Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 07:55:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
21 quadra έγραψε: | Παρατηρώντας την τραγική σχεδιαστικά πολλαπλή ( έχει σχεδιαστικά τα ίδια χάλια με του Renault 21 turbo ) θα πω ότι πολλές φορές αναγκάζονται οι κατασκευαστές για χωροταξικούς λόγους στο μηχανοστάσιο να τοποθετούν τέτοια αστεία ( αν και ζωτικά ) εξαρτήματα.
1ον Όλες οι twin scroll ραγίζουν στο πλακάκι απο τις συστολές / διαστολές του μαντεμιού, είναι μεγάλο το άνοιγμα για τα καυτά καυσαέρια και λεπτό το χώρισμα, ώστε δεν υπάρχει επαρκές υλικό για να απορροφήσει τις συστολοδιαστολές.
2ον Ο αυλός που έχι το πιο ανοιχτό χρώμα είναι αυτός που βρίσκεται σε ευθεία με την έξοδο των καυσαερίων οπότε δεν κατακρατούνται μέσα στην πολλαπλή, όπως στους υπόλοιπους 3, η κατακράτηση των πλούσιων σε μίγμα καυσαερίων τους έχει μαυρίσει.
3ον Το ίδιο χρώμα με τον αυλό έχει και η θερμή πλευρά της τουρμπίνας ( η μικρή φτερωτή ) το ίδιο χρώμα έχουν και τα μπουζί όταν είναι σωστή η καύση, το χρώμα λοιπόν του αυλού είναι το σωστό. Το χρώμα αυτό είναι από τα κεραμικά κατάλοιπα της καύσης που είναι σωστή.
4ον Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι οι 2 αυλοί που βρίσκονται στα άκρα έχουν πιο μαύρο χρώμα από τον άλλο μαύρο αυλό που γειτνιάζει με τον ανοιχτού χρώματος, και ειδικά ο πιο απομακρυσμένος από την έξοδο των καυσαερίων είναι ακόμα πιο μαύρος γιατί τα καυσαέρια παραμένουν περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να διαφύγουν και πέφτει η θερμοκρασία τους. Αν έχετε παρατηρήσει στα τζάκια, το κέντρο της εστίας που έχει υψηλότερη θερμοκρασία είναι πολύ πιο καθαρό από τις πλευρές της εστίας, η υψηλότερη θερμοκρασία καθαρίζει τα κατάλοιπα της καύσης.
5ον Με μια σωστή σχεδιαστικά πολλαπλή το μοτέρ αυτό θα έχει να κερδίσει πολλά, θα μειωθεί και άλλο το όποιο Lag υπάρχει και θα κρατάει περισσότερη δύναμη ψηλά.
6ον Το ζητούμενο για μια άλλη πολλαπλή είναι ο χώρος και κυρίως το υλικό, τα Inox 306 - 316 - 319L είναι θερμοκρασιακά ακατάλληλα για τούρμπο πολλαπλές, αφού η αντοχή τους στην κυμαινόμενη θερμοκρασία δεν ξεπερνάει στην καλύτερη περίπτωση τους 650oc και στη συνεχή θερμοκρασία τους 800oc. Οποια δήποτε κατασκευή με αυτά τα υλικά έχει ζωή λιγότερη από χρόνο, εκτός και αν δεν περνάνε τα καυσαέρια του μοτέρ τους 600oc |
Maλιστα...
Μας μπερδεψες ομως λιγο,γιατι ο 1ος ειναι ο μονος που εχει την πιο σαφη και μακρυα διαδρομη και δεν μπουκωνει ποτε ψηλα.Εμεις αυτο θελουμε κατα κυριο λογο..να μην δισταζει ψηλα.Αρα αν ηταν ολοι οπως ο πρωτος,θα γινοταν καλυτερα η δουλεια μας.
Να διευκρινισω ομως κατι.Ο μονος αυλος που βλεπει ''καταματα'' την εξοδο ειναι ο τεταρτος.Ο τριτος βλεπει καθετα το τειχωμα.Εξου και το καψαλισμα των καταλοιπων..τα καιει η φλογα που βγαινει απο την κεφαλη επειδη δεν της δινουν σαφη διαδρομη.Αρα μπορει το ασπρο χρωμα να ειναι το σωστο για τα μπουζι,ομως σιγουρα δεν ειναι για την πολλαπλη.
