PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Silent blocks
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Silent blocks Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρκετά μέρη της ανάρτησης (βραχίονες, ψαλίδια, αμορτισερ κ.λ.π.) συνδέονται μεταξύ τους μέσω ελαστικών συνδέσμων. Οι σύνδεσμοι αυτοί σταματούν τους κραδασμούς που δέχεται ο τροχός πριν αυτοί φθάσουν στο πλαίσιο και στην καμπίνα επιβατών.

Τα σινεμπλόκ μπορούν να σταματήσουν μόνον δονήσεις υψηλής συχνότητας που καταπονούν σημαντικά τις συνδέσεις του πλαισίου.

Η ελαστικότητα των φλαντζών αυτών μειώνει την ακαμψία του αμαξώματος και τις ανάρτησης. Αποτέλεσμα της ελαστικότητας του πλαισίου-ανάρτησης είναι η αύξηση της προσωρινής στρέβλωσης της γεωμετρίας της ανάρτησης που έχουμε ρυθμίσει.

Η γεωμετρία των αιωρούμενων βραχιώνων που εχουν τα αυτοκινητα μας δεν έχει δυνατότητα ρύθμισης και η κλίση του πλαισίου μεταφέρεται και στους τροχούς με αποτέλεσμα ένας οδηγός που έχει ευθυγραμμίσει τους πίσω τροχούς με –1 κάμπερ (για καλύτερο στρίψιμο) δεν θα έχει όφελος όταν τα σινεμπλόκ στρεβλωθούν και επιτρέψουν αντίθετη γωνία +1 μοίρας κάμπερ.Το ιδιο βεβαια ισχύει και για το μπροστινό σύστημα οπου τα σινεμπλοκ των ψαλιδιων στο σημειο ενωσης με τον τροχο και στο σημειο ενωσης με το πλαισιο ειναι αρκετα μαλ**α με αποτελεσμα να μεταβαλλονται κατα πολύ οι γωνιες που στατικά έχουμε ρυθμίσει.

Σε αυτοκίνητα δρόμου θα πρέπει να αντικατασταθούν τα μαμίσια σινεμπλόκ με πολυουρεθανικά ή απο σκληρό λάστιχο (Gr.N).

Οι σκληροπυρηνικοί οδηγοί και οι οδηγοί αγώνων θα αντικαταστήσουν τα σινεμπλόκ με αντίστοιχα μεταλλικά και θα μηδενίσουν τις ανοχές αλλά θα μεγιστοποιήσουν τους κραδασμούς.

Σε κάθε περίπτωση, κάθε οδηγός θα πρέπει να αντικαθιστά τα σινεμπλόκ μετά από περίοδο τεσσάρων ετών. Τα ελαστικά αυτά μέρη κατασκευάζονται από φυσικό ή συνθετικό καουτσούκ και με το όζον των καυσαερίων και το νερό / σκόνη / λάδια από το δρόμο αποσυντίθενται και χάνουν την αρχική ακαμψία. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των πέντε ετών χάνουν την αίσθηση του γρήγορου τιμονιού.



Απο το σχεδιάγραμμα βλέπουμε οτι για το 106 τουλαχιστον υπάρχουν:

4 σινεμπλοκ στην μπροστα αντιστρεπτικη
4 σινεμπλοκ στα μπροστα ψαλίδια
4 σινεμπλοκ στον πίσω άξονα

Τα μπροστινά σινεμπλοκ των ψαλιδιων ειναι πρεσσαριστα στο ψαλίδι οποτε ή τα ξεπρεσσάρουμε ή αγοράζουμε ολοκληρο ψαλίδι.Απο κει και περα πολυ πιο σημαντικά είναι τα πίσω σινεμπλοκ των ψαλιδιων αυτα που το συνδεουν δηλαδή με το πάτωμα του αυτοκινήτου και παίρνουν και το μεγαλύτερο φορτίο κατα την καταπόνηση.Γενικότερα το ποσοστό συμμετοχής είναι 30% μπροστά 70% πίσω πάντα για το μπροστινό σύστημα.Με την χρήση σινεμπλοκ απο σκληρό λαστιχο οπως τα Gr.N έχουμε ακαριαία απόκριση στο τιμόνι και ελαχιστους κραδασμούς.



