PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αγωνιστικός Καταλύτης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 01:02:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ειναι λογικο οταν θες να μειωσεις το backpressure να κανεις ολοκληρομενες δουλειες για να εχεις αποτελεσμα!Κοινως με ενα τελικο δεν κανεις τιποτα γιατι εχεις τα υπολοιπα,το ιδιο ισχυει και για τον καταλητη!Για να αποδωσουν χρειαζονται και τα δυο!Τι να κερδισεις αλλαζοντας καταλητη οταν ο πνηχτης,λεγε με νορμαλ εξατμιση,παραμενει!Το ιδιο ισχυει και για την εξατμιση!Παντως ο συνδιασμος αυτων με ενα χταποδακι(υπαρχει supersprint,στο site τουλαχιστον)λογικα και απαισιοδοξα δινει πανω απο 10 αλογα κρινοντας απο αντιστοιχες μετατροπες σε οικογενειακα αυτοκινητα!!!(και οχι καλοσχεδιασμενα μικρα supercar)Ειπαμε ειναι ομορφο και στριβει με αξιωσεις το 206,αλλα παραμενει ταπεινο supermini!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 08:35:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρώ ότι να προβείς σε αλλαγή καταλύτη με τύπου αγωνιστικού, χωρίς να έχεις αλλάξει τίποτα άλλο, νομίζω ότι είναι λάθος κίνηση. Κατα την γνώμη μου, ο καταλύτης θα πρέπει να είναι η τελευταία αλαγή πάνω στο αμάξι και αν και εφόσον κριθεί απαραίτητη! Για μένα κάποιος που είναι στο "Πείραγμα" ΦΠΑ δεν νομίζω ότι του είναι απαραίτητο.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:27:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως έχω ξαναπεί, ο καταλύτης είναι ένα φράγμα στην ομαλή έξοδο καυσαερίων. Η αντικατάστασή του με πιο ελεύθερο είναι απαραίτητη για βελτίωση αξιώσεων και μη!

Το πρόβλημα είναι 1 + 1!
1) Οι ρύποι! Δεν ξέρω πόσο θα αυξηθούν αλλά δεν θα ήθελα να έχω αυτοκίνητο που ρυπαίνει εν έτη 2002 με τα τόσα περιβαλλοντικά προβλήματα που όλοι εμείς (και κυρίως οι πρόγονοί μας) έχουμε βάλει το λιθαράκι μας για το χάλι του πλανήτη που μας φιλοξενεί. Αρκετά ρυπαίνουμε ήδη με τη λόξα μας.
+1) Όσοι έχουν δεύτερο αισθητήρα είναι σίγουροι ότι ο δεύτερος αισθητήρας "βλέποντας" τα παραπάνω καυσαέρια δεν θα κόψει το καύσιμο;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 09:52:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ Question

Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ Question


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 12:11:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν τώρα που είμαστε περισσότεροι στο forum μήπως έχει κανείς δοκιμάσει συρματινο πιό ελευθερο καταλύτη AMERICAT , REMUS κλπ
σε 206 με τους 2 αισθητήρες λ Question

Επίσης ενω οι έμποροι ισχυρίζονται ότι έχουν έγκριση τύπου R103
μήπως τελικά δεν είναι νόμιμοι οπότε μπορεί να έχει κανείς
προβλήματα με ΚΤΕΟ ή ΠΕΡΠΑ Question


Για AMERICAT που έχω ρωτήσει μου είπαν, ότι μόλις στο τοποθετήσουν, μπορείς να το πάς για έλενχο καυσαερίων & εαν έχεις πρόβλημα (πράγμα που δεν τους έχει τύχη ως τώρα) στο αντικαθιστούν με άλλον ή σου βάζουν πίσω το παλιό εντελώς δωρεάν!!! Επίσης μου είπαν για αύξηση της ιπποδύναμης 6-8 άλογα (πράγμα που θεωρώ αδύνατο!!! άντε 2-3 άλογα και πολύ καλά είναι).


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 12:18:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......



Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?