υ.γ.Ασπρο χρωμα στη θερμη μερια της τουρμπινα θα δεις μονο αν υπαρχει προβλημα ροικοτητας και φρεναρουν τα καυσαερια λογω μικρης φτερωτης η μικρου nozzle area,η τελοσπαντων εχεις τραγικα υψηλη θερμικρασια καυσαεριων.οταν ολα ειναι οκ τοτε θα πρεπει να βλεπεις την κλασσικη καπνιλα.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:21:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το χρώμα δεν είναι απρίλα, είναι το σωστό χρώμα της καύσης, τα μαυράδια είναι καπνίλα, η υψηλή θερμοκρασία καίει τις καπνίλες, ροϊκά ο πρώτος δεν είναι σωστός γιατί κατά της έξοδο του το καυσαέριο έχει να αντιμετωπίσει μια καμπύλη ( πτώση πίεσης ) να συγκρουστεί με τα καυσαέρια του 2 και 3 και μετά τα καυσαέρια του να οδεύσουν προς την τουρμπίνα, μέρος τους θα συγκρουστούν και με του 4.
Ο μόνος αυλός ( όπως φαίνεται τουλάχιστον από αυτή την πλευρά ) που κοιτάει στα ίσια την τουρμπίνα είναι ο 3, εγώ έτσι το βλέπω, να κάνω τόσο λάθος ?
Έτσι νομίζω εγώ και δεν διεκδικώ το αλάνθαστο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
21 quadra έγραψε: | Παρατηρώντας την τραγική σχεδιαστικά πολλαπλή ( έχει σχεδιαστικά τα ίδια χάλια με του Renault 21 turbo ) θα πω ότι πολλές φορές αναγκάζονται οι κατασκευαστές για χωροταξικούς λόγους στο μηχανοστάσιο να τοποθετούν τέτοια αστεία ( αν και ζωτικά ) εξαρτήματα.
1ον Όλες οι twin scroll ραγίζουν στο πλακάκι απο τις συστολές / διαστολές του μαντεμιού, είναι μεγάλο το άνοιγμα για τα καυτά καυσαέρια και λεπτό το χώρισμα, ώστε δεν υπάρχει επαρκές υλικό για να απορροφήσει τις συστολοδιαστολές.
2ον Ο αυλός που έχι το πιο ανοιχτό χρώμα είναι αυτός που βρίσκεται σε ευθεία με την έξοδο των καυσαερίων οπότε δεν κατακρατούνται μέσα στην πολλαπλή, όπως στους υπόλοιπους 3, η κατακράτηση των πλούσιων σε μίγμα καυσαερίων τους έχει μαυρίσει.
3ον Το ίδιο χρώμα με τον αυλό έχει και η θερμή πλευρά της τουρμπίνας ( η μικρή φτερωτή ) το ίδιο χρώμα έχουν και τα μπουζί όταν είναι σωστή η καύση, το χρώμα λοιπόν του αυλού είναι το σωστό. Το χρώμα αυτό είναι από τα κεραμικά κατάλοιπα της καύσης που είναι σωστή.
4ον Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά θα δούμε ότι οι 2 αυλοί που βρίσκονται στα άκρα έχουν πιο μαύρο χρώμα από τον άλλο μαύρο αυλό που γειτνιάζει με τον ανοιχτού χρώματος, και ειδικά ο πιο απομακρυσμένος από την έξοδο των καυσαερίων είναι ακόμα πιο μαύρος γιατί τα καυσαέρια παραμένουν περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να διαφύγουν και πέφτει η θερμοκρασία τους. Αν έχετε παρατηρήσει στα τζάκια, το κέντρο της εστίας που έχει υψηλότερη θερμοκρασία είναι πολύ πιο καθαρό από τις πλευρές της εστίας, η υψηλότερη θερμοκρασία καθαρίζει τα κατάλοιπα της καύσης.
5ον Με μια σωστή σχεδιαστικά πολλαπλή το μοτέρ αυτό θα έχει να κερδίσει πολλά, θα μειωθεί και άλλο το όποιο Lag υπάρχει και θα κρατάει περισσότερη δύναμη ψηλά.
6ον Το ζητούμενο για μια άλλη πολλαπλή είναι ο χώρος και κυρίως το υλικό, τα Inox 306 - 316 - 319L είναι θερμοκρασιακά ακατάλληλα για τούρμπο πολλαπλές, αφού η αντοχή τους στην κυμαινόμενη θερμοκρασία δεν ξεπερνάει στην καλύτερη περίπτωση τους 650oc και στη συνεχή θερμοκρασία τους 800oc. Οποια δήποτε κατασκευή με αυτά τα υλικά έχει ζωή λιγότερη από χρόνο, εκτός και αν δεν περνάνε τα καυσαέρια του μοτέρ τους 600oc |
Κυρ Παναγιωτη χαιρομαι που σε ξαναβλεπω,
αλλα σε καποια σημεια διαφωνω μαζι σου...
Αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιξουμε κουβεντα γιατι πρεπει να πουμε και να αναλυσουμε παρα πολλα θεματα, που στο τελος τελος δεν νομιζω οτι θα βγει καποιο ουσιωδες νοημα...
οποτε γιατι να αρχιζουμε εμεις να μιλαμε? για να δειξουμε αν ξερουμε η δεν ξερουμε 5 πραγματα?
Το παληκαρι θελει να βαλει "χταποδι"
αφηστε τον να βαλει χταποδι και παει και τελιωσε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:51:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θαναση γι αυτο ειμαστε εδω.Κουβεντα να γινεται.Αλλιως θα πηγαιναμε να παιξουμε μπιριμπα η στην περιπτωση μου να βαρεσω καμμια σκοπιά
Πιστευω πως αφορα πολλα παιδια απο δω μεσα και ας μην εχουν μπει ακομη στη συζητηση.
Ξεδιπλωσε τη σκεψη σου να μαθαινουμε και μεις..
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 08:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γειάσου βρε Θάνο, έχεις pm |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω...
καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:19:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, είναι ανταλλαγή με τον Πάνο, που θα μας αφήσει για να πάει εκεί.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:35:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά θα τους τον δανείσουμε μέχρι να τον χρειαστούμε σαν λογιστή στην offshore που θα ετοιμάσουμε
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 09:43:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω...
καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους |
Εγώ κακός συνονόματε ? ποτέ, λάθος πληροφορίες έχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 13:24:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω κατι? η πεζω κ η καθε πεζω σχεδιαζει ενα μοτερ με 150/175 ιπους ολα καλα αντε τους βαζουμε ενα προγραμμα κ παμε στα 200/230 μεχρι εκει το μαμα χταποδι ειναι οκ? εστω κ αν μπορει να κοβει 5 ιπους στα ψηλα..
σε bt πχ 05 16g επαρκη το χταποδι? εχει καποιος την γνωση να σχεδιασει/κατασκευασει κατι? αυτο κατα την γνωμη μ εχει σημασια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 16:23:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
21 quadra έγραψε: | volvos έγραψε: | χαχα
ολοι οι κακοι του ρενο κλαμπ ηρθατε εδω...
καλως σας βρηκαμε αντε να διαβασουμε και μερικα ενδιαφεροντα ποστ επιτελους |
Εγώ κακός συνονόματε ? ποτέ, λάθος πληροφορίες έχεις. |
Το κακο παιδι και το μαυρο προβατο του ρενω κλαμπ ειμαι εγω,
εμενα πεταξαν εξω...
για αυτο τα παιδια κανουν πλακα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 23:37:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο ασωτος γιος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Οκτ 2011, 23:55:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χταπόδι για 207rc |
|
|
να συνεχιζατε την κουβεντα απο εδω και να αφησετε τις οφφτοπικ παπαριες...!
ΑΙΝΤΕ
mechanic έγραψε: | nikos_komo_207rc έγραψε: | Παιδιά δεν βρήκα κάποιο σχετικό topic γι' αυτό και ανοίγω αυτό. Εδώ και ένα χρόνο έχω το 207rc. Πλέον το αμάξι έχει πανό πρόγραμμα φίλτρο και εξάτμιση 63,5 από down pipe μέχρι πίσω. Έχω ψαχτεί αρκετά σχετικά με την βελτίωση του αυτοκινήτου αλλά όχι για χταπόδι οπότε χρειάζομαι τα φώτα σας. Σκέφτομαι όπως σας είπα να βάλω χταπόδι πάνω στο αμάξι αλλά θέλω να μου πείτε αν αξίζει να κάνω μια τέτοια αγορά?Θα πάρει τίποτα το αμάξι? Υπάρχει κάποιος που έχει πάνω χταπόδι? Όποιος μπορεί ας με διαφωτίσει γιατί δεν ξέρω τίποτα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
Σορρυ που ρωταω σαν ασχετος,
αλλα τι ακριβως θελεις να κανεις?