Σχετικά με τα σινεμπλοκ του πίσω άξονα ισχύουν τα εξής:

Η Peugeot χρησιμοποιώντας την γεωμετρία των αιρούμενων βραχιώνων εκανε το πισω αξονα να συμπιεζεται και να περιστρεφεται.
Επειδή το κεντρο περιστροφής του αυτοκινήτου βγαίνει αρκετα χαμηλα κοντα στο εδαφος εχουμε πιο αργή μεταφορά βαρους πίσω και γρηγορότερη μπροστά που στις στροφές αυτο σημαίνει υποστροφή.Με τον πίσω αξονα να συμπιεζεται και να εχει χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης (axle steer) τον βοηθάει να ακολουθεί το μπροστινό μερος στις στροφές.Οταν ομως η μεταφορά βάρους πίσω επιταχυνθεί απο την χρήση παχύτερων ραβδων στρέψης & αντιστρεπτικών το φαινόμενο αυτο είναι σχεδόν άχρηστο και καταστρέφει την άμεση απόκριση του πίσω μέρους που εχουμε πετύχει με την χρήση των νεων εξαρτημάτων



Ενας ακομα τετοιος σύνδεσμος αρκετα παρεξηγημένος και ξεχασμένος απ οσους αλλαζουν αναρτηση και πάνε σε πολύ σκληρότερη ειναι τα top mount των McPherson.Γενικότερα πρεπει να αλλαζονται για να εναρμονίζονται με την συνολική σκληρότητα μετα την αναβάθμιση.Ας υποθέσουμε οτι πριν την αναβάθμιση είχαμε τις εξής τιμές σκληρότητας συμπίεσης:

Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 150lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 70lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs

Μετα την αναβάθμιση μονο των αμορτισερ-ελατηρίων και πάντα με το ιδιο λάστιχο (που καλο είναι εχει επιλεγεί πριν την ανάρτηση) χωρις ενίσχυση στους θόλους (οπως πολυ σωστά εκανε ο φίλος μας Martini) και χωρις αλλαγή των top mount έχουμε τις εξής τιμές:

Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 220lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 90lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs

Πέρα του αμορτισέρ που απλά υποχωρεί κατά τη συμπίεση αφου ο ρολος του ειναι η επαναφορά το επομενο κομματι που καταπονείται είναι το top mount που παρεμβάλεται μεταξύ του πιατέλου του γόνατου και του θόλου.Στη πρώτη λακούβα ο τροχός δεχθεί δύναμη αντίδρασης από τη λακούβα 600 λίμπρες, τότε το σινεμπλόκ θα προσπαθήσει να υποχωρήσει μία ίντσα (αδύνατον γιατί έχει πάχος ένα πόντο.Αφού το σινεμπλόκ συμπιεστεί στο όριό του η σκληρότητά του θα αυξηθεί υπερβολικά και ο επόμενος αδύνατος κρίκος που θα υποχωρήσει και θα παραμορφωθεί είναι τα ελατήρια.Εάν η λακούβα είναι Ελληνικών Προδιαγραφών τότε άς υποθέσουμε δύναμη 1200 λιβρών. Στο σενάριο αυτό η φλάντζα-σινεμπλόκ θα καταστραφεί, και το ελατήριο θα υποχωρήσει περίπου 5 ίντσες (1200lbs / 220lbs per inch) δηλαδή περίπου 13 πόντους (με ελυθερο μήκος για τα στενα 20 ποντους τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα πλεον για το αμορτισερ που δουλευει κοντα στα bump stop).
Στην περίπτωση αυτή το αυτοκίνητο θα αντιδράσει βίαια με την ανωμαλία του δρόμου και το τράνταγμα θα προκαλέσει ταλαντώσεις στο πλαίσιο και απώλεια επαφής με το δρόμο στο ελαστικό.
Άρα πάντα υπολογίζουμε την σκληρότητα του ελαστικού και του top mount στη συνολική σκληρότητα της ανάρτησης.



Ακούω τις γνώμες σας....


pedal to the metal


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:00:05, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:16:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked Kαι εγω μαζι σου Μακη μου Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
VVV (Κώστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.600 8V

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:21:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΨΟΓΟΣ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 12:29:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τέλειος Exclamation Ακούγα άκουγα σινεμπλόκ και δεν ήξερα........


