απο το cup δηλαδή απο το κέλυφος του διαφορικού μέσω πλαστικού γραναζίού ,που σημαίνει οτι ουσιαστικά μετράει τις περιστροφές της κωρόνας και κατ'επέκτασιν των ιμιαξονίων - τροχών. Εφ'οσον έχει κρατηθεί εκει το εργοστασιακό γραναζάκι οι ενδείξεις του κοντέρ είναι σωστες
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 03:17:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: |
μπορώ να πώ ότι ήταν η μετατροπή που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο και έχω δει απτές διαφορές (πέραν του ήχου).Ούτε εξατμίσεις , ούτε σκούπες ούτε τπτ , η αλλαγή του κορωνοπήνειου έδωσε το νεύρο που χρειαζόμουν στο 206. |
Γιατι ρε εχεις βαλει και κατι αλλο στο αυτοκινητο και συγκρινεις
τωρα περα απο την πλακα και εγω λεω τοσο καιρο να το αλλαξω αλλα επειδη δεν το γνωριζω το θεμα (ποιο θα ηταν το ιδανικο για μενα-νομιζω 13/59 μου ειχε πει ο Sid) δεν εχω κανει καμια κινηση!
Ειναι μια απο τις πιο καλες λυσεις για να ζωντανεψει το αυτοκινητο!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 00:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | To Κοντερ "πιανει" ταχύτητα απο το cup δηλαδή απο το κέλυφος του διαφορικού μέσω πλαστικού γραναζίού ,που σημαίνει οτι ουσιαστικά μετράει τις περιστροφές της κωρόνας και κατ'επέκτασιν των ιμιαξονίων - τροχών. Εφ'οσον έχει κρατηθεί εκει το εργοστασιακό γραναζάκι οι ενδείξεις του κοντέρ είναι σωστες |
Και ρε μάγκα, αφού βάζεις κορώνα με λιγότερα γρανάζια, δεν θα έχεις και περισσότερες περιστροφές σε σχέση με την παλιά? Άρα αυτόματα επαληθεύεις αυτό που είπα πιο πριν... ε?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 20:32:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως είσαι πόντιος ? δεν αλλάζεις μονο κορώνα αλλα και πηνείο... Κωρονα δια πηνείο ισον τελικη σχέση μετάδοσης.
Και πάλι αν είναι όπως τα λές.. Περισότερες περιστροφές της κορώνας δεν σημαίνουν και περισότερες στροφές των ημιαξονίων που συνεπάγεται και περισότερες στροφές των τροχών αντίστοιχα...
Σκεψου γαλοτυράκι μου σκεψου...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 21:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | To Κοντερ "πιανει" ταχύτητα απο το cup δηλαδή απο το κέλυφος του διαφορικού μέσω πλαστικού γραναζίού ,που σημαίνει οτι ουσιαστικά μετράει τις περιστροφές της κωρόνας και κατ'επέκτασιν των ιμιαξονίων - τροχών. Εφ'οσον έχει κρατηθεί εκει το εργοστασιακό γραναζάκι οι ενδείξεις του κοντέρ είναι σωστες |
ΑΡΓΥΡΗ για δώσε μας λίγο τα φώτα σου!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 08:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λυπαμαι που το λεω αλλα αυτο που λεει ο Νικος δεν ισχυει.Ναι μεν διαβαζει απο την κορωνα το γραναζακι αλλα αν αφησεις το εργοστασιακο θα σου δειχνει τοσο παραπανω οσο η επι τοις εκατο διαφορα του νεου κορωνοπηνιου που τοποθετησες.Η μια λυση ειναι να τοποθετησεις το γραναζακι του μοντελου απο το οποιο πηρες το κορωνοπηνιο αλλα και αυτο δεν παιζει 100% γιατι το μοντελο αυτο φοραγε διαφορετικα λαστιχα σε διαμετρο.Η αλλη λυση ειναι να επεμβεις με ηλεκτρονικους τροπους στο κοντερ οπως εκανε η Peugeot sport Αγγλιας στο 106.
Για το 106 η PS εδινε αυτο:
και αυτο:
Το ενα ειναι ο σενσορας και το αλλο ειναι το κουτι που κανει την ολη ιστορια του καλιμπραρισματος.Με συνολικο κοστος ομως κοντα στα 450 Ευρα εγω το δικο μου το εχω αφησει και δειχνει λαθος.
Για το 206 δινει αυτο:
το οποιο φυσικα με κοστος 5 Ευρω ειναι οτι χρειαζεσται αρκει να ξερουμε τι κορωνοπηνιο χρησιμοποιουν.Στην Γαλλια ειδα οτι δινουν 2 επιλογες την 14Χ63 απο το 307 1.6 16V και την 12Χ57.Βεβαια μια δοκιμη για 5 Ευρω αξιζει τον κοπο μπας και διορθωθει το κοντερ.
Αυτα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|