Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 01:02:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ειναι λογικο οταν θες να μειωσεις το backpressure να κανεις ολοκληρομενες δουλειες για να εχεις αποτελεσμα!Κοινως με ενα τελικο δεν κανεις τιποτα γιατι εχεις τα υπολοιπα,το ιδιο ισχυει και για τον καταλητη!Για να αποδωσουν χρειαζονται και τα δυο!Τι να κερδισεις αλλαζοντας καταλητη οταν ο πνηχτης,λεγε με νορμαλ εξατμιση,παραμενει!Το ιδιο ισχυει και για την εξατμιση!Παντως ο συνδιασμος αυτων με ενα χταποδακι(υπαρχει supersprint,στο site τουλαχιστον)λογικα και απαισιοδοξα δινει πανω απο 10 αλογα κρινοντας απο αντιστοιχες μετατροπες σε οικογενειακα αυτοκινητα!!!(και οχι καλοσχεδιασμενα μικρα supercar)Ειπαμε ειναι ομορφο και στριβει με αξιωσεις το 206,αλλα παραμενει ταπεινο supermini! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 08:35:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρώ ότι να προβείς σε αλλαγή καταλύτη με τύπου αγωνιστικού, χωρίς να έχεις αλλάξει τίποτα άλλο, νομίζω ότι είναι λάθος κίνηση. Κατα την γνώμη μου, ο καταλύτης θα πρέπει να είναι η τελευταία αλαγή πάνω στο αμάξι και αν και εφόσον κριθεί απαραίτητη! Για μένα κάποιος που είναι στο "Πείραγμα" ΦΠΑ δεν νομίζω ότι του είναι απαραίτητο.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως έχω ξαναπεί, ο καταλύτης είναι ένα φράγμα στην ομαλή έξοδο καυσαερίων. Η αντικατάστασή του με πιο ελεύθερο είναι απαραίτητη για βελτίωση αξιώσεων και μη!
Το πρόβλημα είναι 1 + 1!
1) Οι ρύποι! Δεν ξέρω πόσο θα αυξηθούν αλλά δεν θα ήθελα να έχω αυτοκίνητο που ρυπαίνει εν έτη 2002 με τα τόσα περιβαλλοντικά προβλήματα που όλοι εμείς (και κυρίως οι πρόγονοί μας) έχουμε βάλει το λιθαράκι μας για το χάλι του πλανήτη που μας φιλοξενεί. Αρκετά ρυπαίνουμε ήδη με τη λόξα μας.
+1) Όσοι έχουν δεύτερο αισθητήρα είναι σίγουροι ότι ο δεύτερος αισθητήρας "βλέποντας" τα παραπάνω καυσαέρια δεν θα κόψει το καύσιμο;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 09:52:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ
Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 12:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ
Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ |
Για AMERICAT που έχω ρωτήσει μου είπαν, ότι μόλις στο τοποθετήσουν, μπορείς να το πάς για έλενχο καυσαερίων & εαν έχεις πρόβλημα (πράγμα που δεν τους έχει τύχη ως τώρα) στο αντικαθιστούν με άλλον ή σου βάζουν πίσω το παλιό εντελώς δωρεάν!!! Επίσης μου είπαν για αύξηση της ιπποδύναμης 6-8 άλογα (πράγμα που θεωρώ αδύνατο!!! άντε 2-3 άλογα και πολύ καλά είναι).
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 12:18:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
...... |
Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?
