Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 08:18:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα φυσικα..δεν γινεται ολοι να εχουν το ιδιο επιπεδο γνωσεων ομως θαναση,οποτε λογικο μου φαινεται.
Εδω για καποιους λογους δεν κανουν αυτο που πρεπει να κανουν ακομη και οι εταιριες και θα το κανουν οι κατσαρολαδες??
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 09:20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγα το σημαντικο πραγμα...
απλα οι εταιριες παντα προσπαθουν να πιανουν τους στοχους τους με το μικροτερο δυνατο κοστος, που σημαινει οτι τετοια τμηματα θα ειναι τα τελευταια με τα οποια θα ασχοληθουν.
Απο εκει και επειτα οι "επαγγελματιες" του χωρου και αυτοι με τη σειρα τους κοιτανε το κοστος.
Μιας και στοχος για αυτους ειναι να σε πεισουν οτι η προταση τους ειναι η καλυτερη δυνατη για το αμαξι σου (και πρεπει να παραδεχθω οτι εχουν ταλεντο στο να πειθουν), ασχετως αν αυτο στεκει στην πραγματικοτητα η οχι...
(οσες φορες πηγα να ζητησω κατι για μενα)
Αν ηξερες ποσες φορες εχω τσακωθει, η μου εχουν πει να παρω το μπουρδελο μου και να φυγω...
Αν και καποιοι ειναι ποιο ευγενικοι και απλα μου λενε οτι δεν μπορουν να το κανουν...
Οποτε δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια να σχεδιασεις το ιδανικο "χταποδι" για το αμαξι σου, αλλα να βρεις ποιος θα αναλαβει να στο φτιαξει και μεχρι "που" φτανουν οι ικανοτητες αλλα και η θεληση του ωστε να το φερει σε πραγματικοτητα το σχεδιο που θα του δωσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 11:53:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gια να παμε ομως στο δια τ αυτα θα πρεπει πρωτα να σχεδιασουμε το χταποδι και μετα να βρουμε ποιος ευλογημενος θα το κανει...οποτε ξεκιναμε πρωτιστως απο αυτο.
Εχεις πει επανηλλημενα οτι πρεπει να συμπεριφερομαστε σε αυτο το μοτερ σα να ειναι ατμοσφαιρα επειδη του αρεσει να βγαζει δυναμη ψηλα..ετσι?
Στην προκειμενη περιπτωση πως θα πρεπει να λαβουμε υπ οψην οτι θα δουλεψει..?σαν ατμοσφαιρα ή σαν κλασσικο τουρμπομοτερ?
Ας συζητησουμε και για τις 2 περιπτωσεις,δλδ οταν θελουμε ροπη χαμηλομεσαιες(οπως τα ραλισια αυτοκινητα),η την απολυτη δυναμη(για πιστες και κοντρακηδες).
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2012, 22:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα,
θέλεις οπωσδήποτε χταπόδι?
οι γνώστες τα φώτα τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2012, 08:38:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θεωρητικα,ναι!αλλα εξαρταται τι θες να φτιαξεις.σε σφυρηλατο μοτερ,τοτε θες,για να εκμεταλευτεις στο μεγιστο την τουρμπινα.αλλιως σε κλειστο μοτερ,μπορεις να ξεκινησεις τη μετατροπη χωρις το χταποδι,κ το φτιαχνεις αργοτερα
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2012, 14:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | θεωρητικα,ναι!αλλα εξαρταται τι θες να φτιαξεις.σε σφυρηλατο μοτερ,τοτε θες,για να εκμεταλευτεις στο μεγιστο την τουρμπινα.αλλιως σε κλειστο μοτερ,μπορεις να ξεκινησεις τη μετατροπη χωρις το χταποδι,κ το φτιαχνεις αργοτερα |
Δεν ξέρω,
σκέφτομαι για 60άρα τουρμπίνα (Garett) και το παλικάρι μου είπε ότι θα χρειαστούμε χταπόδι του οποίου το κόστος είναι αρκετά μεγάλο!
το μοτέρ προς το παρόν δεν θα το πειράξω!
Φιλικά
Κώστας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2012, 18:09:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν λες 60αρα???2560??2860?? μπορεις να τη βαλεις κ χωρις χταποδι,μην αγχωνεσαι
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2012, 22:32:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ παιδιά!!!
Δεν ξέρω μάλλον για 2860 .θα το μάθω την τρίτη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2012, 15:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα και Χριστος Ανεστη.
Το ειχα ξεχασει αυτο το τοπικ
Φιλε μου πριν μιλησουμε για το τι πολλαπλη εξαγωγης χρειαζεσαι
πρεπει πρωτα να μας πεις ποια τουρμπηνα ακριβως θα χρησημοποιησεις.
Και για να σου απαντησω με ακρηβεια πρεπει να τη δω απο κοντα γιατι υπαρχουν καποιες λεπτομεριες που ειναι καθορηστικες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2012, 15:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | καλησπερα και Χριστος Ανεστη.
Το ειχα ξεχασει αυτο το τοπικ
Φιλε μου πριν μιλησουμε για το τι πολλαπλη εξαγωγης χρειαζεσαι
πρεπει πρωτα να μας πεις ποια τουρμπηνα ακριβως θα χρησημοποιησεις.
