Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:24:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Catalytic converter = καταλυτης...
οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια... |
Σνιφ...
μόνο καταλύτης....?
και εγώ νόμιζα ότι βρήκα κανέναν βελτιωτή αντικαταστάτη του εργοστασιακού καταλύτη...
σνιφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου γεμιζει το ματι για μαμισιος... μπορει και να ναι μπορει παλι οχι.. τι να πω.. δεν γραφει κι'ολας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:03:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι μετά την AutoExelixis τελικά βρήκαμε και καταλύτη συρμάτινο Americat για το 206...τον είδαμε και τον επεξεργαστήκαμε...
Δίνει λέει 8 άλογα, ούτε 9 ούτε 7...αλλά 8....
Σε πολλές, μα πολλές ερωτήσεις ο τύπος εκεί υπερασπιζόταν τα 8 άλογα λες και τον είχε μετρήσει σε δυναμομέτρηση....
Οταν ρώτησα για δική μου δυναμομέτρηση π.χ. πριν καταλύτη Americat 100 άλογα και με καταλύτη Americat 101 άλογα μου είπε ότι θα ήταν λάθος η δυναμομέτρηση μου...
Τιμή 380 euro....130.000δρχ! με εγγύηση ενός έτους και προφορική εγγύηση 8 αλόγων....καθαρόαιμων....
α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....
Περίεργα πράγματα .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 23:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο XS.
Μάλλον μας περνάνε για μ...κες!!!
Άκου 8 άλογα... μόνο με καταλύτη χωρίς άλλες μετατροπές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:44:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XS έγραψε: | Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. |
α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε???
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rally έγραψε: | XS έγραψε: | Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. |
α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? |
ΧΑΧΑΧΑ :D :D :D :D μην ξεχνας και το αυτοκόλλητο καραMITSOS TUNING!!!!! TA τρελά άλογα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:44:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....
Περίεργα πράγματα .... |
ΝΙΚΕΛ όταν ρωτήσαμε για τον αισθητήρα λάμδα....το παραπάνω αποτελεί το τεστ καλής λειτουργίας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:53:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ Νικολα thanks
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 16:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.
Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.
Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.
Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.
Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.
Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 16:38:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.
Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.
Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.
Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.
Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.
Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο! |
εχεις δικιο, πολλες φορες η εξατμιση μπορει να μην πετυχει κιολας.εχω ακουσει να αλλαζουν και 2-3 φορες μεχρι να πετυχουν κατι καλο. επισης καλο ειναι απο τα τεστ να μην βγαζεις γενικα συμπερασματα καθως αναφερονται στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 12:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο impreza σίγουρα οι μηχανικοί σχεδιάζουν το αμάξι με γνώμονα την αγωνιστική φιλοσοφία!Στο 206? Εχω την αίσθηση ότι εδω αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το χαμηλό κόστος (σωστή η λογική τους) . Οπότε ίσως η αλλαγή καταλύτη με έναν ποιο ελεύθερο να είναι καλή λύση για οποίο ψάχνει τις κορυφαίες επιδόσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 13:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι ακριβως.οταν εβγαλαν το φιλτρο αερα στο s-2000 εδειξε 200 αλογα το δυναμομετρο αντι 240.δοκιμαζοντας διαφορα αλλα εφτασε τα 220, αποδεικνυοντας ποσο καλα σχεδιασμενο ηταν το υπαρχον
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Παρ 08 Νοέ 2002, 23:55:57, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 09:41:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση. |
Πολλά λες, πάρα πολλά!
Εδώ με μετρήσεις αφαιρώντας τον καταλύτη βγάλαν 4 άλογα.
Με συρμάτινο πιστεύω μέχρι 2 άλογα και αρκετή ροπή ιδίως χαμηλά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:42:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις.......
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:48:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις....... |
Οντως συμφωνώ απολύτως!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 23:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
|
Κι όμως αυτήν την εντύπωση μου έδωσε!
Ήταν μεγάλη η διαφορά του πριν με το μετά σε αίσθηση.
Μήπως η ιπποδύναμη στον στρόφαλο ανεβαίνει μόνο 3-4 άλογα δηλ. στους 93-94 ίππους και στην ρόδα απελευθερώνονται συνολικά περισσότερα απ'ότι πριν; Δηλαδή, εάν έβγαζε 80PS να βγάζει τώρα 88PS στον τροχό λόγω απελευθέρωσης από τον καταλύτη;
Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι στην πράξη πήγαινε όπως θα περίμενα να πηγαίνει ένα 206 με 100+PS όχι με 93-94. Ήδη είχα ένα μέτρο από το ίδιο 206 με τους 90PS που είχε πρώτα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 09:44:13 Θέμα δημοσίευσης: αναρωτιέμαι?? |
|
|
ρε pugsang και εγω εχω ενα ραλλάκι του 2002 και θέλω να αλλάξω καταλύτη να βάλω ένα αγωνιστικό!!εμείς εχουμε προβλημα με διπλους αισθητηρες λαμδα??εμεις εχουμε ενα και που ειναι τοποθετημενος???λογω του οτι προχωρω σε δυναμικη αναβαθμιση του κινητηρα πριν τις γιορτες και θα ηθελα να γνωριζω!!!περιμενω απαντηση γιατι καιγομαι!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 11:53:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το ξέρω φίλε.Ξερω σίγουρα οτι τα παλια ειχαν ενα λ που ήταν βιδωμένος επάνω στην πολλαπλή εξαγωγής κάπου κοντά στο φίλτρο λαδιού.Τωρα τα καινούργια τι να σου πω.Για κοίτα απο κάτω και αν εχει τίποτα καλώδια κοντα στον καταλύτη μάλλον λίγο μετα απ αυτόν τοτε......
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|