PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Χταπόδι για 207rc
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 07:55:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
Παρατηρώντας την τραγική σχεδιαστικά πολλαπλή ( έχει σχεδιαστικά τα ίδια χάλια με του Renault 21 turbo ) θα πω ότι πολλές φορές αναγκάζονται οι κατασκευαστές για χωροταξικούς λόγους στο μηχανοστάσιο να τοποθετούν τέτοια αστεία ( αν και ζωτικά ) εξαρτήματα.

1ον Όλες οι twin scroll ραγίζουν στο πλακάκι απο τις συστολές / διαστολές του μαντεμιού, είναι μεγάλο το άνοιγμα για τα καυτά καυσαέρια και λεπτό το χώρισμα, ώστε δεν υπάρχει επαρκές υλικό για να απορροφήσει τις συστολοδιαστολές.

2ον Ο αυλός που έχι το πιο ανοιχτό χρώμα είναι αυτός που βρίσκεται σε ευθεία με την έξοδο των καυσαερίων οπότε δεν κατακρατούνται μέσα στην πολλαπλή, όπως στους υπόλοιπους 3, η κατακράτηση των πλούσιων σε μίγμα καυσαερίων τους έχει μαυρίσει.

3ον Το ίδιο χρώμα με τον αυλό έχει και η θερμή πλευρά της τουρμπίνας ( η μικρή φτερωτή ) το ίδιο χρώμα έχουν και τα μπουζί όταν είναι σωστή η καύση, το χρώμα λοιπόν του αυλού είναι το σωστό. Το χρώμα αυτό είναι από τα κεραμικά κατάλοιπα της καύσης που είναι σωστή.

4ον Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι οι 2 αυλοί που βρίσκονται στα άκρα έχουν πιο μαύρο χρώμα από τον άλλο μαύρο αυλό που γειτνιάζει με τον ανοιχτού χρώματος, και ειδικά ο πιο απομακρυσμένος από την έξοδο των καυσαερίων είναι ακόμα πιο μαύρος γιατί τα καυσαέρια παραμένουν περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να διαφύγουν και πέφτει η θερμοκρασία τους. Αν έχετε παρατηρήσει στα τζάκια, το κέντρο της εστίας που έχει υψηλότερη θερμοκρασία είναι πολύ πιο καθαρό από τις πλευρές της εστίας, η υψηλότερη θερμοκρασία καθαρίζει τα κατάλοιπα της καύσης.

5ον Με μια σωστή σχεδιαστικά πολλαπλή το μοτέρ αυτό θα έχει να κερδίσει πολλά, θα μειωθεί και άλλο το όποιο Lag υπάρχει και θα κρατάει περισσότερη δύναμη ψηλά.

6ον Το ζητούμενο για μια άλλη πολλαπλή είναι ο χώρος και κυρίως το υλικό, τα Inox 306 - 316 - 319L είναι θερμοκρασιακά ακατάλληλα για τούρμπο πολλαπλές, αφού η αντοχή τους στην κυμαινόμενη θερμοκρασία δεν ξεπερνάει στην καλύτερη περίπτωση τους 650oc και στη συνεχή θερμοκρασία τους 800oc. Οποια δήποτε κατασκευή με αυτά τα υλικά έχει ζωή λιγότερη από χρόνο, εκτός και αν δεν περνάνε τα καυσαέρια του μοτέρ τους 600oc

Maλιστα...
Μας μπερδεψες ομως λιγο,γιατι ο 1ος ειναι ο μονος που εχει την πιο σαφη και μακρυα διαδρομη και δεν μπουκωνει ποτε ψηλα.Εμεις αυτο θελουμε κατα κυριο λογο..να μην δισταζει ψηλα.Αρα αν ηταν ολοι οπως ο πρωτος,θα γινοταν καλυτερα η δουλεια μας.

Να διευκρινισω ομως κατι.Ο μονος αυλος που βλεπει ''καταματα'' την εξοδο ειναι ο τεταρτος.Ο τριτος βλεπει καθετα το τειχωμα.Εξου και το καψαλισμα των καταλοιπων..τα καιει η φλογα που βγαινει απο την κεφαλη επειδη δεν της δινουν σαφη διαδρομη.Αρα μπορει το ασπρο χρωμα να ειναι το σωστο για τα μπουζι,ομως σιγουρα δεν ειναι για την πολλαπλη.

