PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αγωνιστικός Καταλύτης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:24:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Catalytic converter = καταλυτης...

οσο για το site εκεινο.. Whooow! Εχει ορισμενα καλα πραματακια...


Σνιφ... Crying or Very sad
μόνο καταλύτης....?
και εγώ νόμιζα ότι βρήκα κανέναν βελτιωτή αντικαταστάτη του εργοστασιακού καταλύτη...
σνιφ... Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2002, 17:28:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μου γεμιζει το ματι για μαμισιος... μπορει και να ναι μπορει παλι οχι.. τι να πω.. δεν γραφει κι'ολας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:03:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι μετά την AutoExelixis τελικά βρήκαμε και καταλύτη συρμάτινο Americat για το 206...τον είδαμε και τον επεξεργαστήκαμε...
Δίνει λέει 8 άλογα, ούτε 9 ούτε 7...αλλά 8.... Shocked Shocked
Σε πολλές, μα πολλές ερωτήσεις ο τύπος εκεί υπερασπιζόταν τα 8 άλογα λες και τον είχε μετρήσει σε δυναμομέτρηση....

Οταν ρώτησα για δική μου δυναμομέτρηση π.χ. πριν καταλύτη Americat 100 άλογα και με καταλύτη Americat 101 άλογα μου είπε ότι θα ήταν λάθος η δυναμομέτρηση μου... Shocked Shocked

Τιμή 380 euro....130.000δρχ! με εγγύηση ενός έτους και προφορική εγγύηση 8 αλόγων....καθαρόαιμων.... Rolling eyes Rolling eyes

α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... Rolling eyes Rolling eyes και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....

Περίεργα πράγματα ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
XS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.4lt (not mine lolz!)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 18:59:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 23:10:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο XS.

Μάλλον μας περνάνε για μ...κες!!!
Άκου 8 άλογα... μόνο με καταλύτη χωρίς άλλες μετατροπές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:44:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XS έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing


α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? Laughing


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:19:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
XS έγραψε:
Δεν υπάρχει περίπτωση από αλλαγή και μόνο καταλύτη να παίρνεις 8 άλογα από κινητήρα 110 αλόγων. Ακόμα και με την αφαίρεση καταλύτη (ένδειξη αντικοινωνικής συμπεριφοράς στο μέγιστο βαθμό) πάνω από 3-4 άλογα διαφορά δε νομίζω να δεις.
Μάλλον θα πρέπει να γίνει στο club μια σελίδα με τα best of των ανά την Ελλάδα "μαστόρων" και να συμπεριλάβει κι αυτό. Laughing


α ναι σιγουρα.ειναι μετατροπες τυπου
σκουπιτσα 10 αλογα
τελικο 5 αλογα
ρυθμιστης 5 αλογα
προγραμμα 15
συνολο: 35
καλα ποιος πηγε και εδωσε 1500000 εκατ για τουρμπο αυτα δεν τα ηξερε??? Laughing


ΧΑΧΑΧΑ :D :D :D :D μην ξεχνας και το αυτοκόλλητο καραMITSOS TUNING!!!!! TA τρελά άλογα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:44:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

α! Πριν δώσουν την γραπτή εγγύηση στέλνουν το 206 για κάρτα καυσαερίων....αν δεν βγει...γυρνάει πίσω και ξαν'αλλάζουν τον καταλύτη, με την λογική ότι ο 1ος ήταν χαλασμένος... Rolling eyes Rolling eyes και ξανά κάρτα μετά.... το θεωρούν απίθανο να παίξει το σενάριο αυτό.... αλλά ειπώθηκε....

Περίεργα πράγματα ....


ΝΙΚΕΛ όταν ρωτήσαμε για τον αισθητήρα λάμδα....το παραπάνω αποτελεί το τεστ καλής λειτουργίας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 12:53:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ Νικολα thanks



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 16:20:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.

Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.

Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.

Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.

Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.

Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 16:38:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουν πόσο ανώριμο -για να μην πω τίποτε άλλο- είναι να αφαιρείς τελείως τον καταλύτη για να κερδίσεις μισό ίππο.

Πάντως οι πιο μετριοπαθείς απόψεις που άκουσα σχετικά με το θέμα (που συνήθως είναι και οι σωστότερες), λένε ότι βάζοντας πιο ελεύθερο καταλύτη δεν βλέπεις αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά καλύτερη απόκριση.

Επίσης διάβασα ένα τεστ 4 καταλυτών για Impreza. Ο αγωνιστικός απέδιδε ελαφρώς καλύτερα από τον μαμίσιο, κοστίζοντας όμως τα διπλάσια. Ο 'tuning' και ο 'immitation' ήταν για τα μπάζα σε σχέση με τον μαμίσιο. Το συμπέρασμα: Το εργοστάσιο το έχει μελετήσει αρκετά καλά και για τα λεφτά τους οι εργοστασιακές λύσεις είναι οι καλύτερες.