Και για να σου απαντησω με ακρηβεια πρεπει να τη δω απο κοντα γιατι υπαρχουν καποιες λεπτομεριες που ειναι καθορηστικες |
Χριστός Ανέστη σε ολους!!!!!!!!
Θα ενημερώσω το τόπικ την Τρίτη.
Σας ευχαριστώ όλους! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 12:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostaslbc έγραψε: | mechanic έγραψε: | καλησπερα και Χριστος Ανεστη.
Το ειχα ξεχασει αυτο το τοπικ
Φιλε μου πριν μιλησουμε για το τι πολλαπλη εξαγωγης χρειαζεσαι
πρεπει πρωτα να μας πεις ποια τουρμπηνα ακριβως θα χρησημοποιησεις.
Και για να σου απαντησω με ακρηβεια πρεπει να τη δω απο κοντα γιατι υπαρχουν καποιες λεπτομεριες που ειναι καθορηστικες |
Χριστός Ανέστη σε ολους!!!!!!!!
Θα ενημερώσω το τόπικ την Τρίτη.
Σας ευχαριστώ όλους! |
Η τουρμπίνα που μου πρότειναν είναι η 2560!
κύριοι τις γνώμες/γνώσεις σας.....
αν και διαβάζοντας προσεκτικά τα συναφή τόπικ μάλλον μπερδεύτηκα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 12:42:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κλειστό μοτέρ? Βάλε και μεγαλύτερη, έχει δείξει ότι αντέχει (με νορμάλ πιέσεις και σωστή ρύθμιση). Μην βάλεις 2560, έχει ξεπεραστεί πλέον. Βάλε έστω 2860RS, εφόσον ψάχνεις σε garrett. Γνώμη μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 12:51:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες να κρατήσεις το κόστος χαμηλά και τη δύναμη σε λογικά πλαίσια(ελέω εργοστασιακού κινητήρα) τότε όχι δεν θα χρειαστείς χταπόδι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πλακάκι (όπως αυτό της ATP).
Υπάρχουν αμάξια που έχουν την 2860rs καιρό και είναι πολύ αξιόλογη εφαρμογή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostaslbc (kostas) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 Rallye (2010)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 12:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Αν θες να κρατήσεις το κόστος χαμηλά και τη δύναμη σε λογικά πλαίσια(ελέω εργοστασιακού κινητήρα) τότε όχι δεν θα χρειαστείς χταπόδι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πλακάκι (όπως αυτό της ATP).
Υπάρχουν αμάξια που έχουν την 2860rs καιρό και είναι πολύ αξιόλογη εφαρμογή. |
θα φτάσω τα 270-280 άλογα με αξιοπιστία? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 13:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Me μια ηπια χαρτογραφηση οσον αφορα τον τροπο αυξησης της πιεσης θα ειναι πολυ αξιοπιστο(με την καταλληλη συντηρηση φυσικα).
Να ξερεις ομως πως η 28ρς ειναι αρκετα εκρηκτικη τουρμπινα ελεω ρουλεμαν και σηκωνει αρκετα νωρις την πιεση της,κατι που μπορει να αποδειχθει οδυνηρο για το μοτερ,τοσο για τις μπιελες σου,οσο και για τα ρουλεμαν και κουζινετα στροφαλου!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 14:39:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαφέστατα και θα θέλει (απαιτεί) σχολαστική συντήρηση και προσοχή στα πατήματα από χαμηλά. Ενώ η χαρτογράφηση θα πρέπει να είναι πολύ light και τέτοια ώστε να προστατεύει το κινητήρα από απότομη αύξηση της πίεσης.
Το κύριο πρόβλημα είναι οι μπιέλες-πιστόνια, ο στρόφαλος (εφόσον το λάδι είναι σωστό και η συντήρηση η απαιτούμενη) δεν έχει κανένα πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 14:42:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostaslbc έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Αν θες να κρατήσεις το κόστος χαμηλά και τη δύναμη σε λογικά πλαίσια(ελέω εργοστασιακού κινητήρα) τότε όχι δεν θα χρειαστείς χταπόδι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πλακάκι (όπως αυτό της ATP).
Υπάρχουν αμάξια που έχουν την 2860rs καιρό και είναι πολύ αξιόλογη εφαρμογή. |
θα φτάσω τα 270-280 άλογα με αξιοπιστία? |
Θαρρώ πως είναι εφικτά άλογα και θα προκύψουν αξιόπιστα από την 28άρα χωρίς πολύ ροπή.
Η 2560 αντιθέτως θέλει πιο πολύ πίεση για αυτά τα άλογα και θα αποδίδει από χαμηλότερα την μέγιστη τιμή ροπής κάτι που ίσως να είναι χειρότερο για το κλειστό μοτέρ (σε αυτά τα άλογα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 17:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εφοσον τα ζητουμενα σου ειναι 270-280,τοτε βαλε την 2560.θα εχεις κ δυναμη απο χαμηλα κ θα μπορεσεις να την εκμεταλευτεις καλυτερα,αποτι την 2860 αν βαλεις μεγαλυτερη με κλειστο μοτερ,το μονο που θα παρεις θα ειναι κ λιγοτερη ροπη(αποτι με την 2560)κ τουρμπισμα μετα τις 3500 στροφες.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|