υ.γ.Ασπρο χρωμα στη θερμη μερια της τουρμπινα θα δεις μονο αν υπαρχει προβλημα ροικοτητας και φρεναρουν τα καυσαερια λογω μικρης φτερωτης η μικρου nozzle area,η τελοσπαντων εχεις τραγικα υψηλη θερμικρασια καυσαεριων.οταν ολα ειναι οκ τοτε θα πρεπει να βλεπεις την κλασσικη καπνιλα.


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:21:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το χρώμα δεν είναι απρίλα, είναι το σωστό χρώμα της καύσης, τα μαυράδια είναι καπνίλα, η υψηλή θερμοκρασία καίει τις καπνίλες, ροϊκά ο πρώτος δεν είναι σωστός γιατί κατά της έξοδο του το καυσαέριο έχει να αντιμετωπίσει μια καμπύλη ( πτώση πίεσης ) να συγκρουστεί με τα καυσαέρια του 2 και 3 και μετά τα καυσαέρια του να οδεύσουν προς την τουρμπίνα, μέρος τους θα συγκρουστούν και με του 4.

Ο μόνος αυλός ( όπως φαίνεται τουλάχιστον από αυτή την πλευρά ) που κοιτάει στα ίσια την τουρμπίνα είναι ο 3, εγώ έτσι το βλέπω, να κάνω τόσο λάθος ?

Έτσι νομίζω εγώ και δεν διεκδικώ το αλάνθαστο.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:37:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
Παρατηρώντας την τραγική σχεδιαστικά πολλαπλή ( έχει σχεδιαστικά τα ίδια χάλια με του Renault 21 turbo ) θα πω ότι πολλές φορές αναγκάζονται οι κατασκευαστές για χωροταξικούς λόγους στο μηχανοστάσιο να τοποθετούν τέτοια αστεία ( αν και ζωτικά ) εξαρτήματα.

1ον Όλες οι twin scroll ραγίζουν στο πλακάκι απο τις συστολές / διαστολές του μαντεμιού, είναι μεγάλο το άνοιγμα για τα καυτά καυσαέρια και λεπτό το χώρισμα, ώστε δεν υπάρχει επαρκές υλικό για να απορροφήσει τις συστολοδιαστολές.

2ον Ο αυλός που έχι το πιο ανοιχτό χρώμα είναι αυτός που βρίσκεται σε ευθεία με την έξοδο των καυσαερίων οπότε δεν κατακρατούνται μέσα στην πολλαπλή, όπως στους υπόλοιπους 3, η κατακράτηση των πλούσιων σε μίγμα καυσαερίων τους έχει μαυρίσει.

3ον Το ίδιο χρώμα με τον αυλό έχει και η θερμή πλευρά της τουρμπίνας ( η μικρή φτερωτή ) το ίδιο χρώμα έχουν και τα μπουζί όταν είναι σωστή η καύση, το χρώμα λοιπόν του αυλού είναι το σωστό. Το χρώμα αυτό είναι από τα κεραμικά κατάλοιπα της καύσης που είναι σωστή.

4ον Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι οι 2 αυλοί που βρίσκονται στα άκρα έχουν πιο μαύρο χρώμα από τον άλλο μαύρο αυλό που γειτνιάζει με τον ανοιχτού χρώματος, και ειδικά ο πιο απομακρυσμένος από την έξοδο των καυσαερίων είναι ακόμα πιο μαύρος γιατί τα καυσαέρια παραμένουν περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να διαφύγουν και πέφτει η θερμοκρασία τους. Αν έχετε παρατηρήσει στα τζάκια, το κέντρο της εστίας που έχει υψηλότερη θερμοκρασία είναι πολύ πιο καθαρό από τις πλευρές της εστίας, η υψηλότερη θερμοκρασία καθαρίζει τα κατάλοιπα της καύσης.

5ον Με μια σωστή σχεδιαστικά πολλαπλή το μοτέρ αυτό θα έχει να κερδίσει πολλά, θα μειωθεί και άλλο το όποιο Lag υπάρχει και θα κρατάει περισσότερη δύναμη ψηλά.