Πρόσφατα έβαλα ελεύθερο τελικό διότι το εργοστασικό τα έφτυσε, πιστεύοντας πως ρίχνοντας λίγο το backpressure θα δω -μικρή- βελτίωση...
Σας πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο(106 ΧΝ) το χάλασα! Δεν ανεβάζει όπως πριν, που σημαίνει ότι το χρειαζόταν το backpressure που είχε! Το ίδιο συνέβη και στο Rocky μου, όταν ο 'μάστορας' μου έφτιαξε μια χειροποίητη εξάτμιση για να αντικαταστήσω την χαλασμένη εργοστασιακή.

Όταν τις ξαναλλάξω (σύντομα...), θα βάλω με διαφράγματα.

Ανέφερα το παράδειγμα μου απλώς για να προσγειώσω όσους πιστεύουν ότι με μείωση της πίεσης θα δουν μεγάλα κέρδη. Έχετε υπόψη ότι μπορεί να συμβεί και το αντίθετο!


εχεις δικιο, πολλες φορες η εξατμιση μπορει να μην πετυχει κιολας.εχω ακουσει να αλλαζουν και 2-3 φορες μεχρι να πετυχουν κατι καλο. επισης καλο ειναι απο τα τεστ να μην βγαζεις γενικα συμπερασματα καθως αναφερονται στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 12:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο impreza σίγουρα οι μηχανικοί σχεδιάζουν το αμάξι με γνώμονα την αγωνιστική φιλοσοφία!Στο 206? Εχω την αίσθηση ότι εδω αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το χαμηλό κόστος (σωστή η λογική τους) . Οπότε ίσως η αλλαγή καταλύτη με έναν ποιο ελεύθερο να είναι καλή λύση για οποίο ψάχνει τις κορυφαίες επιδόσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 13:09:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ετσι ακριβως.οταν εβγαλαν το φιλτρο αερα στο s-2000 εδειξε 200 αλογα το δυναμομετρο αντι 240.δοκιμαζοντας διαφορα αλλα εφτασε τα 220, αποδεικνυοντας ποσο καλα σχεδιασμενο ηταν το υπαρχον


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:12:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

........
Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.
......


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Παρ 08 Νοέ 2002, 23:55:57, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 09:41:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.


Πολλά λες, πάρα πολλά!

Εδώ με μετρήσεις αφαιρώντας τον καταλύτη βγάλαν 4 άλογα.

Με συρμάτινο πιστεύω μέχρι 2 άλογα και αρκετή ροπή ιδίως χαμηλά.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:42:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις.......


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 11:48:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Πάντως και κέρδος μονο σε ροπή να έχεις δεν ειναι και άσχημα.Τουλάχιστον κατι / καπου κερδίζεις.......


Οντως συμφωνώ απολύτως!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 23:54:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Η διαφορά ήταν μεγάλη. Το 206 με τον Americat ανέβασε όχι μόνο απόκριση αλλά καί ροπή καί ιπποδύναμη. Ποσότητες δεν ξέρω, αλλά έτσι έγινε και χωρίς ενδοιασμούς. ....Θα έλεγα ότι πήρε καμιά 10αριά ιππάκια και μπόλικη ροπή και απόκριση.


Κι όμως αυτήν την εντύπωση μου έδωσε!
Ήταν μεγάλη η διαφορά του πριν με το μετά σε αίσθηση.
Μήπως η ιπποδύναμη στον στρόφαλο ανεβαίνει μόνο 3-4 άλογα δηλ. στους 93-94 ίππους και στην ρόδα απελευθερώνονται συνολικά περισσότερα απ'ότι πριν; Δηλαδή, εάν έβγαζε 80PS να βγάζει τώρα 88PS στον τροχό λόγω απελευθέρωσης από τον καταλύτη;
Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι στην πράξη πήγαινε όπως θα περίμενα να πηγαίνει ένα 206 με 100+PS όχι με 93-94. Ήδη είχα ένα μέτρο από το ίδιο 206 με τους 90PS που είχε πρώτα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 09:44:13    Θέμα δημοσίευσης: αναρωτιέμαι?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε pugsang και εγω εχω ενα ραλλάκι του 2002 και θέλω να αλλάξω καταλύτη να βάλω ένα αγωνιστικό!!εμείς εχουμε προβλημα με διπλους αισθητηρες λαμδα??εμεις εχουμε ενα και που ειναι τοποθετημενος???λογω του οτι προχωρω σε δυναμικη αναβαθμιση του κινητηρα πριν τις γιορτες και θα ηθελα να γνωριζω!!!περιμενω απαντηση γιατι καιγομαι!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 11:53:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το ξέρω φίλε.Ξερω σίγουρα οτι τα παλια ειχαν ενα λ που ήταν βιδωμένος επάνω στην πολλαπλή εξαγωγής κάπου κοντά στο φίλτρο λαδιού.Τωρα τα καινούργια τι να σου πω.Για κοίτα απο κάτω και αν εχει τίποτα καλώδια κοντα στον καταλύτη μάλλον λίγο μετα απ αυτόν τοτε......


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1501s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on