Επίσης Γιώργο στην πρώτη σελίδα κάποιος έγραψε ότι ο AMERICAT
δίνει 8 άλογα Exclamation Exclamation Exclamation


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 15:15:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 8 αλογα ειναι μαλλον παραμυθι αλλα κρινωντας οτι το 16αρι 206 ειναι ενα "πνιγμενο" 106 τοτε οντως ο ελευθερος καταλυτης ειναι λογικο να κανει τοσο μεγαλη διαφορα! Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 18:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον............Εγω θα μιλησω για τα 106 που εχουν τον καταλυτη στο γνωστο σημειο.Καταρχην η πολλαπλη εξαγωγης του RALLYE ειναι τοσο καλη που ΑΝ δεν αναιβασεις συμπιεση και μεχρι και τα 150-160 αλογα δεν χρειαζετε να βαλεις χταποδι.Το ειχε πει σε παλιοτερο ποστ ο A.P.R που ξερει και προετοιμαζει αγωνιστηκα.Λεει λοιπον οτι για ποιον λογο αλλαζετε χταποδια στα ΄΄μαμα΄΄αμαξια Question Αυτα οσο αναφορα τις πολλαπλες εξαγωγης.Απο εκει και περα..........Μακη αυτο το μεσαιο που δειχνεις στην φωτο της 1 σελιδας ειχα και εγω.Το συστημα της OMP δινει απο την πολλαπλη και μετα 3 κοματια.Το ενα ειναι μια σωληνα μικρη που μπαινει στο μερος του καταλυτη και τον αφαιρει...το δευτερο ειναι αυτο που εριξες σε φωτο και το τελευταιο ειναι το καζανακι.Μπορω να πω πως οταν το ειχα ετσι το αμαξι πηγαινε οχι αστεια.Μετα εβγαλα αυτο το μεσαιο καζανακι και εβαλα την σωληνα που δινει η SUPERSPRINT.Στην ουσια δηλαδη ενα τελικο τυπου οβιδας στο αμαξι.Αυξηθηκε ο θορυβος κατακορυφα αλλα στα χαμηλα σαν να εχασε λιγο σε σχεση με πριν.Τωρα........Υπαρχουν καταλυτες με 100 τρυπες σαν αυτοι που μπαινουν στα WRC που στην ουσια ειναι σαν να μην εχει απλα κραταει τους ρυπους.Στα WRC μπαινουν οι καταλυτες μονο για λογους homologation και τιποτα παραπανω.Αν δεν υπηρχαν οι κανονισμοι αυτοι να ξερετε πως δεν θα φορουσαν ουτε αυτα τα τερατα.Στους καταλυτες που εγραψα παραπανω μου ειπε πολυ φιλος και αγωνιζομενος πως τετοιον καταλυτη πχ φοραει και το KITCAR του Κυριου Ευσταθιου.Ο λογος δεν ειναι για τα καυσαερια αφου στην Ελλαδα ακομα δεν υπαρχει τετοιος νομος (και αν υπαρχει ειναι ποιο λασκα) αλλα για να παει καλυτερα απο γκαζι το αμαξι στον αγωνα με το χρονομετρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 14:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Miltellas έγραψε:
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......



Μήπως θα μπορούσε κανείς να το εξηγήσει ?