6ον Το ζητούμενο για μια άλλη πολλαπλή είναι ο χώρος και κυρίως το υλικό, τα Inox 306 - 316 - 319L είναι θερμοκρασιακά ακατάλληλα για τούρμπο πολλαπλές, αφού η αντοχή τους στην κυμαινόμενη θερμοκρασία δεν ξεπερνάει στην καλύτερη περίπτωση τους 650oc και στη συνεχή θερμοκρασία τους 800oc. Οποια δήποτε κατασκευή με αυτά τα υλικά έχει ζωή λιγότερη από χρόνο, εκτός και αν δεν περνάνε τα καυσαέρια του μοτέρ τους 600oc


Κυρ Παναγιωτη χαιρομαι που σε ξαναβλεπω,
αλλα σε καποια σημεια διαφωνω μαζι σου... Very happy

Αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιξουμε κουβεντα γιατι πρεπει να πουμε και να αναλυσουμε παρα πολλα θεματα, που στο τελος τελος δεν νομιζω οτι θα βγει καποιο ουσιωδες νοημα...
οποτε γιατι να αρχιζουμε εμεις να μιλαμε? για να δειξουμε αν ξερουμε η δεν ξερουμε 5 πραγματα? Rolling eyes

Το παληκαρι θελει να βαλει "χταποδι" Very happy
αφηστε τον να βαλει χταποδι και παει και τελιωσε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:51:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαναση γι αυτο ειμαστε εδω.Κουβεντα να γινεται.Αλλιως θα πηγαιναμε να παιξουμε μπιριμπα η στην περιπτωση μου να βαρεσω καμμια σκοπιά Laughing Laughing

Πιστευω πως αφορα πολλα παιδια απο δω μεσα και ας μην εχουν μπει ακομη στη συζητηση.

Ξεδιπλωσε τη σκεψη σου να μαθαινουμε και μεις.. Very happy


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:56:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειάσου βρε Θάνο, έχεις pm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:12:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω... Laughing

καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:19:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, είναι ανταλλαγή με τον Πάνο, που θα μας αφήσει για να πάει εκεί. Laughing Laughing Laughing


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:35:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά θα τους τον δανείσουμε μέχρι να τον χρειαστούμε σαν λογιστή στην offshore που θα ετοιμάσουμε Cool


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:43:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω... Laughing

καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους


Εγώ κακός συνονόματε ? ποτέ, λάθος πληροφορίες έχεις. Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 13:24:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να ρωτησω κατι? η πεζω κ η καθε πεζω σχεδιαζει ενα μοτερ με 150/175 ιπους ολα καλα αντε τους βαζουμε ενα προγραμμα κ παμε στα 200/230 μεχρι εκει το μαμα χταποδι ειναι οκ? εστω κ αν μπορει να κοβει 5 ιπους στα ψηλα..
σε bt πχ 05 16g επαρκη το χταποδι? εχει καποιος την γνωση να σχεδιασει/κατασκευασει κατι? αυτο κατα την γνωμη μ εχει σημασια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 16:23:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
volvos έγραψε:
χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω... Laughing

καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους


Εγώ κακός συνονόματε ? ποτέ, λάθος πληροφορίες έχεις. Evil


Το κακο παιδι και το μαυρο προβατο του ρενω κλαμπ ειμαι εγω,
εμενα πεταξαν εξω... Very happy Very happy Very happy
για αυτο τα παιδια κανουν πλακα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 23:37:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο ασωτος γιος... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 23:55:27    Θέμα δημοσίευσης: Re: Χταπόδι για 207rc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να συνεχιζατε την κουβεντα απο εδω και να αφησετε τις οφφτοπικ παπαριες...!
ΑΙΝΤΕ

mechanic έγραψε:
nikos_komo_207rc έγραψε:
Παιδιά δεν βρήκα κάποιο σχετικό topic γι' αυτό και ανοίγω αυτό. Εδώ και ένα χρόνο έχω το 207rc. Πλέον το αμάξι έχει πανό πρόγραμμα φίλτρο και εξάτμιση 63,5 από down pipe μέχρι πίσω. Έχω ψαχτεί αρκετά σχετικά με την βελτίωση του αυτοκινήτου αλλά όχι για χταπόδι οπότε χρειάζομαι τα φώτα σας. Σκέφτομαι όπως σας είπα να βάλω χταπόδι πάνω στο αμάξι αλλά θέλω να μου πείτε αν αξίζει να κάνω μια τέτοια αγορά?Θα πάρει τίποτα το αμάξι? Υπάρχει κάποιος που έχει πάνω χταπόδι? Όποιος μπορεί ας με διαφωτίσει γιατί δεν ξέρω τίποτα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Σορρυ που ρωταω σαν ασχετος,
αλλα τι ακριβως θελεις να κανεις?
να βελτιωσεις το αμαξι σου? η να του βαλεις επανω μερικα πραγματα?