Επίσης Γιώργο στην πρώτη σελίδα κάποιος έγραψε ότι ο AMERICAT
δίνει 8 άλογα
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 15:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 8 αλογα ειναι μαλλον παραμυθι αλλα κρινωντας οτι το 16αρι 206 ειναι ενα "πνιγμενο" 106 τοτε οντως ο ελευθερος καταλυτης ειναι λογικο να κανει τοσο μεγαλη διαφορα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 18:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον............Εγω θα μιλησω για τα 106 που εχουν τον καταλυτη στο γνωστο σημειο.Καταρχην η πολλαπλη εξαγωγης του RALLYE ειναι τοσο καλη που ΑΝ δεν αναιβασεις συμπιεση και μεχρι και τα 150-160 αλογα δεν χρειαζετε να βαλεις χταποδι.Το ειχε πει σε παλιοτερο ποστ ο A.P.R που ξερει και προετοιμαζει αγωνιστηκα.Λεει λοιπον οτι για ποιον λογο αλλαζετε χταποδια στα ΄΄μαμα΄΄αμαξια Αυτα οσο αναφορα τις πολλαπλες εξαγωγης.Απο εκει και περα..........Μακη αυτο το μεσαιο που δειχνεις στην φωτο της 1 σελιδας ειχα και εγω.Το συστημα της OMP δινει απο την πολλαπλη και μετα 3 κοματια.Το ενα ειναι μια σωληνα μικρη που μπαινει στο μερος του καταλυτη και τον αφαιρει...το δευτερο ειναι αυτο που εριξες σε φωτο και το τελευταιο ειναι το καζανακι.Μπορω να πω πως οταν το ειχα ετσι το αμαξι πηγαινε οχι αστεια.Μετα εβγαλα αυτο το μεσαιο καζανακι και εβαλα την σωληνα που δινει η SUPERSPRINT.Στην ουσια δηλαδη ενα τελικο τυπου οβιδας στο αμαξι.Αυξηθηκε ο θορυβος κατακορυφα αλλα στα χαμηλα σαν να εχασε λιγο σε σχεση με πριν.Τωρα........Υπαρχουν καταλυτες με 100 τρυπες σαν αυτοι που μπαινουν στα WRC που στην ουσια ειναι σαν να μην εχει απλα κραταει τους ρυπους.Στα WRC μπαινουν οι καταλυτες μονο για λογους homologation και τιποτα παραπανω.Αν δεν υπηρχαν οι κανονισμοι αυτοι να ξερετε πως δεν θα φορουσαν ουτε αυτα τα τερατα.Στους καταλυτες που εγραψα παραπανω μου ειπε πολυ φιλος και αγωνιζομενος πως τετοιον καταλυτη πχ φοραει και το KITCAR του Κυριου Ευσταθιου.Ο λογος δεν ειναι για τα καυσαερια αφου στην Ελλαδα ακομα δεν υπαρχει τετοιος νομος (και αν υπαρχει ειναι ποιο λασκα) αλλα για να παει καλυτερα απο γκαζι το αμαξι στον αγωνα με το χρονομετρο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 14:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Miltellas έγραψε: | ........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
...... |
Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?
|
Αυτό έγινε σε 1600 8V...
Σε 1400 8V δεν είδα διαφορά προς το καλύτερο, αλλά είχε και φιλτροχοάνη, χταπόδι, και προφανώς κάπου η συνταγή να έχανε αφού δεν ξέφευγε από τα μαμά στο δρόμο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 16:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...
Παντως η Supersprint με χταποδι,de-cat,σωληνα και τελικο 90αρι δινει αυξηση απο τα 76 αλογα στα 84-85 αν θυμαμαι καλα(το ειδα σημερα το πρωι...).Γενικα παντως αυτα τα 2 μοτερ πασχουν απο καυσιμο και εκκεντροφορο οποτε ενα καλο προγραμμα σε συνδυασμο με σωστο εκκεντροφορο θα βγαλει καμια 120 αλογα για το 16αρι και περιπου 90-95 για το 14αρι.
Δεδομενου οτι τις αδηλωτες αλλαγες μοτερ οι μπατσοι τις κυνηγανε σαν τρελλοι,θα επελεγα να βελτιωσω το υπαρχον...
Ξεφυγα λιγο αλλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 19:32:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ακουω πολλα κουφα για καταλυτες και για πολυτιμα Backpressure και αλλα τετοια θελω να καταθεσω κι εγω την γνωμη μου.
Το 90 οταν ο καταλυτης εγινε υποχρεωτικος τα αυτοκινητα ξαφνηκα ψοφησαν.