Αυτό έγινε σε 1600 8V...
Σε 1400 8V δεν είδα διαφορά προς το καλύτερο, αλλά είχε και φιλτροχοάνη, χταπόδι, και προφανώς κάπου η συνταγή να έχανε αφού δεν ξέφευγε από τα μαμά στο δρόμο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 16:37:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και το 14αρι και το 16αρι 8βαλβιδο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο το εργοστασιο για αυτο και οι βελτιωσεις δινουν αλογα.Αυτο βεβαια φαινεται ακομα καλυτερα στα 16αρια αλλα...
Παντως η Supersprint με χταποδι,de-cat,σωληνα και τελικο 90αρι δινει αυξηση απο τα 76 αλογα στα 84-85 αν θυμαμαι καλα(το ειδα σημερα το πρωι...).Γενικα παντως αυτα τα 2 μοτερ πασχουν απο καυσιμο και εκκεντροφορο οποτε ενα καλο προγραμμα σε συνδυασμο με σωστο εκκεντροφορο θα βγαλει καμια 120 αλογα για το 16αρι και περιπου 90-95 για το 14αρι.
Δεδομενου οτι τις αδηλωτες αλλαγες μοτερ οι μπατσοι τις κυνηγανε σαν τρελλοι,θα επελεγα να βελτιωσω το υπαρχον...
Confused Ξεφυγα λιγο αλλα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 19:32:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη ακουω πολλα κουφα για καταλυτες και για πολυτιμα Backpressure και αλλα τετοια θελω να καταθεσω κι εγω την γνωμη μου.
Το 90 οταν ο καταλυτης εγινε υποχρεωτικος τα αυτοκινητα ξαφνηκα ψοφησαν.
Φιλος με clio 1,4 τελευταιας γενιας εβγαλε τον καταλυτη και εβαλε μια σωληνα λιγο πιο φαρδια απο εκει και περα μεχρι πισω με ενα group N τελικο μονο,δηλαδη τελειως ελευθερη εξατμιση που εκανε ασυληπτο θορυβο.Το αμαξι πεταγε επιασε πιο πολλα χιλιομετρα με 3 ατομα απο οτι νορμαλ μονος του σε ευθεια γυρω στο χιλομετρο,δεν προαλαβα να βαλουμε κοντρα αλλα πολυ φοβαμαι οτι πηγαινε τα ιδια με το δικο μου,απο κατι αλλες κοντρες που εβαλε.Τωρα εχει επιστρεψει ο καταλυτης στη θεση του.
Απο οτι ακουω τα μισα ραλλυ που κυκλοφορουν ειναι χωρις καταλυτη,εδω μπαινει το ερωτημα αφου αυτα τα αυτοκινητα εχουν ελαχιστο backpressure γιατι δεν σερνονται,μαλλον γιατι δεν χρειαζεται.
Πριν αρχισετε να φωναζετε και να λετε παραδειγματα με κοσμο που εχασε εχω μια λογικη εξηγηση.Η υπαρξη και μονο του καταλυτη στο συστημα εξαγωγης προκαλει τραγικη πτωση της πιεσης των καυσαεριων αν εμεις μετα απο αυτον δεν βαλουμε μια λογικη σε διαμετρο εξατμιση τα καυσαερια δεν εχουν καθολου ταχυτητα και κατα συνεπεια δεν φευγουν γρηγορα και η αποδοση ξεχνιεται.Και μη μου πειτε οτι τα ελευθερα καζανακια με το σωληνα σαν σουρωτηρη και τον υαλοβαμβακα προσφερουν αφθονο backpressure γιατι θα τριζουν τα κοκαλα μεγαλων επιστημονων της ρευστοδυναμικης.Βεβαια σε ολα αυτα μπαινει και το management που αυτην την απελευθερωση ισως να μην την υποστηριζει και να θελει αναθεωρηση των παραμετρων του.




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 01:33:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ'οσα εχω "συλλεξει" μεχρι τωρα απο διαφορες πηγες, το backpressure ειναι συνηθως χρησιμο στις χαμηλες στροφες και μετα στις ψηλες αυτο που ενδιαφερει τον κινητηρα ειναι να κανει οσο πιο γρηγορη εξαγωγη καυσαεριων. Γι'αυτο υπαρχουν μεχρι και συστηματα τα οποια βασιζομενα σε αυτη την αρχη λειτουργουν με βαλβιδες που ανοιγουν ψηλα και κλεινουν χαμηλα (variable back pressure).