δεν ειναι κακό να εξηγησετε πως και γιατι δουλευει η τουιν-σκρολ τουρμπινα...κλπ κλπ και γιατι ειναι μπερδεμενο σεναριο το αλλαγη χταποδιου με την μαμα τουρμπινα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 08:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο ειναι ενα ωραιο θεμα αλλα δεν ειναι ευκολο να γινει απολυτως κατανοητο... Confused
θα το πω με οσο ποιο απλα λογια μπορω:

Στο λεγομενο καπακι του κινητηρα μας ειτε στις βαλβιδες εισαγωγης
(οπως πολυ σωστα ειχε περιγραψει ο Παναγιωτης 21Q)
ειτε στις βαλβιδες εξαγωγης κατα την κλεισηματος τους εχουμε τη δημιουργια "παλμων" δηλαδη ενος την δημιουργια ενος "ωστικου" κυματος ελαχιστης διαρκειας.
Αυτο ειναι ναι μεν επαναλαμβανομενο αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το χρησιμοποιησουμε.
Εδω ερχονται οι αγωγοι παλμικης ροης (για ποιο "σικ" τους ονομαζουμε twin scroll Wink ) που μπορουνε και εκμεταλευονται αυτο το φαινομενο
οι οποιοι χρησιμοποιουνται απο τη δεκαετια του 60 στα πλοια και στην πορεια εγκαταληφθησαν...

Απο εκει και επειτα τι παιζει στα δικα μας?
Στα δικα μας πρεπει (επιτελους) να καταλαβουμε οτι η ροη των καυσαεριων δεν ειναι σηνεχομενη αλλα κατα διαστηματα,
με αλλα λογια ειναι σαν να εχουμε πολλες επαναλαμβανομενες εκρηξεις.
Μονο αν κατανοησουμε αυτο το φαινομενο τοτε μονο θα μπορουμε και να ζηταμε (γιατι το τι θα παρουμε απο τους εξατμισαδες ειναι αλλη ιστορια Very happy ) σωστες εξατμισεις για τα αυτοκινητα μας.
Βεβαια ολα αρχιζουν και τελιωνουν στον τυπο της τουρμπηνας που χρησιμοποιουμε, μιας και στην προκειμενη με την υπαρχουσα πολλαπλη εξαγωγης μπορουμε και εκμεταλευομαστε αυτους τους παλμους απο χαμηλα και ταυτοχρονα (αν και γινεται καλυτερο φυσικα) δεν εχουμε σπασιμο ροης ψηλα. Το ξερω οτι στο ματι φαινεται "περιεργο" και ειναι σωστο να απορει κανεις αλλα ολα υποκεινται σε συμβηβασμους οποτε μην χαλιεστε βλεποντας το, και για να κανουμε και λιγο πλακα "υπαρχουν και χειροτερα" Very happy Very happy Very happy
Οποτε παιδια δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε, στις λαγκουνες τουρμπο πρωτης γεννιας ναι δεν ηταν καλο, (οπως σωστα ειπε και ο Παναγιωτης) αλλα να το πω ποιο σωστα εκει ηταν "φρενο ιπποδυναμης".
Στα δικα μας δεν ειναι ακριβως ετσι... ειναι κατα παρα πολυ καλυτερο
Ποσο καλο ειναι τελικα?

Ειναι τοσο καλο που θα αποτελουσε οχι εξυπνη κινηση το να πατε να δωσετε λεφτα και να το αλλαξετε.
Παντα με δεδομενο οτι μιλαμε για στοκ τουρμπηνα 150/175 ιππων.
Σε αυτη την περιπτωση ειναι πεταμενα λεφτα το να πατε να το αλλαξετε ασχετως ποσο εχετε σκοπο να την πιεσετε μεσω ενος προγραμματος...
Καλυτερα αυτα τα λεφτα δωστε τα να βαλετε εκκεντρρα της σρικ, εστω και πρωτου σταδιου, μετα βαλτε και ενα προγραμμα και θα δειτε ενα αλλο αμαξι με ολη τη σημασια της λεξεως... Cool
Το να πας να δωσεις 500 και χηλια ευρω για ενα χταποδι στιλ "εβο" η μονη (επι της ουσιας) διαφορα που θα κανει θα ειναι ψυχολογικη μιας και δεν θα αποτελει τιποτα παραπανω απο μια μαλ***α που μολις σου κοστισε 500-800 η 1000 ευρω (αναλογα το ποσο κοροηδο θα πιαστει κανεις).