Φιλος με clio 1,4 τελευταιας γενιας εβγαλε τον καταλυτη και εβαλε μια σωληνα λιγο πιο φαρδια απο εκει και περα μεχρι πισω με ενα group N τελικο μονο,δηλαδη τελειως ελευθερη εξατμιση που εκανε ασυληπτο θορυβο.Το αμαξι πεταγε επιασε πιο πολλα χιλιομετρα με 3 ατομα απο οτι νορμαλ μονος του σε ευθεια γυρω στο χιλομετρο,δεν προαλαβα να βαλουμε κοντρα αλλα πολυ φοβαμαι οτι πηγαινε τα ιδια με το δικο μου,απο κατι αλλες κοντρες που εβαλε.Τωρα εχει επιστρεψει ο καταλυτης στη θεση του.
Απο οτι ακουω τα μισα ραλλυ που κυκλοφορουν ειναι χωρις καταλυτη,εδω μπαινει το ερωτημα αφου αυτα τα αυτοκινητα εχουν ελαχιστο backpressure γιατι δεν σερνονται,μαλλον γιατι δεν χρειαζεται.
Πριν αρχισετε να φωναζετε και να λετε παραδειγματα με κοσμο που εχασε εχω μια λογικη εξηγηση.Η υπαρξη και μονο του καταλυτη στο συστημα εξαγωγης προκαλει τραγικη πτωση της πιεσης των καυσαεριων αν εμεις μετα απο αυτον δεν βαλουμε μια λογικη σε διαμετρο εξατμιση τα καυσαερια δεν εχουν καθολου ταχυτητα και κατα συνεπεια δεν φευγουν γρηγορα και η αποδοση ξεχνιεται.Και μη μου πειτε οτι τα ελευθερα καζανακια με το σωληνα σαν σουρωτηρη και τον υαλοβαμβακα προσφερουν αφθονο backpressure γιατι θα τριζουν τα κοκαλα μεγαλων επιστημονων της ρευστοδυναμικης.Βεβαια σε ολα αυτα μπαινει και το management που αυτην την απελευθερωση ισως να μην την υποστηριζει και να θελει αναθεωρηση των παραμετρων του.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 01:33:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'οσα εχω "συλλεξει" μεχρι τωρα απο διαφορες πηγες, το backpressure ειναι συνηθως χρησιμο στις χαμηλες στροφες και μετα στις ψηλες αυτο που ενδιαφερει τον κινητηρα ειναι να κανει οσο πιο γρηγορη εξαγωγη καυσαεριων. Γι'αυτο υπαρχουν μεχρι και συστηματα τα οποια βασιζομενα σε αυτη την αρχη λειτουργουν με βαλβιδες που ανοιγουν ψηλα και κλεινουν χαμηλα (variable back pressure).
Αλλα φανταζομαι εξαρταται και απ'τον κινητηρα. Δηλαδη συνηθως απλα αμαξακια δεν εχουν ρυθμισεις "επιθετικες" ωστε να πεις οτι αμα βαλεις κατι πιο ελευθερο θα χαθει το backpressure. Ενω πιο μεγαλα αμαξια τα οποια και ειναι περισσοτερο ρυθμισμενα για να αποδιδουν, ισως ειναι πιο οριακα στημενα σε τετοια θεματα. Και μπορει πχ εσυ να βαλεις κατι αρκετα πιο ελευθερο και να χαλασεις τη φιλοσοφια της ρυθμισης του κατασκευαστη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 20:16:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια βασικη παραμετρος που ξεχασατε...