να βελτιωσεις το αμαξι σου? η να του βαλεις επανω μερικα πραγματα? |
δεν ειναι κακό να εξηγησετε πως και γιατι δουλευει η τουιν-σκρολ τουρμπινα...κλπ κλπ και γιατι ειναι μπερδεμενο σεναριο το αλλαγη χταποδιου με την μαμα τουρμπινα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 08:07:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ειναι ενα ωραιο θεμα αλλα δεν ειναι ευκολο να γινει απολυτως κατανοητο...
θα το πω με οσο ποιο απλα λογια μπορω:
Στο λεγομενο καπακι του κινητηρα μας ειτε στις βαλβιδες εισαγωγης
(οπως πολυ σωστα ειχε περιγραψει ο Παναγιωτης 21Q)
ειτε στις βαλβιδες εξαγωγης κατα την κλεισηματος τους εχουμε τη δημιουργια "παλμων" δηλαδη ενος την δημιουργια ενος "ωστικου" κυματος ελαχιστης διαρκειας.
Αυτο ειναι ναι μεν επαναλαμβανομενο αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το χρησιμοποιησουμε.
Εδω ερχονται οι αγωγοι παλμικης ροης (για ποιο "σικ" τους ονομαζουμε twin scroll ) που μπορουνε και εκμεταλευονται αυτο το φαινομενο
οι οποιοι χρησιμοποιουνται απο τη δεκαετια του 60 στα πλοια και στην πορεια εγκαταληφθησαν...
Απο εκει και επειτα τι παιζει στα δικα μας?
Στα δικα μας πρεπει (επιτελους) να καταλαβουμε οτι η ροη των καυσαεριων δεν ειναι σηνεχομενη αλλα κατα διαστηματα,
με αλλα λογια ειναι σαν να εχουμε πολλες επαναλαμβανομενες εκρηξεις.
Μονο αν κατανοησουμε αυτο το φαινομενο τοτε μονο θα μπορουμε και να ζηταμε (γιατι το τι θα παρουμε απο τους εξατμισαδες ειναι αλλη ιστορια ) σωστες εξατμισεις για τα αυτοκινητα μας.
Βεβαια ολα αρχιζουν και τελιωνουν στον τυπο της τουρμπηνας που χρησιμοποιουμε, μιας και στην προκειμενη με την υπαρχουσα πολλαπλη εξαγωγης μπορουμε και εκμεταλευομαστε αυτους τους παλμους απο χαμηλα και ταυτοχρονα (αν και γινεται καλυτερο φυσικα) δεν εχουμε σπασιμο ροης ψηλα. Το ξερω οτι στο ματι φαινεται "περιεργο" και ειναι σωστο να απορει κανεις αλλα ολα υποκεινται σε συμβηβασμους οποτε μην χαλιεστε βλεποντας το, και για να κανουμε και λιγο πλακα "υπαρχουν και χειροτερα"
Οποτε παιδια δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε, στις λαγκουνες τουρμπο πρωτης γεννιας ναι δεν ηταν καλο, (οπως σωστα ειπε και ο Παναγιωτης) αλλα να το πω ποιο σωστα εκει ηταν "φρενο ιπποδυναμης".
Στα δικα μας δεν ειναι ακριβως ετσι... ειναι κατα παρα πολυ καλυτερο
Ποσο καλο ειναι τελικα?
Ειναι τοσο καλο που θα αποτελουσε οχι εξυπνη κινηση το να πατε να δωσετε λεφτα και να το αλλαξετε.
Παντα με δεδομενο οτι μιλαμε για στοκ τουρμπηνα 150/175 ιππων.
Σε αυτη την περιπτωση ειναι πεταμενα λεφτα το να πατε να το αλλαξετε ασχετως ποσο εχετε σκοπο να την πιεσετε μεσω ενος προγραμματος...
Καλυτερα αυτα τα λεφτα δωστε τα να βαλετε εκκεντρρα της σρικ, εστω και πρωτου σταδιου, μετα βαλτε και ενα προγραμμα και θα δειτε ενα αλλο αμαξι με ολη τη σημασια της λεξεως...
Το να πας να δωσεις 500 και χηλια ευρω για ενα χταποδι στιλ "εβο" η μονη (επι της ουσιας) διαφορα που θα κανει θα ειναι ψυχολογικη μιας και δεν θα αποτελει τιποτα παραπανω απο μια μαλ***α που μολις σου κοστισε 500-800 η 1000 ευρω (αναλογα το ποσο κοροηδο θα πιαστει κανεις).
Οσοι βεβαια εχουν κανει υβριδιο μεταλαγμενης μορφης την μαμα τουρμπηνα, η εχουν βαλει αλλη μεγαλυτερη... ναι εκει χριζει αλλαγης.