Οσοι βεβαια εχουν κανει υβριδιο μεταλαγμενης μορφης την μαμα τουρμπηνα, η εχουν βαλει αλλη μεγαλυτερη... ναι εκει χριζει αλλαγης.
(το ειχα αναφερει μια φορα στο τοπικ για το stage 4)
Μιας και εκει βαζωντας κατι που ειναι πραγματικα σωστο και οχι γιατι γυαλιζει και αστραφτει στο ματι η μας λενε ολοι οτι ειναι το καλυτερο η γιατι απλα εμεις νομιζουμε οτι επειδη ειναι μεγαλυτερο οτι ειναι και καλυτερο...
Τοτε θα δειτε σημαντικα μικροτερο λαγκ και φυσικα ακομα καλυτερη αποδοση που με απλα λογια μεταφραζεται σε παραπανω αλογα για την ηδια πιεση...

Και βεβαια για να προλαβω ερωτησεις που θα κανετε.... Very happy


Παιδια το "χταποδι" οπως και οτιδηποτε αλλο ειναι ενα τμημα
η να το πω αλλιως ειναι μερος της βελτιωσης σας...
Δεν σημαινει οτι πχ εβαλες ενα φανταστικο χταποδι και εχεις φτιαξει η (ακομα χειροτερα) αγορασει μια χαλια εισαγωγη που περαν καποιου καλου ηχου κατα τα αλλα σου κοβει το μοτερ.
Εχεις βαλει μια τελιως λαθος εξατμιση που σου κοβει και αυτη το μοτερ
εχεις βαλει και ενα φιλτρακι γαζας στις αναθυμιασεις σου και εχεις ταπωσει δεν ξερω και εγω τι...
Και αν μετα πας και βαλεις εκκεντρα και θελεις να βαλεις και προγραμμα
μπορει στο δυναμομετρο να δεις ενα ωραιο νουμερο ιπποδυναμης και ροπης.
Αλλα οταν κλεισεις το καπω και βγεις εξω τοτε αυτο το ωραιο νουμερο εχει παει περιπατο...
Θα το εχεις μονο για ενα ανοιγμα και μονο με πολυ χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια.
και φυσικα χανεις το μεγαλυτερο προσον (ακομα και για φαση κοντρας) που εχει αυτο το μοτερ, και δεν ειναι τιποτα αλλο απο το να αποδιδει ψηλα!!!


οποτε προσοχη δεν σημαινει οτι επειδη εκανες αυτο η εκεινο οτι θα παρεις και τα αντιστοιχα +++
Στην βελτιωση ολα ειναι μια αλυσηδα και οταν σκαλιζεις κατι καπου
ταυτοχρονα δημιουργεις θετικες η αρνητικες συνθηκες και σε κατι αλλο...

Το παραδειγμα του 150αριου GT που με μια 50αρα εξατμιση και μια εισαγωγη (ok προκειται ομως για ιδιοκατασκευες)
και παει σαν RC...
(και το οποιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνειστε να το πιστεψετε) ειναι απλα μια εφαρμογη αυτων που σας λεω...
Αν οτι κανεις το κανεις με γνωμονα ολη την εικονα και οχι μονο εκει που εχεις εστιασει και φυσικα το κανεις σωστα, τοτε το αποτελεσμα βγαινει απροσμενα καλο...
Εγω σας το εχω πει 84 φορες, δεν εχω να κερδισω τιποτα
(ισα ισα ωρες ωρες με σκατε Very happy Very happy Very happy )
απλα σας λεω ξανα και ξανα, μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο...

και για να ειμαι στο θεμα μας για τον φιλο που θελει χταποδι... Very happy

Χταποδι να πας στο λουτρακι και να το φας στα καρβουνα με λιγο ουζο και να το φχαρηστηθεις.

Στο αμαξι σου αν δεν εχεις σκοπο να αλλαξεις τουρμπηνα,
οχι αστο εκει που ειναι...
πηγαινε και κανε κατι σωστο για αυτο το μοτερ,
και βαλε εκκεντρα πρωτου σταδιου της σρικ και μονο της σρικ
(το δευτερο σταδιο σηκωνει κουβεντα)
μετα φτιαξε την εξατμιση σου ταυτοχρονα μαζι με ενα πυρομετρο (τα λεμε στο αντιστοιχο τοπικ για να μην βγω τελιως οφ τοπικ εδω)
φτιαξε μια εισαγωγη της προκοπης και καλα θα ηταν να αντικαταστησεις το ιντερκουλερ σου (αλλα προσοχη και αυτο πως θα το κανεις οκ?).
και τελος με το αμαξι "ετοιμο" πας και βαζεις προγραμμα και διαλεγεις βαση του τροπου οδηγησης σου τι παραμετρους θελεις μετα να εχει.
Αυτα......