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 12:41:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dr. Pugsang speaking.........


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 13:59:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποια;;;... την γνώμη μας ε.......................... χμ.........
Ότι πείτε γιατρέ μου !!!!!!! ΑΨΟΓΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:26:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω μείνει έκπληκτος! Smile
Μπράβο Μάκη! Wink
Επιβραβεύω τέτοιες προσπάθειες ενημέρωσης μας!
Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω! Smile
Πολύ καλός!


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:47:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

molto bene!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Martini (ΘΑΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθηνα - Βούλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:53:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για αυτο μαζι με τις πλακες εβαλα και τα ενισχυμενα top mounts...




No race no fun !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 16:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Re: Silent blocks Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ καλή ανάλυση στο 1ο μέρος αν και στο δεύτερο μέρος δεν συμφωνώ. Δεν μπορείς να απλοποιήσεις έτσι την καταπόνηση του μπροστινού συστήματος από μία λακούβα. Επισημαίνω κάποια σημεία τα οποία δεν είναι σωστά.
pugsang έγραψε:

υποθέσουμε οτι πριν την αναβάθμιση είχαμε τις εξής τιμές σκληρότητας συμπίεσης:
Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 150lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 70lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs

lbs δεν είναι μονάδα μέτρησης της σκληρότητας συμπίεσης.
Η Συμπίεση όπως την εννοείς είναι παραμόρφωση του υλικού για κάποιο βάρος. Άρα τα νούμερα που έδωσες θα έπρεπε να ήταν μονάδα μέτρησης βάρους (ή δύναμης ποιο σωστά) ανά μονάδα μέτρησης μήκους (και τότε δεν θα μιλούσαμε για όρια αντοχής !).

Οι τιμές που αναφέρεις πιο πάνω δεν συγκρίνονται μεταξύ τους -για παράδειγμα για το λάστιχο μιλάμε για επιτρεπόμενο όριο βάρους όσο αφορά τον κατασκευαστή (που σημαίνει ότι σε μια λακούβα μπορεί να δεχθεί πολύ μεγαλύτερη δύναμη και να μην καταστραφεί. Και εάν δεχθεί μια δύναμη 'α' δεν σημαίνει ότι την ίδια η παραπλήσια δύναμη θα δεχθεί και το ελατήριο και το αμορτισέρ ή και τα δύο μαζί !!!) ενώ στο ελατήριο αναφέρεσαι προφανώς σε παραμόρφωση που σημαίνει ότι η τιμή που δίνεις είναι lbs / μονάδα μέτρησης μήκους !

pugsang έγραψε:

Στη πρώτη λακούβα ο τροχός δεχθεί δύναμη αντίδρασης από τη λακούβα 600 λίμπρες,

Τελείως λανθασμένο !!!
Όπως λάθος είναι και το παρακάτω αλλά θεωρητικά έχει μία βάση !
Ο τροχός ή για να είμαστε πιο ακριβείς η επιφάνεια του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με το δρόμο θα δεχθεί δύναμη ίση με το βάρος που δέχεται ο τροχός όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο σε επίπεδο δρόμο.

Επίσης νομίζω ότι εάν θεωρήσουμε ότι το λάστιχο δεχθεί μία δύναμη 600Ν, τότε η ζάντα μπορεί να δεχτεί 400Ν και ο θόλος 100lbs.

Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις, αλλά νομίζω ότι αυτά που έγραψες δεν έχουν καμία λογική και δεν στέκουν πουθενά. Την επισήμανση την κάνω για να κρατήσουμε το επίπεδο που έχουμε εως τώρα σαν club σε όλες τις τεχνικές αναλύσεις.

Φιλικά
Άκης


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Martini (ΘΑΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθηνα - Βούλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 18:20:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παρεπιμπτοντως... silent block για 206 δεν βγαζει καμια μαρκα και καμια εταιρεια... ουτε η powerflex oyte h polysport... δυστηχως...!