(το ειχα αναφερει μια φορα στο τοπικ για το stage 4)
Μιας και εκει βαζωντας κατι που ειναι πραγματικα σωστο και οχι γιατι γυαλιζει και αστραφτει στο ματι η μας λενε ολοι οτι ειναι το καλυτερο η γιατι απλα εμεις νομιζουμε οτι επειδη ειναι μεγαλυτερο οτι ειναι και καλυτερο...
Τοτε θα δειτε σημαντικα μικροτερο λαγκ και φυσικα ακομα καλυτερη αποδοση που με απλα λογια μεταφραζεται σε παραπανω αλογα για την ηδια πιεση...
Και βεβαια για να προλαβω ερωτησεις που θα κανετε....
Παιδια το "χταποδι" οπως και οτιδηποτε αλλο ειναι ενα τμημα
η να το πω αλλιως ειναι μερος της βελτιωσης σας...
Δεν σημαινει οτι πχ εβαλες ενα φανταστικο χταποδι και εχεις φτιαξει η (ακομα χειροτερα) αγορασει μια χαλια εισαγωγη που περαν καποιου καλου ηχου κατα τα αλλα σου κοβει το μοτερ.
Εχεις βαλει μια τελιως λαθος εξατμιση που σου κοβει και αυτη το μοτερ
εχεις βαλει και ενα φιλτρακι γαζας στις αναθυμιασεις σου και εχεις ταπωσει δεν ξερω και εγω τι...
Και αν μετα πας και βαλεις εκκεντρα και θελεις να βαλεις και προγραμμα
μπορει στο δυναμομετρο να δεις ενα ωραιο νουμερο ιπποδυναμης και ροπης.
Αλλα οταν κλεισεις το καπω και βγεις εξω τοτε αυτο το ωραιο νουμερο εχει παει περιπατο...
Θα το εχεις μονο για ενα ανοιγμα και μονο με πολυ χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια.
και φυσικα χανεις το μεγαλυτερο προσον (ακομα και για φαση κοντρας) που εχει αυτο το μοτερ, και δεν ειναι τιποτα αλλο απο το να αποδιδει ψηλα!!!
οποτε προσοχη δεν σημαινει οτι επειδη εκανες αυτο η εκεινο οτι θα παρεις και τα αντιστοιχα +++
Στην βελτιωση ολα ειναι μια αλυσηδα και οταν σκαλιζεις κατι καπου
ταυτοχρονα δημιουργεις θετικες η αρνητικες συνθηκες και σε κατι αλλο...
Το παραδειγμα του 150αριου GT που με μια 50αρα εξατμιση και μια εισαγωγη (ok προκειται ομως για ιδιοκατασκευες)
και παει σαν RC...
(και το οποιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνειστε να το πιστεψετε) ειναι απλα μια εφαρμογη αυτων που σας λεω...
Αν οτι κανεις το κανεις με γνωμονα ολη την εικονα και οχι μονο εκει που εχεις εστιασει και φυσικα το κανεις σωστα, τοτε το αποτελεσμα βγαινει απροσμενα καλο...
Εγω σας το εχω πει 84 φορες, δεν εχω να κερδισω τιποτα
(ισα ισα ωρες ωρες με σκατε )
απλα σας λεω ξανα και ξανα, μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο...
και για να ειμαι στο θεμα μας για τον φιλο που θελει χταποδι...
Χταποδι να πας στο λουτρακι και να το φας στα καρβουνα με λιγο ουζο και να το φχαρηστηθεις.
Στο αμαξι σου αν δεν εχεις σκοπο να αλλαξεις τουρμπηνα,
οχι αστο εκει που ειναι...
πηγαινε και κανε κατι σωστο για αυτο το μοτερ,
και βαλε εκκεντρα πρωτου σταδιου της σρικ και μονο της σρικ
(το δευτερο σταδιο σηκωνει κουβεντα)
μετα φτιαξε την εξατμιση σου ταυτοχρονα μαζι με ενα πυρομετρο (τα λεμε στο αντιστοιχο τοπικ για να μην βγω τελιως οφ τοπικ εδω)
φτιαξε μια εισαγωγη της προκοπης και καλα θα ηταν να αντικαταστησεις το ιντερκουλερ σου (αλλα προσοχη και αυτο πως θα το κανεις οκ?).
και τελος με το αμαξι "ετοιμο" πας και βαζεις προγραμμα και διαλεγεις βαση του τροπου οδηγησης σου τι παραμετρους θελεις μετα να εχει.