αααα και μην ξεχασεις το κεφαλαιο "λιπανση" (που κανονικα πρωτα για αυτο θα επρεπε να μιλαμε) οπως φυσικα και τον τροπο συντηρησης που θα πρεπει να αλλαξει αν θελεις το μοτερ σου να την βγαλει απροβληματιστα για παρα πολλα χλμ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Τετ 19 Οκτ 2011, 08:47:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 08:42:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δοξα σοι ο θεος... Wink (αργοτερα θα καθαρησω το τοπικ) Wink (Laughing)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
xalkiadakhs 207gt (xristoforos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 26 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 645

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 19:38:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχει βαλει καποιος χειροποιητο χταποδι σε 207thp????
εαν ναι,ας δωσει φωτα-φωτογραφιες!!φιλος εδω ηρακλειο ειναι στο ''παγκο'' ακομα το χταποδι του και οπου ναναι σε λιγο καιρο θα ειναι ετοιμο και θα σας δωσω φωτογραφιες!!! Wink Wink Wink Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 19:57:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σχεδιαση του με τι βαση γινεται?
πχ να ειναι σταθερης πιεσης? πατε σε μεγαλυτερη τουρμπηνα?

Προσεχετε με τις διαμετρους γιατι το μοτερ δουλευει με πολυ μεγαλο οβερλαπ...
(εδω μεγαλυτερη εξατμιση απο οτι πρεπει βαζεις και κοβει χαμηλομεσαιες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
axilleas91 (Αχιλλέας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 RC

Ένταξη: 23 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 28
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 22:39:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Αυτο ειναι ενα ωραιο θεμα αλλα δεν ειναι ευκολο να γινει απολυτως κατανοητο... Confused
θα το πω με οσο ποιο απλα λογια μπορω:

Στο λεγομενο καπακι του κινητηρα μας ειτε στις βαλβιδες εισαγωγης
(οπως πολυ σωστα ειχε περιγραψει ο Παναγιωτης 21Q)
ειτε στις βαλβιδες εξαγωγης κατα την κλεισηματος τους εχουμε τη δημιουργια "παλμων" δηλαδη ενος την δημιουργια ενος "ωστικου" κυματος ελαχιστης διαρκειας.
Αυτο ειναι ναι μεν επαναλαμβανομενο αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το χρησιμοποιησουμε.
Εδω ερχονται οι αγωγοι παλμικης ροης (για ποιο "σικ" τους ονομαζουμε twin scroll Wink ) που μπορουνε και εκμεταλευονται αυτο το φαινομενο
οι οποιοι χρησιμοποιουνται απο τη δεκαετια του 60 στα πλοια και στην πορεια εγκαταληφθησαν...

Απο εκει και επειτα τι παιζει στα δικα μας?
Στα δικα μας πρεπει (επιτελους) να καταλαβουμε οτι η ροη των καυσαεριων δεν ειναι σηνεχομενη αλλα κατα διαστηματα,
με αλλα λογια ειναι σαν να εχουμε πολλες επαναλαμβανομενες εκρηξεις.
Μονο αν κατανοησουμε αυτο το φαινομενο τοτε μονο θα μπορουμε και να ζηταμε (γιατι το τι θα παρουμε απο τους εξατμισαδες ειναι αλλη ιστορια Very happy ) σωστες εξατμισεις για τα αυτοκινητα μας.
Βεβαια ολα αρχιζουν και τελιωνουν στον τυπο της τουρμπηνας που χρησιμοποιουμε, μιας και στην προκειμενη με την υπαρχουσα πολλαπλη εξαγωγης μπορουμε και εκμεταλευομαστε αυτους τους παλμους απο χαμηλα και ταυτοχρονα (αν και γινεται καλυτερο φυσικα) δεν εχουμε σπασιμο ροης ψηλα. Το ξερω οτι στο ματι φαινεται "περιεργο" και ειναι σωστο να απορει κανεις αλλα ολα υποκεινται σε συμβηβασμους οποτε μην χαλιεστε βλεποντας το, και για να κανουμε και λιγο πλακα "υπαρχουν και χειροτερα" Very happy Very happy Very happy
Οποτε παιδια δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε, στις λαγκουνες τουρμπο πρωτης γεννιας ναι δεν ηταν καλο, (οπως σωστα ειπε και ο Παναγιωτης) αλλα να το πω ποιο σωστα εκει ηταν "φρενο ιπποδυναμης".
Στα δικα μας δεν ειναι ακριβως ετσι... ειναι κατα παρα πολυ καλυτερο
Ποσο καλο ειναι τελικα?