No race no fun !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 09:39:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ φίλε Ακη,

Σχετικά με τις μονάδες εχεις απολύτο δικιο.Ειναι κατι που ξεχασα να το γράψω.Η σκληρότητα μετριέται ώς δύναμη σε λίμπρες που απαιτείται για την συμπίεση του αντκειμένου κατά μία (1) ίντσα. Ένα κιλό (kgr) = 2.2 lbs και μία ίντσα = 2.54cm.Απο εκει και περα δεν νομίζω οτι υπαρχει πιο απλος τρόπος για να εξηγήσεις θεωρητικά παντα τι γινεται την στιγμή που το αυτοκίνητο συναντα ενα σαμαρακι ή μια λακκούβα αφου στο παιχνίδι μπαινουν και αλλοι παραγοντες.Αν υπάρχει θα χαρω να τον αναλύσεις.Αλλωστε γι αυτο ανοιξα το topic.Δεν τιθεται ζήτημα παρεξηγησεων.

Θάνο(Martini),

Silent block βγαζει η Peugeot sport και μεταλλικα και λαστιχενια.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Martini (ΘΑΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθηνα - Βούλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 18:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αποσο ξερω η ΠΣ βγαζει μεταλλικα για 206 μονο για τον πισω αξονα (τα εχω βαλει) για μπροστα φοβαμαι οτι για 206 ντεν εχει καρδια μου....

κανεις που να εχει βαλει?


No race no fun !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 19:47:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια...........Αφου εχουμε δικο μας ανθρωπο που φερνει τα PEUGEOTSPORT γιατι δεν του κανετε ενα τηλ να σας πει.Ετσι και αλλιως ο Ντινος χαιρετε να μας εξυπηρετει Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 11:57:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά, έστω ότι πάμε για κομπλέ πακέτο Peugeot Sport αμορτισέρ μπρος/πίσω, + αντιστρεπτικές + τα λοιπά = 1500 ευρώ. Αν μείνουμε με τα μαμά σινεμπλόκ και δεν βάλουμε top mounts, την βάψαμε με λίγα λόγια ε? Sad

Αν όμως βάλουμε όλο το πακετάκι μαζί με top mounts, και αλλαγμένα σινεμπλόκ, τότε θα είμαστε άνετοι ή θα έχουμε φοβίες πάλι? Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:02:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι δεν την εβαψες αλλα καλο θα ηταν να αλλαχτουν.Αλλωστε το ολο συστημα αναδεικνυεται περισσοτερο και δουλευει καλυτερα με την αλλαγη των top mount.Τωρα για τα silent block των ψαλιδιων αντιστρεπτικων κλπ δεν ειναι απαραιτητο οτι σε ενα αυτοκινητο δρομου-πολης θα ειναι καλυτερα σε καθημερινη χρηση.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: Silent blocks Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:






Ρε σεις, εγώ που έχω τα αλουμινένια της PS( στο ντουλάπι, δεν τόλμησα να τα βάλω) γιατί είναι 2 και δεν είναι σαν αυτά???


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:11:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΚΥΡΟΟΟΟΟ

4 έχω και είναι αυτά!



αλλά ποια η διαφορά?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:22:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η φωτο που εδωσα ειναι απο 106

Αν βαλεις βεβαια αυτα που εχεις ετοιμασου για ωτασπιδες σε καθε λακκουβα.Η διαφορα ειναι εμφανης νομιζω.Τα μεν ειναι με σκληρο λαστιχο τα αλλα ειναι ολο μεταλλο.Συνεπως μηδεν αποροφηση θορυβων αλλα και πιο σταθερη γεωμετρια της αναρτησης που μονο σε πιστα χρειαζεται.

Αστα Πανο μια χαρα εισαι με τα μανισια


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:24:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Η φωτο που εδωσα ειναι απο 106

Αν βαλεις βεβαια αυτα που εχεις ετοιμασου για ωτασπιδες σε καθε λακκουβα.Η διαφορα ειναι εμφανης νομιζω.Τα μεν ειναι με σκληρο λαστιχο τα αλλα ειναι ολο μεταλλο.Συνεπως μηδεν αποροφηση θορυβων αλλα και πιο σταθερη γεωμετρια της αναρτησης που μονο σε πιστα χρειαζεται.

Αστα Πανο μια χαρα εισαι με τα μανισια


Μαϊστα.... Rolling eyes

ένα κομμάτι PS έχω κι εγώ και θα μείνει στο ράφι...


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
Σελίδα 1 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1553s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on