Αυτα......
αααα και μην ξεχασεις το κεφαλαιο "λιπανση" (που κανονικα πρωτα για αυτο θα επρεπε να μιλαμε) οπως φυσικα και τον τροπο συντηρησης που θα πρεπει να αλλαξει αν θελεις το μοτερ σου να την βγαλει απροβληματιστα για παρα πολλα χλμ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mechanic στις Τετ 19 Οκτ 2011, 08:47:27, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 08:42:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δοξα σοι ο θεος... (αργοτερα θα καθαρησω το τοπικ) ()
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xalkiadakhs 207gt (xristoforos) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 645
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 19:38:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει βαλει καποιος χειροποιητο χταποδι σε 207thp????
εαν ναι,ας δωσει φωτα-φωτογραφιες!!φιλος εδω ηρακλειο ειναι στο ''παγκο'' ακομα το χταποδι του και οπου ναναι σε λιγο καιρο θα ειναι ετοιμο και θα σας δωσω φωτογραφιες!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 19:57:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σχεδιαση του με τι βαση γινεται?
πχ να ειναι σταθερης πιεσης? πατε σε μεγαλυτερη τουρμπηνα?
Προσεχετε με τις διαμετρους γιατι το μοτερ δουλευει με πολυ μεγαλο οβερλαπ...
(εδω μεγαλυτερη εξατμιση απο οτι πρεπει βαζεις και κοβει χαμηλομεσαιες) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
axilleas91 (Αχιλλέας) Μόλις έγραψα
207 RC
Ένταξη: 23 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 28 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Οκτ 2011, 22:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Αυτο ειναι ενα ωραιο θεμα αλλα δεν ειναι ευκολο να γινει απολυτως κατανοητο...
θα το πω με οσο ποιο απλα λογια μπορω:
Στο λεγομενο καπακι του κινητηρα μας ειτε στις βαλβιδες εισαγωγης
(οπως πολυ σωστα ειχε περιγραψει ο Παναγιωτης 21Q)
ειτε στις βαλβιδες εξαγωγης κατα την κλεισηματος τους εχουμε τη δημιουργια "παλμων" δηλαδη ενος την δημιουργια ενος "ωστικου" κυματος ελαχιστης διαρκειας.
Αυτο ειναι ναι μεν επαναλαμβανομενο αλλα ειναι πολυ δυσκολο να το χρησιμοποιησουμε.
Εδω ερχονται οι αγωγοι παλμικης ροης (για ποιο "σικ" τους ονομαζουμε twin scroll ) που μπορουνε και εκμεταλευονται αυτο το φαινομενο
οι οποιοι χρησιμοποιουνται απο τη δεκαετια του 60 στα πλοια και στην πορεια εγκαταληφθησαν...
Απο εκει και επειτα τι παιζει στα δικα μας?
Στα δικα μας πρεπει (επιτελους) να καταλαβουμε οτι η ροη των καυσαεριων δεν ειναι σηνεχομενη αλλα κατα διαστηματα,
με αλλα λογια ειναι σαν να εχουμε πολλες επαναλαμβανομενες εκρηξεις.
Μονο αν κατανοησουμε αυτο το φαινομενο τοτε μονο θα μπορουμε και να ζηταμε (γιατι το τι θα παρουμε απο τους εξατμισαδες ειναι αλλη ιστορια ) σωστες εξατμισεις για τα αυτοκινητα μας.
Βεβαια ολα αρχιζουν και τελιωνουν στον τυπο της τουρμπηνας που χρησιμοποιουμε, μιας και στην προκειμενη με την υπαρχουσα πολλαπλη εξαγωγης μπορουμε και εκμεταλευομαστε αυτους τους παλμους απο χαμηλα και ταυτοχρονα (αν και γινεται καλυτερο φυσικα) δεν εχουμε σπασιμο ροης ψηλα. Το ξερω οτι στο ματι φαινεται "περιεργο" και ειναι σωστο να απορει κανεις αλλα ολα υποκεινται σε συμβηβασμους οποτε μην χαλιεστε βλεποντας το, και για να κανουμε και λιγο πλακα "υπαρχουν και χειροτερα"
Οποτε παιδια δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε, στις λαγκουνες τουρμπο πρωτης γεννιας ναι δεν ηταν καλο, (οπως σωστα ειπε και ο Παναγιωτης) αλλα να το πω ποιο σωστα εκει ηταν "φρενο ιπποδυναμης".