Ειναι τοσο καλο που θα αποτελουσε οχι εξυπνη κινηση το να πατε να δωσετε λεφτα και να το αλλαξετε.
Παντα με δεδομενο οτι μιλαμε για στοκ τουρμπηνα 150/175 ιππων.
Σε αυτη την περιπτωση ειναι πεταμενα λεφτα το να πατε να το αλλαξετε ασχετως ποσο εχετε σκοπο να την πιεσετε μεσω ενος προγραμματος...
Καλυτερα αυτα τα λεφτα δωστε τα να βαλετε εκκεντρρα της σρικ, εστω και πρωτου σταδιου, μετα βαλτε και ενα προγραμμα και θα δειτε ενα αλλο αμαξι με ολη τη σημασια της λεξεως... Cool
Το να πας να δωσεις 500 και χηλια ευρω για ενα χταποδι στιλ "εβο" η μονη (επι της ουσιας) διαφορα που θα κανει θα ειναι ψυχολογικη μιας και δεν θα αποτελει τιποτα παραπανω απο μια μαλ***α που μολις σου κοστισε 500-800 η 1000 ευρω (αναλογα το ποσο κοροηδο θα πιαστει κανεις).

Οσοι βεβαια εχουν κανει υβριδιο μεταλαγμενης μορφης την μαμα τουρμπηνα, η εχουν βαλει αλλη μεγαλυτερη... ναι εκει χριζει αλλαγης.
(το ειχα αναφερει μια φορα στο τοπικ για το stage 4)
Μιας και εκει βαζωντας κατι που ειναι πραγματικα σωστο και οχι γιατι γυαλιζει και αστραφτει στο ματι η μας λενε ολοι οτι ειναι το καλυτερο η γιατι απλα εμεις νομιζουμε οτι επειδη ειναι μεγαλυτερο οτι ειναι και καλυτερο...
Τοτε θα δειτε σημαντικα μικροτερο λαγκ και φυσικα ακομα καλυτερη αποδοση που με απλα λογια μεταφραζεται σε παραπανω αλογα για την ηδια πιεση...

Και βεβαια για να προλαβω ερωτησεις που θα κανετε.... Very happy


Παιδια το "χταποδι" οπως και οτιδηποτε αλλο ειναι ενα τμημα
η να το πω αλλιως ειναι μερος της βελτιωσης σας...
Δεν σημαινει οτι πχ εβαλες ενα φανταστικο χταποδι και εχεις φτιαξει η (ακομα χειροτερα) αγορασει μια χαλια εισαγωγη που περαν καποιου καλου ηχου κατα τα αλλα σου κοβει το μοτερ.
Εχεις βαλει μια τελιως λαθος εξατμιση που σου κοβει και αυτη το μοτερ
εχεις βαλει και ενα φιλτρακι γαζας στις αναθυμιασεις σου και εχεις ταπωσει δεν ξερω και εγω τι...
Και αν μετα πας και βαλεις εκκεντρα και θελεις να βαλεις και προγραμμα
μπορει στο δυναμομετρο να δεις ενα ωραιο νουμερο ιπποδυναμης και ροπης.
Αλλα οταν κλεισεις το καπω και βγεις εξω τοτε αυτο το ωραιο νουμερο εχει παει περιπατο...
Θα το εχεις μονο για ενα ανοιγμα και μονο με πολυ χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια.
και φυσικα χανεις το μεγαλυτερο προσον (ακομα και για φαση κοντρας) που εχει αυτο το μοτερ, και δεν ειναι τιποτα αλλο απο το να αποδιδει ψηλα!!!


οποτε προσοχη δεν σημαινει οτι επειδη εκανες αυτο η εκεινο οτι θα παρεις και τα αντιστοιχα +++
Στην βελτιωση ολα ειναι μια αλυσηδα και οταν σκαλιζεις κατι καπου
ταυτοχρονα δημιουργεις θετικες η αρνητικες συνθηκες και σε κατι αλλο...

Το παραδειγμα του 150αριου GT που με μια 50αρα εξατμιση και μια εισαγωγη (ok προκειται ομως για ιδιοκατασκευες)
και παει σαν RC...
(και το οποιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνειστε να το πιστεψετε) ειναι απλα μια εφαρμογη αυτων που σας λεω...
Αν οτι κανεις το κανεις με γνωμονα ολη την εικονα και οχι μονο εκει που εχεις εστιασει και φυσικα το κανεις σωστα, τοτε το αποτελεσμα βγαινει απροσμενα καλο...
Εγω σας το εχω πει 84 φορες, δεν εχω να κερδισω τιποτα
(ισα ισα ωρες ωρες με σκατε Very happy Very happy Very happy )
απλα σας λεω ξανα και ξανα, μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο...

