Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
VVV (Κώστας) Μόλις έγραψα
206 XS 1.600 8V
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2003, 07:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...
|
Εγώ που άλλαξα μεσαίο και τελικό με ελεύθερα Ποπάυ στο 16άρι το 8V είδα τρομερή διαφορά..΄Μόλις βάλω σκούπα πάντος σκέφτομαι να πάω να το μετρήσω κιόλας γιατί είμαι πολύ περίεγος για τα αποτελέσματα..
Anyway, νομίζω ότι ο καταλύτης στο 8V δεν είναι κολλημένος (πολύ κοντά)στην πολλαπλή εξαγωγής αλλά ποιό πίσω απο τα 16V.
Βεβαίως εμένα πιθανότατα δεν έχει και ηλεκτρονικό γκάζι και είναι και με τον παλιό εγκέφαλο (OXI multiplex)...
Όταν πάντος τα παίξει ο μαμά καταλύτης (τώρα έχω 75.000χλμ) θα βάλω Americat. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|