Αλλα φανταζομαι εξαρταται και απ'τον κινητηρα. Δηλαδη συνηθως απλα αμαξακια δεν εχουν ρυθμισεις "επιθετικες" ωστε να πεις οτι αμα βαλεις κατι πιο ελευθερο θα χαθει το backpressure. Ενω πιο μεγαλα αμαξια τα οποια και ειναι περισσοτερο ρυθμισμενα για να αποδιδουν, ισως ειναι πιο οριακα στημενα σε τετοια θεματα. Και μπορει πχ εσυ να βαλεις κατι αρκετα πιο ελευθερο και να χαλασεις τη φιλοσοφια της ρυθμισης του κατασκευαστη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 20:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια βασικη παραμετρος που ξεχασατε...
Ο καταλυτης,ιδιαιτερα στα τελευταιας γενιας μοτερ,επειδη βρισκεται πολυ κοντα στην πολλαπλη εξαγωγης αυξανει κατα πολυ τις θερμοκρασιες,επειδη πυρακτωνεται για να δουλεψει,με αποτελεσμα να υπαρχει και αντιστοιχη μειωση της αποδοσης γιατι ως γνωστον οσο μεγαλυτερες θερμοκρασιες τοσο μικροτερη η πυκνοτητα του αερα σε οξυγονο εξου και η πτωση της αποδοσης.Οποτε μεγαλο οφελος υπαρχει και απο εκει! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 05:52:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παλι ξερω οτι οσο ανεβαινει η θερμοκρασια στην εξατμιση τοσο πιο γρηγορη η εξοδος των καυσαεριων.. Και μαλιστα νομιζω υπαρχουν κατι σα μονωτικες ταινιες για να "καλυπτουν" τις πολλαπλες και τους σωληνες ωστε να πυρακτονονται και να αποδιδουν στα μεγιστα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 11:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια, η μονη εξηγηση που μπορουμε να δωσουμε για τους καταλυτες ειναι να δουμε τα αγωνιστικα συστηματα εξατμισεων...

κανενα συστημα της ps δεν εχει τον καταλυτη επανω στην πολλαπλη και οσο ανεβαινει η κατηγορια, ο καταλυτης φευγει τελειως...

Το αν το αυτοκινητο θα εχει backpressure με τον καταλυτη ή χωρις αυτον εξαρταται και απο την υπολοιπη εξατμιση. Δηλαδη εαν φτιαξουμε απο αρχης ενα συστημα που δεν θα υπολογιζει καταλυτη ισως τα καζανακια να ειναι ετσι που να δινουν σωστη συμπιεση, ή οπως ενα συστημα που θα φορα αγωνιστικο...

Κατα βαση οι καταλυτες τα πγιζουν τα αυτοκινητα, και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη. Καταρχιν ουτε ροϊκοτητα σωστη εχουν τα καυσαερια, ουτε προλαβαινουν να αποκτησουν ταχυτητα για να βγουν εξω...

Δηλαδη απο περιργια θα το σκασω το 50ευρο μονο και μονο στην αλλαγη χταποδιου-καταλυτη για να δω τις διαφορες απο την μ$%*α το εργοστασιακο συστημα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:03:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
και κυριως οι καταλυτες που ειναι επανω στην πολλαπλη


Αρα λογικά θα πρέπει τα δικά μας 1600αρια να βλέπουν διαφορά
με έναν πιό ελεύθερο καταλύτη ανεξαρτήτως εαν είναι μαμά το υπόλοιπο?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 13:34:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε λογικα ναι...

Χωρις να αλλαξεις τιποτα αλλο ουσιαστικα βαζεις εναν ροϊκά πολυ καλυτερο καταλυτη απο τον εργοστασιακο

Καιν εγω ειμαι της αποψης αυτοι που θελουν αργοτερα να αλλαξουν καταλυτη λογω χλμ ή επειδη χαλασε ή κλπ κλπ, να μην πανε στην αντιπροσωπεία που θα θελουν χαλαρα 500 ευροπουλα τουλαχιστον ενω με 300 βαζουν εναν που θα δωσει και κατι...

και να μην δωσει θα δωσει λιγο πιο γεματη τσεπη... Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 14:50:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα Γιάννη εγω είχα βάλει remus στο ibiza όπου είχα οταν έσπασε ο μαμίσιος καταλύτης και διαφορά δεν ένιωσα.
Τώρα καθότι μου βρομάει ο μαμά καταλύτης (λόγω άκαυτης)
λέω να βάλω συρμάτινο και για λόγους αντοχής.

Αλήθεια Γιάννη εσένα οταν το 'σπας' δεν σου μυρίζει ο καταλύτης ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 15:38:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα μυριζει ο καταλυτης... Μαλλον πρεπει να εχουν σπασει και τα διαφραγματα γιατι εχει αρχισει να κανει και παραπανω θορυβο το καρο. Θα το δουμε οταν μπει μεσα για αλλαγη...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 22:58:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια, ποση ειναι η διαμετρος της εξατμισης στο 1.6 16ν?
Αληθευει οτι ειναι ιδια διαμετρος με το 1.4?
Αλλα αυτο που με ενδιαφερει σιγουρα να μου πειτε ειναι η διαμετρος!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1727s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on