και για να ειμαι στο θεμα μας για τον φιλο που θελει χταποδι... Very happy

Χταποδι να πας στο λουτρακι και να το φας στα καρβουνα με λιγο ουζο και να το φχαρηστηθεις.

Στο αμαξι σου αν δεν εχεις σκοπο να αλλαξεις τουρμπηνα,
οχι αστο εκει που ειναι...
πηγαινε και κανε κατι σωστο για αυτο το μοτερ,
και βαλε εκκεντρα πρωτου σταδιου της σρικ και μονο της σρικ
(το δευτερο σταδιο σηκωνει κουβεντα)
μετα φτιαξε την εξατμιση σου ταυτοχρονα μαζι με ενα πυρομετρο (τα λεμε στο αντιστοιχο τοπικ για να μην βγω τελιως οφ τοπικ εδω)
φτιαξε μια εισαγωγη της προκοπης και καλα θα ηταν να αντικαταστησεις το ιντερκουλερ σου (αλλα προσοχη και αυτο πως θα το κανεις οκ?).
και τελος με το αμαξι "ετοιμο" πας και βαζεις προγραμμα και διαλεγεις βαση του τροπου οδηγησης σου τι παραμετρους θελεις μετα να εχει.
Αυτα......

αααα και μην ξεχασεις το κεφαλαιο "λιπανση" (που κανονικα πρωτα για αυτο θα επρεπε να μιλαμε) οπως φυσικα και τον τροπο συντηρησης που θα πρεπει να αλλαξει αν θελεις το μοτερ σου να την βγαλει απροβληματιστα για παρα πολλα χλμ...


Ευχαριστουμε που μας ανοιγεις τα ματια!!! Cheers
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 07:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα Θαναση το τοπικ το ξεθαψα εγω και οχι το παιδι που εγραψε στο πρωτο ποστ,οποτε οι μούτζες σε μενα Very happy

Οπως ειπα και πιο πανω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα οτι δεν αξιζει σε στοκ τουρμπινα..ο υπαινιγμος εγινε για τα big turbo που σιγα σιγα αρχιζουν και γινονται περισσοτερα.Και η ερωτηση ειναι η εξης..
Πως θα πρεπει να ειναι μια καλοσχεδιασμενη εξαγωγη μεχρι την τουρμπινα?Θα πρεπει να ειναι μακρυα-κοντα τα πλοκαμια?Σε τι διαμετρο θα ηταν το καλυτερο για την αποδοση της τουρμπινας ψηλα με οσο λιγοτερο λαγκ γινεται(ξερω οτι ερχονται σε αντιδιαστολη αυτα αλλα ολο και καποιο σημειο θα υπαρχει για να ειναι καπως ισοσταθμισμενα τα πραγματα)
Και φυσικα μιλαμε για τουρμπινα συνεχομενης ροης..(αλλωστε κανεις δεν βαζει βελτιωμενη διπλου αυλου)


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 08:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Βασικα Θαναση το τοπικ το ξεθαψα εγω και οχι το παιδι που εγραψε στο πρωτο ποστ,οποτε οι μούτζες σε μενα Very happy

Οπως ειπα και πιο πανω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα οτι δεν αξιζει σε στοκ τουρμπινα..ο υπαινιγμος εγινε για τα big turbo που σιγα σιγα αρχιζουν και γινονται περισσοτερα.Και η ερωτηση ειναι η εξης..
Πως θα πρεπει να ειναι μια καλοσχεδιασμενη εξαγωγη μεχρι την τουρμπινα?Θα πρεπει να ειναι μακρυα-κοντα τα πλοκαμια?Σε τι διαμετρο θα ηταν το καλυτερο για την αποδοση της τουρμπινας ψηλα με οσο λιγοτερο λαγκ γινεται(ξερω οτι ερχονται σε αντιδιαστολη αυτα αλλα ολο και καποιο σημειο θα υπαρχει για να ειναι καπως ισοσταθμισμενα τα πραγματα)
Και φυσικα μιλαμε για τουρμπινα συνεχομενης ροης..(αλλωστε κανεις δεν βαζει βελτιωμενη διπλου αυλου)


γιατι πολυ απλα δεν ξερουν πως να το κανουν ωστε να δουλεψει σωστα. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1227s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on