Στα δικα μας δεν ειναι ακριβως ετσι... ειναι κατα παρα πολυ καλυτερο
Ποσο καλο ειναι τελικα?
Ειναι τοσο καλο που θα αποτελουσε οχι εξυπνη κινηση το να πατε να δωσετε λεφτα και να το αλλαξετε.
Παντα με δεδομενο οτι μιλαμε για στοκ τουρμπηνα 150/175 ιππων.
Σε αυτη την περιπτωση ειναι πεταμενα λεφτα το να πατε να το αλλαξετε ασχετως ποσο εχετε σκοπο να την πιεσετε μεσω ενος προγραμματος...
Καλυτερα αυτα τα λεφτα δωστε τα να βαλετε εκκεντρρα της σρικ, εστω και πρωτου σταδιου, μετα βαλτε και ενα προγραμμα και θα δειτε ενα αλλο αμαξι με ολη τη σημασια της λεξεως...
Το να πας να δωσεις 500 και χηλια ευρω για ενα χταποδι στιλ "εβο" η μονη (επι της ουσιας) διαφορα που θα κανει θα ειναι ψυχολογικη μιας και δεν θα αποτελει τιποτα παραπανω απο μια μαλ***α που μολις σου κοστισε 500-800 η 1000 ευρω (αναλογα το ποσο κοροηδο θα πιαστει κανεις).
Οσοι βεβαια εχουν κανει υβριδιο μεταλαγμενης μορφης την μαμα τουρμπηνα, η εχουν βαλει αλλη μεγαλυτερη... ναι εκει χριζει αλλαγης.
(το ειχα αναφερει μια φορα στο τοπικ για το stage 4)
Μιας και εκει βαζωντας κατι που ειναι πραγματικα σωστο και οχι γιατι γυαλιζει και αστραφτει στο ματι η μας λενε ολοι οτι ειναι το καλυτερο η γιατι απλα εμεις νομιζουμε οτι επειδη ειναι μεγαλυτερο οτι ειναι και καλυτερο...
Τοτε θα δειτε σημαντικα μικροτερο λαγκ και φυσικα ακομα καλυτερη αποδοση που με απλα λογια μεταφραζεται σε παραπανω αλογα για την ηδια πιεση...
Και βεβαια για να προλαβω ερωτησεις που θα κανετε....
Παιδια το "χταποδι" οπως και οτιδηποτε αλλο ειναι ενα τμημα
η να το πω αλλιως ειναι μερος της βελτιωσης σας...
Δεν σημαινει οτι πχ εβαλες ενα φανταστικο χταποδι και εχεις φτιαξει η (ακομα χειροτερα) αγορασει μια χαλια εισαγωγη που περαν καποιου καλου ηχου κατα τα αλλα σου κοβει το μοτερ.
Εχεις βαλει μια τελιως λαθος εξατμιση που σου κοβει και αυτη το μοτερ
εχεις βαλει και ενα φιλτρακι γαζας στις αναθυμιασεις σου και εχεις ταπωσει δεν ξερω και εγω τι...
Και αν μετα πας και βαλεις εκκεντρα και θελεις να βαλεις και προγραμμα
μπορει στο δυναμομετρο να δεις ενα ωραιο νουμερο ιπποδυναμης και ροπης.
Αλλα οταν κλεισεις το καπω και βγεις εξω τοτε αυτο το ωραιο νουμερο εχει παει περιπατο...
Θα το εχεις μονο για ενα ανοιγμα και μονο με πολυ χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια.
και φυσικα χανεις το μεγαλυτερο προσον (ακομα και για φαση κοντρας) που εχει αυτο το μοτερ, και δεν ειναι τιποτα αλλο απο το να αποδιδει ψηλα!!!
οποτε προσοχη δεν σημαινει οτι επειδη εκανες αυτο η εκεινο οτι θα παρεις και τα αντιστοιχα +++
Στην βελτιωση ολα ειναι μια αλυσηδα και οταν σκαλιζεις κατι καπου
ταυτοχρονα δημιουργεις θετικες η αρνητικες συνθηκες και σε κατι αλλο...
Το παραδειγμα του 150αριου GT που με μια 50αρα εξατμιση και μια εισαγωγη (ok προκειται ομως για ιδιοκατασκευες)
και παει σαν RC...
(και το οποιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι αρνειστε να το πιστεψετε) ειναι απλα μια εφαρμογη αυτων που σας λεω...
Αν οτι κανεις το κανεις με γνωμονα ολη την εικονα και οχι μονο εκει που εχεις εστιασει και φυσικα το κανεις σωστα, τοτε το αποτελεσμα βγαινει απροσμενα καλο...