Ο καταλυτης,ιδιαιτερα στα τελευταιας γενιας μοτερ,επειδη βρισκεται πολυ κοντα στην πολλαπλη εξαγωγης αυξανει κατα πολυ τις θερμοκρασιες,επειδη πυρακτωνεται για να δουλεψει,με αποτελεσμα να υπαρχει και αντιστοιχη μειωση της αποδοσης γιατι ως γνωστον οσο μεγαλυτερες θερμοκρασιες τοσο μικροτερη η πυκνοτητα του αερα σε οξυγονο εξου και η πτωση της αποδοσης.Οποτε μεγαλο οφελος υπαρχει και απο εκει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 05:52:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παλι ξερω οτι οσο ανεβαινει η θερμοκρασια στην εξατμιση τοσο πιο γρηγορη η εξοδος των καυσαεριων.. Και μαλιστα νομιζω υπαρχουν κατι σα μονωτικες ταινιες για να "καλυπτουν" τις πολλαπλες και τους σωληνες ωστε να πυρακτονονται και να αποδιδουν στα μεγιστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 11:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια, η μονη εξηγηση που μπορουμε να δωσουμε για τους καταλυτες ειναι να δουμε τα αγωνιστικα συστηματα εξατμισεων...
κανενα συστημα της ps δεν εχει τον καταλυτη επανω στην πολλαπλη και οσο ανεβαινει η κατηγορια, ο καταλυτης φευγει τελειως...
Το αν το αυτοκινητο θα εχει backpressure με τον καταλυτη ή χωρις αυτον εξαρταται και απο την υπολοιπη εξατμιση. Δηλαδη εαν φτιαξουμε απο αρχης ενα συστημα που δεν θα υπολογιζει καταλυτη ισως τα καζανακια να ειναι ετσι που να δινουν σωστη συμπιεση, ή οπως ενα συστημα που θα φορα αγωνιστικο...
Κατα βαση οι καταλυτες τα πγιζουν τα αυτοκινητα, και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη. Καταρχιν ουτε ροϊκοτητα σωστη εχουν τα καυσαερια, ουτε προλαβαινουν να αποκτησουν ταχυτητα για να βγουν εξω...
Δηλαδη απο περιργια θα το σκασω το 50ευρο μονο και μονο στην αλλαγη χταποδιου-καταλυτη για να δω τις διαφορες απο την μ$%*α το εργοστασιακο συστημα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:03:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη |
Αρα λογικά θα πρέπει τα δικά μας 1600αρια να βλέπουν διαφορά
με έναν πιό ελεύθερο καταλύτη ανεξαρτήτως εαν είναι μαμά το υπόλοιπο?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 13:34:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε λογικα ναι...
Χωρις να αλλαξεις τιποτα αλλο ουσιαστικα βαζεις εναν ροϊκά πολυ καλυτερο καταλυτη απο τον εργοστασιακο
Καιν εγω ειμαι της αποψης αυτοι που θελουν αργοτερα να αλλαξουν καταλυτη λογω χλμ ή επειδη χαλασε ή κλπ κλπ, να μην πανε στην αντιπροσωπεία που θα θελουν χαλαρα 500 ευροπουλα τουλαχιστον ενω με 300 βαζουν εναν που θα δωσει και κατι...
και να μην δωσει θα δωσει λιγο πιο γεματη τσεπη...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 14:50:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίτα Γιάννη εγω είχα βάλει remus στο ibiza όπου είχα οταν έσπασε ο μαμίσιος καταλύτης και διαφορά δεν ένιωσα.
Τώρα καθότι μου βρομάει ο μαμά καταλύτης (λόγω άκαυτης)
λέω να βάλω συρμάτινο και για λόγους αντοχής.
Αλήθεια Γιάννη εσένα οταν το 'σπας' δεν σου μυρίζει ο καταλύτης ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 15:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικα μυριζει ο καταλυτης... Μαλλον πρεπει να εχουν σπασει και τα διαφραγματα γιατι εχει αρχισει να κανει και παραπανω θορυβο το καρο. Θα το δουμε οταν μπει μεσα για αλλαγη...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 22:58:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια, ποση ειναι η διαμετρος της εξατμισης στο 1.6 16ν?
Αληθευει οτι ειναι ιδια διαμετρος με το 1.4?
Αλλα αυτο που με ενδιαφερει σιγουρα να μου πειτε ειναι η διαμετρος!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|