Εγω σας το εχω πει 84 φορες, δεν εχω να κερδισω τιποτα
(ισα ισα ωρες ωρες με σκατε )
απλα σας λεω ξανα και ξανα, μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο...
και για να ειμαι στο θεμα μας για τον φιλο που θελει χταποδι...
Χταποδι να πας στο λουτρακι και να το φας στα καρβουνα με λιγο ουζο και να το φχαρηστηθεις.
Στο αμαξι σου αν δεν εχεις σκοπο να αλλαξεις τουρμπηνα,
οχι αστο εκει που ειναι...
πηγαινε και κανε κατι σωστο για αυτο το μοτερ,
και βαλε εκκεντρα πρωτου σταδιου της σρικ και μονο της σρικ
(το δευτερο σταδιο σηκωνει κουβεντα)
μετα φτιαξε την εξατμιση σου ταυτοχρονα μαζι με ενα πυρομετρο (τα λεμε στο αντιστοιχο τοπικ για να μην βγω τελιως οφ τοπικ εδω)
φτιαξε μια εισαγωγη της προκοπης και καλα θα ηταν να αντικαταστησεις το ιντερκουλερ σου (αλλα προσοχη και αυτο πως θα το κανεις οκ?).
και τελος με το αμαξι "ετοιμο" πας και βαζεις προγραμμα και διαλεγεις βαση του τροπου οδηγησης σου τι παραμετρους θελεις μετα να εχει.
Αυτα......
αααα και μην ξεχασεις το κεφαλαιο "λιπανση" (που κανονικα πρωτα για αυτο θα επρεπε να μιλαμε) οπως φυσικα και τον τροπο συντηρησης που θα πρεπει να αλλαξει αν θελεις το μοτερ σου να την βγαλει απροβληματιστα για παρα πολλα χλμ... |
Ευχαριστουμε που μας ανοιγεις τα ματια!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 07:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα Θαναση το τοπικ το ξεθαψα εγω και οχι το παιδι που εγραψε στο πρωτο ποστ,οποτε οι μούτζες σε μενα
Οπως ειπα και πιο πανω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα οτι δεν αξιζει σε στοκ τουρμπινα..ο υπαινιγμος εγινε για τα big turbo που σιγα σιγα αρχιζουν και γινονται περισσοτερα.Και η ερωτηση ειναι η εξης..
Πως θα πρεπει να ειναι μια καλοσχεδιασμενη εξαγωγη μεχρι την τουρμπινα?Θα πρεπει να ειναι μακρυα-κοντα τα πλοκαμια?Σε τι διαμετρο θα ηταν το καλυτερο για την αποδοση της τουρμπινας ψηλα με οσο λιγοτερο λαγκ γινεται(ξερω οτι ερχονται σε αντιδιαστολη αυτα αλλα ολο και καποιο σημειο θα υπαρχει για να ειναι καπως ισοσταθμισμενα τα πραγματα)
Και φυσικα μιλαμε για τουρμπινα συνεχομενης ροης..(αλλωστε κανεις δεν βαζει βελτιωμενη διπλου αυλου)
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Οκτ 2011, 08:13:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Βασικα Θαναση το τοπικ το ξεθαψα εγω και οχι το παιδι που εγραψε στο πρωτο ποστ,οποτε οι μούτζες σε μενα
Οπως ειπα και πιο πανω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα οτι δεν αξιζει σε στοκ τουρμπινα..ο υπαινιγμος εγινε για τα big turbo που σιγα σιγα αρχιζουν και γινονται περισσοτερα.Και η ερωτηση ειναι η εξης..
Πως θα πρεπει να ειναι μια καλοσχεδιασμενη εξαγωγη μεχρι την τουρμπινα?Θα πρεπει να ειναι μακρυα-κοντα τα πλοκαμια?Σε τι διαμετρο θα ηταν το καλυτερο για την αποδοση της τουρμπινας ψηλα με οσο λιγοτερο λαγκ γινεται(ξερω οτι ερχονται σε αντιδιαστολη αυτα αλλα ολο και καποιο σημειο θα υπαρχει για να ειναι καπως ισοσταθμισμενα τα πραγματα)
Και φυσικα μιλαμε για τουρμπινα συνεχομενης ροης..(αλλωστε κανεις δεν βαζει βελτιωμενη διπλου αυλου) |
γιατι πολυ απλα δεν ξερουν πως να το κανουν ωστε να δουλεψει σωστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|